abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18909373
...jeweetwel, zo'n extreem ultiem hippe club. De Jimmy Woo waarschijnlijk.
Nu weet ik dus van horen zeggen dat er altijd een rij staat voordat je naar binnengaat. En je wordt daar door de portiers erg geselecteerd op uiterlijk. Ergens deze maand wordt voor mij dus de eerste keer dat ik naar zo'n club ga, ik heb er erg zin in, lijkt me heel cool!
Maar waar ik een beetje tegenop zie, is die selectie dus. Kijk, ik heb geen fotomodellen lijf. Ik weeg 82 kilo en ben 1,67 m. Mensen om mij heen zeggen wel dat ik een 'lekkere mollerd' ben en dat alles in proportie is, maar laatst toen ik uitging (in een normale discotheek) stootte ik per ongeluk zo'n ontzettend kampwijf aan, die vervolgens wel heel erg begon te roepen: "Dik dik dik wijf, vies vet varken!". Goed, om hier geen R&P verhaal van te maken; daar zit ik niet zo heel erg mee. Ik richt me louter op hen die zeggen dat ik er wel leuk uitzie. Klaar.
Maar goed; wat moet ik nu dus aan om een vernedering te voorkomen dat ik niet naar binnen mag? Zou natuurlijk ook niet leuk zijn voor diegene waar ik me ga....
pi_18909408
Gewoon je best doen er leuk uit te zien en de portier groeten. Meer kun je niet doen lijkt mij.
  woensdag 5 mei 2004 @ 17:52:36 #3
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_18909446
Waar gaat het heen met deze wereld

Dit is toch te triest voor woorden dat je je hier al druk om moet gaan maken
pi_18909447
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 17:50 schreef DeStedebouwer het volgende:
Gewoon je best doen er leuk uit te zien en de portier groeten. Meer kun je niet doen lijkt mij.
Is dat niet heel erg wannabee?

En verder kleed ik me wel normaal hoor... Tis niet zo dat ik me in maatje 38 hijs terwijl ik 42 heb... Ik heb een redelijk klassieke kledingsmaak, met een licht hippe ondertoon...
pi_18909481
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 17:52 schreef PLAE@ het volgende:

Waar gaat het heen met deze wereld

Dit is toch te triest voor woorden dat je je hier al druk om moet gaan maken
Hoezo?
Ik heb gewoon geen zin in een vernedering en tevens ligt het ook in mijn karakter om mijzelf altijd goed voor te bereiden, anticiperen!
  woensdag 5 mei 2004 @ 17:53:58 #6
27929 piere
doe mij maar bier
pi_18909484
je gewoon als een geil lekker wijf kleden. zo denken die gasten aan de deur toch!
fok you ja!
pi_18909508
een alternatief achter de hand houden?

ik bedoel zoons cheitclub die je weigerd heeft gewoon peg, je kan naar een ander toch

[ Bericht 0% gewijzigd door UberPhreak op 05-05-2004 18:00:49 ]
And then there were syntax-errors
pi_18909527
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 17:53 schreef piere het volgende:
je gewoon als een geil lekker wijf kleden. zo denken die gasten aan de deur toch!
Ik heb je net beschreven hoe ik er ongeveer uit zie, niet bepaald iets wat doorgaans betiteld wordt als een lekker geil wijf...
pi_18909547
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 17:52 schreef nO_On het volgende:

[..]

Is dat niet heel erg wannabee?
Goeieavond kan er toch wel af zeker?!

Of zijn ze in Amsterdam zo ontzettend anders dan in Eindhoven?
pi_18909549
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 17:54 schreef UberPhreak het volgende:
een alternatief achter de hand houden?

ik bedoel zoon schijtclub die je weigerd heeft gewoon peg, je kan naar een ander toch
Tuurlijk, genoeg tentjes in A'dam dacht ik zo... Maar zo'n club wil ik gewoon keertje naar toe!
pi_18909551
Uitstraling is belangrijk. Dat in combinatie met hippe kleding en dan moet het een niet al te groot probleem worden.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_18909565
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 17:56 schreef DeStedebouwer het volgende:

[..]

Goeieavond kan er toch wel af zeker?!
Ja, tuurlijk...
pi_18909580
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 17:56 schreef LostFormat het volgende:
Uitstraling is belangrijk. Dat in combinatie met hippe kleding en dan moet het een niet al te groot probleem worden.
Mja, uitstraling heb ik wel...
pi_18909581
En geweigerd worden is natuurlijk geen vernedering. Je behoort dan gewoon niet tot de doelgroep.
  woensdag 5 mei 2004 @ 17:58:50 #15
71551 JeFFire
Dip It Low
pi_18909596
Jimmy Who? Haha, zet een Von Dutch petje op. Dan kom je wel binnen
pi_18909616
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 17:58 schreef LostFormat het volgende:
En geweigerd worden is natuurlijk geen vernedering. Je behoort dan gewoon niet tot de doelgroep.
Tuurlijk is dat wel een vernedering... Juist omdat jij van jezelf denkt dat je wèl tot die doelgroep behoort. Moeten ze dan speciaal überhippe clubs gaan maken voor wat dikkere mensen?
pi_18909619
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 17:58 schreef nO_On het volgende:

[..]

Mja, uitstraling heb ik wel...
PICS!
  woensdag 5 mei 2004 @ 17:59:54 #18
70004 niksan
net een beetje meer
pi_18909620
zolang je maar oud genoeg bent en netjes gestyled komt het wel goed. Btw ga je met een grote groep?? want dan hoeft het niet zo op te vallen
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_18909623
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 17:58 schreef JeFFire het volgende:
\

Not my style...
pi_18909648
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 17:59 schreef DeStedebouwer het volgende:

[..]

PICS!
pi_18909654
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 17:59 schreef niksan het volgende:
zolang je maar oud genoeg bent en netjes gestyled komt het wel goed. Btw ga je met een grote groep?? want dan hoeft het niet zo op te vallen
19, met zn 2-en...
(Maar zie er ouder uit... )
pi_18909698
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 17:59 schreef nO_On het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat wel een vernedering... Juist omdat jij van jezelf denkt dat je wèl tot die doelgroep behoort. Moeten ze dan speciaal überhippe clubs gaan maken voor wat dikkere mensen?
tsja, misschien heb je dan te hoge verwachtingen van jezelf.
pi_18909736
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 18:04 schreef LostFormat het volgende:

[..]

tsja, misschien heb je dan te hoge verwachtingen van jezelf.
Mmmnee, ik ben zeer realistisch toch...
Ik ben trouwens niet moddervet ofzo hoor! Gewoon ietsie meer dan normaal! Als je daar al een club niet meer binnenkomt en als je dan al te hoge verwachtingen van jezelf hebt!
  woensdag 5 mei 2004 @ 18:07:06 #24
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_18909760
De doorbitches bij de Jimmy Woo zijn vreselijk.

Ik ken er wat mensen en heb zelden een probleem, maar veel vrienden zijn al geweigerd.

Tips:
-maak contact in de rij met andere mensen
-ga op donderdag of zondag, dan staan er wat aardigere types
-kleed je volgens de laatste mode: niet overdreven hysterisch hip, maar gewoon wel goed.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 5 mei 2004 @ 18:07:58 #25
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_18909779
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 17:58 schreef JeFFire het volgende:
Von Dutch is echt passe, zeker voor mensne die naar de Jimmy Woo toe gaan.
pi_18909805
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 18:07 schreef Ripley het volgende:
De doorbitches bij de Jimmy Woo zijn vreselijk.

Ik ken er wat mensen en heb zelden een probleem, maar veel vrienden zijn al geweigerd.

Tips:
-maak contact in de rij met andere mensen
-ga op donderdag of zondag, dan staan er wat aardigere types
-kleed je volgens de laatste mode: niet overdreven hysterisch hip, maar gewoon wel goed.
You scare me!!
Ik ga waarschijnlijk op een vrijdag. En klassiek met een licht hippe touch, kan dat denk je?
  woensdag 5 mei 2004 @ 18:09:26 #27
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_18909806
Gewoon je zelf leuk kleden en je zelf zijn is vaak het beste. Veel plezier.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_18909827
Wat zeggen ze dan eigenlijk precies tegen je als je niet naar binnen mag? Wat doen ze dan? En hoe wordt er gereageerd door hen die nog te wachten staan? En is het beter om wat vroeger te gaan?
pi_18909850
Hoe erg is het als je geweigerd wordt? Ik snap dat niet. Ik ga mezelf echt niet opfokken als ik ergens niet binnenkom. Jammer dan, ik ga wel ergens anders lol hebben.
  woensdag 5 mei 2004 @ 18:12:15 #30
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_18909859
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 18:09 schreef nO_On het volgende:

[..]

You scare me!!
Ik ga waarschijnlijk op een vrijdag. En klassiek met een licht hippe touch, kan dat denk je?
Sorry, ik bereid je maar vast voor

Ik ga zelf niet overdreven hip gekleed, maar draag meestal iets neutraals: een zwart jurkje of een goeie broek met een topje. Licht klassiek klinkt niet helemaal a la Jimmy Woo, als ik eerlijk ben
pi_18909933
Hmm, naja, misschien moet ik gewoon maar even kijken. En ja, licht klassiek is toch mijn stijl, en ik ga me niet in iets hips proppen waar ik me niet lekker in voel. Ik denk dat ik gewoon aantrek wat ik leuk vind. Ik ga het proberen en mocht het niet lukken, even door de zure appel heenbijten en dan maar dikke pech. Kan ik nog altijd de schuld geven aan mn kleding ipv mn lichaam
pi_18910007
je lichaam kan nooit de schuld zijn, dat lompe geleuter ook altijd...het is je MENTALITEIT

je straalt uit wat je bent, en face-it jij bent onzeker !

duidelijk, je HIP aankleden, als je in een HIPPE tent wat wil gaan drinken, moet je hip gekleed zijn, anders is die hippe tent voordat je het weet een licht klassiek met een hippe touch tent!!!

je trekt toch ook geen baljurk aan naar een concert van tiesto?

..een uitsmijter weigert je alleen als je niet binnen de crowd past van mensen die binnen zijn...dus zorg ervoor dat je NIET opvalt binnen de rij met mensen..
The electronic document and electronic signature must be functionally equivalent or, in other words, fulfill the same relevant functions as a paper document and a manual signature. Amongst these functions are: the evidential function and the information
pi_18910038
Ga iig niet teleurgesteld zijn als je geweigerd wordt. Ben er zelf nog nooit geweest, want het is niet mijn soort tent, maar veel mensen die ik ken wel. En heb al teveel weiger verhalen gehoord. En dat zijn dan echt ook superhippe "geile" wijfen geweest.

Weet niet of Jimmy Woo nou echt de juiste keus is als je voor eerst naar een club gaat.
pi_18910058
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 18:21 schreef registered.copyright het volgende:
je lichaam kan nooit de schuld zijn, dat lompe geleuter ook altijd...het is je MENTALITEIT

je straalt uit wat je bent, en face-it jij bent onzeker !

duidelijk, je HIP aankleden, als je in een HIPPE tent wat wil gaan drinken, moet je hip gekleed zijn, anders is die hippe tent voordat je het weet een licht klassiek met een hippe touch tent!!!

je trekt toch ook geen baljurk aan naar een concert van tiesto?

..een uitsmijter weigert je alleen als je niet binnen de crowd past van mensen die binnen zijn...dus zorg ervoor dat je NIET opvalt binnen de rij met mensen..
Wie leutert hier nu lomp? Je hebt wel gelijk, daar niet van.
Maar goed, mijn mentaliteit is prima, ik ben ABSOLUUT niet onzeker, ik anticipeer alleen om bep. dingen (weigering) te voorkomen!
pi_18910108
En daarom ga ik dus niet naar dit soort tenten. Dit soort praktijken zijn . Ik wil geeneens een doelgroep zijn. ("Haha, frusti, jij bent zeker overal geweigerd!" -Nee hoor. Maar alleen het zien van dit soort dingen daar krijg ik al plaatsvervangende schaamte van. Nogmaals )
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 5 mei 2004 @ 18:36:52 #36
50980 drumdude
It's just the fear of the
pi_18910262
Foto?? dan kunnen we oordelen
drummer 4 life
pi_18910450
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 18:10 schreef nO_On het volgende:
Wat zeggen ze dan eigenlijk precies tegen je als je niet naar binnen mag? Wat doen ze dan? En hoe wordt er gereageerd door hen die nog te wachten staan? En is het beter om wat vroeger te gaan?
Men haalt de microfoon boven om iedereen op je minpunten te wijzen. Diegene die het hardste kan hoonlachen wint een gratis fles champagne. Vervolgens wordt er een gigantisch kruis op je rug vastgebonden en moet je zo naar huis toe wandelen.
pi_18910459
Of: je komt enorm onzeker over, wat nu net hetgene is wat men kan missen in dat soort clubs
  woensdag 5 mei 2004 @ 18:48:29 #39
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_18910480
Eigenlijk is het toch achterlijk dat je op uiterlijk geselecteerd wordt door de portiers...? Dat je er een beetje respresentatief uit ziet qua kleding, ok... maar fysieke uiterlijkheden...?!
pi_18910561
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 18:46 schreef Webdevel het volgende:

[..]

Men haalt de microfoon boven om iedereen op je minpunten te wijzen. Diegene die het hardste kan hoonlachen wint een gratis fles champagne. Vervolgens wordt er een gigantisch kruis op je rug vastgebonden en moet je zo naar huis toe wandelen.
Tief es ff op met je onnozele domme sarcatische geneuzel!
Ik ben een newbie in de party scene, heb dus geen idee hoe het er aan toe gaat daar en wil gewoon wat dingetjes weten! Als jij je te goed voelt om op doodnormale newbie vragen antwoord te geven dan ga je maar lekker rukken op de plee omdat jij zo'n fantastische allesweter bent! Triest figuur!
pi_18910565
ik vind het dieptriest dat je er zo erg gekeken wordt naar uiterlijk. Ik snap best dat je er fatsoenlijk uit moet zien, maar zo streng als ik hier lees vind ik belachelijk
٩๏̯͡๏)۶
pi_18910584
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 18:46 schreef Webdevel het volgende:
Of: je komt enorm onzeker over, wat nu net hetgene is wat men kan missen in dat soort clubs
En nogmaals (lezen kan je ook al niet...) ik ben allesbehalve onzeker, het ligt alleen in mijn karakter om mijzelf voor te bereiden op eventuele scenario's! Anticiperen!
pi_18910629
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 18:53 schreef Ronaldsen het volgende:
ik vind het dieptriest dat je er zo erg gekeken wordt naar uiterlijk. Ik snap best dat je er fatsoenlijk uit moet zien, maar zo streng als ik hier lees vind ik belachelijk
Jimmy Woo is dan ook wel een van de uiterste
pi_18910645
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 18:53 schreef nO_On het volgende:
Tief es ff op met je onnozele domme sarcatische geneuzel!
Ik ben een newbie in de party scene, heb dus geen idee hoe het er aan toe gaat daar en wil gewoon wat dingetjes weten! Als jij je te goed voelt om op doodnormale newbie vragen antwoord te geven dan ga je maar lekker rukken op de plee omdat jij zo'n fantastische allesweter bent! Triest figuur!
Maar begrijp je het dan zelf niet ? Net jouw soort mensen (dit klinkt enorm denigrerend, maar is niet zo bedoeld) wil men net niet in die clubs. Dit soort clubs is voor de échte partyganger, die ervan houdt om met zielsgenoten lekker arrogant de grote man wil uithangen in een club, en allemaal willen laten zien dat zij wel kunnen feesten. Als jij dan ff doodleuk komt verklaren dat je nieuw bent in de partyscene, kan je misschien beter de lat niet ineens zo hoog leggen.µ

Een kleine beetje meer nonchalance, de laat-maar-waaien-houding in je leven zal je goed doen
  woensdag 5 mei 2004 @ 19:05:24 #45
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_18910768
kweenie, ik schijn er anytime naar binnen te mogen maar ik heb nou niet de aandrang ofzo...

Vriendin heeft 't een keer voor me uitgecheckt en die vond 't geloof ik ook niet zo.
Misschien moet ik er maar eens langsgaan en zelf gaan kijken..

De usual tip is :
je moet er gewoon verzorgd en zelfverzekerd uitzien.
Dus niet in je ouwe spijkerjack gapend voor de deur staan
zzz
pi_18910804
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 18:58 schreef Webdevel het volgende:

[..]

Maar begrijp je het dan zelf niet ? Net jouw soort mensen (dit klinkt enorm denigrerend, maar is niet zo bedoeld) wil men net niet in die clubs. Dit soort clubs is voor de échte partyganger, die ervan houdt om met zielsgenoten lekker arrogant de grote man wil uithangen in een club, en allemaal willen laten zien dat zij wel kunnen feesten. Als jij dan ff doodleuk komt verklaren dat je nieuw bent in de partyscene, kan je misschien beter de lat niet ineens zo hoog leggen.µ

Een kleine beetje meer nonchalance, de laat-maar-waaien-houding in je leven zal je goed doen
Ik begrijp het heel goed! Ik kom hier op Fok onder een nickname verklaren dat ik een newbie ben omdat hier niemand me dus kent. En om zo verhalen op te doen en vragen te stellen om (here we go again) te anticiperen. Wanneer ("Nof if, whèn! ) ik dan binnen ben zal ik ook met mn arrogante wipneusje de lucht in hangen. En ik ben gewoon nieuwsgierig naar die tent waar zoveel over gesproken wordt. Wie niet waagt die niet wint, en lukt het me niet, lekker boeien, next, ik vermaak me wel. De laat-maar-waaien-houding waar je het dus net over had... Beetje vreemd dat jij na 2 posts mij al 2 eigenschappen toekent die ik absoluut niet bezit...
pi_18910824
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 18:10 schreef nO_On het volgende:
Je bent niet onzeker, maar je vraagt je wel dit soort dingen af...

Damn, doe ff relaxed ofzo, en kijk gewoon wat er gebeurt.
pi_18910845
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 19:05 schreef L.Denninger het volgende:
kweenie, ik schijn er anytime naar binnen te mogen maar ik heb nou niet de aandrang ofzo...

Vriendin heeft 't een keer voor me uitgecheckt en die vond 't geloof ik ook niet zo.
Misschien moet ik er maar eens langsgaan en zelf gaan kijken..

De usual tip is :
je moet er gewoon verzorgd en zelfverzekerd uitzien.
Dus niet in je ouwe spijkerjack gapend voor de deur staan
Kheb ook nog geen idee wak aandoe... Misschien wel een mantelpakje met mn Jimmy Choo's

(Niet happen... )
pi_18910860
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 19:08 schreef DeStedebouwer het volgende:

[..]

Je bent niet onzeker, maar je vraagt je wel dit soort dingen af...

Damn, doe ff relaxed ofzo, en kijk gewoon wat er gebeurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')