vergeet Fuifduif niet , ik verwacht spoedig een wederopstanding van hemquote:Op donderdag 9 december 2004 09:18 schreef Pool het volgende:
Ik twijfel nog tussen Conflict en BloodHoundFromHell.
Fuifduif is weer gesignaleerd!quote:Op donderdag 9 december 2004 09:38 schreef Xlarge het volgende:
[..]
vergeet Fuifduif niet , ik verwacht spoedig een wederopstanding van hem
Voor wie moet ik dan in het campagneteam?quote:Op donderdag 9 december 2004 09:59 schreef Tokay het volgende:
Solliciteren?
Dacht het niet.
Dan loop ik straks ook met zo'n groenig aardappelhoofd als Joesjtsjenko.![]()
Hij is er weer , gelukkigquote:Op donderdag 9 december 2004 09:51 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Fuifduif is weer gesignaleerd!
Ik ga binnenkort naar een Amsterdamse club...
Bedankt voor je vertrouwen in mequote:Op donderdag 9 december 2004 08:51 schreef So_Addictive het volgende:
Het maakt mij geen reet uit wie het wordt
Als jíj nou een gooi doet naar het MOD-schap, dan vergezel ik je straks op je bezoekjes aan de dermatoloog.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:04 schreef Pool het volgende:
Voor wie moet ik dan in het campagneteam?
*werkloze spin-doctor zoekt charismatische kandidaat om achterna te lopen*
Ik wíst het!quote:Op donderdag 9 december 2004 13:52 schreef Bupatih het volgende:
*mailt.
Lees de PIquote:
Nu moeten we natuurlijk allemaal posten; "ahh Bupatih, je bent best geschikt hoor".quote:Op donderdag 9 december 2004 13:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lees de PI
Net of er mensen op mij zitten te wachten.
quote:Op donderdag 9 december 2004 14:57 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Zou dat iets voor mij zijn, Yvonne?
ik zie de mail wel verschijnen dan, Yvonnequote:Op donderdag 9 december 2004 14:35 schreef yvonne het volgende:
Nou, niet allemaal tegelijk....
Tranen willen we zien.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:27 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
"Goh, dit had ik echt nooit verwacht!"
Klinkt dat geloofwaardig?
Toen Snakey en Dirkh mod werden stonden er binnen een paar uur tig afzeiktopics. Nu kan men zich uitleven en de macht overnemen en alles goed doen wat iedereen fout doet en nu hoor je niemand.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:38 schreef boebiedoe het volgende:
Sil. Het topic staat er pas sinds gisteravond hoor..
Het lijkt de echte politiek wel.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:40 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Toen Snakey en Dirkh mod werden stonden er binnen een paar uur tig afzeiktopics. Nu kan men zich uitleven en de macht overnemen en alles goed doen wat iedereen fout doet en nu hoor je niemand.
Tenminste, niemand die het daadwerkelijk zou kunnen
Allemaal wildertjesquote:Op donderdag 9 december 2004 16:41 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Het lijkt de echte politiek wel.
opeens moet ik denken aan de foto's van Knut met zijn geblondeerde haarquote:Op donderdag 9 december 2004 16:49 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ligt eraan wie de nieuwe mod wordt he
quote:Op donderdag 9 december 2004 16:40 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Toen Snakey en Dirkh mod werden stonden er binnen een paar uur tig afzeiktopics. Nu kan men zich uitleven en de macht overnemen en alles goed doen wat iedereen fout doet en nu hoor je niemand.
Tenminste, niemand die het daadwerkelijk zou kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |