Leren/studerenquote:Op woensdag 8 december 2004 22:40 schreef veldmuis het volgende:
Blokken?
Posten die fotoquote:Op woensdag 8 december 2004 22:42 schreef Thief het volgende:
Nou moest een tijdje geleden wiskunde examen afleggen.
Er kwam een stagaire toezicht houden. ze was echt![]()
Ik zat helemaal achterin in de klas ze ging op de tafel voor me zitten.
haar broek zat ontiegelijk laag. kon je haar geile string (met die touwtjes) zien staat er zo op "Horny as F*CK"
had het best wel moeilijk me t concentreren op de toets![]()
![]()
wel sneaky foto gemaakt met me mobiel![]()
laat zien dan!quote:Op woensdag 8 december 2004 22:42 schreef Thief het volgende:
haar broek zat ontiegelijk laag. kon je haar geile string (met die touwtjes) zien staat er zo op "Horny as F*CK"
![]()
nee, allesbehalvequote:Op woensdag 8 december 2004 23:02 schreef Tessje het volgende:
Typische topics open jij
Beetje gefrustreerd?
Ja maar jij doet alles voor geile foto'squote:Op woensdag 8 december 2004 23:05 schreef Aventura het volgende:
Ik ben nu wel geneigd het open te laten zodat die foto morgen nog gepost kan worden
gewoon open laten tot we die foto hebben gezien mmkayquote:Op woensdag 8 december 2004 23:07 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ja maar jij doet alles voor geile foto's
En wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 8 december 2004 23:07 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ja maar jij doet alles voor geile foto's
quote:
Hehehehehequote:
Weet je... het is best lame als je zit te patsen met geile plaatjes en ze daarna niet laat zien...quote:Op woensdag 8 december 2004 22:42 schreef Thief het volgende:
![]()
Zou ik zo niet weten uit mijn hoofd maar ik denk niet dat sex de juiste plek is om dit te besprekenquote:Op woensdag 8 december 2004 23:17 schreef _Denker het volgende:
[..]
De voorrangsmeldingen van politie gaan hier nog analoog, overig gaat digitaal![]()
tvpquote:Op woensdag 8 december 2004 23:02 schreef Thief het volgende:
ik post het morgen als ik me mobiel-->pc kabel heb
Kom jij eens in #nikkyquote:Op woensdag 8 december 2004 23:25 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad, schopje naar ONZ!
@ONZ-mods: NIET sluiten, we wachten op een foto van een geile stagiaire met een string die boven d'r broek uitkomt.
kijk zo hoort hetquote:Op woensdag 8 december 2004 23:05 schreef Aventura het volgende:
Ik ben nu wel geneigd het open te laten zodat die foto morgen nog gepost kan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |