nee, dat had ik niet in gedachtenquote:Op donderdag 9 december 2004 16:22 schreef mr_anonimous het volgende:
A Beautiful mind/ Gladiator beide met Russel Crowe
Royal Tenenbaums/ Heartbreakers beide met Gene Hackman
Had je zoiets in gedachte?
Dat had ik wel in gedachten, met nog 1 antwoordje erbijquote:Op donderdag 9 december 2004 16:24 schreef zjeckyll16 het volgende:
A Beautiful mind/ Gladiator en Royal Tenenbaums/ Heartbreakers/garfield?
Ik wilde net "never give up, never surrender" intypen, maar dat is hem dus al!quote:Op donderdag 9 december 2004 16:29 schreef zjeckyll16 het volgende:
A Beautiful mind/ Gladiator en Royal Tenenbaums/ Heartbreakers/ garfield/ Galaxy Quest?
Zjeckyll16 +1quote:
Nee hoor, niet voor de hand liggend dusquote:Op donderdag 9 december 2004 19:09 schreef TFM het volgende:
Het zal wel veel te veel voor de hand liggen als ik zou zeggen:
Love Actually??
Billy Connelly?quote:Op donderdag 9 december 2004 19:36 schreef California het volgende:
Billy Connery?
No shit! (Guy Pearce, Hugo Weaving en Terence Stamp.)quote:Op donderdag 9 december 2004 20:28 schreef dolle_hond het volgende:
adventures of priscilla, queen of the desert![]()
Gebrek aan inspiratiequote:Op donderdag 9 december 2004 20:35 schreef dolle_hond het volgende:
vooral ook dankzij je vorige () vraag
Moet je dat nu vragen terwijl ik m'n volgende ronde aan het posten ben?quote:Op donderdag 9 december 2004 20:35 schreef dolle_hond het volgende:
vooral ook dankzij je vorige () vraag
ik ga zo off, dus ff vlot:
noem 6 films van Billy Wilder
mr_anonimous +1quote:Op donderdag 9 december 2004 21:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Even gecheckt, maar ik weet niet of DH Sherlock Holmes goed rekent. Toch maar een nieuwe vraag stellen?
In Amazones gaan de dames van de Ven, Verbaan, Visser en Hendricx op roverspad. In die Amerikaanse film waren dat de dames Jada Pinkett, Queen Latifah, Vivica Fox en Kimberly Elise.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:37 schreef EricusMaximus het volgende:
Geen idee waar Amazones nou precies over gaat
3 vrouwen die een bank gaan overvallen toch?
Is het in de Amerikaanse versie ook zo dat het om vrouwen gaat die een bankovervallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |