Heb je de OP wel gelezen?quote:Op woensdag 8 december 2004 22:14 schreef Tessje het volgende:
Wat kun je winnen?
Mommy needs a new fridge
Ja lieverdquote:Op woensdag 8 december 2004 22:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je de OP wel gelezen?
Dirkh is volwaardig ONZ mod hoor, okay, hij blijkt nog een ander subforum te doen maar dat is niet belangrijkquote:Op woensdag 8 december 2004 22:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoeveel mods worden er eigenlijk aangenomen. Als jogy stopt en Dirkh nog immer interimmod is, dan moeten er dus minstens 2 bij.
en nu snakey gaat stoppen kun je daar gerust 3 van maken!quote:Op woensdag 8 december 2004 22:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoeveel mods worden er eigenlijk aangenomen. Als jogy stopt en Dirkh nog immer interimmod is, dan moeten er dus minstens 2 bij.
Sorrie, te laatquote:Op woensdag 8 december 2004 22:21 schreef QyRoZ het volgende:
Is er geen stomme reeks waar ik in kan posten en waarmee ik dan automatisch mod zonder dat iemand me verder kent en zonder dat ik affiniteit met het forum behoef te hebben? Zo gaat het tegenwoordig toch?
ja idd, is t GPD niet eens een keer aan de beurt?quote:Op woensdag 8 december 2004 22:21 schreef QyRoZ het volgende:
Is er geen stomme reeks waar ik in kan posten en waarmee ik dan automatisch mod zonder dat iemand me verder kent en zonder dat ik affiniteit met het forum behoef te hebben? Zo gaat het tegenwoordig toch?
Vandaar ook "minstens" PP.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
en nu snakey gaat stoppen kun je daar gerust 3 van maken!
Oh ja, daar moet ik wat meer posten.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja idd, is t GPD niet eens een keer aan de beurt?
ik moet minstens ook mod worden!quote:Op woensdag 8 december 2004 22:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vandaar ook "minstens" PP.
Subtiliteit is okay.
ik ook!quote:Op woensdag 8 december 2004 22:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Oh ja, daar moet ik wat meer posten.
Wat nou? We gebruiken de nieuwste digitale stemtechnieken, net als de Amerikanen!quote:Op woensdag 8 december 2004 23:11 schreef Intxaurraga het volgende:
Showprocessen zijn zoow stalinistisch
Jij moet solliciteren.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:11 schreef Intxaurraga het volgende:
Showprocessen zijn zoow stalinistisch
wat was je bankrekening ookalweer??quote:Op woensdag 8 december 2004 23:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat nou? We gebruiken de nieuwste digitale stemtechnieken, net als de Amerikanen!
Wat kan er fout gaan?
Wel neeeeee.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:23 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Als ik dan maar geen risico loop om mod te worden
Die kleine kans moet je maar gewoon lopen hoor.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:23 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Als ik dan maar geen risico loop om mod te worden
Ik zal me nog een keer hard maken voor een @fok.nl voor jou.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Doe maar zonder verder verplichtingen dan.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:33 schreef Dirkh het volgende:
Ik zal me nog een keer hard maken voor een @fok.nl voor jou.
quote:Op donderdag 9 december 2004 01:14 schreef Nouk het volgende:
Ik ben voor VAC, PP, JK of Inxtaug-nog iets.
Wat anders? een partijdige mod?quote:Op donderdag 9 december 2004 01:18 schreef rompompom het volgende:
[..]Geen mod waarvan niemand de naam kan spellen.
Dan kopieër je zijn naamquote:Op donderdag 9 december 2004 01:18 schreef rompompom het volgende:
[..]Geen mod waarvan niemand de naam kan spellen.
asjeblieft nietquote:Op donderdag 9 december 2004 00:39 schreef cerror het volgende:
Pleur inso gewoon terug.
Ja wat tiemie zegt geef me dat kleurtje nu maar gewoonquote:Op donderdag 9 december 2004 08:06 schreef Tiemie het volgende:
Stemmen? nergens voor nodig! schiet maar op met dat kleurtje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |