Dat is ook een lettelijke vertaling inderdaad, maar die levert niet de correcte titel op.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Clearing the job
Ik dacht dat die film wel bekender was.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Set it off...
Rare aftiteling, volgens IMDb heet ze Heather Matarazzo.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Even Devil's Advocate opgezet en de aftiteling zei dat ze Heather Matarazo heet.
Correct!quote:Op donderdag 9 december 2004 22:41 schreef EricusMaximus het volgende:
Iets met Shogun Assassin toch? Zoiets
nee hij heeft hem opgezocht op IMDBquote:Op donderdag 9 december 2004 22:50 schreef EricusMaximus het volgende:
Al gezien dus?
Hij kan wel al de publicity pictures hebben gezien op bijvoorbeeld IMDbquote:Op donderdag 9 december 2004 22:58 schreef REFUSED het volgende:
[..]
nee hij heeft hem opgezocht op IMDB
Of hij heeft het fantastische Finding Neverland topic gelezen.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:00 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Hij kan wel al de publicity pictures hebben gezien op bijvoorbeeld IMDb![]()
Dat is ook een optie.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Of hij heeft het fantastische Finding Neverland topic gelezen.
Maar dat was zonder die fantastische kleur-effecten.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Niet gezien, maar dat plaatje staat zo'n beetje bij iedere review
Correct, sir!quote:Op donderdag 9 december 2004 23:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Green Mile toch?
Ik heb een heel aparte krant, stond er precies zo inquote:Op donderdag 9 december 2004 23:10 schreef EricusMaximus het volgende:
Maar dat was zonder die fantastische kleur-effecten.
Redelijk vrij naar m'n eigen interpretatiequote:I'd rather nail you in the ass, than your sister in her pussy!"
je vraagt wel erg veel The Green Mile tegenwoordigquote:Op donderdag 9 december 2004 23:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Quote uit welke film:
[..]
Redelijk vrij naar m'n eigen interpretatie
Lijkt me een film waar deze persoon de zus in speelt:quote:Op donderdag 9 december 2004 23:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Quote uit welke film:
[..]
Redelijk vrij naar m'n eigen interpretatie
Hm...quote:Op donderdag 9 december 2004 23:36 schreef REFUSED het volgende:
[..]
je vraagt wel erg veel The Green Mile tegenwoordig
Dat had zo maar eens gekund jaquote:Op donderdag 9 december 2004 23:37 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Lijkt me een film waar deze persoon de zus in speelt:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |