abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23832226
Dat je uberhaupt naar zo'n club wilt dan. Dat is een tent vol losers.
pi_23843556
quote:
Op maandag 6 december 2004 15:49 schreef nO_On het volgende:

[..]

Je denkt dat ik lieg?
ik denk dat je een borderliner bent die zich krast
pi_23848264
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 18:48 schreef MadGuy het volgende:
Eigenlijk is het toch achterlijk dat je op uiterlijk geselecteerd wordt door de portiers...? Dat je er een beetje respresentatief uit ziet qua kleding, ok... maar fysieke uiterlijkheden...?!
Tja, triest inderdaad, maar goed, we kunnen ook wel stellen dat uitsmijters/portiers van dergelijke clubs ook niet bepaald de meest intelligente en hoogopgeleide personen zijn. Laat ze lekker, ze willen ook belangrijk zijn... de sukkels!
pi_23848274
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 18:12 schreef Ripley het volgende:

[..]

Sorry, ik bereid je maar vast voor

Ik ga zelf niet overdreven hip gekleed, maar draag meestal iets neutraals: een zwart jurkje of een goeie broek met een topje. Licht klassiek klinkt niet helemaal a la Jimmy Woo, als ik eerlijk ben
Wat je hier eigenlijk impliciet zegt, is: "kijk mij, ik ben lichamelijk zo geschikt voor de club, dat ik me niet echt zorgen hoef te maken over mijn kleding."
  donderdag 9 december 2004 @ 07:36:19 #105
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_23848344
bij zo'n trieste tent met een dergelijk kut beleid WIL je toch niet eens binnen gelaten worden?

ik niet in ieder geval
Nobody fucks with The Jesus
pi_23849188
ik vraag me af hoe de mensen die hier nou zo heftig tegen ageren eruitzien
pi_23849411
Het klinkt als een tent waar ik met studiegenoten in onze netste kleertjes heenga en me totaal de tering zuip
Ik blijf er maar weg.
pi_23849459
Wat een triest topic
pi_23849476
quote:
Op donderdag 9 december 2004 07:02 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Wat je hier eigenlijk impliciet zegt, is: "kijk mij, ik ben lichamelijk zo geschikt voor de club, dat ik me niet echt zorgen hoef te maken over mijn kleding."
Dat zeg ik niet. Ik ken alleen hier en daar wat mensen en heb dus meestal minder problemen om ergens binnen te komen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_23849702
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 17:55 schreef nO_On het volgende:

[..]

Ik heb je net beschreven hoe ik er ongeveer uit zie, niet bepaald iets wat doorgaans betiteld wordt als een lekker geil wijf...
Ach ... Ieder zijn smaak! Gewoon zorgen dat je er leuk uitziet (=dus waar jij je goed bij voelt!), beetje vrolijk zijn en dan komt het wel goed ..

BTW -->> Foto?

Mzzl Stefan
pi_23850731
kijk even op hun site van te voren, en schrijf een mailtje om op de gastenlijst te komen. het is geen! garantie dat je naar binnen mag, maar het vergemakkelijkt het proces wel iets.
verder is Jimmy Woo een leuke tent, maar niet echt heel erg speciaal. Het geluid beneden is echter wel heel cool! Ik heb zelf in een dronken bij ook wel eens honderd Euro achtergelaten voor de kerel die de lampjes indraait
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
  donderdag 9 december 2004 @ 11:19:29 #112
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_23850890
quote:
Op donderdag 9 december 2004 11:10 schreef Lempicka het volgende:
Ik heb zelf in een dronken bij ook wel eens honderd Euro achtergelaten voor de kerel die de lampjes indraait
Wow, jij bent echt stoer
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_23850942
het was niet echt een slimme actie, ik was de vorige dag wel verbaasd dat ik zoveel geld had uitgegeven, tot dat mijn huisgenootje me vertelde van die honderd euro, ach, die lampjes in Jimmy Woo waren het echt wel waard hoor!
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
  donderdag 9 december 2004 @ 11:25:10 #114
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_23850997
Nou, ik ken de lampjes in Jimmy Woo. Ze zijn mooi, maar geen honderd euro waard. In ieder geval niet mijn honderd euro.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_23861037
quote:
Op donderdag 9 december 2004 09:30 schreef KonnieKipke het volgende:
ik vraag me af hoe de mensen die hier nou zo heftig tegen ageren eruitzien
Hahahaha, de standaard opmerking . Zo van: "oh jij kunt het niet krijgen en dus ga je het maar afkraken." Vaak de enige manier om nog wat te kunnen zeggen, of niet .

