abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 december 2004 @ 20:03:40 #151
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23839496
de grap is dat als dit een persoon uit het linkse electoraat zou betreffen sch en consorten meteen hun walgelijke gedachtengoed 180 graden zou draaien. terwijl de mensen die nu voor debiele rechtse josties worden uitgemaakt het over een ding eens zouden zijn ongeacht aanziens des persoons, namelijk obstructie van de democratie. zonde en eigenlijk niet discussiewaardig dit soort meer dan ranzige ventjes.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 20:06:01 #152
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23839565
Neem als voorbeeld die zure melkert, zelfs terwijl hij zelf niet vermoord werd, wist hij het ultieme slachtoffer te spelen, terwijl die één van de medeplichtigen is.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  woensdag 8 december 2004 @ 20:06:06 #153
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23839569
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:01 schreef sizzler het volgende:

[..]

Offtopic: dat is niet helemaal waar, toen de Islam een wereldmacht was zijn meerdere steden langs handelsroutes in Oost-Afrika en Indie Islamitisch geworden om toegang tot de wereldhandel te krijgen. Zie het boek van David S. Landes "The Wealth and Poverty of Nations: Why Are Some So Rich and Others So Poor?"
en die ommekeer ging op vredelievende robin hood-achtige wijze?
pi_23839599
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Neem als voorbeeld die zure melkert, zelfs terwijl hij zelf niet vermoord werd, wist hij het ultieme slachtoffer te spelen, terwijl die één van de medeplichtigen is.
Medeplichtig aan de moord op Fortuyn? Maar dan ken ik nog wel een paar medeplichtigen van de moord op Van Gogh.
  woensdag 8 december 2004 @ 20:08:48 #155
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23839631
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
net als lulletje rosemuller voor sch reden om ineens 180 graden te keren in zijn gedachtengoed.
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 20:09:28 #156
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23839647
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:07 schreef Monidique het volgende:

[..]

Medeplichtig aan de moord op Fortuyn? Maar dan ken ik nog wel een paar medeplichtigen van de moord op Van Gogh.
Ik ook. Diezelfde linkse rakkers die onvoorwaardelijk een moslim knuffelen en vergeten dat ze in een democratie en rechtstaat leven.
pi_23839663
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij moet zich niet teveel als slachtoffer opstellen, hij heeft toch zelf voortdurend hatelijke opmerkingen gemaakt.
[..]
... en dus is het terecht dat er mensen zijn die een kogel door zijn hersens willen jagen?

Ik zou eerder zeggen .... dus moeten mensen hem daarvoor aanklagen of terug gaan beledigen.

Maar jij vind iemand proforceren een valide reden om met de door bedreigd te worden?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_23839674
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Je mag zeggen wat je goeddunkt maar je bent er ten alle tijde ook zelf verantwoordelijk voor. Natuurlijk zijn bedreigingen afkeurenswaardig maar ze komen niet uit de lucht vallen. Wilders zegt ook nogal wat en ook op een manier die erg provocerend is. Hij moet zich niet teveel als slachtoffer opstellen, hij heeft toch zelf voortdurend hatelijke opmerkingen gemaakt.
Hij zegt zeker nogal wat maar ik zie niet in waarom dat niet zijn goed recht is.
Dat van die slachtofferrol snap ik ook niet helemaal; Wilders & Co worden toch bedreigd?
Of heb ik iets gemist?
quote:
Natuurlijk wel maar om nou meteen te roepen dat alle mensen die op zijn lijst komen ook de volledige bescherming van Donner verdienen (ook meteen weer fijntjes de minister erbij betrekken) en zelf de beveiligingsmaatregelen nogal eens in twijfel trekken, maakt het er niet makkelijker op om deze man te helpen en te steunen.
Face the music SCH, die Wilders & Co proberen een democratische partij op te richten en worden daarin ernstig belemmerd. Dat moet niet kunnen in een democratie. Als die mensen bescherming nodig hebben, so be it. Dat is de tijd waarin we leven. Jammer genoeg.

Verder vind ik het jammer dat Nederland met Wilders en zijn 15? 20? 25? zetels na de verkiezingen weer ruim een jaar niet geregeerd wordt. Dan klapt dat kabinet, en kunnen we weer naar de stembus. Ik voorzie LPF-achtige toestanden waar het land niet op zit te wachten. Verder verbaast het me dat er weer zo'n meute achteraan hobbelt na het LPF-echec.
pi_23839698
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:16 schreef sizzler het volgende:

[..]

... en dus is het terecht dat er mensen zijn die een kogel door zijn hersens willen jagen?

Ik zou eerder zeggen .... dus moeten mensen hem daarvoor aanklagen of terug gaan beledigen.

Maar jij vind iemand proforceren een valide reden om met de door bedreigd te worden?
Wat lees je slecht man
pi_23839713
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en die ommekeer ging op vredelievende robin hood-achtige wijze?
Niet in elk land, maar er waren wel degelijk landen / streken die er het nut van zagen zich uit eigen beweging te bekeren.
  woensdag 8 december 2004 @ 20:30:01 #161
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23839758
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:27 schreef sizzler het volgende:

[..]

Niet in elk land, maar er waren wel degelijk landen / streken die er het nut van zagen zich uit eigen beweging te bekeren.
ja ok bijna alle dan, maar ik wil niet teveel offtopic gaan.
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 20:30:28 #162
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23839764
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:25 schreef Eightball het volgende:

Verder vind ik het jammer dat Nederland met Wilders en zijn 15? 20? 25? zetels na de verkiezingen weer ruim een jaar niet geregeerd wordt. Dan klapt dat kabinet, en kunnen we weer naar de stembus. Ik voorzie LPF-achtige toestanden waar het land niet op zit te wachten. Verder verbaast het me dat er weer zo'n meute achteraan hobbelt na het LPF-echec.
Vergeet niet dat er ook mensen een proteststem wensen uit te brengen. Wat is het alternatief namelijk? Weer 4 jaar beloftes aanhoren waar niets van terecht komt?
pi_23839786
quote:

[..]

Hij zegt zeker nogal wat maar ik zie niet in waarom dat niet zijn goed recht is.
Dat van die slachtofferrol snap ik ook niet helemaal; Wilders & Co worden toch bedreigd?
Of heb ik iets gemist?
Ik vind dat hij op zijn woorden moet letten, dezelfde mensen die het zo afschuwelijk vinden dat er soms WOII vergelijkingen worden getrokken vinden dat Wilders wel alles moet zeggen. Hij mag het wel maar ik bekritiseer hem er ernstig op.

En hij wordt bedreigd. Maar hij speelt dat nu uit op sentiment en valse beschuldigingen. Niet correct naar de mensen die hem beschermen. Een valse vorm van chantage.
quote:
Face the music SCH, die Wilders & Co proberen een democratische partij op te richten en worden daarin ernstig belemmerd. Dat moet niet kunnen in een democratie. Als die mensen bescherming nodig hebben, so be it. Dat is de tijd waarin we leven. Jammer genoeg.
Ik ben het met iedere letter eens hoor. Maar ik mag toch wel wijzen op de eigen verantwoordelijkheid van Wilders, sommigen (waaronder sizzler) verwarren dat geloof ik met schuld.
  woensdag 8 december 2004 @ 20:32:42 #164
92803 Bela
homo ludens
pi_23839800
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:59 schreef Skyclad het volgende:

[..]

Er wordt binnenkort waarschijnlijk ook kogelvrij glas geplaatst. Maar liegen levert meer stemmen op dan de waarheid, dus gaat hij zich met dat laatste maar niet bezighouden.
Hoor ik daar een soortgelijk vergelijk uit de kast komen als Wouter en Jan weer eens stemmen binnenhalen?

Tot op heden niet... Heb je ook wat argumenten toe te voegen aan deze discussie of houd je het bij je eigen toeschrijvingen om de man mee af te serveren?
De helden van de opiniepeiling worden de schlemielen van de dagelijkse bestuurlijke verantwoordelijkheid.
Ook al geanalyseerd door het computersysteem van Team Support Systems, in samenwerking met de Rijksuniversiteit Groningen?
pi_23839845
Maar ik zie nu veel users die het allemaal heel erg vinden maar die regelmatig de politicus Jahjah doodwensten en de democratische rechten ontzegden, dus de ophef is nogal hyporciet.
pi_23839892
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Weer 4 jaar beloftes aanhoren waar niets van terecht komt?
Nee, niet voor mij. Ik heb dan ook geen idee waar ik op zou moeten stemmen. Maar op Wilders dus niet. Ik snap verder wel dat mensen het zat zijn, ik ook, maar nu wordt er weer massaal achter iemand aangelopen die een partij i.o. heeft, en iedereen nog maar moet afwachten welke kandidaten op zijn lijst zullen prijken. Gewoon weer helemaal niks waar mensen op gaan stemmen. Veel mensen i might add..
  woensdag 8 december 2004 @ 20:39:03 #167
92803 Bela
homo ludens
pi_23839921
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind dat hij op zijn woorden moet letten, dezelfde mensen die het zo afschuwelijk vinden dat er soms WOII vergelijkingen worden getrokken vinden dat Wilders wel alles moet zeggen. Hij mag het wel maar ik bekritiseer hem er ernstig op.

En hij wordt bedreigd. Maar hij speelt dat nu uit op sentiment en valse beschuldigingen. Niet correct naar de mensen die hem beschermen. Een valse vorm van chantage.
[..]

Ik ben het met iedere letter eens hoor. Maar ik mag toch wel wijzen op de eigen verantwoordelijkheid van Wilders, sommigen (waaronder sizzler) verwarren dat geloof ik met schuld.
Zeer goed dat valse vormen van chantage in beeld kunnen komen.

Nu nog een licht op de dubbele nationaliteit die volgens sommigen onontkomelijk zou zijn, de toegeschreven misdadigheid aan kabinetsmaatregelen om staatsinkomsten en staatsuitgaven meer op elkaar af te stemmen, een belichting van de noodzakelijke pas op de plaats bij import van kansarmen via gezinshereniging opdat de solidariteitspotten voorlopig kunnen worden aangesproken door de premiebetalers, en niet te vergeten een licht op het noodzakelijke herstel van de koppeling tussen rechten en plichten om de maatschappij leefbaar, ordehandhaving en sociale opvang betaalbaar en de bevolking zo lang mogelijk zelfredzaam te houden.
De helden van de opiniepeiling worden de schlemielen van de dagelijkse bestuurlijke verantwoordelijkheid.
Ook al geanalyseerd door het computersysteem van Team Support Systems, in samenwerking met de Rijksuniversiteit Groningen?
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 20:40:05 #168
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23839933
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:37 schreef Eightball het volgende:

[..]

Nee, niet voor mij. Ik heb dan ook geen idee waar ik op zou moeten stemmen. Maar op Wilders dus niet. Ik snap verder wel dat mensen het zat zijn, ik ook, maar nu wordt er weer massaal achter iemand aangelopen die een partij i.o. heeft, en iedereen nog maar moet afwachten welke kandidaten op zijn lijst zullen prijken. Gewoon weer helemaal niks waar mensen op gaan stemmen. Veel mensen i might add..
Kan ik redelijk in meegaan, maar daarom zeg ik ook dat mensen misschien wel zomaar op iemand stemmen als protest naar de gevestigde orde. Je ziet nu de VVD erg met zichzelf worstelen, zij willen wel, maar worden door de politieke mores teveel in toom gehouden. Mensen snakken naar verandering.
  woensdag 8 december 2004 @ 20:40:12 #169
92803 Bela
homo ludens
pi_23839935
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:35 schreef SCH het volgende:
Maar ik zie nu veel users die het allemaal heel erg vinden maar die regelmatig de politicus Jahjah doodwensten en de democratische rechten ontzegden, dus de ophef is nogal hyporciet.
Om hoeveel users gaat het precies?
  woensdag 8 december 2004 @ 20:40:15 #170
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23839938
quote:
en jouw dogmatische geweeklaag over paultje en melkert is van een ongekende hypocretie, maar gezien je slappe argumentatie heb je dat zelf ook wel door en hou je het nu lekker op wat slap getrol. krijg je voor je eigen gevoel toch een beetje je zin.
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 20:40:32 #171
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23839945
quote:
De politicus jahjah? Whahahaha.
pi_23840023
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus
pi_23840030
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind dat hij op zijn woorden moet letten, dezelfde mensen die het zo afschuwelijk vinden dat er soms WOII vergelijkingen worden getrokken vinden dat Wilders wel alles moet zeggen.
Daar bedoel je mij toch niet mee he SCH?
quote:
Neehoor. Natuurlijk heeft Wilders een verantwoordelijkheid (wat klink je nu eng rechts btw) maar ik ben het niet met je eens dat Wilders ook verantwoordelijk is voor de doodsbedreigingen aan zijn adres.
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 20:45:31 #174
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23840072
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus
Wilders zit in de TK, Jahjah is nergens gekozen tot volksvertegenwoordiger. Bovendien richt jahjah zich meer op Palestina dan op Belgie. Weet je nog meer domme vergelijkingen?
pi_23840077
quote:
Je ziet nu de VVD erg met zichzelf worstelen, zij willen wel, maar worden door de politieke mores teveel in toom gehouden. Mensen snakken naar verandering.
Dan had de partij de zachte (PC) krachten binnen se fractie niet moeten toestaan Wilders de partij uit te werken.

Maar goed, ze hebben HA nog.
  woensdag 8 december 2004 @ 20:46:29 #176
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23840096
en ik ben het vooral niet eens dat sch zich niet openlijk uitspreekt voor de dwangmatige teloorgang van de nederlandse democratie.
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 20:48:08 #177
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23840130
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:45 schreef Eightball het volgende:

[..]

Dan had de partij de zachte (PC) krachten binnen se fractie niet moeten toestaan Wilders de partij uit te werken.

Maar goed, ze hebben HA nog.
Weet ik niet, Wilders kan ook overdrijven, maar je ziet de VVD nu wel een soort inhaalslag maken.
pi_23840148
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Wilders zit in de TK, Jahjah is nergens gekozen tot volksvertegenwoordiger. Bovendien richt jahjah zich meer op Palestina dan op Belgie. Weet je nog meer domme vergelijkingen?
En weer ga je flamen. Je bent dus zeer selectief in je verontwaardiging. Jahjah was gewoon aanvoerder van een politieke lijst dus heeft hij net zoveel recht als Wilders om politiek te bedrijven.

Wat een akelig trekje is dat toch
pi_23840166
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

als jij tijdens geschiedenis niet de hele tijd je gejatte doekoe had zitten tellen zou je weten dat in de verre geschiedenis geen enkel land vrijwillig islamitisch is geworden. ging altijd gepaard met kromzwaarden, een ziekelijk geloof in allah (net als de christengod gewoon door mensen bedacht) en angst zaaien. maar dit ff offtopic.
in de verre geschiedenis konden de islamieten idd vele landen overnemen doordat het perzische rijk en byzantijnse rijk met elkaar in oorlog waren en er veel verwarring was over het Christendom
De Islamieten gebruikten geen geweld! (volgens mij moet jij blijven opletten tijdens geschiedenis) ze hadden wel een zogenoemd Dhimmi-status dit betekende dat ze degene die geen moslim waren wel beschermden maar ze waren wel in lagere aanzien...

maar hoe kom je in hemelsnaam terecht over mn zogenaamde gejatte doekoe? waar baseer je dat op, kon je niet iets beters verzinnen?

mja dit is idd wel offtopic maar goed bepaalde uitspraken over dat moslims allemaal slecht zijn en bla bla maken me woedend!!!
  woensdag 8 december 2004 @ 20:50:00 #180
92803 Bela
homo ludens
pi_23840169
quote:

[..]

