Klopt, kheb t opgezochtquote:Op donderdag 9 december 2004 12:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Appleseed? (als je de mangastrip bedoelt tenminste)
quote:Op donderdag 9 december 2004 12:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Appleseed? (als je de mangastrip bedoelt tenminste)
Ik heb beide versies niet gezien maar een vriend van mij leest de strips en zei dat het dezelfde schrijver was als GITS.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:39 schreef GFP het volgende:
[..]
![]()
http://www.imdb.com/title/tt0401233/
In 1988 is hij ooit al eens verfilmd en nu weer.
Ik ben het grotendeels met de eerste usercomments eens...
mr_anonimous +1
Uiteindelijk wel, maar het is niet het antwoord wat ik zoek.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:45 schreef Eluc het volgende:
afgebrand?
Great minds do think alikequote:Op donderdag 9 december 2004 13:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is omgebouwd tot restaurant?
-edit-
een milliseconde te laat.
Andere gok dan. Het is een supermarkt?
Mazzel dat je te laat was want dat is het goede antwoord.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is omgebouwd tot restaurant?
-edit-
een milliseconde te laat.
Andere gok dan. Het is een supermarkt?
quote:Op donderdag 9 december 2004 13:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mazzel dat je te laat was want dat is het goede antwoord.
SaintofKillers+1
Ik wist het echt niet meer en ik heb 'm nochtans op DVD.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mazzel dat je te laat was want dat is het goede antwoord.
Vuilnisbelt? Ik wil denk ik niet weten waar jij boodschappen doet.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:18 schreef Ket_Ais het volgende:
[..]
Great minds do think alike![]()
Supermarkt klinkt eigenlijk toch aannemelijker, zou leuk zijn als dat het goede antwoord is.
Dan wil ik nog ingooien: een vuilnisbelt je mag toch tot 2 openstaande gokken gaan
Ik denk namens alle medemensen en voor sommigen is de vuilnisbelt een restaurant jaquote:Op donderdag 9 december 2004 13:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vuilnisbelt? Ik wil denk ik niet weten waar jij boodschappen doet.![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 13:26 schreef Ket_Ais het volgende:
[..]
Ik denk namens alle medemensen en voor sommigen is de vuilnisbelt een restaurant ja![]()
quote:Op donderdag 9 december 2004 13:32 schreef dolle_hond het volgende:
michael jeter eigenlijk
quote:Op donderdag 9 december 2004 13:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
David Lynch? Balthazar Getty? Lost Highway?
Ik had het zelf pas door toen ik zag dat ik Pullman en Arquette naast mekaar had geplaatst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |