.. Of de fotosessie heeft nooit plaatsgevondenquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:40 schreef stame het volgende:
hij houdt die foto zeker voor zichzelfwat een egoist zeg
of toch zeker twee dagenquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:32 schreef JasperE het volgende:
ik wacht nu alweer een week...ofzo
Weer geen tekstquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:07 schreef Martino_JR het volgende:
Om te helpen herinneren, waar het ook al weer om ging....
[afbeelding]
*oh ja, TVP
En weer geen tekst erop!quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:11 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Waar blijft de foto?
[afbeelding]
Ren je dan gillend weg?quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:34 schreef The-Fragger het volgende:
zozo, als zo'n wijffie voor me staat...
Wel bij bijles en examenquote:Op woensdag 8 december 2004 22:31 schreef flashbeir het volgende:
Staan jullie ook zo geil als je blokt? Soms is dit echt wel vervelend.
die had ik al 6 jaar geledenquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:11 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Waar blijft de foto?
[afbeelding]
mij wel hoor, maar dat heeft minder met het vak zelf te maken, en meer met een meisje waarmee ik heb hebquote:Op woensdag 8 december 2004 23:21 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Weet je... het is best lame als je zit te patsen met geile plaatjes en ze daarna niet laat zien...
Verder word ik zelden geil van studeren... Maja, de uitgebreide geschiedenis van de middeleeuwen en oudheid is zo geil ook niet :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |