ja, maar zoals deel 1van dit topic werd geopend door Cosma, het is niet erg want het is Wilders maar.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:48 schreef schatje het volgende:
Triest dat volksvertegenwoordigers zodanig belemmerd worden in hun doen en laten dat zij moeten onderduiken. Het is werkelijk te triest voor woorden![]()
![]()
.
Daar stond toch ook gewoon in wat voor volk op Fortuyn stemde en op Wilders zou stemmen? Met wilders een tikje meer middenklasse maar niet veel.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jawel. Een onderzoek in de Volkskrant heeft het tegendeel aangetoond.
Triest ja, ook triest dat het volksvertegenwoordigers vrij staat opruiende taal uit te kramen met als doel een specifieke groep ontevreden bugers achter zich te scharen.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:48 schreef schatje het volgende:
Triest dat volksvertegenwoordigers zodanig belemmerd worden in hun doen en laten dat zij moeten onderduiken. Het is werkelijk te triest voor woorden![]()
![]()
.
quote:Wilders krijgt andere plek in Kamer
DEN HAAG(ANP) - Onafhankelijk Tweede-Kamerlid Geert Wilders krijgt een andere plek in de plenaire zaal van de Tweede Kamer. Hij verhuist drie rijen naar voren. Wilders had dinsdag gezegd dat zijn plek, direct onder de publieke tribune, gevaarlijk was.
Kamervoorzitter Weisglas besloot donderdag tot de wijziging op advies van de leiding van de DKDB (Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging). Weisglas had eerder gezegd dat de klacht van Wilders bij hem bekend was, maar dat de top van de beveiligingsdiensten AIVD en DKDB oordeelden dat Wilders niet naar een andere plek hoefde. Weisglas zei toen wel Wilders onmiddellijk te zullen verhuizen als de diensten dat zouden adviseren.
Wilders krijgt de plek van PvdA-Kamerlid Eijsink. De drie Kamerleden die nu nog recht voor Wilders zitten, schuiven allemaal een stoel naar achteren.
kortom, een volksvertegenwoordiger mag van jou niet meer zeggen wat ie vind.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:40 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Triest ja, ook triest dat het volksvertegenwoordigers vrij staat opruiende taal uit te kramen met als doel een specifieke groep ontevreden bugers achter zich te scharen.![]()
![]()
![]()
Absoluut. Ik vind ook dat Wilders inspeelt op de onderbuikgevoelens door populistische kreten te roepen. Echter geen reden om hem op wat manier dan ook te bedreigen.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:40 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Triest ja, ook triest dat het volksvertegenwoordigers vrij staat opruiende taal uit te kramen met als doel een specifieke groep ontevreden bugers achter zich te scharen.![]()
![]()
![]()
nee we moeten vrolijk doorgaan zoals we het al 30 jaar doen, nee dat lost lekker veel opquote:Op donderdag 9 december 2004 21:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Absoluut. Ik vind ook dat Wilders inspeelt op de onderbuikgevoelens door populistische kreten te roepen. Echter geen reden om hem op wat manier dan ook te bedreigen.
Was dat al begonnen dan? Ik dacht dat ze dat nu wilden invoeren. En denk je dat dat dan voor niets is. Je gaat toch niet proberen te ontkennen dat een allochtoon nog altijd vanwege zijn afkomst wordt afgewezen hoop ik?quote:Op donderdag 9 december 2004 22:22 schreef GewoneMan het volgende:werkloosheid: torenhoog in vergelijking tot de autochtonen ondanks het positieve dicrimineren
er is helaas een bepaalde groep allochtonen in nederland dat zoveel kruit heeft verschoten dat ik vrees dat het nooit meer helemaal goed komt, hopelijk over een paar decennia. voor de rest van de allochtonen zie ik geen enkele reden om wederom positieve discriminatie toe te passen, die doen al volledig mee met de arbeidsmarkt. tuurlijk kunnen ze geen directeur worden van ahold zonder daarvoor de referenties te hebben, maar ze zijn idd geval niet te arrogant om net als iedereen onderaan te beginnen.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dat al begonnen dan? Ik dacht dat ze dat nu wilden invoeren. En denk je dat dat dan voor niets is. Je gaat toch niet proberen te ontkennen dat een allochtoon nog altijd vanwege zijn afkomst wordt afgewezen hoop ik?
dat soort positieve dicriminatie is NIET nieuw hoor. dus dan weet je dat ook vast.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dat al begonnen dan? Ik dacht dat ze dat nu wilden invoeren. En denk je dat dat dan voor niets is. Je gaat toch niet proberen te ontkennen dat een allochtoon nog altijd vanwege zijn afkomst wordt afgewezen hoop ik?
Dan heeft het dus blijkbaar geen zak geholpen aangezien het een feit is dat allochtonen nog steeds bij sollicitaties worden gediscrimineerd.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:51 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat soort positieve dicriminatie is NIET nieuw hoor. dus dan weet je dat ook vast.
De rest waren allemaal feiten geloof ik, dus weinig tegenin te brengen. Alleen ben ik het natuurlijk niet eens met je conclusie.quote:wel fijn dat je het over de rest eens bent![]()
de allochtoon wordt niet afgewezen, de marokkaan wel.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heeft het dus blijkbaar geen zak geholpen aangezien het een feit is dat allochtonen nog steeds bij sollicitaties worden gediscrimineerd.
[..]
De rest waren allemaal feiten geloof ik, dus weinig tegenin te brengen. Alleen ben ik het natuurlijk niet eens met je conclusie.
laat me raden, we moeten ze blijven knuffelen en de subsidie kraan nog verder opendraaien. oh en nog meer positief discriminerenquote:Op donderdag 9 december 2004 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heeft het dus blijkbaar geen zak geholpen aangezien het een feit is dat allochtonen nog steeds bij sollicitaties worden gediscrimineerd.
[..]
De rest waren allemaal feiten geloof ik, dus weinig tegenin te brengen. Alleen ben ik het natuurlijk niet eens met je conclusie.
terrecht ook in alle zaken op het lijstje staan ze bovenaan, behalve misdaad daar scoren ze "slechts" de 2e plaats.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de allochtoon wordt niet afgewezen, de marokkaan wel.
Met zulke icoontjes erachter gaik maar niet reageren.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:00 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
laat me raden, we moeten ze blijven knuffelen en de subsidie kraan nog verder opendraaien. oh en nog meer positief discrimineren![]()
![]()
Je bent goed in generaliseren he? Eng gewoon.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:02 schreef GewoneMan het volgende:
dat soort gasten zou ik ook niet aannemen als ik een bedrijf had NOOIT van mijn leven
ok zonder icoontjes wat wou jij eraan doen dan ???quote:Op donderdag 9 december 2004 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met zulke icoontjes erachter gaik maar niet reageren.
Voor sommigen blijkbaar wel een reden om hem te bedreigen, hoe afkeurenswaardig ook.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:29 schreef schatje het volgende:
Absoluut. Ik vind ook dat Wilders inspeelt op de onderbuikgevoelens door populistische kreten te roepen. Echter geen reden om hem op wat manier dan ook te bedreigen.
quote:Op donderdag 9 december 2004 22:22 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee we moeten vrolijk doorgaan zoals we het al 30 jaar doen, nee dat lost lekker veel op![]()
reintegratie, is ALLES behalve wat het moet zijn werkloosheid: torenhoog in vergelijking tot de autochtonen ondanks het positieve dicrimineren AIVD zei dat er 50.000 moslims zijn met extremistische gedachten, die overigens makkelijk overgaan op daden zie Mohammed B 150 extremistische moslims die door de AIVD in de gaten gehouden en was het genoeg ? nee 10 tot 25 extremistische moskeeen 21.000 extremistische sites gehost door een moslim met nederlandse nationaliteit moord op Theo van Gogh blijf van mijn lijf huizen 60% allochtoon, terwijl ze wel degelijk de minderheid zijn qua bevolking en daar steekt de islam dan weer met kop en schouders bovenuit misdaad staan ze ook bovenaan (antilianen en marokkanen) moord op conrector hans van wieren door Murat Hirshi Ali en Geert Wilders met de dood bedreigd en al tijden ondergedoken door die moslims PKK trainingskamp in nederland
enz. enz. enz.
en dan vind je het gek dat er na 30 jaar eindelijk iemand zijn bek opentrekt? en dan nog doen alsof het fout is ook![]()
Jawel hoor maar op een kamerlid-waardige manier svp, maar hoe zou jij het vinden indien Balkende over stakende huisartsen zou zeggen: "Dit zijn achterlijke figuren die maar lekker thuis bij hun wijven de mongool moeten gaan uithangen en de hele avond met hun bek aan de jeneverfles zitten".quote:Op donderdag 9 december 2004 20:27 schreef evert het volgende:
kortom, een volksvertegenwoordiger mag van jou niet meer zeggen wat ie vind.
Niet gezien, maar ik sta ervoor open verbaal afgemaakt te worden, leef je uit zou ik zeggen.quote:En om nog even terug te komen op je allereerste post in dit topic. Ik hoop dat je gisteravond B&W hebt gezien. Daar zat een journalist die hetzelfde beweerde als jij in de opening (die Rutger die ook bij Goedemorgen Nederland zit). Deze man werd door Femke Halsema 'verbaal' afgemaakt op een geweldige wijze en van zijn redenatie en motivatie bleef helemaal niets over.
het verhaal van Femke Halsema tegen Rutger nog wat was in grote lijnen als volgt:quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:08 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Niet gezien, maar ik sta ervoor open verbaal afgemaakt te worden, leef je uit zou ik zeggen.
als balkenende dat wil, moet ie dat vooral doen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:08 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Jawel hoor maar op een kamerlid-waardige manier svp, maar hoe zou jij het vinden indien Balkende over stakende huisartsen zou zeggen: "Dit zijn achterlijke figuren die maar lekker thuis bij hun wijven de mongool moeten gaan uithangen en de hele avond met hun bek aan de jeneverfles zitten".
[..]
dus je vindt het wel afkeurenswaardig! Waarom heb je dat niet gemeld in je openingspost?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:52 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Voor sommigen blijkbaar wel een reden om hem te bedreigen, hoe afkeurenswaardig ook.
Femke is mijn heldinquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:32 schreef evert het volgende:
[..]
het verhaal van Femke Halsema tegen Rutger nog wat was in grote lijnen als volgt:
Waar haal je het lef vandaan om te oordelen over iemand terwijl jij nooit van je leven bedreigd bent. Nog nooit ervaren hebt hoe is het te leven met 24 uur per dag lijfwachten om je heen. Dat je niet naar je eigen huis kan. Maar continu ergens anders moet overnachten.
Hoe kun jij inschatten wat er dan met je gebeurt. En wie ben jij om, zonder die ervaring, dit soort uitspraken te doen.
Hoe durf je dan te zeggen dat het publicitair uitgenut wordt. Het is schandalig om zo een aanmatigende toon aan te nemen. Niet gebaseerd op feiten maar op je eigen, afwijkende, politieke overtuiging.
En meer van dat soort dingen.
dank jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |