Leren/studerenquote:Op woensdag 8 december 2004 22:40 schreef veldmuis het volgende:
Blokken?
Posten die fotoquote:Op woensdag 8 december 2004 22:42 schreef Thief het volgende:
Nou moest een tijdje geleden wiskunde examen afleggen.
Er kwam een stagaire toezicht houden. ze was echt![]()
Ik zat helemaal achterin in de klas ze ging op de tafel voor me zitten.
haar broek zat ontiegelijk laag. kon je haar geile string (met die touwtjes) zien staat er zo op "Horny as F*CK"
had het best wel moeilijk me t concentreren op de toets![]()
![]()
wel sneaky foto gemaakt met me mobiel![]()
laat zien dan!quote:Op woensdag 8 december 2004 22:42 schreef Thief het volgende:
haar broek zat ontiegelijk laag. kon je haar geile string (met die touwtjes) zien staat er zo op "Horny as F*CK"
![]()
nee, allesbehalvequote:Op woensdag 8 december 2004 23:02 schreef Tessje het volgende:
Typische topics open jij
Beetje gefrustreerd?
Ja maar jij doet alles voor geile foto'squote:Op woensdag 8 december 2004 23:05 schreef Aventura het volgende:
Ik ben nu wel geneigd het open te laten zodat die foto morgen nog gepost kan worden
gewoon open laten tot we die foto hebben gezien mmkayquote:Op woensdag 8 december 2004 23:07 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ja maar jij doet alles voor geile foto's
En wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 8 december 2004 23:07 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ja maar jij doet alles voor geile foto's
quote:
Hehehehehequote:
Weet je... het is best lame als je zit te patsen met geile plaatjes en ze daarna niet laat zien...quote:Op woensdag 8 december 2004 22:42 schreef Thief het volgende:
![]()
Zou ik zo niet weten uit mijn hoofd maar ik denk niet dat sex de juiste plek is om dit te besprekenquote:Op woensdag 8 december 2004 23:17 schreef _Denker het volgende:
[..]
De voorrangsmeldingen van politie gaan hier nog analoog, overig gaat digitaal![]()
tvpquote:Op woensdag 8 december 2004 23:02 schreef Thief het volgende:
ik post het morgen als ik me mobiel-->pc kabel heb
Kom jij eens in #nikkyquote:Op woensdag 8 december 2004 23:25 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad, schopje naar ONZ!
@ONZ-mods: NIET sluiten, we wachten op een foto van een geile stagiaire met een string die boven d'r broek uitkomt.
kijk zo hoort hetquote:Op woensdag 8 december 2004 23:05 schreef Aventura het volgende:
Ik ben nu wel geneigd het open te laten zodat die foto morgen nog gepost kan worden
Ik doe biologiequote:Op woensdag 8 december 2004 23:21 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Weet je... het is best lame als je zit te patsen met geile plaatjes en ze daarna niet laat zien...
Verder word ik zelden geil van studeren... Maja, de uitgebreide geschiedenis van de middeleeuwen en oudheid is zo geil ook niet :S
quote:Op donderdag 9 december 2004 09:26 schreef D_Star het volgende:
don't ya just hate it when waiting TAKES TOO G*DDAMN LONG!!!
hahah t is bijna spannend...
***l*lquote:Op donderdag 9 december 2004 13:20 schreef Manneke_Pils het volgende:
wat een ***l*l iedereen lekker maken en dan geen foto posten...
is ook niet verkeerd. Maar natuurlijk wel gewoon een zoethoudertje. Ik wil toch wel die string met tekst zien.quote:
Niet de TS, maar Thief moet dat ding halenquote:Op woensdag 8 december 2004 23:02 schreef Thief het volgende:
ik post het morgen als ik me mobiel-->pc kabel heb
ja maar je blijft hopenquote:Op donderdag 9 december 2004 14:54 schreef D_Star het volgende:
Weet je welk woord ik aan zit te denken jongens?
HOAX!!!!
TS, bewijs t tegendeel maar en post die foto...
lezen is ook n kunstquote:Op donderdag 9 december 2004 15:14 schreef XiChico het volgende:
Hij zei .. als ik zo'n kabel koop post ik hem.
Die kabel komt er nooit![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 15:15 schreef darkhole het volgende:
stiekum een tvp
Diep van binnen wil je die foto vast zelf ook wel graag zienquote:Op donderdag 9 december 2004 17:17 schreef wolfrolf het volgende:
stelletje kansloze rukkers! Neem een vriendin ofzo
quote:Op donderdag 9 december 2004 17:02 schreef Kiedis het volgende:
nog steeds geen fokking foto
quote:
post dan ook een foto van je stringquote:Op donderdag 9 december 2004 18:07 schreef Angst het volgende:
nu wil ik um ook zien
en ik val niet eens op wijfen
laat staan meiden die leuker zijn dan ik
mijn reet is te groot zie je geen string meerquote:Op donderdag 9 december 2004 18:13 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
post dan ook een foto van je string
Dan zullen wij wel beslissen of ze leuker is dan jij![]()
Ik ben bang dat je gelijk hebt...quote:Op donderdag 9 december 2004 19:06 schreef Little_Meanie het volgende:
tvp ook al heb ik er niet veel hoop meer in dat er een foto komt
idd, de kans dat dit gebeurt tijdens een tentamen is uiterst kleinquote:Op donderdag 9 december 2004 19:12 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk hebt...
Volgens mij is de TS nog te schijterig om een foto van z'n moeder onder de douche te maken, laat staan een foto tijdens een tentamen van een stagaire in een string met geile tekst erop.
voor de 2e keer,...quote:Op donderdag 9 december 2004 19:12 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk hebt...
Volgens mij is de TS nog te schijterig om een foto van z'n moeder onder de douche te maken, laat staan een foto tijdens een tentamen van een stagaire in een string met geile tekst erop.
Ik lees nooit meer dan 1 pagina van een topic, hallo, ik heb het al zo druk!quote:Op donderdag 9 december 2004 19:31 schreef mechatronics het volgende:
[..]
voor de 2e keer,...
het is niet de TS die die foto heeft
het is de user Thief, die dat dat zegt, op pagina 1
mensen, lees ook eens.
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:58 schreef Chriz2k het volgende:
Laatste bezoek: 6 seconden geleden
Hij is aanwezig!
Ik herhaal: Hij is aanwezig!
is snel gedaan met een post-it papiertjequote:Op donderdag 9 december 2004 21:22 schreef Angst het volgende:
KLOOTZAK DAT HET IS
voortaan als ik stage loop!!!! trek ik nooit meer een string met geile tekst erop aan!
ik heb dan ook geen strings met geile tekst d'r op
maar dat ter zijde
begint nu wel vervelend te worden he?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:59 schreef Swolly het volgende:
zit ik hier drie pagina's door te scrollen...EN NOG GEEN FOTO!
.. Of de fotosessie heeft nooit plaatsgevondenquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:40 schreef stame het volgende:
hij houdt die foto zeker voor zichzelfwat een egoist zeg
of toch zeker twee dagenquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:32 schreef JasperE het volgende:
ik wacht nu alweer een week...ofzo
Weer geen tekstquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:07 schreef Martino_JR het volgende:
Om te helpen herinneren, waar het ook al weer om ging....
[afbeelding]
*oh ja, TVP
En weer geen tekst erop!quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:11 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Waar blijft de foto?
[afbeelding]
Ren je dan gillend weg?quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:34 schreef The-Fragger het volgende:
zozo, als zo'n wijffie voor me staat...
Wel bij bijles en examenquote:Op woensdag 8 december 2004 22:31 schreef flashbeir het volgende:
Staan jullie ook zo geil als je blokt? Soms is dit echt wel vervelend.
die had ik al 6 jaar geledenquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:11 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Waar blijft de foto?
[afbeelding]
mij wel hoor, maar dat heeft minder met het vak zelf te maken, en meer met een meisje waarmee ik heb hebquote:Op woensdag 8 december 2004 23:21 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Weet je... het is best lame als je zit te patsen met geile plaatjes en ze daarna niet laat zien...
Verder word ik zelden geil van studeren... Maja, de uitgebreide geschiedenis van de middeleeuwen en oudheid is zo geil ook niet :S
we kunnnen misschien beter zijn gsm stelen en dan zelf de foto posten, is minder geweldig enzoquote:Op zaterdag 11 december 2004 10:45 schreef pc-fr34k het volgende:
Bannen, daarna linchenofzo?
Als hij dood heeft heeft hij aan z'n account eigenlijk ook niet veel
quote:Op zaterdag 11 december 2004 10:50 schreef pc-fr34k het volgende:
Inderdaad het is geweldiger als je hem dood en dan z'n gsm steeltIk neem aan dat je gewelddadiger bedoelde
Ja, en dat hij de straf krijgt die hij verdiend natuurlijk!quote:Op zaterdag 11 december 2004 10:52 schreef El_Bartos het volgende:
[..]had het nog niet gemerkt
maar het belangrijkste is dat we zijn gsm vast krijgen
quote:Op zaterdag 11 december 2004 10:42 schreef Aventura het volgende:
Ik overleg wel even met een admin zometeen, om hem met een ban te dreigen als hij die pic nu niet gauw post. Ik bedoel, dit is toch van de gekke!
Hij zou er zelf 1 kopenquote:
don't we all....quote:
Blokken ja.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:40 schreef veldmuis het volgende:
Blokken?
of we kunnen een hele hoop lol hebben met zijn telefoon nummer...quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:38 schreef JasperE het volgende:
is er niet een schandpaal topic voor users
quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:39 schreef kanaiken het volgende:
[..]
of we kunnen een hele hoop lol hebben met zijn telefoon nummer...
en hooivorkenquote:
dat is ook niet hand-igquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:51 schreef pc-fr34k het volgende:
Ja, maar die heb ik even niet bij de hand
Ja, vind ik ookquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ja hallo, komt d'r nog wat van?
1quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:16 schreef kanaiken het volgende:
ik voel binnenkort een "1" aankomen
wat moeten we doen om niet bij die nul aan te komen voordat de foto er is?
de stress....
* kanaiken fluitquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:24 schreef JasperE het volgende:
het emailadres in zn profiel is niet openbaar.....kan een mod daar niets aan dien
quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:26 schreef kanaiken het volgende:
[..]
* kanaiken fluit
Dirkhje, komdan! Wil je een lekker koekje, ja? Jij wil wel een lekker koekje he? Zoek adres, toe maar, dan krijg je lekker koekje! Braaf Dirkhje![]()
*wijsvingers in de oren doet*quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:30 schreef Burning_RefleX het volgende:
de user die de foto heeft zal hem toch niet posten, hij is daar te serieus voor.
kijk maar naar zijn post history.
dus topic kan eigenlijk wel op slot
quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:33 schreef JasperE het volgende:
[..]
*wijsvingers in de oren doet*
lalalalalalalallala
quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:35 schreef JasperE het volgende:
spermaban!
same thoughts!quote:
Je mag hier schelden mên!quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:53 schreef Kiedis het volgende:
F*CK*NG FOTO
Maar van z'n moeder niet!quote:
Zit die dan ook op fok?quote:
Tegen Thief!quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:41 schreef Jaytonized het volgende:
Blaaaaaahaaaaat!
Geef het adres maar ff, ik ga over een kwartiertje naar veenendaal, dan haal ik die foto wel even !quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:35 schreef JasperE het volgende:
ohnee het was de TS niet.....maar de befreffende leugenaar komt uit Veenendaal
ijdele hoop, m'n jongquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:45 schreef DeX090 het volgende:
tvp
quote:Op zondag 12 december 2004 00:22 schreef pc-fr34k het volgende:
Hij durft zelfs niet meer te posten, zijn laatste post was die in dit topic!
Zou er iets met hem gebeurd zijn?
ok, jouw versie zal wel beter kloppen dan de mijnequote:Op zondag 12 december 2004 00:48 schreef pc-fr34k het volgende:Of hij zag die foto weer en ging rukken!!!!!!!!!!
Wel ziek, zolang als wij erover doen dit topic vol te posten loopt hij te rukkenquote:Op zondag 12 december 2004 00:52 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
ok, jouw versie zal wel beter kloppen dan de mijne![]()
misschien was hij te enthousiast, en ligt hij nu in het ziekenhuis met een gebroken piemol ofzoquote:Op zondag 12 december 2004 01:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wel ziek, zolang als wij erover doen dit topic vol te posten loopt hij te rukken
Zou die staciere toch maar net zuster zijn gewordenquote:Op zondag 12 december 2004 01:10 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
misschien was hij te enthousiast, en ligt hij nu in het ziekenhuis met een gebroken piemol ofzo
quote:Op zondag 12 december 2004 11:51 schreef mechatronics het volgende:
Zie : Thief! waar blijft je foto? :{
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |