Tja, triest inderdaad, maar goed, we kunnen ook wel stellen dat uitsmijters/portiers van dergelijke clubs ook niet bepaald de meest intelligente en hoogopgeleide personen zijn. Laat ze lekker, ze willen ook belangrijk zijn... de sukkels!quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:48 schreef MadGuy het volgende:
Eigenlijk is het toch achterlijk dat je op uiterlijk geselecteerd wordt door de portiers...? Dat je er een beetje respresentatief uit ziet qua kleding, ok... maar fysieke uiterlijkheden...?!
Wat je hier eigenlijk impliciet zegt, is: "kijk mij, ik ben lichamelijk zo geschikt voor de club, dat ik me niet echt zorgen hoef te maken over mijn kleding."quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sorry, ik bereid je maar vast voor
Ik ga zelf niet overdreven hip gekleed, maar draag meestal iets neutraals: een zwart jurkje of een goeie broek met een topje. Licht klassiek klinkt niet helemaal a la Jimmy Woo, als ik eerlijk ben
Dat zeg ik niet. Ik ken alleen hier en daar wat mensen en heb dus meestal minder problemen om ergens binnen te komen.quote:Op donderdag 9 december 2004 07:02 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat je hier eigenlijk impliciet zegt, is: "kijk mij, ik ben lichamelijk zo geschikt voor de club, dat ik me niet echt zorgen hoef te maken over mijn kleding."
Ach ... Ieder zijn smaak! Gewoon zorgen dat je er leuk uitziet (=dus waar jij je goed bij voelt!), beetje vrolijk zijn en dan komt het wel goed ..quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:55 schreef nO_On het volgende:
[..]
Ik heb je net beschreven hoe ik er ongeveer uit zie, niet bepaald iets wat doorgaans betiteld wordt als een lekker geil wijf...![]()
Wow, jij bent echt stoerquote:Op donderdag 9 december 2004 11:10 schreef Lempicka het volgende:
Ik heb zelf in een dronken bij ook wel eens honderd Euro achtergelaten voor de kerel die de lampjes indraait
Hahahaha, de standaard opmerkingquote:Op donderdag 9 december 2004 09:30 schreef KonnieKipke het volgende:
ik vraag me af hoe de mensen die hier nou zo heftig tegen ageren eruitzien
Oke, dat klopt, maar je moet toegeven dat het echt een enorme flauwe dooddoener is om met een opmerking te komen als: "je kunt het zelf zeker niet krijgen, dus schop je er maar tegen aan." (Daar komt het op neer.)quote:Op donderdag 9 december 2004 19:25 schreef KonnieKipke het volgende:
en jij maakt je net zo schuldig aan vooroordelen als waarvan je mij beschuldigt... Het feit dat wij oppervlakkig zouden zijn..![]()
![]()
Een beetje off-topic, maar hier moet je je echt niets van aantrekken, vooral ook omdat jongens een meisje liever iets te dik hebben dan te dun. Zo'n hoopje botten, das pas vies.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:48 schreef nO_On het volgende:
laatst toen ik uitging (in een normale discotheek) stootte ik per ongeluk zo'n ontzettend kampwijf aan, die vervolgens wel heel erg begon te roepen: "Dik dik dik wijf, vies vet varken!".
Hmm, nou spreek voor jezelf!quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:39 schreef IntelliEye het volgende:
[..]
Een beetje off-topic, maar hier moet je je echt niets van aantrekken, vooral ook omdat jongens een meisje liever iets te dik hebben dan te dun. Zo'n hoopje botten, das pas vies.
Nou, tof om te horen dat je je vermaakt hebt en zelfs meerdere keren erheen geweest benquote:Op zondag 5 december 2004 15:52 schreef nO_On het volgende:
Ik kwam dit topic nog tegen in mn topiclijst.
En uiteraard ben ik al enkele keren binnen geweest, en geen 1 keer geweigerd...
En gewoon in mijn eigen stijl (klassiek met beetje hip); oftewel een zwart zwierig knierokje met een pucci-shirt erboven, of een zwart klassiek jurkje met bonttasje en gouden schoentjes. Klaar.
Heerlijk club, lekkere muziek, klaar.
Het is de eerste club waar je uberhaupt ooit geweest bent. Ga eerst maar eens wat verder kijken en dan praten we wel verder.quote:
Ga eerst maar eens aan me vragen of jouw stelling correct is. En dan praten we verder.quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:42 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Het is de eerste club waar je uberhaupt ooit geweest bent. Ga eerst maar eens wat verder kijken en dan praten we wel verder.
Misschien heb ik het wat onduidelijk geformuleerd: Ik bedoel dus dat de meeste Jimmy-Woo bashers er nooit geweest zijn. Dit kan twee redenen hebben: Dat het ze niets lijkt en het dus nooit geprobeerd hebben er binnen te komen of dat ze er voor de deur geweigerd zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:49 schreef FuifDuif het volgende:
Threepio, niet iedereen gaat bashen omdat hij/zij geweigerd is. Er bestaan ook nog mensen die er gewoon niets van moeten hebben. Jammer he, dat niet iedereen jouw obsessies deelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |