Heb je de OP wel gelezen?quote:Op woensdag 8 december 2004 22:14 schreef Tessje het volgende:
Wat kun je winnen?
Mommy needs a new fridge
Ja lieverdquote:Op woensdag 8 december 2004 22:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je de OP wel gelezen?
Dirkh is volwaardig ONZ mod hoor, okay, hij blijkt nog een ander subforum te doen maar dat is niet belangrijkquote:Op woensdag 8 december 2004 22:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoeveel mods worden er eigenlijk aangenomen. Als jogy stopt en Dirkh nog immer interimmod is, dan moeten er dus minstens 2 bij.
en nu snakey gaat stoppen kun je daar gerust 3 van maken!quote:Op woensdag 8 december 2004 22:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoeveel mods worden er eigenlijk aangenomen. Als jogy stopt en Dirkh nog immer interimmod is, dan moeten er dus minstens 2 bij.
Sorrie, te laatquote:Op woensdag 8 december 2004 22:21 schreef QyRoZ het volgende:
Is er geen stomme reeks waar ik in kan posten en waarmee ik dan automatisch mod zonder dat iemand me verder kent en zonder dat ik affiniteit met het forum behoef te hebben? Zo gaat het tegenwoordig toch?
ja idd, is t GPD niet eens een keer aan de beurt?quote:Op woensdag 8 december 2004 22:21 schreef QyRoZ het volgende:
Is er geen stomme reeks waar ik in kan posten en waarmee ik dan automatisch mod zonder dat iemand me verder kent en zonder dat ik affiniteit met het forum behoef te hebben? Zo gaat het tegenwoordig toch?
Vandaar ook "minstens" PP.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
en nu snakey gaat stoppen kun je daar gerust 3 van maken!
Oh ja, daar moet ik wat meer posten.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja idd, is t GPD niet eens een keer aan de beurt?
ik moet minstens ook mod worden!quote:Op woensdag 8 december 2004 22:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vandaar ook "minstens" PP.
Subtiliteit is okay.
ik ook!quote:Op woensdag 8 december 2004 22:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Oh ja, daar moet ik wat meer posten.
Wat nou? We gebruiken de nieuwste digitale stemtechnieken, net als de Amerikanen!quote:Op woensdag 8 december 2004 23:11 schreef Intxaurraga het volgende:
Showprocessen zijn zoow stalinistisch
Jij moet solliciteren.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:11 schreef Intxaurraga het volgende:
Showprocessen zijn zoow stalinistisch
wat was je bankrekening ookalweer??quote:Op woensdag 8 december 2004 23:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat nou? We gebruiken de nieuwste digitale stemtechnieken, net als de Amerikanen!
Wat kan er fout gaan?
Wel neeeeee.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:23 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Als ik dan maar geen risico loop om mod te worden
Die kleine kans moet je maar gewoon lopen hoor.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:23 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Als ik dan maar geen risico loop om mod te worden
Ik zal me nog een keer hard maken voor een @fok.nl voor jou.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Doe maar zonder verder verplichtingen dan.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:33 schreef Dirkh het volgende:
Ik zal me nog een keer hard maken voor een @fok.nl voor jou.
quote:Op donderdag 9 december 2004 01:14 schreef Nouk het volgende:
Ik ben voor VAC, PP, JK of Inxtaug-nog iets.
Wat anders? een partijdige mod?quote:Op donderdag 9 december 2004 01:18 schreef rompompom het volgende:
[..]Geen mod waarvan niemand de naam kan spellen.
Dan kopieër je zijn naamquote:Op donderdag 9 december 2004 01:18 schreef rompompom het volgende:
[..]Geen mod waarvan niemand de naam kan spellen.
asjeblieft nietquote:Op donderdag 9 december 2004 00:39 schreef cerror het volgende:
Pleur inso gewoon terug.
Ja wat tiemie zegt geef me dat kleurtje nu maar gewoonquote:Op donderdag 9 december 2004 08:06 schreef Tiemie het volgende:
Stemmen? nergens voor nodig! schiet maar op met dat kleurtje!
vergeet Fuifduif niet , ik verwacht spoedig een wederopstanding van hemquote:Op donderdag 9 december 2004 09:18 schreef Pool het volgende:
Ik twijfel nog tussen Conflict en BloodHoundFromHell.
Fuifduif is weer gesignaleerd!quote:Op donderdag 9 december 2004 09:38 schreef Xlarge het volgende:
[..]
vergeet Fuifduif niet , ik verwacht spoedig een wederopstanding van hem
Voor wie moet ik dan in het campagneteam?quote:Op donderdag 9 december 2004 09:59 schreef Tokay het volgende:
Solliciteren?
Dacht het niet.
Dan loop ik straks ook met zo'n groenig aardappelhoofd als Joesjtsjenko.![]()
Hij is er weer , gelukkigquote:Op donderdag 9 december 2004 09:51 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Fuifduif is weer gesignaleerd!
Ik ga binnenkort naar een Amsterdamse club...
Bedankt voor je vertrouwen in mequote:Op donderdag 9 december 2004 08:51 schreef So_Addictive het volgende:
Het maakt mij geen reet uit wie het wordt
Als jíj nou een gooi doet naar het MOD-schap, dan vergezel ik je straks op je bezoekjes aan de dermatoloog.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:04 schreef Pool het volgende:
Voor wie moet ik dan in het campagneteam?
*werkloze spin-doctor zoekt charismatische kandidaat om achterna te lopen*
Ik wíst het!quote:Op donderdag 9 december 2004 13:52 schreef Bupatih het volgende:
*mailt.
Lees de PIquote:
Nu moeten we natuurlijk allemaal posten; "ahh Bupatih, je bent best geschikt hoor".quote:Op donderdag 9 december 2004 13:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lees de PI
Net of er mensen op mij zitten te wachten.
quote:Op donderdag 9 december 2004 14:57 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Zou dat iets voor mij zijn, Yvonne?
ik zie de mail wel verschijnen dan, Yvonnequote:Op donderdag 9 december 2004 14:35 schreef yvonne het volgende:
Nou, niet allemaal tegelijk....
Tranen willen we zien.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:27 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
"Goh, dit had ik echt nooit verwacht!"
Klinkt dat geloofwaardig?
Toen Snakey en Dirkh mod werden stonden er binnen een paar uur tig afzeiktopics. Nu kan men zich uitleven en de macht overnemen en alles goed doen wat iedereen fout doet en nu hoor je niemand.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:38 schreef boebiedoe het volgende:
Sil. Het topic staat er pas sinds gisteravond hoor..
Het lijkt de echte politiek wel.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:40 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Toen Snakey en Dirkh mod werden stonden er binnen een paar uur tig afzeiktopics. Nu kan men zich uitleven en de macht overnemen en alles goed doen wat iedereen fout doet en nu hoor je niemand.
Tenminste, niemand die het daadwerkelijk zou kunnen
Allemaal wildertjesquote:Op donderdag 9 december 2004 16:41 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Het lijkt de echte politiek wel.
opeens moet ik denken aan de foto's van Knut met zijn geblondeerde haarquote:Op donderdag 9 december 2004 16:49 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ligt eraan wie de nieuwe mod wordt he
quote:Op donderdag 9 december 2004 16:40 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Toen Snakey en Dirkh mod werden stonden er binnen een paar uur tig afzeiktopics. Nu kan men zich uitleven en de macht overnemen en alles goed doen wat iedereen fout doet en nu hoor je niemand.
quote:Op donderdag 9 december 2004 17:08 schreef mvt het volgende:
[..]
opeens moet ik denken aan de foto's van Knut met zijn geblondeerde haar
Sorry Knut, jij kan er ook niets aan doen dat opeens iemand anders na al die jaren zijn haar bleekt en teven een zak is
hoezo is dat anders?quote:Op donderdag 9 december 2004 17:10 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Jij zeikt iedereen af das anders
Het loopt storm!quote:
in tegenstelling tot nu?quote:Op donderdag 9 december 2004 17:10 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik denk dat als ik mod zou worden, dat ik dan zó afgezeken word
Iedereen die gegronde kritiek had zeker ?quote:Op donderdag 9 december 2004 17:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het loopt storm!
En het fijne is,
iedereen die kritiek had heeft gesolliciteerd!!!
hè, 6 a4-tjes typen én uitwerken duurt ff hèquote:Op donderdag 9 december 2004 17:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het loopt storm!
En het fijne is,
Nou jij zeikt iedereen af inc snakey. Al die andere likken iedereen zn reet behalve snakey. Jij bent iig consistent en die zin hiervoor is foei lelijk maar ik heb geen zin om mijzelf poetischer uit te drukkenquote:
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 9 december 2004 17:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het loopt storm!
En het fijne is,
Nóg ergerquote:Op donderdag 9 december 2004 17:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
in tegenstelling tot nu?
eerder 16 miljoen bondscoachesquote:Op donderdag 9 december 2004 17:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Iets met stuurlui en de wal?
Mag je dan alleen maar kritiek leveren als je zelf modaspiraties hebt?quote:Op donderdag 9 december 2004 16:40 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Kritiek leveren is iets anders dan iemand continu afzeiken zonder diegene een kans te geven en dat weet je zelf ook wel.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mag je dan alleen maar kritiek leveren als je zelf modaspiraties hebt?
Tering heb ik dan al die jaren mod-ambities?quote:Op donderdag 9 december 2004 17:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mag je dan alleen maar kritiek leveren als je zelf modaspiraties hebt?
Nou, de nieuwe ONZ-mod is ook geboren hoorquote:Op donderdag 9 december 2004 17:30 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Kritiek leveren is iets anders dan iemand continu afzeiken zonder diegene een kans te geven en dat weet je zelf ook wel.
Dat ben ik dan ook met je eens. Maar ik snap niet waarom al die "afzeikerdsdieSnakeyggeenkanshebbengegeven" zouden moeten mailen.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:30 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Kritiek leveren is iets anders dan iemand continu afzeiken zonder diegene een kans te geven en dat weet je zelf ook wel.
quote:Op donderdag 9 december 2004 17:30 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Tering heb ik dan al die jaren mod-ambities?
voor de meeste van hun is het denk ik zelfs beter als ze dat niet doenquote:Op donderdag 9 december 2004 17:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat ben ik dan ook met je eens. Maar ik snap niet waarom al die "afzeikerdsdieSnakeyggeenkanshebbengegeven" zouden moeten mailen.
Gast lul niet zo dom. Ik zou geen mod willen zijn van onzin.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:31 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nou, de nieuwe ONZ-mod is ook geboren hoor.
Nee ik bedoel ook zeker niet iedereen die Snakey af liep te zeiken. Ik bedoel al die mensen die constant lopen te zeiken over hoe kut onzin is maar er wel steeds posten en elke mod af te kraken. Je weet zelf hoe moeilijk het is onzin te modden. En iedereen weet er alles van, nou solliteer dan en laat dan zien dat je het kan en welke leuke ideeen je hebt!quote:Op donderdag 9 december 2004 17:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat ben ik dan ook met je eens. Maar ik snap niet waarom al die "afzeikerdsdieSnakeyggeenkanshebbengegeven" zouden moeten mailen.
Wat helemaal leuk is dat het bierkliekje zanikt over een mod die uit een bifi-reeks komt en daarna VAC die notabene uit een bierkliekje komt gaan voordragen als modje.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:32 schreef mvt het volgende:
[..]
voor de meeste van hun is het denk ik zelfs beter als ze dat niet doen
Je heb zojuist gepresteerd om Snakey's modeigenschappen in twijfel te trekken waarna je mensen veroordeelt die dat ook doen.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:33 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind alleen dat er echt teveel gezeken werd op Snakey ook al vind ik hem ook niet geweldig. Maar hij kreeg enorm de volle laag en nu krijgt iedereen de kans, nu kan iedereen solliciteren en dan reageert niemand?
Dat vind ik laf.
Ik denk wel dat het verdomd lastig wordt nu nog een goeie onz mod te vinden.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:34 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wat helemaal leuk is dat het bierkliekje zanikt over een mod die uit een bifi-reeks komt en daarna VAC die notabene uit een bierkliekje komt gaan voordragen als modje.
Ja, dan heb ik wel bedenkingen...
Nee je bergijpt mij verkeerd of ik ben niet duidelijk genoeg.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:36 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je heb zojuist gepresteerd om Snakey's modeigenschappen in twijfel te trekken waarna je mensen veroordeelt die dat ook doen.
Nee, inderdaad... Ik zie het helemaal duidelijk nu.
Ik heb het licht gezien hoor, echt waar.
Och, ik heb hem ook vaak verbaal teruggeschopt in een hoekje, maar omdat ik zelf dan niet reageer op de oproep als ONZ-modje ben ik opeens verkeerd bezig?quote:Op donderdag 9 december 2004 17:39 schreef Silmarwen het volgende:
Ik veroordeel die mensen niet die kritiek leveren. Ik veroordeel al die zeikerds die Snakey tot de grond toe moesten afbranden en onzin af lopen te zeiken en zelf niet durven.
Je kunt van mij niet verwachten dat ik dolblij reageer op de komst van een josti die denkt dat ie god in frankrijk is. volgens mij mag ik een eigen mening hebben die ook uiten op fok als ik daar zin in heb. als ik te ver ga dan tieft de crew me er maar vanaf. Die Snakey is een volwassen kerel, je gaat mij niet vertellen dat ie die reacties niet verwacht had.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Iets met stuurlui en de wal?
Lees nou eens wat ik verder zeg. En lopen te zeiken op onzin en wat iedereen fout doet en als ik mod zou zijn blablabla.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:43 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Och, ik heb hem ook vaak verbaal teruggeschopt in een hoekje, maar omdat ik zelf dan niet reageer op de oproep als ONZ-modje ben ik opeens verkeerd bezig?
Heeft het er gewoon niet mee te maken dat mensen twijfelden aan zijn integriteti, zijn 'promotie' als mod en z'n verbale skills.
En waarom zou je zoiets niet mogen zeggen als je van jezelf weet dat je nooit mod zal worden.
Moet je dan ook opeens politieke ambities hebben als je het niet eens bent met het kabinet?
Laatste keer. Lees eens wat ik ALLEMAAL type, niet alleen het gezeik op Snakey maar op alle mods en heel onzin.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:44 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Je kunt van mij niet verwachten dat ik dolblij reageer op de komst van een josti die denkt dat ie god in frankrijk is. volgens mij mag ik een eigen mening hebben die ook uiten op fok als ik daar zin in heb. als ik te ver ga dan tieft de crew me er maar vanaf. Die Snakey is een volwassen kerel, je gaat mij niet vertellen dat ie die reacties niet verwacht had.
Oh even voor de duidelijkheid; ik heb niet gemailt, omdat ik wéét dat er genoeg users zijn die geschikter zijn én meer tijd hebben dan ik. ik heb een paar namen genoemt op de avond dat snakey mod werd én als die users mailen, hebben zij mijn stem.
Dat weten hun zelf welquote:Op donderdag 9 december 2004 17:46 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En welke users zou jij dan wel zien als een goede mod? Daar ben ik nou wel benieuwd naar.
Hebben we geen tijd voor hoor, het loopt storm!quote:Op donderdag 9 december 2004 17:57 schreef Renmaestro het volgende:
Waar blijft de dank-u-wel-voor-uw-inzending-reply op mijn mailtje?
Het is me duidelijk.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hebben we geen tijd voor hoor, het loopt storm!
Bedankt allen en jullie mailtjes zijn in admin geplaatst
Standaard antwoord HIER voor alle sollicitanten
Mooi zoquote:
tijd om gewoon alle users die het afgelopen jaar in Onzin gepost hebben en nog steeds actief zijn op FOK in een te verzamelen en willekeurig eentje aanwijzen?? Geen gezeik dat hij/zij het vanwege zijn/haar slowchatkunsten/bifi is gewordenquote:Op donderdag 9 december 2004 17:34 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wat helemaal leuk is dat het bierkliekje zanikt over een mod die uit een bifi-reeks komt en daarna VAC die notabene uit een bierkliekje komt gaan voordragen als modje.
Ja, dan heb ik wel bedenkingen...
Altijd fijn...quote:Op donderdag 9 december 2004 17:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bedankt allen en jullie mailtjes zijn in admin geplaatst
VAC als mod: het forum zou verzanden in het posten vanquote:Op donderdag 9 december 2004 17:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Tis handig dat de onzin mods dat ook weten of niet. Daar is dit topic voor
Intxaurraga, Shirley, Bupatih (én nog een paar anderen) vind ik wel geschikt.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Tis handig dat de onzin mods dat ook weten of niet. Daar is dit topic voor
Shirley op Onz...quote:Op donderdag 9 december 2004 18:14 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Intxaurraga, Shirley, Bupatih (én nog een paar anderen) vind ik wel geschikt.![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 18:12 schreef Xebrozius het volgende:
Ohw wacht!
Jogy én Snakey gaan weg.
2 Vacatures die openstaan.
Kasta & ik.
quote:Op donderdag 9 december 2004 18:04 schreef Xebrozius het volgende:
Voorbeelden van notes: users post met kanker, inmiddels verwijderd.
Niet dat die user dat ooit gedaan heeft maar ik wil ze gewoon weg hebben.
Ik heb eerlijk toegegeven dat ik FA wil worden, dat heb ik ze gister ook gemaild:quote:Op donderdag 9 december 2004 18:16 schreef Tokay het volgende:
Xebro, geef het nou maar toe: diep in je hartje zou je best heel graag ONZ-mod willen zijn.
En jij denkt dat de crew heel lief achter de FA's aanlopen en geen 5 kuttopics openen als je iets hebt gedaan wat hun niet zint?quote:Op donderdag 9 december 2004 18:22 schreef Xebrozius het volgende:
Modje worden hoef ik echt niet, FA wil ik wel.
Ik zou me kapot ergeren aan al die teringlijertjes met hun kuttopics en infantiele kwijlkliekjes.
Dan zet je een slotje en krijg je er 5 kuttopics voor terug als 'wraak' van zo'n baggerclubje.
Bannen wil ik kunnen.
FA of niks, zo simpel is het bij mij.
VAC is okay, maar moet gewoon user blijven.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:04 schreef Xebrozius het volgende:
VAC als mod: het forum zou verzanden in het posten van
"Dus ik zeg zo van aan-HALEN, snap je hem HALEN?![]()
::D:D:D:D:
![]()
:!!! 111
! "
Tevens wordt er dan meteen een nieuwe reeks geboren, namelijk de bierreeks.
Waarin FF, BS,VAC en nog wat van die users zouden posten.
ONZ zou sneller naar de tiefus gaan als een bus in Palestina.
Eensquote:Boebiedoe als mod:
Die kerel heeft geen blauwe kleur nodig om in de crewfora te komen is wel gebleken uit het verleden.
Tevens zijn zijn streken niet vergeten door de crew, dus hij kan het wel vergeten.
quote:Ikzelf als mod:
Ik zou alle teringzooi op slot tiefen en notes gaan zetten op kutusers.
Voorbeelden van notes: users post met kanker, inmiddels verwijderd.
Niet dat die user dat ooit gedaan heeft maar ik wil ze gewoon weg hebben.
Maar ik wil geen mod worden, en tevens ben ik opeens een voorbeeld functie dus dan kan ik een grote bek wel vergeten.
Nee dank U vriendelijk.
C heeft sowieso te weinig tijd om te modden, het softe gedeelte valt imo wel mee. Hij maakt geen deel uit van het bierkliekje trouwens. Zelf denk ik dat C gillend gek wordt van de bagger en dan geen tijd/energie meer heeft om zelf het goede voorbeeld te geven.quote:Croupouque:
Te soft, geneigd om geweldige topics te openen maar de topics waar hij niks mee heeft te laten verzanden in slowchat.
Tevens een onderdeel van het bierkliekje.
Hij is te gevoelig, en een x aantal users zou hem er uit kunnen lullen.
Idd alletwee leuke users! Al denk ik niet dat Bupa met al het gezeik en de kritiek om zou kunnen gaan. Van Xlarge zou ik het niet weten. Verder namen die door mn hoofd schieten; Intxauragga, Pool, Tiemie of anders Adelante en ShaoliN doorschuiven naar ONZ. Dan heb je tenminste twee nieuwe modjes die gewend zijn aan gezeik en gemekker én aan de users.quote:Bupatih & XLarge:
Betere kandidaten dan bovengenoemde namen, nadeel is echter wel het verleden als slowchatter en dat zou tegen ze kunnen keren.
Tevens vind ik ze erg leuke topics maken, maar ik weet niet of ze ook bestand zouden zijn tegen een contsante stroom bagger en kritiek.
Maar deze 2 hebben iig geen last van mij. Ik zou ze wel eens in blauw willen zien.
Samen met IR.quote:De beste mod op ONZ?
Robh. Punt.
quote:Op donderdag 9 december 2004 18:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Of je zou er voor moeten kiezen om de modjes er ook uit te sodemieteren natuurlijk.
quote:Dat dit betekent dat meteen de halve crew uitgedunt gaat worden hebben die mensen aan hun eigen genen te danken
Modjes kun je ook bannen, easy as that.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En jij denkt dat de crew heel lief achter de FA's aanlopen en geen 5 kuttopics openen als je iets hebt gedaan wat hun niet zint?
Bannen zei ik net...quote:Ik verzeker je dat dat een enorme misvatting is.
Ja dat zei ik net dus 2 keer...quote:Of je zou er voor moeten kiezen om de modjes er ook uit te sodemieteren natuurlijk.
Ik mag zeggen dat ik erg blij was dat ik deze post van je las , alhoewel ik vind dat het SC gebeuren niet echt op mij slaat.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:04 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Bupatih & XLarge:
Betere kandidaten dan bovengenoemde namen, nadeel is echter wel het verleden als slowchatter en dat zou tegen ze kunnen keren.
Tevens vind ik ze erg leuke topics maken, maar ik weet niet of ze ook bestand zouden zijn tegen een contsante stroom bagger en kritiek.
Maar deze 2 hebben iig geen last van mij. Ik zou ze wel eens in blauw willen zien.
Nee hoorquote:Op donderdag 9 december 2004 17:11 schreef yvonne het volgende:
Het loopt storm!
En het fijne is,
een week of 3,4 't liefst zeker?quote:Op donderdag 9 december 2004 18:32 schreef FlyingFox het volgende:
Ik stel voor dat we iemand kiezen die al ervaring heeft met modden.
VIER WEKEN EN EEN DAG!quote:Op donderdag 9 december 2004 18:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
een week of 3,4 't liefst zeker?
Zodat we je een week later weer kunnen uitzwaaien?quote:Op donderdag 9 december 2004 18:32 schreef FlyingFox het volgende:
Ik stel voor dat we iemand kiezen die al ervaring heeft met modden.
quote:Op donderdag 9 december 2004 18:34 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
VIER WEKEN EN EEN DAG!:R ;r; r;r :RR!
quote:Op donderdag 9 december 2004 18:34 schreef Oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
VIER WEKEN EN EEN DAG!:R ;r; r;r :RR!
quote:Op donderdag 9 december 2004 18:28 schreef Tokay het volgende:
Ik vond de strekking van je brief erg grappig, en kan niet anders concluderen dan dat je de verloren gewaande zoon van Idi Admin bent.
Je bent niet lekkerquote:Op donderdag 9 december 2004 18:28 schreef Insomaniac het volgende:
Adelante en ShaoliN doorschuiven naar ONZ. Dan heb je tenminste twee nieuwe modjes die gewend zijn aan gezeik en gemekker én aan de users..
Tsja, dat krijg je nu eenmaal als je leuke medemods hebt. De rest gaat er op zitten azen.quote:
Zoals wie?quote:Op donderdag 9 december 2004 18:50 schreef Dirkh het volgende:
En waar blijven de vrouwlijke mods in spé?
Was jij niet die mod die bijkans gaat huilen als ik een gemene posts over jou plaats?quote:
Altijd lachen met Yvonne!quote:Op donderdag 9 december 2004 18:53 schreef yvonne het volgende:
Emmykutje?
shirley? Te weinig aanwezig
nouk? Idem
marietje_?!
We wachten met smart op jullie sollicitatie
de DP vrouwen?!
skaai?!
kiwikutje?!
Ja dat is altijd het meest geweldige van het verhaal.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het loopt storm!
En het fijne is,
Double Penetration?quote:Op donderdag 9 december 2004 18:53 schreef yvonne het volgende:
de DP vrouwen?
Was het maar waar, die is er te weinig voor een drukke modfunctie,quote:
ElisaB is toffer dan je denkt en ze reageert zo omdat ze dr mannen niet kwijt wil.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Was jij niet die mod die bijkans gaat huilen als ik een gemene posts over jou plaats?
Dat zie ik Adelante en Shaolin namelijk niet direct doen...
Wat huilen of een gemene post plaatsen?quote:Op donderdag 9 december 2004 18:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Was jij niet die mod die bijkans gaat huilen als ik een gemene posts over jou plaats?
Dat zie ik Adelante en Shaolin namelijk niet direct doen...
Ik kan er ook geen één bedenken. Het wordt tijd voor eentje die uit het niets opduikt en in no-time de boel hier op stelten zet en dan mod wil worden.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zoals wie?
Tokay is te lief, Tessje te incrowd/SC/bagger, NiNi te weinig aanwezig.. en meer kan ik er zo niet bedenken.
volgens mij moet ie R1cksson nog zo'n 100 keer doodmaken, als ie als z'n beloftes na wil komen...quote:Op donderdag 9 december 2004 18:55 schreef Xebrozius het volgende:
Emmykuh op ONZ.
Laten we dat maar niet doen, dan gaat Salvad0r het voor haar openemen en dan gaat ie je thuis opzoeken en doden...
Huilen, een gemene post plaatsen durven jullie toch niet ivm represailles van de crew.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat huilen of een gemene post plaatsen?
Whehehehehehe, heb jij even wat gemist!quote:Op donderdag 9 december 2004 18:55 schreef Xebrozius het volgende:
Emmykuh op ONZ.
Laten we dat maar niet doen, dan gaat Salvad0r het voor haar openemen en dan gaat ie je thuis opzoeken en doden...
Zoals ik destijds.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik kan er ook geen één bedenken. Het wordt tijd voor eentje die uit het niets opduikt en in no-time de boel hier op stelten zet en dan mod wil worden.
en ownen.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:55 schreef Xebrozius het volgende:
Emmykuh op ONZ.
En Engessa. Die zou hij ook nog even neerslaan.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
volgens mij moet ie R1cksson nog zo'n 100 keer doodmaken, als ie als z'n beloftes na wil komen...
Ah, hij is na al die tijd er achter gekomen dat het een IQ-loze slet was en dat haar neuken ongeveer hetzelfde is als je pik in een emmer water batsen?quote:Op donderdag 9 december 2004 18:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Whehehehehehe, heb jij even wat gemist!
HIj wenst haar tegenwoordig zelf allerlei ziektes toe.
Tof. En je naam kan ik inmiddels ook spellen, dus mijn zegen heb je.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:59 schreef Intxaurraga het volgende:
*Outlook Express opstart
Jij doelt op de verplichtte naaktfoto's?quote:Op donderdag 9 december 2004 18:50 schreef Dirkh het volgende:
En waar blijven de vrouwlijke mods in spé?
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:03 schreef mvt het volgende:
[..]
Jij doelt op de verplichtte naaktfoto's?
Probeer het eens zou ik zeggenquote:Op donderdag 9 december 2004 18:54 schreef Xebrozius het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tof. En je naam kan ik inmiddels ook spellen, dus mijn zegen heb je..
Die horen gewoon hier geplaatst te worden zodra de stem ronde begint.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:03 schreef mvt het volgende:
[..]
Jij doelt op de verplichtte naaktfoto's?
Ik zal jou eens doorschuivenquote:Op donderdag 9 december 2004 18:52 schreef Insomaniac het volgende:
Tsja, dat krijg je nu eenmaal als je leuke medemods hebt. De rest gaat er op zitten azen.
Intxaurragaquote:Op donderdag 9 december 2004 19:06 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Iemand die mijn naam goed spelt, moet eigenlijk per definitie admin worden.
Ik lig meestal tussenin, maar wat gaat jou dat aanquote:Op donderdag 9 december 2004 19:09 schreef Xebrozius het volgende:
De vraag is...
Huilt ze nu uit op de schouder van Shaolin of Adalante?
Hai.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:06 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Iemand die mijn naam goed spelt, moet eigenlijk per definitie admin worden.
Ik vroeg niet naar je sexuele escapadesquote:Op donderdag 9 december 2004 19:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik lig meestal tussenin, maar wat gaat jou dat aan
Shaolin mag me niet...quote:Op donderdag 9 december 2004 19:14 schreef NiNi het volgende:
Ohja, ik denk dat Shaolin het ook wel okay zou doen.
Tsja en die doet het erg oké op V&A, dus een goede mod ergens weghalen om op een nwe plek te zetten is niet echt de oplossing.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:14 schreef NiNi het volgende:
Ohja, ik denk dat Shaolin het ook wel okay zou doen.
Nou, dan moet dirk maar tussen jullie in liggen, he.quote:
Copy/paste.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:16 schreef NiNi het volgende:
Kijk MUUS zogenaamd subtiel laten zien dat zij het ook kan.
Gelukkig maar, want daar had ik geen antwoord op gegeven.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:13 schreef Xebrozius het volgende:
Ik vroeg niet naar je sexuele escapades![]()
Jij bent echt helemaal van het warretje kwijt hoor. Wat jij van mij als mod vindt, is hier toch helemaal niet aan de orde (open er gerust een topic over, dan kunnen we gelijk testen of ik ga huilen). En dat ik zeg dat Inso niet lekker is, heeft volgens mij weer helemaal niets te maken met de vraag of ik op jou zou stemmen of niet.quote:Het komt er gewoon op neer dat ik je niet heel erg geschikt vind als mod, en als ik daardoor nu een 'nee' stem van je krijg als moderator ,ivm die debiele modverkiezing, zal ik er ongetwijfeld nachten van wakker liggen.
Ja, dat is wel prettig inderdaadquote:Maar goed, voordeel is wel dat ik s'nachts nergens tussenin lig.
Shoalin en Xebrozius op eén kussen, daar slaapt de duivel tussenquote:Op donderdag 9 december 2004 19:17 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nou, dan moet dirk maar tussen jullie in liggen, he.
Neh, valt vies tegen hoor. En zolang ie het op V&A nog zo belabberd doet, is ie zéker niet geschikt voor het wat serieuzere ONZquote:Op donderdag 9 december 2004 19:17 schreef yvonne het volgende:
Tsja en die doet het erg oké op V&A, dus een goede mod ergens weghalen om op een nwe plek te zetten is niet echt de oplossing.
Nou, ik zeg, kijk hoe fan-tas-tisch dirk dit heeft aangepakt!quote:Op donderdag 9 december 2004 19:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja en die doet het erg oké op V&A, dus een goede mod ergens weghalen om op een nwe plek te zetten is niet echt de oplossing.
Dirkh, Lucille, QG en voorheen ELisaB konden toch ook twee fora aan? En Dago doet TTK en NWs..quote:Op donderdag 9 december 2004 19:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
heb dan ook t lef echt te mailen!quote:Op donderdag 9 december 2004 19:30 schreef Shirley het volgende:
Ik wil de nieuwe ONZ mod worden! Stem op mij!
Het zou de crew dan ook sieren het niet zo aan te pakken, juist omdat iedereen dit verwacht.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:39 schreef TraangastaNova het volgende:
Dat men slechts de keuze had uit een stel bij voorbaat al kansloze klittebandjosti's, is dan inmiddels toch alweer vergeten.
En dát Inso, is godver de godver niet waar!quote:
gewoon zo waar het in de praktijk toch op uitdraaid: pik er gewoon een uit en kijk of ie geschikt is. is iedereen een stuk sneller klaar.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:42 schreef Insomaniac het volgende:
Hij is altijd zo positief, onze KastaKafferNova..
Mooi, dit is dus fout. Hoe moet het dan wél Kasta?
Ik wil wel even een onopvallende kloon aanmaken hoorquote:Op donderdag 9 december 2004 18:56 schreef Dirkh het volgende:
Ik kan er ook geen één bedenken. Het wordt tijd voor eentje die uit het niets opduikt en in no-time de boel hier op stelten zet en dan mod wil worden.
je kan dingen zo goed verwoorden Kasta , dat het me verbaast dat jij de vrijdagcolumn van Theo van Gogh nog niet aangeboden heb gekregen van de Metro, ik ben het niet helemaal met je eens , maar je posts zijn meer als amusant om te lezen .quote:Op donderdag 9 december 2004 19:39 schreef TraangastaNova het volgende:
knip
Ach, dit houdt iedereen weer even van de straat.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
gewoon zo waar het in de praktijk toch op uitdraaid: pik er gewoon een uit en kijk of ie geschikt is. is iedereen een stuk sneller klaar.
Je zei godver.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
En dát Inso, is godver de godver niet waar!![]()
[afbeelding]
met in ieder geval meer tekst dan het hele topic in totaliteitquote:Op donderdag 9 december 2004 19:48 schreef Xlarge het volgende:
[..]
je kan dingen zo goed verwoorden Kasta , dat het me verbaast dat jij de vrijdagcolumn van Theo van Gogh nog niet aangeboden heb gekregen van de Metro, ik ben het niet helemaal met je eens , maar je posts zijn meer als amusant om te lezen .
Het is jammer dat je jezelf niet kan/wil aanmelden voor deze functie , want je sluitposts zouden heel leuk kunnen worden
eigenlijk he, eerlijk, zeur je al te vaak dat er geen smaakmakers meer in de crew zitten die de users kunnen uitlullen, hint hintquote:
Heeft ze dat gezegd?quote:Op donderdag 9 december 2004 19:50 schreef mvt het volgende:
[..]
eigenlijk he, eerlijk, zeur je al te vaak dat er geen smaakmakers meer in de crew zitten die de users kunnen uitlullen, hint hint
je vergeet o.a. BE en flesh en vast nog een hoop meerquote:Op donderdag 9 december 2004 19:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dirkh, Lucille, QG en voorheen ELisaB konden toch ook twee fora aan? En Dago doet TTK en NWs..
Niet waar, ik zei potver.quote:
Ik hou van niemandquote:
Aanvaard mijn excuses, terrorbiatch from hell.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
En dát Inso, is godver de godver niet waar!![]()
[afbeelding]
dwerg kan ook ONZ gaan modden.quote:
Vrij simpel, doe het goed of doe het nietquote:Op donderdag 9 december 2004 19:42 schreef Insomaniac het volgende:
Mooi, dit is dus fout. Hoe moet het dan wél Kasta?
Mijn held, mijn tekstenquote:Op donderdag 9 december 2004 19:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
dwerg kan ook ONZ gaan modden.
"Ga weg"
"Rot op"
"Nee"
"Omdat ik het zeg"
Zit iedereen eindelijk zn solli te typen, is het nog niet goed genoeg voor m'vroi.quote:
Iedereen zit te wachten tot de crew achter de schermen klaar is met het nadenken over mijn briljante plan...quote:
Random users selecterenquote:Op donderdag 9 december 2004 20:20 schreef TraangastaNova het volgende:
[..]
Iedereen zit te wachten tot de crew achter de schermen klaar is met het nadenken over mijn briljante plan...
Donequote:Op donderdag 9 december 2004 20:20 schreef TraangastaNova het volgende:
[..]
Iedereen zit te wachten tot de crew achter de schermen klaar is met het nadenken over mijn briljante plan...
Neah, geen konijnen in de crewquote:Op donderdag 9 december 2004 20:22 schreef OldJeller het volgende:
Onzin.
quote:Op donderdag 9 december 2004 20:19 schreef Pool het volgende:
Moeten we straks SMSsen om te stemmen?
"Stuur STEM INTX naar YVON (9866) wanneer je kiest voor Intxaurraga"
"Stuur STEM RENM naar YVON (9866) wanneer je kiest voor Renmaestro"
"Stuur STEM SHOA naar YVON (9866) wanneer je kiest voor Shaolin een 2e kans voor Dirk"
1,10 p.o.b.
Text onlyquote:Op donderdag 9 december 2004 20:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neah, geen konijnen in de crew![]()
Konijnen horen in de soep.
Ik haat ook van jouquote:Op donderdag 9 december 2004 20:44 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik vind je af en toe vervelend, maar heb verder geen moeite met je hoor.
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nja, zo wet is haar wil dus niet.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:32 schreef Xebrozius het volgende:
Want Nikky's wil is zo ongeveer wet achter de schermen, als het aan haar ligt was ik hier allang weg, samen met jou en andere 'onruststokers'.
is dit een doodsverwensing?quote:Op donderdag 9 december 2004 20:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neah, geen konijnen in de crew![]()
Konijnen horen in de soep.
Ik zal het even meenemen achter de schermenquote:Op donderdag 9 december 2004 20:32 schreef Xebrozius het volgende:
Kasta, als je verandering wilt zul je dat gezwel eerst moeten aanpakken.
Een feit.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
is dit een doodsverwensing?
Over mij zegt ze niksquote:
meki moet eens leren typen fatsoenlijkquote:Op donderdag 9 december 2004 22:31 schreef Meki het volgende:
Meki doet mee met de 23 ste keer
oow jahquote:Op donderdag 9 december 2004 22:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
meki moet eens leren typen fatsoenlijk
quote:Op donderdag 9 december 2004 22:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
meki moet eens leren typen fatsoenlijk
quote:Op donderdag 9 december 2004 22:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]Zijn sluitpost:
Meki hebben besloten dat dit niet een goed topic is voor Meki
Croupouque heeft wel echt ál zijn klonen nodig om mod te worden!quote:Op donderdag 9 december 2004 22:31 schreef Meki het volgende:
Meki doet mee met de 23 ste keer
quote:Op donderdag 9 december 2004 22:48 schreef Pool het volgende:
[..]
Croupouque heeft wel echt ál zijn klonen nodig om mod te worden!![]()
Neuquote:Op donderdag 9 december 2004 21:43 schreef Adelante het volgende:
Over mij zegt ze niksDus dan toch maar mailen? hmmmmm
Voor mijn beurt spreekt:quote:Op donderdag 9 december 2004 23:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
hoe lang gaat t duren voordat de keuze gemaakt is?
Dan wacht ik nog even.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Voor mijn beurt spreekt:
Zodra er godverdomme meer dan twee serieuze mails ontvangen zijn. Anders is het nogal moeilijk om een drietal kandidaten voor te leggen.
wie heeft er dan, naast mij, nog meer gemailed??quote:Op donderdag 9 december 2004 23:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Voor mijn beurt spreekt:
Zodra er godverdomme meer dan twee serieuze mails ontvangen zijn. Anders is het nogal moeilijk om een drietal kandidaten voor te leggen.
owquote:Op donderdag 9 december 2004 23:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Voor mijn beurt spreekt:
niet dat het meer was dan mijn 2e reply in dit topic, maar tochquote:Op donderdag 9 december 2004 23:52 schreef mvt het volgende:
[..]
wie heeft er dan, naast mij, nog meer gemailed??
Nope.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
mailde ik nou zojuist?
Iedereen weet dat jullie een brullebak-rule aangemaakt hebben voor PP, dus kijk nou maar gewoon in je recyclebin, muts.quote:
ik ben maanvis nietquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Iedereen weet dat jullie een brullebak-rule aangemaakt hebben voor PP, dus kijk nou maar gewoon in je recyclebin, muts.
Nee, Maanvis wordt nog gepost in +, gewoon om te lachen.quote:
Naja, als we maar 3 inzendingen krijgen hebben jullie als users toch nog de volledige macht hoorquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:27 schreef finch_meister het volgende:
Dit wordt niks .... die 3 keuzes uit de inzendingen zullen echt niet radicaal worden, dus valt er niks te kiezen. Het zal allemaal wel meer van hetzelfde worden![]()
Ik wil best even een mailtje sturen hoor...quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:30 schreef jogy het volgende:
Naja, als we maar 3 inzendingen krijgen hebben jullie als users toch nog de volledige macht hoor.
Dit wordt zeker weer zo'n reeks waarin iedereen die post mod wordtquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:36 schreef Dirkh het volgende:
Hey jogy, maak je wel ff deeltje twee aan?
Alsjeblieft niet zeg... die mods die uit dat soort reeksen komen...quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:37 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dit wordt zeker weer zo'n reeks waarin iedereen die post mod wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |