quote:Op woensdag 8 december 2004 17:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Lee Majors?
Maar die is het niet.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Op die foto lijkt ie op Theu Boermans.
Schijnt.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bruno Ganz?
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:56 schreef REFUSED het volgende:
[..]
[04/12/08 19:41.12] <SoK> Ik doe een borstenvraag.
ik zie ze niet
quote:[19:42] <SoK> Of misschien ook niet.
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:59 schreef REFUSED het volgende:
maar om ontopic te blijven doen we eens een wilde gok: Selma Blair
Tiffany Teen?quote:Op woensdag 8 december 2004 20:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Deze actrice wordt doorgaans serieus genomen.
Niet dubbelzinnig bedoeld.
Nauwelijks.quote:
quote:
quote:
Ja.quote:
dolle_hond +1quote:
The Perfect Score.quote:
Ik zou het niet weten. De zus uit Goodbye Lenin?quote:Op woensdag 8 december 2004 21:17 schreef dolle_hond het volgende:
wie staat er op mijn avatar?
deze dame is niet duits en veel bekender/groter oeuvrequote:Op woensdag 8 december 2004 21:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. De zus uit Goodbye Lenin?
ook niet amerikaansquote:Op woensdag 8 december 2004 21:34 schreef TFM het volgende:
Juliette Lewis???
wat nou pff...quote:Op woensdag 8 december 2004 21:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Pff... Victoria Abril?
Het was een beredeneerde wilde gok.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wat nou pff...
victoria is goed en juist
Correct dus.quote:Op donderdag 9 december 2004 05:08 schreef California het volgende:
Stephen Frears dus.
altijd nog 1 meer dan ikquote:Op donderdag 9 december 2004 11:43 schreef dolle_hond het volgende:
ik kende die hele vent niet, heb m opgezocht en het blijkt dat ik 1 film met m gezien heb
Voor mijn gevoel is er maar 1 iron eagle film, ik kan ze niet uit elkaar houden...quote:Op donderdag 9 december 2004 12:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zijn 3 van die Iron Eagle films? Ik vond het al verontrustend dat er één was.
oja, die zou best wel eens kunnenquote:Op donderdag 9 december 2004 12:16 schreef Eluc het volgende:
Howl's moving castle
Klopt, kheb t opgezochtquote:Op donderdag 9 december 2004 12:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Appleseed? (als je de mangastrip bedoelt tenminste)
quote:Op donderdag 9 december 2004 12:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Appleseed? (als je de mangastrip bedoelt tenminste)
Ik heb beide versies niet gezien maar een vriend van mij leest de strips en zei dat het dezelfde schrijver was als GITS.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:39 schreef GFP het volgende:
[..]
![]()
http://www.imdb.com/title/tt0401233/
In 1988 is hij ooit al eens verfilmd en nu weer.
Ik ben het grotendeels met de eerste usercomments eens...
mr_anonimous +1
Uiteindelijk wel, maar het is niet het antwoord wat ik zoek.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:45 schreef Eluc het volgende:
afgebrand?
Great minds do think alikequote:Op donderdag 9 december 2004 13:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is omgebouwd tot restaurant?
-edit-
een milliseconde te laat.
Andere gok dan. Het is een supermarkt?
Mazzel dat je te laat was want dat is het goede antwoord.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is omgebouwd tot restaurant?
-edit-
een milliseconde te laat.
Andere gok dan. Het is een supermarkt?
quote:Op donderdag 9 december 2004 13:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mazzel dat je te laat was want dat is het goede antwoord.
SaintofKillers+1
Ik wist het echt niet meer en ik heb 'm nochtans op DVD.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mazzel dat je te laat was want dat is het goede antwoord.
Vuilnisbelt? Ik wil denk ik niet weten waar jij boodschappen doet.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:18 schreef Ket_Ais het volgende:
[..]
Great minds do think alike![]()
Supermarkt klinkt eigenlijk toch aannemelijker, zou leuk zijn als dat het goede antwoord is.
Dan wil ik nog ingooien: een vuilnisbelt je mag toch tot 2 openstaande gokken gaan
Ik denk namens alle medemensen en voor sommigen is de vuilnisbelt een restaurant jaquote:Op donderdag 9 december 2004 13:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vuilnisbelt? Ik wil denk ik niet weten waar jij boodschappen doet.![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 13:26 schreef Ket_Ais het volgende:
[..]
Ik denk namens alle medemensen en voor sommigen is de vuilnisbelt een restaurant ja![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 13:32 schreef dolle_hond het volgende:
michael jeter eigenlijk
quote:Op donderdag 9 december 2004 13:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
David Lynch? Balthazar Getty? Lost Highway?
Ik had het zelf pas door toen ik zag dat ik Pullman en Arquette naast mekaar had geplaatst.quote:
En nou wel of ook niet Spielberg?quote:Op donderdag 9 december 2004 14:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee en nee. SS is wel de regisseur, maar niet Soderbergh.
Ik dacht dat jij niet van soep hieldquote:Op donderdag 9 december 2004 13:36 schreef dolle_hond het volgende:
initialensoep met reg
quote:Op donderdag 9 december 2004 14:39 schreef mr_anonimous het volgende:
DH = Daryl Hannah?
quote:Op donderdag 9 december 2004 15:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Deep Rising?
TW = Treat WIlliams
FJ = Famke Janssen
Stingray idd. De helft van de scenes van Lono(Dennis Leary) zijn gesprekken over die boots.quote:
Ze waren dan ook erg duurquote:Op donderdag 9 december 2004 15:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Stingray idd. De helft van de scenes van Lono(Dennis Leary) zijn gesprekken over die boots.
Dolle_Hond+1
Misschien een leuke vraag voor een andere keer.quote:
ik had geen f5-vraag verwachtquote:Op donderdag 9 december 2004 15:58 schreef Ket_Ais het volgende:
Pay it forward
quote:Op donderdag 9 december 2004 16:00 schreef dolle_hond het volgende:
ik had geen f5-vraag verwacht
Ket_Ais +1
dat de vraag blijkbaar zo makkelijk was dat degene die het snelst f5 heeft gedaan het punt scoortquote:
Oh zo, offcourse.... F5 is refresh? (ik heb totaal andere functies op mijn toensenbord nl)quote:Op donderdag 9 december 2004 16:04 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat de vraag blijkbaar zo makkelijk was dat degene die het snelst f5 heeft gedaan het punt scoort
En ik een questionmark als ik hem zeker weet.quote:
En je hebt een PI, dus niet eens via snel reageren. Tja, dan verdien je 't punt gewoon niet.quote:
Dat is goed, maar ik wil meer horen.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:17 schreef mr_anonimous het volgende:
A Beautiful mind/ Gladiator en Royal Tenenbaums/ Heartbreakers?
Eigenlijk wel dus, ik heb een PI gebruikt en reageerde in dezelfde tijd...quote:Op donderdag 9 december 2004 16:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En je hebt een PI, dus niet eens via snel reageren. Tja, dan verdien je 't punt gewoon niet.
nee, dat had ik niet in gedachtenquote:Op donderdag 9 december 2004 16:22 schreef mr_anonimous het volgende:
A Beautiful mind/ Gladiator beide met Russel Crowe
Royal Tenenbaums/ Heartbreakers beide met Gene Hackman
Had je zoiets in gedachte?
Dat had ik wel in gedachten, met nog 1 antwoordje erbijquote:Op donderdag 9 december 2004 16:24 schreef zjeckyll16 het volgende:
A Beautiful mind/ Gladiator en Royal Tenenbaums/ Heartbreakers/garfield?
Ik wilde net "never give up, never surrender" intypen, maar dat is hem dus al!quote:Op donderdag 9 december 2004 16:29 schreef zjeckyll16 het volgende:
A Beautiful mind/ Gladiator en Royal Tenenbaums/ Heartbreakers/ garfield/ Galaxy Quest?
Zjeckyll16 +1quote:
Nee hoor, niet voor de hand liggend dusquote:Op donderdag 9 december 2004 19:09 schreef TFM het volgende:
Het zal wel veel te veel voor de hand liggen als ik zou zeggen:
Love Actually??
Billy Connelly?quote:Op donderdag 9 december 2004 19:36 schreef California het volgende:
Billy Connery?
No shit! (Guy Pearce, Hugo Weaving en Terence Stamp.)quote:Op donderdag 9 december 2004 20:28 schreef dolle_hond het volgende:
adventures of priscilla, queen of the desert![]()
Gebrek aan inspiratiequote:Op donderdag 9 december 2004 20:35 schreef dolle_hond het volgende:
vooral ook dankzij je vorige () vraag
Moet je dat nu vragen terwijl ik m'n volgende ronde aan het posten ben?quote:Op donderdag 9 december 2004 20:35 schreef dolle_hond het volgende:
vooral ook dankzij je vorige () vraag
ik ga zo off, dus ff vlot:
noem 6 films van Billy Wilder
mr_anonimous +1quote:Op donderdag 9 december 2004 21:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Even gecheckt, maar ik weet niet of DH Sherlock Holmes goed rekent. Toch maar een nieuwe vraag stellen?
In Amazones gaan de dames van de Ven, Verbaan, Visser en Hendricx op roverspad. In die Amerikaanse film waren dat de dames Jada Pinkett, Queen Latifah, Vivica Fox en Kimberly Elise.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:37 schreef EricusMaximus het volgende:
Geen idee waar Amazones nou precies over gaat
3 vrouwen die een bank gaan overvallen toch?
Is het in de Amerikaanse versie ook zo dat het om vrouwen gaat die een bankovervallen?
Dat is ook een lettelijke vertaling inderdaad, maar die levert niet de correcte titel op.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Clearing the job
Ik dacht dat die film wel bekender was.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Set it off...
Rare aftiteling, volgens IMDb heet ze Heather Matarazzo.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Even Devil's Advocate opgezet en de aftiteling zei dat ze Heather Matarazo heet.
Correct!quote:Op donderdag 9 december 2004 22:41 schreef EricusMaximus het volgende:
Iets met Shogun Assassin toch? Zoiets
nee hij heeft hem opgezocht op IMDBquote:Op donderdag 9 december 2004 22:50 schreef EricusMaximus het volgende:
Al gezien dus?
Hij kan wel al de publicity pictures hebben gezien op bijvoorbeeld IMDbquote:Op donderdag 9 december 2004 22:58 schreef REFUSED het volgende:
[..]
nee hij heeft hem opgezocht op IMDB
Of hij heeft het fantastische Finding Neverland topic gelezen.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:00 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Hij kan wel al de publicity pictures hebben gezien op bijvoorbeeld IMDb![]()
Dat is ook een optie.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Of hij heeft het fantastische Finding Neverland topic gelezen.
Maar dat was zonder die fantastische kleur-effecten.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Niet gezien, maar dat plaatje staat zo'n beetje bij iedere review
Correct, sir!quote:Op donderdag 9 december 2004 23:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Green Mile toch?
Ik heb een heel aparte krant, stond er precies zo inquote:Op donderdag 9 december 2004 23:10 schreef EricusMaximus het volgende:
Maar dat was zonder die fantastische kleur-effecten.
Redelijk vrij naar m'n eigen interpretatiequote:I'd rather nail you in the ass, than your sister in her pussy!"
je vraagt wel erg veel The Green Mile tegenwoordigquote:Op donderdag 9 december 2004 23:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Quote uit welke film:
[..]
Redelijk vrij naar m'n eigen interpretatie
Lijkt me een film waar deze persoon de zus in speelt:quote:Op donderdag 9 december 2004 23:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Quote uit welke film:
[..]
Redelijk vrij naar m'n eigen interpretatie
Hm...quote:Op donderdag 9 december 2004 23:36 schreef REFUSED het volgende:
[..]
je vraagt wel erg veel The Green Mile tegenwoordig
Dat had zo maar eens gekund jaquote:Op donderdag 9 december 2004 23:37 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Lijkt me een film waar deze persoon de zus in speelt:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |