abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18911620
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 19:21 schreef waks het volgende:
http://www.geweigerd.nl
pi_18913213
Ik woon zelf in Amsterdam en laat je me dit zeggen. Er zijn ontzettend veel clubs in Amsterdam waar je gewoon in je waarde word gelaten, maar alsjeblieft ga niet naar Jimmy Woo, voor jezelf, om die k*ttent te boycotten en omdat het gewoon niet leuk is. Tuurlijk is het logisch dat je er een beetje leuk uit ziet als je uitgaat, maar niet dat in dure merkkleding moet lopen en ultrahip moet zijn en dat moet daar wel. En dan ben je eindelijk binnen, sta je tussen de mensen die zich zo goed voelen omdat ze binnen zijn gelaten. Ga dan naar: Hotel Arena, Paradiso, Melkweg, Escape (ook niet altijd).
pi_18915456
Op deze site staat wie er allemaal komen, volgens mij elke bekende nederlander wel.

http://www.vipspotting.nl/locations/amsterdam_club_jimmy_woo.html

Alleen daarom zou ik er al niet heengaan. Maar hoop dat je er een plezierige avond hebt.
pi_18915671
Jimmy Woo? NIET in het weekend daarheen gaan, dan is er ALTIJD gezeik over gastenlijsten ;P
Senatus Populus Que Romanus
  woensdag 5 mei 2004 @ 22:13:35 #55
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_18915732
Ik heb connecties bij Jimmy Woo, als je wilt laat ik je op de guestlist zetten.
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
pi_18916466
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 22:13 schreef SEX het volgende:
Ik heb connecties bij Jimmy Woo, als je wilt laat ik je op de guestlist zetten.
Hehe, met zo'n usernaam ben je moeilijk te vertrouwen
pi_18916940
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 22:05 schreef Brammetje het volgende:
Op deze site staat wie er allemaal komen, volgens mij elke bekende nederlander wel.

http://www.vipspotting.nl/locations/amsterdam_club_jimmy_woo.html

Alleen daarom zou ik er al niet heengaan. Maar hoop dat je er een plezierige avond hebt.
Hey George Clooney en Matt Damon... Die worden toevallig overal gespot.
  woensdag 5 mei 2004 @ 22:56:38 #58
70772 _Robinovic_
Tullepetaon!
pi_18916995
Ga maar niet joh, je komt waarschijnlijk toch niet binnen, hoe triest het ook is...
pi_18917306
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 22:56 schreef _Robinovic_ het volgende:
Ga maar niet joh, je komt waarschijnlijk toch niet binnen, hoe triest het ook is...
Ga maar niet joh, ook al kom je wel binnen, hoe triest het ook is...
pi_18917327
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 22:56 schreef _Robinovic_ het volgende:
Nou, jij bent ook niet echt een optimist he!
  donderdag 6 mei 2004 @ 09:10:08 #61
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_18923155
Volgens mij gaan mensen alleen maar naar Jimmy Woo om gezien te worden, niet omdat ze het nou echt leuk vinden.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_18923332
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 19:21 schreef waks het volgende:
http://www.geweigerd.nl
Een site van gefrustreerde mensen is dat. Die weigering van mensen is er gewoon om een bepaald publiek binnen de muren te krijgen, niets mis mee.

Tevens zie ik dat een mede initiatief nemer van de site een jongen is van buitenlandse afkomst. Zonder te generaliseren kan ik me goed voorstellen dat clubs deze groepen buiten wil houden. Ik heb maar vaak genoeg gemerkt dat ze zich gewoon niet weten te gedragen en vaak zat rotzooi moeten trappen.
pi_18924008
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 09:23 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Een site van gefrustreerde mensen is dat. Die weigering van mensen is er gewoon om een bepaald publiek binnen de muren te krijgen, niets mis mee.

Tevens zie ik dat een mede initiatief nemer van de site een jongen is van buitenlandse afkomst. Zonder te generaliseren kan ik me goed voorstellen dat clubs deze groepen buiten wil houden. Ik heb maar vaak genoeg gemerkt dat ze zich gewoon niet weten te gedragen en vaak zat rotzooi moeten trappen.
Het zal ook vaak zo zijn dat ze zich wel denken te gedragen, maar gewoon een heel ander idee hebben van lol maken, bijv. te wild dansen, waardoor ze wel eens iemand kunnen aanstoten die daar niet van gedient is en dan heb je de problemen.

oh sorry ik zie net dat dit behoorlijk offtopic is.
maar ja ontopic waren we het er al over eens, lekker naar een andere club gaan.
pi_18924316
quote:

[..]

Rot toch op man, allochtonen willen voor het grootste deel lekker uit, net als jij. Ik werd echt misselijk van die verhalen van die site. Eentje over een Marokkaanse jongen die al uren vantevoren in de rats zat omdat hij zich zo vernederd zou voelen als zijn blanke collega's zouden zien hoe hij geweigerd zou worden. En dan die excuses: "Niet jouw publiek, niet jouw muziek" die allochtonen elke keer weer te horen krijgen. Ja hoor, Turken houden alleen van islamitische jengelmuziek . En die belachelijke reactie onder je over "wild dansen en mensen daarbij verwonden". Ja joh, het zijn allemaal halve wilden die rechtstreeks uit de rimboe naar binnen huppelen in de maat van de regendans, nou goed?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_18924324

[ Bericht 100% gewijzigd door DeStedebouwer op 06-05-2004 10:22:13 ]
pi_18924331
Definitely
pi_18924414
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 10:21 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Rot toch op man, allochtonen willen voor het grootste deel lekker uit, net als jij. Ik werd echt misselijk van die verhalen van die site. Eentje over een Marokkaanse jongen die al uren vantevoren in de rats zat omdat hij zich zo vernederd zou voelen als zijn blanke collega's zouden zien hoe hij geweigerd zou worden. En dan die excuses: "Niet jouw publiek, niet jouw muziek" die allochtonen elke keer weer te horen krijgen. Ja hoor, Turken houden alleen van islamitische jengelmuziek . En die belachelijke reactie onder je over "wild dansen en mensen daarbij verwonden". Ja joh, het zijn allemaal halve wilden die rechtstreeks uit de rimboe naar binnen huppelen in de maat van de regendans, nou goed?
Ik wist dat m'n post verkeerd uitgelegd ging worden. Zal ik nog een poging doen om het uit te leggen of heb je zoiets van: "laat maar ik wil het toch niet begrijpen"?
  donderdag 6 mei 2004 @ 10:33:14 #68
70004 niksan
net een beetje meer
pi_18924535
ik begrijp je wel
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_18924592
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 10:33 schreef niksan het volgende:
ik begrijp je wel
ik vrees de andere 99% niet
pi_18925150
graag lees ik straks of je nu wel, of niet geweigerd bent....!
The electronic document and electronic signature must be functionally equivalent or, in other words, fulfill the same relevant functions as a paper document and a manual signature. Amongst these functions are: the evidential function and the information
pi_18925233
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 10:21 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dat zul je altijd hebben. Wij proberen het allebei uit te leggen, maar het word meteen weer negatief benaderd. Ik zeg totaal niet dat het allemaal halve wilden zijn, ik zeg dat van dat groepje dat rotzooi trapt er veel tussen zullen zitten die dat onbewust doen, door het wilde dansen, enz. Ik heb het ook niet over een bepaalde bevolkingsgroep, want of een Marokkaan, Nederlander of Turk daar nou tegen mij aan staat te springen, maakt mij geen zak uit, ik heb er in beide gevallen last van.
pi_18925285
Maar wat maakt die tent nou zo geweldig dat je persé daar heen wil?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  donderdag 6 mei 2004 @ 12:39:35 #73
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_18927984
Kun je thuis leuk tegen je vriendjes en vriendinnetjes zeggen dat je daar geweest bent én wie je er allemaal gezien hebt. Want daar gaat het om. Het is trouwens -eerlijk toegeven- wel een mooie tent. Je zult er alleen nooit de avond van je leven hebben, want het wordt onmogelijk een dolle boel daar.
Ik heb al een boek.
  donderdag 6 mei 2004 @ 12:55:11 #74
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_18928355
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 12:39 schreef Rio het volgende:
Kun je thuis leuk tegen je vriendjes en vriendinnetjes zeggen dat je daar geweest bent én wie je er allemaal gezien hebt. Want daar gaat het om. Het is trouwens -eerlijk toegeven- wel een mooie tent. Je zult er alleen nooit de avond van je leven hebben, want het wordt onmogelijk een dolle boel daar.
Ik ben er anders een paar keer geweest waarbij het dak er zowat afging. Op donderdag en zondag komt er een leuk publiek vind ik, op vrijdag en zaterdag niet. Maar Bling en de cocktailfeestjes zijn me goed bevallen. Geen verveelde modelletjes en hippe modechicks zoals op vrijdag en zaterdag, maar leuke mensen en leuke muziek. Het deurbeleid is dan ook ietsje anders.

En het lampjes plafond is erg okay
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_18928601
Ik zou voor de gastenlijst van S E X gaan, want anders kan je het waarschijnlijk schudden. Veel plezier.
  donderdag 6 mei 2004 @ 14:02:48 #76
70004 niksan
net een beetje meer
pi_18929911
Deze week kan het helemaal moeilijk worden...er zijn veel celebs in town
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_18931692
quote:

[..]

quote:
Dat zul je altijd hebben. Wij proberen het allebei uit te leggen, maar het word meteen weer negatief benaderd. Ik zeg totaal niet dat het allemaal halve wilden zijn, ik zeg dat van dat groepje dat rotzooi trapt er veel tussen zullen zitten die dat onbewust doen, door het wilde dansen, enz. Ik heb het ook niet over een bepaalde bevolkingsgroep, want of een Marokkaan, Nederlander of Turk daar nou tegen mij aan staat te springen, maakt mij geen zak uit, ik heb er in beide gevallen last van.
Dat is dan een beetje ongelukkig geformuleerd als je niet echt bedoelt wat je hierboven zegt...
Maar goed, mensen die tegen je aan staan te springen en/of ellebogen zijn idd irritant ja. Je kunt het alleen niet afzien aan de buitenkant wie zich debiel gaat gedragen meestal.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 6 mei 2004 @ 15:22:11 #78
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_18932034
quote:
Ik ben er anders een paar keer geweest waarbij het dak er zowat afging. Op donderdag en zondag komt er een leuk publiek vind ik, op vrijdag en zaterdag niet. Maar Bling en de cocktailfeestjes zijn me goed bevallen. Geen verveelde modelletjes en hippe modechicks zoals op vrijdag en zaterdag, maar leuke mensen en leuke muziek. Het deurbeleid is dan ook ietsje anders.

En het lampjes plafond is erg okay
Hmm, ga ik er de volgende keer ook maar op zondag heen. Zondag is sowieso eigenlijk al een betere dag om naar lampjes in het plafond te kijken.
Ik heb al een boek.
pi_18932338
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 15:09 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

[..]

Dat is dan een beetje ongelukkig geformuleerd als je niet echt bedoelt wat je hierboven zegt...
Maar goed, mensen die tegen je aan staan te springen en/of ellebogen zijn idd irritant ja. Je kunt het alleen niet afzien aan de buitenkant wie zich debiel gaat gedragen meestal.
Mooi! Dan zijn we het eens.
pi_18932716
Je maakt je al veel te druk zo lijtk het hoor.
Uitstraling in combinatie met leuke kleding is het belangrijkst, laat gewoon niks merken en doe alsof het een standaart-weekendje is. Kijk de portiers even aan, en straal gewoon wat uit
Moet lukken.. laat trouwens wel even horen hoe het was enzo...

edit: maar misschien is het deze week nog wel extra streng..
met die opnames van Oceans 12 zijn er weer een paar mega-sterren, dus tjaa misschien toch maar andere week gaan is misshcien beter

[ Bericht 21% gewijzigd door AltamirA op 06-05-2004 15:56:26 ]
pi_18933046
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 15:09 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

[..]

Als je leest dat ik vaker allochtone jongeren rotzooi zie trappen dan autochtone jongeren dan heb je het goed gelezen. Wat ik niet zeg is dat iedere allochtoon zich hier schuldig aan maakt bijvoorbeeld.

Dit is een constatering van mij dus als je dat zelf anders ondervind, prima.
pi_18934204
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 16:01 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Als je leest dat ik vaker allochtone jongeren rotzooi zie trappen dan autochtone jongeren dan heb je het goed gelezen. Wat ik niet zeg is dat iedere allochtoon zich hier schuldig aan maakt bijvoorbeeld.

Dit is een constatering van mij dus als je dat zelf anders ondervind, prima.
Aangezien ik dezelfde ervaringen heb, vind ik dat ook.
Bovendien, lees de klachten op die site eens. Sommige zij zo slecht getypt dat je je uberhaupt afvraagt hoe iemand ze durft te plaatsen, daarbij komt nog dat je t verhaal sowieso maar van 1 kant hoort op de site. Zouden er foto's bijstaan, en verhalen van de portiers was het een ander verhaal. Heb zelf het idee dat het gewoon het grootste uitschot is wat daar post.
pi_18934301
Kijk als je er zo uitziet, dan kom je er dus niet in he....

En het zijn nog allochtonen ook

Sorry, iem anders postte hem en ik móést m gebruiken

[ Bericht 3% gewijzigd door Mwanatabu op 07-05-2004 10:41:52 ]
pi_18934355
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 16:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Kijk als je er zo uitziet, dan kom je er dus niet in he....

[afbeelding]

En het zijn nog allochtonen ook

Sorry, iem anders postte hem en ik móést m gebruiken
ach beter goed gestolen dan slecht bedacht, maar ik kon er niet om lachen
pi_18934398
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 16:59 schreef AltamirA het volgende:

[..]

ach beter goed gestolen dan slecht bedacht, maar ik kon er niet om lachen
Ja, d'r gaat dus iets mis...ik bedoel dus niet die gele gifkikker ok?
Edit: Nu doettie het wel!

[ Bericht 3% gewijzigd door Mwanatabu op 07-05-2004 10:42:59 ]
pi_23779440

Ik kwam dit topic nog tegen in mn topiclijst.
En uiteraard ben ik al enkele keren binnen geweest, en geen 1 keer geweigerd...
En gewoon in mijn eigen stijl (klassiek met beetje hip); oftewel een zwart zwierig knierokje met een pucci-shirt erboven, of een zwart klassiek jurkje met bonttasje en gouden schoentjes. Klaar.
Heerlijk club, lekkere muziek, klaar.
pi_23779448
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 18:07 schreef Ripley het volgende:

[..]

Von Dutch is echt passe, zeker voor mensne die naar de Jimmy Woo toe gaan.
Hehehe, je zei op 5 mei al dat het passé was, afgelopen woensdag droeg men het nog!
  zondag 5 december 2004 @ 15:57:51 #88
80382 manny
30 is best veel
pi_23779535
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 17:58 schreef JeFFire het volgende:
Jimmy Who? Haha, zet een Von Dutch petje op. Dan kom je wel binnen
Haha, inderdaad

Evisu aan, Von Dutch petje op en 2 gram coke in de portomenee, en dan lekker 3 euri betalen voor een biertje en naar wannabe-soapsterretjes kijken.

edit - datum topis niet gelezen -
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_23800358
Je moet tot de incrowd behoren. Ik heb nooit problemen, maar dat komt ook omdat ik in de horeca op het leidseplein werk. en ik betwijfel dat je wordt toegelaten als je jezelf zo omschrijft.
pi_23800664
quote:
Op maandag 6 december 2004 15:34 schreef KonnieKipke het volgende:
Je moet tot de incrowd behoren. Ik heb nooit problemen, maar dat komt ook omdat ik in de horeca op het leidseplein werk. en ik betwijfel dat je wordt toegelaten als je jezelf zo omschrijft.
Je denkt dat ik lieg?
  maandag 6 december 2004 @ 16:03:08 #91
99727 Zero-Nine
Dr. of forumalism
pi_23800860
Echt triest al die clubs in A'dam. Ik ga eigenlijk alleen nog maar naar Paradiso. De rest van die clubs zijn echt zwaar lomp. Met van die apen aan de deur. Ik ben zelf nog nooit gewijzigt maar ik hoef het ook echt niet mee te maken. Ik heb echt een hekel aan al die zogenaamde amsterdammers die naar dat soort kk clubs gaan. Ik bedoel dan kom je binnen in b.v. de Jimmy Who en dan staan er allemaal van die kut juppen in hun krijtstreep jasjes een beetje vee te beoordelen. Sorry maar dan ga ik liever naar een iets minder "hippe" tent waar het wel gewoon gezellig is.
As your attorney, I advise you to drive at top speed. It'll be a goddamn miracle if we can get there before you turn into a wild animal.
pi_23802027
quote:
Wat een huil-site
pi_23802752
quote:
Op maandag 6 december 2004 17:13 schreef pimpin het volgende:

[..]

Wat een huil-site
Heb je ook gezien om wat voor clu...euhhh bar-dancings het gaat
pi_23803874
quote:
Op maandag 6 december 2004 16:03 schreef Zero-Nine het volgende:
Ik ben zelf nog nooit gewijzigt maar ik hoef het ook echt niet mee te maken.
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
  maandag 6 december 2004 @ 21:00:08 #95
99727 Zero-Nine
Dr. of forumalism
pi_23806633
quote:
Op maandag 6 december 2004 18:52 schreef coltje87 het volgende:

[..]

Moeilijke jeugd? Of snap je het anders niet?
As your attorney, I advise you to drive at top speed. It'll be a goddamn miracle if we can get there before you turn into a wild animal.
pi_23809217
Niks verkeerds over de Jimmy Whoo, ik ken die lui wel aan de deur. Het is gewoon een besloten club net als de rest van alle zaken met portiers aan de deur. En het is hun goed recht om een deurbeleid te voeren. Als ik een eigen zaak had, hoefde ik ook niet iedereen binnen. Zeker als je ziet wat voor gespuis er allemaal rondkruipt door de straten rond het leidse
pi_23809286
quote:

[..]

pi_23809737
Goed, persoonlijke conclusie die ik getrokken heb na het lezen van alle reacties en recente gebeurtenissen; ik behoor WEL tot de doelgroep van Jimmy Woo.
Leuk gezellig.
En voor diegene die hier lopen te mauwen dat de JW helemaal niks is en dat ze liever ergens anders naar toe gaan; prima, daarom ZIJN er ook verschillende clubs, ieder zijn meug.
Mij bevalt de Jimmy Woo me prima.
pi_23810240
quote:
Op maandag 6 december 2004 22:59 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Quote je me omdat je het ermee eens bent?
pi_23831023
Zeg, kunnen jullie daar een ander topic over openen en hier weer ontopic gaan?
Ik wil nog steeds een antwoord van Konniekipke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')