post dan ook een foto van je stringquote:Op donderdag 9 december 2004 18:07 schreef Angst het volgende:
nu wil ik um ook zien
en ik val niet eens op wijfen
laat staan meiden die leuker zijn dan ik
mijn reet is te groot zie je geen string meerquote:Op donderdag 9 december 2004 18:13 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
post dan ook een foto van je string
Dan zullen wij wel beslissen of ze leuker is dan jij![]()
Ik ben bang dat je gelijk hebt...quote:Op donderdag 9 december 2004 19:06 schreef Little_Meanie het volgende:
tvp ook al heb ik er niet veel hoop meer in dat er een foto komt
idd, de kans dat dit gebeurt tijdens een tentamen is uiterst kleinquote:Op donderdag 9 december 2004 19:12 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk hebt...
Volgens mij is de TS nog te schijterig om een foto van z'n moeder onder de douche te maken, laat staan een foto tijdens een tentamen van een stagaire in een string met geile tekst erop.
voor de 2e keer,...quote:Op donderdag 9 december 2004 19:12 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk hebt...
Volgens mij is de TS nog te schijterig om een foto van z'n moeder onder de douche te maken, laat staan een foto tijdens een tentamen van een stagaire in een string met geile tekst erop.
Ik lees nooit meer dan 1 pagina van een topic, hallo, ik heb het al zo druk!quote:Op donderdag 9 december 2004 19:31 schreef mechatronics het volgende:
[..]
voor de 2e keer,...
het is niet de TS die die foto heeft
het is de user Thief, die dat dat zegt, op pagina 1
mensen, lees ook eens.
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:58 schreef Chriz2k het volgende:
Laatste bezoek: 6 seconden geleden
Hij is aanwezig!
Ik herhaal: Hij is aanwezig!
is snel gedaan met een post-it papiertjequote:Op donderdag 9 december 2004 21:22 schreef Angst het volgende:
KLOOTZAK DAT HET IS
voortaan als ik stage loop!!!! trek ik nooit meer een string met geile tekst erop aan!
ik heb dan ook geen strings met geile tekst d'r op
maar dat ter zijde
begint nu wel vervelend te worden he?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:59 schreef Swolly het volgende:
zit ik hier drie pagina's door te scrollen...EN NOG GEEN FOTO!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |