post dan ook een foto van je stringquote:Op donderdag 9 december 2004 18:07 schreef Angst het volgende:
nu wil ik um ook zien
en ik val niet eens op wijfen
laat staan meiden die leuker zijn dan ik
mijn reet is te groot zie je geen string meerquote:Op donderdag 9 december 2004 18:13 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
post dan ook een foto van je string
Dan zullen wij wel beslissen of ze leuker is dan jij![]()
Ik ben bang dat je gelijk hebt...quote:Op donderdag 9 december 2004 19:06 schreef Little_Meanie het volgende:
tvp ook al heb ik er niet veel hoop meer in dat er een foto komt
idd, de kans dat dit gebeurt tijdens een tentamen is uiterst kleinquote:Op donderdag 9 december 2004 19:12 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk hebt...
Volgens mij is de TS nog te schijterig om een foto van z'n moeder onder de douche te maken, laat staan een foto tijdens een tentamen van een stagaire in een string met geile tekst erop.
voor de 2e keer,...quote:Op donderdag 9 december 2004 19:12 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk hebt...
Volgens mij is de TS nog te schijterig om een foto van z'n moeder onder de douche te maken, laat staan een foto tijdens een tentamen van een stagaire in een string met geile tekst erop.
Ik lees nooit meer dan 1 pagina van een topic, hallo, ik heb het al zo druk!quote:Op donderdag 9 december 2004 19:31 schreef mechatronics het volgende:
[..]
voor de 2e keer,...
het is niet de TS die die foto heeft
het is de user Thief, die dat dat zegt, op pagina 1
mensen, lees ook eens.
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:58 schreef Chriz2k het volgende:
Laatste bezoek: 6 seconden geleden
Hij is aanwezig!
Ik herhaal: Hij is aanwezig!
is snel gedaan met een post-it papiertjequote:Op donderdag 9 december 2004 21:22 schreef Angst het volgende:
KLOOTZAK DAT HET IS
voortaan als ik stage loop!!!! trek ik nooit meer een string met geile tekst erop aan!
ik heb dan ook geen strings met geile tekst d'r op
maar dat ter zijde
begint nu wel vervelend te worden he?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:59 schreef Swolly het volgende:
zit ik hier drie pagina's door te scrollen...EN NOG GEEN FOTO!
.. Of de fotosessie heeft nooit plaatsgevondenquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:40 schreef stame het volgende:
hij houdt die foto zeker voor zichzelfwat een egoist zeg
of toch zeker twee dagenquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:32 schreef JasperE het volgende:
ik wacht nu alweer een week...ofzo
Weer geen tekstquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:07 schreef Martino_JR het volgende:
Om te helpen herinneren, waar het ook al weer om ging....
[afbeelding]
*oh ja, TVP
En weer geen tekst erop!quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:11 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Waar blijft de foto?
[afbeelding]
Ren je dan gillend weg?quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:34 schreef The-Fragger het volgende:
zozo, als zo'n wijffie voor me staat...
Wel bij bijles en examenquote:Op woensdag 8 december 2004 22:31 schreef flashbeir het volgende:
Staan jullie ook zo geil als je blokt? Soms is dit echt wel vervelend.
die had ik al 6 jaar geledenquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:11 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Waar blijft de foto?
[afbeelding]
mij wel hoor, maar dat heeft minder met het vak zelf te maken, en meer met een meisje waarmee ik heb hebquote:Op woensdag 8 december 2004 23:21 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Weet je... het is best lame als je zit te patsen met geile plaatjes en ze daarna niet laat zien...
Verder word ik zelden geil van studeren... Maja, de uitgebreide geschiedenis van de middeleeuwen en oudheid is zo geil ook niet :S
we kunnnen misschien beter zijn gsm stelen en dan zelf de foto posten, is minder geweldig enzoquote:Op zaterdag 11 december 2004 10:45 schreef pc-fr34k het volgende:
Bannen, daarna linchenofzo?
Als hij dood heeft heeft hij aan z'n account eigenlijk ook niet veel
quote:Op zaterdag 11 december 2004 10:50 schreef pc-fr34k het volgende:
Inderdaad het is geweldiger als je hem dood en dan z'n gsm steeltIk neem aan dat je gewelddadiger bedoelde
Ja, en dat hij de straf krijgt die hij verdiend natuurlijk!quote:Op zaterdag 11 december 2004 10:52 schreef El_Bartos het volgende:
[..]had het nog niet gemerkt
maar het belangrijkste is dat we zijn gsm vast krijgen
quote:Op zaterdag 11 december 2004 10:42 schreef Aventura het volgende:
Ik overleg wel even met een admin zometeen, om hem met een ban te dreigen als hij die pic nu niet gauw post. Ik bedoel, dit is toch van de gekke!
Hij zou er zelf 1 kopenquote:
don't we all....quote:
Blokken ja.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:40 schreef veldmuis het volgende:
Blokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |