quote:
Nogmaals, dat doe ik dus niet. Dat maak jij er zelf van. Ik kwam alleen met het onderzoek dat gemiddeld genomen de LPF stemmers niet al te slim zijn. Dat is geen denigrerende opmerking, maar alleen een weergave van de feiten. Dat jij er nu van maakt dat ik een grote mond opentrek over ongeschoolde aanhangers is jouw probleem. Jij ziet ze blijkbaar als minderwaardig, aangezien je je daar zo over loopt op te winden.quote:Op donderdag 9 december 2004 01:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan moet je al helemaal niet je grote mond opentrekken over ongeschoolde-aanhangers![]()
lage opleiding wil NIET zeggen dat je niet slim bent (of kunt zijn)quote:Op donderdag 9 december 2004 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nogmaals, dat doe ik dus niet. Dat maak jij er zelf van. Ik kwam alleen met het onderzoek dat gemiddeld genomen de LPF stemmers niet al te slim zijn. Dat is geen denigrerende opmerking, maar alleen een weergave van de feiten. Dat jij er nu van maakt dat ik een grote mond opentrek over ongeschoolde aanhangers is jouw probleem. Jij ziet ze blijkbaar als minderwaardig, aangezien je je daar zo over loopt op te winden.
Jep, dat heb ik dus ook al een paar keer aangegeven. Gemist?quote:Op donderdag 9 december 2004 02:03 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
lage opleiding wil NIET zeggen dat je niet slim bent (of kunt zijn)
goed mogelijk, topic gaat vrij rapquote:Op donderdag 9 december 2004 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep, dat heb ik dus ook al een paar keer aangegeven. Gemist?
Dat is zeker waar ja. Het is moeilijk bij te houden. Godzijdank hebben we de quote functie, anders was het helemaal niet meer te doen.quote:Op donderdag 9 december 2004 02:05 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
goed mogelijk, topic gaat vrij rap![]()
Vervang gewoon "LPF" door "Wilders".... maakt niet al te veel uit denk ik.quote:Op donderdag 9 december 2004 02:07 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Wilders raakt helemaal ondergesneeuwd door die LPF-stemmers discussie.![]()
maare als je dat dan geroepen hebt, spreek je jezelf wel een beetje tegen. je typte namelijk zelf:quote:Op donderdag 9 december 2004 02:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar ja. Het is moeilijk bij te houden. Godzijdank hebben we de quote functie, anders was het helemaal niet meer te doen.
quote:Ik kwam alleen met het onderzoek dat gemiddeld genomen de LPF stemmers niet al te slim zijn.
En dat terwijl iedereen zo zat te zeuren over het lang wegblijven van Ayaan. Nu Wilders ook onderduikt en zelfs overweegt om naat het buitenland te vertrekken zullen die kritieken ook wel verstommen.quote:Op donderdag 9 december 2004 01:55 schreef Cosma-Shiva het volgende:
De vraag is wanneer Wilders weer opduikt, en, of hij middels de media zijn 'ongezouten mening' blijft verkondigen.
Moet je even een beetje beter terug lezen, ik heb al veel te veel energie in dit topic gestoken. Ik ga lekker slapen, mzzl.quote:Op donderdag 9 december 2004 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nogmaals, dat doe ik dus niet. Dat maak jij er zelf van. Ik kwam alleen met het onderzoek dat gemiddeld genomen de LPF stemmers niet al te slim zijn. Dat is geen denigrerende opmerking, maar alleen een weergave van de feiten. Dat jij er nu van maakt dat ik een grote mond opentrek over ongeschoolde aanhangers is jouw probleem. Jij ziet ze blijkbaar als minderwaardig, aangezien je je daar zo over loopt op te winden.
zekers wel, ik had NOOIT op LPF gestemd. maar ik overweeg zeker op wilders te stemmen. (ligt wel een beetje aan de rest van zijn programma) en zo zijn er velen. daarom zei ik al dat je ze niet kon vergelijken.quote:Op donderdag 9 december 2004 02:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vervang gewoon "LPF" door "Wilders".... maakt niet al te veel uit denk ik.
ja, dat is lekker makkelijk. Nogmaals: Ik heb niets tegen mensen met weinig of geen opleiding. Pas als die mensen vanwege in mijn ogen slecht onderbouwde motieven op een partij als LPF of nu die van Wilders gaan stemmen, begint er iets te jeuken.quote:Op donderdag 9 december 2004 02:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Moet je even een beetje beter terug lezen, ik heb al veel te veel energie in dit topic gestoken. Ik ga lekker slapen, mzzl.
dat hebben ze wilders aangeraden hé, het is niet dat hij ermee kwam ofzo. maare ik ga ook slapen morgen weer werkuhhhquote:Op donderdag 9 december 2004 02:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat terwijl iedereen zo zat te zeuren over het lang wegblijven van Ayaan. Nu Wilders ook onderduikt en zelfs overweegt om naat het buitenland te vertrekken zullen die kritieken ook wel verstommen.
Tuurlijk zijn er ook mensen die wel afgestudeerd zijn en op Wilders stemmen. Dat geldt ook voor LPF destijds. Maar gemiddeld genomen hadden de LPF stemmers minder opleiding genoten dan de rest. En ik ben er bijna van overtuigd dat dat nu met Wilders weer zo is. Dat bevestigt alleen maar mijn vermoeden dat je enigszins simpel moet zijn om op een partij als de LPF of Wilders te gaan stemmen. Dat is verder geen kritiek, maar slechts een constatering.quote:Op donderdag 9 december 2004 02:10 schreef GewoneMan het volgende:
er zijn namelijk ook heel wat hoog opgeleide mensen die op wilders willen stemmen, iets dat je van de LPF niet kon zeggen. dit was eens op FOK in een pol te lezen. ik kon hem iig niet meer vinden. daarnaast heeft wilders wel politieke ervaring en dat had fortuin niet![]()
Dus wel een grote indicatie, naast het milieu.quote:Op donderdag 9 december 2004 01:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals ik zelf al eerder schreef in een post zegt de opleiding van iemand inderdaad niets over zijn of haar IQ. Maar het is wel een kleine indicatie natuurlijk
Klopt, en een lage opleiding wil ook NIET zeggen dat je een groene koelkast in de tuin hebt staan.quote:Op donderdag 9 december 2004 02:03 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
lage opleiding wil NIET zeggen dat je niet slim bent (of kunt zijn)
Daar is wel wat mis mee idd. Maar het lijkt me niet dat dit hier erg het geval was.quote:Op donderdag 9 december 2004 01:33 schreef sjun het volgende:
[..]
Er is van alles mis met het schaamteloos extrapoleren van onderzoeksresultaten.
Hoe dan ook, je lult uit je nek. Je hebt noch cijfers noch citaten om je betoog te onderbouwen. Ik moet het maar aannemen. Dat doe ik dus niet, omdat ik een onderbouwd betoog heb gezien dat het tegenovergestelde lijkt te bewijzen.quote:Op donderdag 9 december 2004 01:45 schreef scanman01 het volgende:
GEMIDDELD!!
Ik heb eerder een heel betoog gehouden over de vrijheid van meningsuiting. Dus waaruit kan je afleiden dat je dit van mij niet mag zeggen?quote:Op donderdag 9 december 2004 01:42 schreef scanman01 het volgende:
Dat heb ik nou de hele tijd al willen zeggen, maar wist me nog in te houden. Mengele is trouwens niet helemaal het goede voorbeeld, maar die baas van hem klopt beter. Oh wacht, dat mag ik weer niet zeggen natuurlijk, want die vergelijking slaat vanzelfsprekend weer nergens op. Zolang jullie dat jezelf maar wijs blijven maken en niemand jullie van het tegendeel overtuigt, blijf je dit soort onzin schrijven en hele bevolkinsgroepen de schuld van alle ellende geven. Wie deed hetzelfde toch, lang geleden?
Jawel. Een onderzoek in de Volkskrant heeft het tegendeel aangetoond.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:05 schreef du_ke het volgende:
Daar is wel wat mis mee idd. Maar het lijkt me niet dat dit hier erg het geval was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |