deze dame is niet duits en veel bekender/groter oeuvrequote:Op woensdag 8 december 2004 21:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. De zus uit Goodbye Lenin?
ook niet amerikaansquote:Op woensdag 8 december 2004 21:34 schreef TFM het volgende:
Juliette Lewis???
wat nou pff...quote:Op woensdag 8 december 2004 21:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Pff... Victoria Abril?
Het was een beredeneerde wilde gok.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wat nou pff...
victoria is goed en juist
Correct dus.quote:Op donderdag 9 december 2004 05:08 schreef California het volgende:
Stephen Frears dus.
altijd nog 1 meer dan ikquote:Op donderdag 9 december 2004 11:43 schreef dolle_hond het volgende:
ik kende die hele vent niet, heb m opgezocht en het blijkt dat ik 1 film met m gezien heb
Voor mijn gevoel is er maar 1 iron eagle film, ik kan ze niet uit elkaar houden...quote:Op donderdag 9 december 2004 12:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zijn 3 van die Iron Eagle films? Ik vond het al verontrustend dat er één was.
oja, die zou best wel eens kunnenquote:Op donderdag 9 december 2004 12:16 schreef Eluc het volgende:
Howl's moving castle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |