Hehe, met zo'n usernaam ben je moeilijk te vertrouwenquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:13 schreef SEX het volgende:
Ik heb connecties bij Jimmy Woo, als je wilt laat ik je op de guestlist zetten.
Hey George Clooney en Matt Damon... Die worden toevallig overal gespot.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:05 schreef Brammetje het volgende:
Op deze site staat wie er allemaal komen, volgens mij elke bekende nederlander wel.
http://www.vipspotting.nl/locations/amsterdam_club_jimmy_woo.html
Alleen daarom zou ik er al niet heengaan. Maar hoop dat je er een plezierige avond hebt.
Ga maar niet joh, ook al kom je wel binnen, hoe triest het ook is...quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:56 schreef _Robinovic_ het volgende:
Ga maar niet joh, je komt waarschijnlijk toch niet binnen, hoe triest het ook is...
Nou, jij bent ook niet echt een optimist he!quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:56 schreef _Robinovic_ het volgende:
Ga maar niet joh, je komt waarschijnlijk toch niet binnen, hoe triest het ook is...
Een site van gefrustreerde mensen is dat. Die weigering van mensen is er gewoon om een bepaald publiek binnen de muren te krijgen, niets mis mee.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:21 schreef waks het volgende:
http://www.geweigerd.nl
Het zal ook vaak zo zijn dat ze zich wel denken te gedragen, maar gewoon een heel ander idee hebben van lol maken, bijv. te wild dansen, waardoor ze wel eens iemand kunnen aanstoten die daar niet van gedient is en dan heb je de problemen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 09:23 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Een site van gefrustreerde mensen is dat. Die weigering van mensen is er gewoon om een bepaald publiek binnen de muren te krijgen, niets mis mee.
Tevens zie ik dat een mede initiatief nemer van de site een jongen is van buitenlandse afkomst. Zonder te generaliseren kan ik me goed voorstellen dat clubs deze groepen buiten wil houden. Ik heb maar vaak genoeg gemerkt dat ze zich gewoon niet weten te gedragen en vaak zat rotzooi moeten trappen.
Rot toch op man, allochtonen willen voor het grootste deel lekker uit, net als jij. Ik werd echt misselijk van die verhalen van die site. Eentje over een Marokkaanse jongen die al uren vantevoren in de rats zat omdat hij zich zo vernederd zou voelen als zijn blanke collega's zouden zien hoe hij geweigerd zou worden.quote:Op donderdag 6 mei 2004 09:23 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Een site van gefrustreerde mensen is dat. Die weigering van mensen is er gewoon om een bepaald publiek binnen de muren te krijgen, niets mis mee.
Tevens zie ik dat een mede initiatief nemer van de site een jongen is van buitenlandse afkomst. Zonder te generaliseren kan ik me goed voorstellen dat clubs deze groepen buiten wil houden. Ik heb maar vaak genoeg gemerkt dat ze zich gewoon niet weten te gedragen en vaak zat rotzooi moeten trappen.
Ik wist dat m'n post verkeerd uitgelegd ging worden. Zal ik nog een poging doen om het uit te leggen of heb je zoiets van: "laat maar ik wil het toch niet begrijpen"?quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Rot toch op man, allochtonen willen voor het grootste deel lekker uit, net als jij. Ik werd echt misselijk van die verhalen van die site. Eentje over een Marokkaanse jongen die al uren vantevoren in de rats zat omdat hij zich zo vernederd zou voelen als zijn blanke collega's zouden zien hoe hij geweigerd zou worden.En dan die excuses: "Niet jouw publiek, niet jouw muziek" die allochtonen elke keer weer te horen krijgen. Ja hoor, Turken houden alleen van islamitische jengelmuziek
. En die belachelijke reactie onder je over "wild dansen en mensen daarbij verwonden". Ja joh, het zijn allemaal halve wilden die rechtstreeks uit de rimboe naar binnen huppelen in de maat van de regendans, nou goed?
ik vrees de andere 99% nietquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:33 schreef niksan het volgende:
ik begrijp je wel![]()
Dat zul je altijd hebben. Wij proberen het allebei uit te leggen, maar het word meteen weer negatief benaderd. Ik zeg totaal niet dat het allemaal halve wilden zijn, ik zeg dat van dat groepje dat rotzooi trapt er veel tussen zullen zitten die dat onbewust doen, door het wilde dansen, enz. Ik heb het ook niet over een bepaalde bevolkingsgroep, want of een Marokkaan, Nederlander of Turk daar nou tegen mij aan staat te springen, maakt mij geen zak uit, ik heb er in beide gevallen last van.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Rot toch op man, allochtonen willen voor het grootste deel lekker uit, net als jij. Ik werd echt misselijk van die verhalen van die site. Eentje over een Marokkaanse jongen die al uren vantevoren in de rats zat omdat hij zich zo vernederd zou voelen als zijn blanke collega's zouden zien hoe hij geweigerd zou worden.En dan die excuses: "Niet jouw publiek, niet jouw muziek" die allochtonen elke keer weer te horen krijgen. Ja hoor, Turken houden alleen van islamitische jengelmuziek
. En die belachelijke reactie onder je over "wild dansen en mensen daarbij verwonden". Ja joh, het zijn allemaal halve wilden die rechtstreeks uit de rimboe naar binnen huppelen in de maat van de regendans, nou goed?
Ik ben er anders een paar keer geweest waarbij het dak er zowat afging. Op donderdag en zondag komt er een leuk publiek vind ik, op vrijdag en zaterdag niet. Maar Bling en de cocktailfeestjes zijn me goed bevallen. Geen verveelde modelletjes en hippe modechicks zoals op vrijdag en zaterdag, maar leuke mensen en leuke muziek. Het deurbeleid is dan ook ietsje anders.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:39 schreef Rio het volgende:
Kun je thuis leuk tegen je vriendjes en vriendinnetjes zeggen dat je daar geweest bent én wie je er allemaal gezien hebt. Want daar gaat het om. Het is trouwens -eerlijk toegeven- wel een mooie tent. Je zult er alleen nooit de avond van je leven hebben, want het wordt onmogelijk een dolle boel daar.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 09:23 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dat is dan een beetje ongelukkig geformuleerd als je niet echt bedoelt wat je hierboven zegt...quote:Dat zul je altijd hebben. Wij proberen het allebei uit te leggen, maar het word meteen weer negatief benaderd. Ik zeg totaal niet dat het allemaal halve wilden zijn, ik zeg dat van dat groepje dat rotzooi trapt er veel tussen zullen zitten die dat onbewust doen, door het wilde dansen, enz. Ik heb het ook niet over een bepaalde bevolkingsgroep, want of een Marokkaan, Nederlander of Turk daar nou tegen mij aan staat te springen, maakt mij geen zak uit, ik heb er in beide gevallen last van.
Hmm, ga ik er de volgende keer ook maar op zondag heen. Zondag is sowieso eigenlijk al een betere dag om naar lampjes in het plafond te kijken.quote:Ik ben er anders een paar keer geweest waarbij het dak er zowat afging. Op donderdag en zondag komt er een leuk publiek vind ik, op vrijdag en zaterdag niet. Maar Bling en de cocktailfeestjes zijn me goed bevallen. Geen verveelde modelletjes en hippe modechicks zoals op vrijdag en zaterdag, maar leuke mensen en leuke muziek. Het deurbeleid is dan ook ietsje anders.
En het lampjes plafond is erg okay
Mooi! Dan zijn we het eens.quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
[..]
Dat is dan een beetje ongelukkig geformuleerd als je niet echt bedoelt wat je hierboven zegt...
Maar goed, mensen die tegen je aan staan te springen en/of ellebogen zijn idd irritant ja. Je kunt het alleen niet afzien aan de buitenkant wie zich debiel gaat gedragen meestal.
Als je leest dat ik vaker allochtone jongeren rotzooi zie trappen dan autochtone jongeren dan heb je het goed gelezen. Wat ik niet zeg is dat iedere allochtoon zich hier schuldig aan maakt bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
[..]
Dat is dan een beetje ongelukkig geformuleerd als je niet echt bedoelt wat je hierboven zegt...
Maar goed, mensen die tegen je aan staan te springen en/of ellebogen zijn idd irritant ja. Je kunt het alleen niet afzien aan de buitenkant wie zich debiel gaat gedragen meestal.
Aangezien ik dezelfde ervaringen heb, vind ik dat ook.quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:01 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Als je leest dat ik vaker allochtone jongeren rotzooi zie trappen dan autochtone jongeren dan heb je het goed gelezen. Wat ik niet zeg is dat iedere allochtoon zich hier schuldig aan maakt bijvoorbeeld.
Dit is een constatering van mij dus als je dat zelf anders ondervind, prima.
ach beter goed gestolen dan slecht bedacht, maar ik kon er niet om lachenquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Kijk als je er zo uitziet, dan kom je er dus niet in he....
[afbeelding]
En het zijn nog allochtonen ook
Sorry, iem anders postte hem en ik móést m gebruiken![]()
Ja, d'r gaat dus iets mis...ik bedoel dus niet die gele gifkikker ok?quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:59 schreef AltamirA het volgende:
[..]
ach beter goed gestolen dan slecht bedacht, maar ik kon er niet om lachen![]()
Hehehe, je zei op 5 mei al dat het passé was, afgelopen woensdag droeg men het nog!quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Von Dutch is echt passe, zeker voor mensne die naar de Jimmy Woo toe gaan.
Haha, inderdaadquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:58 schreef JeFFire het volgende:
Jimmy Who? Haha, zet een Von Dutch petje op. Dan kom je wel binnen
Je denkt dat ik lieg?quote:Op maandag 6 december 2004 15:34 schreef KonnieKipke het volgende:
Je moet tot de incrowd behoren. Ik heb nooit problemen, maar dat komt ook omdat ik in de horeca op het leidseplein werk. en ik betwijfel dat je wordt toegelaten als je jezelf zo omschrijft.
quote:Op maandag 6 december 2004 16:03 schreef Zero-Nine het volgende:
Ik ben zelf nog nooit gewijzigt maar ik hoef het ook echt niet mee te maken.
Moeilijke jeugd? Of snap je het anders niet?quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2004 09:23 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Quote je me omdat je het ermee eens bent?quote:Op maandag 6 december 2004 22:59 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |