abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23847452
quote:
Op donderdag 9 december 2004 01:58 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 9 december 2004 @ 02:00:47 #227
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23847468
quote:
Op donderdag 9 december 2004 01:57 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dan moet je al helemaal niet je grote mond opentrekken over ongeschoolde-aanhangers
Nogmaals, dat doe ik dus niet. Dat maak jij er zelf van. Ik kwam alleen met het onderzoek dat gemiddeld genomen de LPF stemmers niet al te slim zijn. Dat is geen denigrerende opmerking, maar alleen een weergave van de feiten. Dat jij er nu van maakt dat ik een grote mond opentrek over ongeschoolde aanhangers is jouw probleem. Jij ziet ze blijkbaar als minderwaardig, aangezien je je daar zo over loopt op te winden.
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 9 december 2004 @ 02:03:17 #228
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23847484
quote:
Op donderdag 9 december 2004 01:58 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

pi_23847488
quote:
Op donderdag 9 december 2004 02:00 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nogmaals, dat doe ik dus niet. Dat maak jij er zelf van. Ik kwam alleen met het onderzoek dat gemiddeld genomen de LPF stemmers niet al te slim zijn. Dat is geen denigrerende opmerking, maar alleen een weergave van de feiten. Dat jij er nu van maakt dat ik een grote mond opentrek over ongeschoolde aanhangers is jouw probleem. Jij ziet ze blijkbaar als minderwaardig, aangezien je je daar zo over loopt op te winden.
lage opleiding wil NIET zeggen dat je niet slim bent (of kunt zijn)
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  donderdag 9 december 2004 @ 02:04:11 #230
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23847495
Ik dacht ik gooi die opmerking er even in over weinig school, kijken hoe jullie reageren. Dat is nu dus duidelijk.
  donderdag 9 december 2004 @ 02:04:50 #231
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23847503
quote:
Op donderdag 9 december 2004 02:03 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

Jep, dat heb ik dus ook al een paar keer aangegeven. Gemist?
pi_23847507
quote:
Op donderdag 9 december 2004 02:04 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Jep, dat heb ik dus ook al een paar keer aangegeven. Gemist?
goed mogelijk, topic gaat vrij rap
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  donderdag 9 december 2004 @ 02:06:21 #233
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23847512
quote:
Op donderdag 9 december 2004 02:05 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

goed mogelijk, topic gaat vrij rap
Dat is zeker waar ja. Het is moeilijk bij te houden. Godzijdank hebben we de quote functie, anders was het helemaal niet meer te doen.
pi_23847519
Wilders raakt helemaal ondergesneeuwd door die LPF-stemmers discussie.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  donderdag 9 december 2004 @ 02:07:58 #235
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23847526
quote:
Op donderdag 9 december 2004 02:07 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Wilders raakt helemaal ondergesneeuwd door die LPF-stemmers discussie.
Vervang gewoon "LPF" door "Wilders".... maakt niet al te veel uit denk ik.
pi_23847528
quote:
Op donderdag 9 december 2004 02:06 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat is zeker waar ja. Het is moeilijk bij te houden. Godzijdank hebben we de quote functie, anders was het helemaal niet meer te doen.
maare als je dat dan geroepen hebt, spreek je jezelf wel een beetje tegen. je typte namelijk zelf:
quote:
Ik kwam alleen met het onderzoek dat gemiddeld genomen de LPF stemmers niet al te slim zijn.
  donderdag 9 december 2004 @ 02:09:06 #237
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23847537
quote:
Op donderdag 9 december 2004 01:55 schreef Cosma-Shiva het volgende:
De vraag is wanneer Wilders weer opduikt, en, of hij middels de media zijn 'ongezouten mening' blijft verkondigen.
En dat terwijl iedereen zo zat te zeuren over het lang wegblijven van Ayaan. Nu Wilders ook onderduikt en zelfs overweegt om naat het buitenland te vertrekken zullen die kritieken ook wel verstommen.
pi_23847538
quote:
Op donderdag 9 december 2004 02:00 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Moet je even een beetje beter terug lezen, ik heb al veel te veel energie in dit topic gestoken. Ik ga lekker slapen, mzzl.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_23847555
quote:
Op donderdag 9 december 2004 02:07 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Vervang gewoon "LPF" door "Wilders".... maakt niet al te veel uit denk ik.
zekers wel, ik had NOOIT op LPF gestemd. maar ik overweeg zeker op wilders te stemmen. (ligt wel een beetje aan de rest van zijn programma) en zo zijn er velen. daarom zei ik al dat je ze niet kon vergelijken.

er zijn namelijk ook heel wat hoog opgeleide mensen die op wilders willen stemmen, iets dat je van de LPF niet kon zeggen. dit was eens op FOK in een pol te lezen. ik kon hem iig niet meer vinden. daarnaast heeft wilders wel politieke ervaring en dat had fortuin niet
  donderdag 9 december 2004 @ 02:10:56 #240
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23847557
quote:
Op donderdag 9 december 2004 02:09 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Moet je even een beetje beter terug lezen, ik heb al veel te veel energie in dit topic gestoken. Ik ga lekker slapen, mzzl.
ja, dat is lekker makkelijk. Nogmaals: Ik heb niets tegen mensen met weinig of geen opleiding. Pas als die mensen vanwege in mijn ogen slecht onderbouwde motieven op een partij als LPF of nu die van Wilders gaan stemmen, begint er iets te jeuken.
pi_23847565
quote:
Op donderdag 9 december 2004 02:09 schreef scanman01 het volgende:

[..]

En dat terwijl iedereen zo zat te zeuren over het lang wegblijven van Ayaan. Nu Wilders ook onderduikt en zelfs overweegt om naat het buitenland te vertrekken zullen die kritieken ook wel verstommen.
dat hebben ze wilders aangeraden hé, het is niet dat hij ermee kwam ofzo. maare ik ga ook slapen morgen weer werkuhhh
  donderdag 9 december 2004 @ 02:15:05 #242
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23847586
quote:
Op donderdag 9 december 2004 02:10 schreef GewoneMan het volgende:
er zijn namelijk ook heel wat hoog opgeleide mensen die op wilders willen stemmen, iets dat je van de LPF niet kon zeggen. dit was eens op FOK in een pol te lezen. ik kon hem iig niet meer vinden. daarnaast heeft wilders wel politieke ervaring en dat had fortuin niet
Tuurlijk zijn er ook mensen die wel afgestudeerd zijn en op Wilders stemmen. Dat geldt ook voor LPF destijds. Maar gemiddeld genomen hadden de LPF stemmers minder opleiding genoten dan de rest. En ik ben er bijna van overtuigd dat dat nu met Wilders weer zo is. Dat bevestigt alleen maar mijn vermoeden dat je enigszins simpel moet zijn om op een partij als de LPF of Wilders te gaan stemmen. Dat is verder geen kritiek, maar slechts een constatering.
  donderdag 9 december 2004 @ 02:23:12 #243
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23847643
Anyway, het was wel weer een lekkere discussie. Dat er nog maar velen zullen volgen.
Welterusten!
pi_23847802
quote:
Op donderdag 9 december 2004 01:33 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zoals ik zelf al eerder schreef in een post zegt de opleiding van iemand inderdaad niets over zijn of haar IQ. Maar het is wel een kleine indicatie natuurlijk
Dus wel een grote indicatie, naast het milieu.

http://www.schouppe.net/w(...)gentie/verbanden.htm
quote:
Op donderdag 9 december 2004 02:03 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

Klopt, en een lage opleiding wil ook NIET zeggen dat je een groene koelkast in de tuin hebt staan.

Het is zeker geen absolute zekerheid, maar is, zoals de onderzoeken aantonen een redelijk grote factor,
pi_23850620
quote:
Op donderdag 9 december 2004 01:33 schreef sjun het volgende:

[..]

Er is van alles mis met het schaamteloos extrapoleren van onderzoeksresultaten.
Daar is wel wat mis mee idd. Maar het lijkt me niet dat dit hier erg het geval was.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_23851488
Triest dat volksvertegenwoordigers zodanig belemmerd worden in hun doen en laten dat zij moeten onderduiken. Het is werkelijk te triest voor woorden .
  donderdag 9 december 2004 @ 12:19:06 #247
52589 sjun
uit solidariteit
pi_23852045
Zoals de belemmering van volksvertegenwoordigers kan worden aangekaart, zo kunnen ook vraagtekens worden gezet bij de daadwerkelijke mate van belemmering van hun werkzaamheden en de wijze waarop die belemmering te voorkomen is.

Wij even in een land waarin de slachtofferrol met evenveel verve gespeeld wordt als de rol van aanklager en licht op deze zaken eveneens niet vlot voorhanden komt

Zo karpmannen wij voort bij ontstentenis aan doeltreffend communicatief inzicht
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  donderdag 9 december 2004 @ 12:21:23 #248
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23852081
quote:
Op donderdag 9 december 2004 01:45 schreef scanman01 het volgende:
GEMIDDELD!!
Hoe dan ook, je lult uit je nek. Je hebt noch cijfers noch citaten om je betoog te onderbouwen. Ik moet het maar aannemen. Dat doe ik dus niet, omdat ik een onderbouwd betoog heb gezien dat het tegenovergestelde lijkt te bewijzen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  donderdag 9 december 2004 @ 12:22:41 #249
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23852106
quote:
Op donderdag 9 december 2004 01:42 schreef scanman01 het volgende:

Dat heb ik nou de hele tijd al willen zeggen, maar wist me nog in te houden. Mengele is trouwens niet helemaal het goede voorbeeld, maar die baas van hem klopt beter. Oh wacht, dat mag ik weer niet zeggen natuurlijk, want die vergelijking slaat vanzelfsprekend weer nergens op. Zolang jullie dat jezelf maar wijs blijven maken en niemand jullie van het tegendeel overtuigt, blijf je dit soort onzin schrijven en hele bevolkinsgroepen de schuld van alle ellende geven. Wie deed hetzelfde toch, lang geleden?
Ik heb eerder een heel betoog gehouden over de vrijheid van meningsuiting. Dus waaruit kan je afleiden dat je dit van mij niet mag zeggen?
  donderdag 9 december 2004 @ 12:24:57 #250
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23852142
quote:
Op donderdag 9 december 2004 11:05 schreef du_ke het volgende:
Daar is wel wat mis mee idd. Maar het lijkt me niet dat dit hier erg het geval was.
Jawel. Een onderzoek in de Volkskrant heeft het tegendeel aangetoond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')