Sorry vriend, het is een mening die zeker ook gedeeld wordt met mensen, die volgens jouw maatstaven zeker toegelaten zouden worden. Je moet niet denken dat iedereen die er volgens jou goed uitziet, ook zo oppervlakkig is om als een schaap de kudde van de club wil betreden.
pi_23861113
en jij maakt je net zo schuldig aan vooroordelen als waarvan je mij beschuldigt... Het feit dat wij oppervlakkig zouden zijn..
pi_23861838
quote:
Op donderdag 9 december 2004 19:25 schreef KonnieKipke het volgende:
en jij maakt je net zo schuldig aan vooroordelen als waarvan je mij beschuldigt... Het feit dat wij oppervlakkig zouden zijn..
Oke, dat klopt, maar je moet toegeven dat het echt een enorme flauwe dooddoener is om met een opmerking te komen als: "je kunt het zelf zeker niet krijgen, dus schop je er maar tegen aan." (Daar komt het op neer.)
pi_23870129
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 17:48 schreef nO_On het volgende:
laatst toen ik uitging (in een normale discotheek) stootte ik per ongeluk zo'n ontzettend kampwijf aan, die vervolgens wel heel erg begon te roepen: "Dik dik dik wijf, vies vet varken!".
Een beetje off-topic, maar hier moet je je echt niets van aantrekken, vooral ook omdat jongens een meisje liever iets te dik hebben dan te dun. Zo'n hoopje botten, das pas vies.
  vrijdag 10 december 2004 @ 01:44:19 #119
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_23870185
/edit hier stond gelul wat blijkbaar niet meer terzake doet

[ Bericht 62% gewijzigd door Lemmeb op 10-12-2004 01:50:04 ]
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_23874737
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 01:39 schreef IntelliEye het volgende:

[..]

Een beetje off-topic, maar hier moet je je echt niets van aantrekken, vooral ook omdat jongens een meisje liever iets te dik hebben dan te dun. Zo'n hoopje botten, das pas vies.
Hmm, nou spreek voor jezelf!
pi_23878968
quote:
Op zondag 5 december 2004 15:52 schreef nO_On het volgende:

Ik kwam dit topic nog tegen in mn topiclijst.
En uiteraard ben ik al enkele keren binnen geweest, en geen 1 keer geweigerd...
En gewoon in mijn eigen stijl (klassiek met beetje hip); oftewel een zwart zwierig knierokje met een pucci-shirt erboven, of een zwart klassiek jurkje met bonttasje en gouden schoentjes. Klaar.
Heerlijk club, lekkere muziek, klaar.
Nou, tof om te horen dat je je vermaakt hebt en zelfs meerdere keren erheen geweest ben Dus gewoon nergens meer druk over maken en gewoon plezier hebben.
Wil er zelf ook wel een keer heen met een vriendin, maar ik houd meer van een sfeer als de Melkweg of Paradiso waarin muziek het belangrijkste is.
pi_23882726
quote:
Op maandag 6 december 2004 23:19 schreef nO_On het volgende:

Mij bevalt de Jimmy Woo me prima.
Het is de eerste club waar je uberhaupt ooit geweest bent. Ga eerst maar eens wat verder kijken en dan praten we wel verder.
pi_23883105
Mmm ik ga er over 2 weken een kijkje nemen, en ja ik sta op de gastenlijst dus ik hoef me alleen maar zorgen te maken of ik het leuk vind of niet
pi_23884956
Wat een drukte om die tent zeg... volgens mij hoeft het geen betoog dat 90% van de Jimmy Woo-bashers er nog nooit binnen geweest is (danwel nooit er uberhaupt voor de deur gestaan heeft danwel keihard geweigerd is).
Ik ben er zelf wel eens geweest en ik vond het best tof. Veel mooie vrouwen en af-en-toe een bekende nederlander. Regilio Tuur schijnt daar kind aan huis te zijn (of was dat toen iig) en die liep er ook bestwel arrogant rond met zijn losse handjes. Niet teveel van aantrekken, er loopt altijd fout volk rond in een club

Trouwens leuk om te lezen dat TS er gewoon binnen gekomen is en zich daar vermaakt heeft. Gewoon gaan en zien waar het schip strand is het devies!
pi_23885166
Threepio, niet iedereen gaat bashen omdat hij/zij geweigerd is. Er bestaan ook nog mensen die er gewoon niets van moeten hebben. Jammer he, dat niet iedereen jouw obsessies deelt.
pi_23886143
Waar komt regilio thuur niet rondom het leidse. Ik zie die man iedere avond als ik uitga.
pi_23889062
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 17:42 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Het is de eerste club waar je uberhaupt ooit geweest bent. Ga eerst maar eens wat verder kijken en dan praten we wel verder.
Ga eerst maar eens aan me vragen of jouw stelling correct is. En dan praten we verder.
pi_23889079
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 19:49 schreef FuifDuif het volgende:
Threepio, niet iedereen gaat bashen omdat hij/zij geweigerd is. Er bestaan ook nog mensen die er gewoon niets van moeten hebben. Jammer he, dat niet iedereen jouw obsessies deelt.
Misschien heb ik het wat onduidelijk geformuleerd: Ik bedoel dus dat de meeste Jimmy-Woo bashers er nooit geweest zijn. Dit kan twee redenen hebben: Dat het ze niets lijkt en het dus nooit geprobeerd hebben er binnen te komen of dat ze er voor de deur geweigerd zijn.
Dat het je niks lijkt en je er dus niet naartoe gaat kan ik best begrijpen, maar ga dan die tent (of alle mensen die er naartoe gaan) niet afzeiken Erg grappig ook trouwens dat mensen het hebben over portiers die weigeren daar, terwijl het algemeen bekend is dat bij Jimmy Woo het deurbeleid wordt bepaald door een doorbitch.

over mijn 'obsessie': ik ben er 1x geweest, dat is inmiddels bijna een jaar geleden. Ik vond het best leuk voor een keertje, maar het is ook niet echt mijn soort tent. Ik ben meer melkweg/paradiso-minded
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')