Of heb ik iets gemist?
Zij worden wel bedreigd. Wilders lijkt echter wel erg eager om deze bedreiging maar meteen uit te buiten. Jammer dat hij dat kennelijk nodig vindt. Het lijkt mij juist goed als deze politicus een statement zou maken tegen de neiging van mensen die in de slachtofferrol kruipen zodra ze op hun maatschappelijke of persoonlijke verantwoordingszin worden aangesproken.
Die kans verspeelt Wilders nu.
quote:
Wie zegt dat Wilders niet beschermd wordt?
Hoe valt te controleren of Wilders de maatschappij niet onnodig op kosten jaagt door te stellen dat belangstellenden voor zijn partij direct ook maar beschermd m,oeten worden... (gesteld dat Wilders dit daadwerkelijk zelf gezegd zou hebben)...
quote:
Het verbaast mij dat de groep Wilders zomaar zonder blikken of blozen op één lijn gesteld wordt met de LPF op grond van niets anders dan persoonlijke toeschrijvingen.

Ter verduidelijking wat feiten:
- Geert Wilders zat al ruim 6 jaar voor de VVD in de kamer. We hebben dus niet van doen met een gekke Henkie die ook eens zijn geluk in de politiek beproeft.
- Geert Wilders heeft zo'n 2 jaar de tijd om te bouwen aan een partij. Pim Fortuyn had er om en nabij de drie maanden voor.
- Nederland heeft al eens wat meegemaakt met de LPF als het de kans krijgt een stem aan de groep Wilders te verlenen. Waarom zou deze ervaring niet meewegen met de gedachten die de revue passeren als mensen een stem op Wilders overwegen?

Ik vind het weer bijzonder voorspelbaar dat uit alle hoeken en gaten onheilsprofeten komen gekropen die zonder valide argumentatie weer het meeste kabaal maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bela op 08-12-2004 20:56:32 ]
pi_23840181
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:43 schreef sizzler het volgende:

[..]

Daar bedoel je mij toch niet mee he SCH?
Jou voorop lieverd, de hypocrisie is stuitend.
quote:
Neehoor. Natuurlijk heeft Wilders een verantwoordelijkheid (wat klink je nu eng rechts btw) maar ik ben het niet met je eens dat Wilders ook verantwoordelijk is voor de doodsbedreigingen aan zijn adres.
Niet schuldig, wel verantwoordelijk uiteraard.
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 20:51:31 #182
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23840220
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:48 schreef SCH het volgende:

[..]

En weer ga je flamen. Je bent dus zeer selectief in je verontwaardiging. Jahjah was gewoon aanvoerder van een politieke lijst dus heeft hij net zoveel recht als Wilders om politiek te bedrijven.

Wat een akelig trekje is dat toch
Ja joh, troll jij lekker door met dat gezuig. Ik zeg alleen dat Jahjah niet met Wilders te vergelijken is. Jahjah heeft zich bovendien al vaker op het criminele vlak begeven, kan ik van Wilders niet zeggen. Overigens zeg ik nergens dat ik de politieke ambities van jj ontzeg, hetgeen jij wel verlangt van Wilders.
pi_23840236
Hoe vaak zou Bush bedreigd worden? Of Blair? Of Vajpayee? Of Poetin?

Die moeten zeker ook allemaal onderduiken? Wat een narcist, die Wilders.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_23840256
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:

Jahjah heeft zich bovendien al vaker op het criminele vlak begeven.
Vertel...
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_23840257
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Weet ik niet, Wilders kan ook overdrijven, maar je ziet de VVD nu wel een soort inhaalslag maken.
Zo ben ik de laatste tijd heel content met mevrouw Griffith.
Maar dat gekwezel van Van aartsen en dat gestuntel van Remkes zal ze niet veel goed doen.
En Wilders kan zeker overdrijven maar de partij had hem bij de volgende verkiezingen ook van de lijst kunnen trappen. Eens kijken wat hij dan had uitgehaald. De VVD heeft hem nu zo'n beetje een bruidsschat meegegeven.
  woensdag 8 december 2004 @ 20:54:48 #186
92803 Bela
homo ludens
pi_23840308
quote:

[..]

Zeker. Alleen kreeg de man een verwaarloosbaar electoraal mandaat in België. De borgerhoutse schreeulelijk had domweg een te grote broek aan getrokken. Ik heb uit zijn eigen woorden begrepen dat hij binnen vijf jaar teruggaat naar Libanon om daar zijn geluk als grote leider te beproeven

Ik ben best bereid om hem aan deze politieke belofte te blijven herinneren.
pi_23840326
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Waar liegt hij over?
Hij dicht zowel de AIVD als het NCBB uitspraken toe die ze nooit gedaan hebben volgens Remkes en Donner.

Lees volgende keer de thread door, beide uitspraken zijn genoemd.
pi_23840356
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en jouw dogmatische geweeklaag over paultje en melkert is van een ongekende hypocretie, maar gezien je slappe argumentatie heb je dat zelf ook wel door en hou je het nu lekker op wat slap getrol. krijg je voor je eigen gevoel toch een beetje je zin.
Het is stiiiiiiiiiiiiiiil aan de overkant
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 20:57:45 #189
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23840379
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:55 schreef Skyclad het volgende:

[..]

Hij dicht zowel de AIVD als het NCBB uitspraken toe die ze nooit gedaan hebben volgens Remkes en Donner.

Lees volgende keer de thread door, beide uitspraken zijn genoemd.
remkes en donner hebben al zo vaak iets ontkend en het daarna met hangende pootjes moeten toegeven. Ik beweer niet gelijk dat Wilders dan liegt, dat kan ik namelijk ook van donner en remkes zeggen. Een patstelling die jij liever omzet naar een schaakmat.
pi_23840380
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:52 schreef RichardQuest het volgende:

haha ja dies leuk! 1-0!!!
  woensdag 8 december 2004 @ 20:59:11 #191
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23840409
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:49 schreef tinie1987 het volgende:

[..]

in de verre geschiedenis konden de islamieten idd vele landen overnemen doordat het perzische rijk en byzantijnse rijk met elkaar in oorlog waren en er veel verwarring was over het Christendom
De Islamieten gebruikten geen geweld! (volgens mij moet jij blijven opletten tijdens geschiedenis) ze hadden wel een zogenoemd Dhimmi-status dit betekende dat ze degene die geen moslim waren wel beschermden maar ze waren wel in lagere aanzien...

maar hoe kom je in hemelsnaam terecht over mn zogenaamde gejatte doekoe? waar baseer je dat op, kon je niet iets beters verzinnen?

mja dit is idd wel offtopic maar goed bepaalde uitspraken over dat moslims allemaal slecht zijn en bla bla maken me woedend!!!
dat van die doekoe was een vervelende opmerking idd. ook niet gebaseerd op waarheid, beetje een pesterijtje zeg maar. maar je mening dat islamieten nooit geweld gebruikten/gebruiken om een land te onderwepen aan de wetten van allah zijn absoluut niet waar.
  woensdag 8 december 2004 @ 21:00:36 #192
92803 Bela
homo ludens
pi_23840446
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:05 schreef alsem het volgende:

[..]

het is net ongedierte..
Zo kan het wel weer. Ik gun je je wat abjecte mening maar onderbouw deze dan in ieder geval met argumenten zodat er informatie-uitwisseling kan ontstaan...
  woensdag 8 december 2004 @ 21:00:39 #193
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23840447
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:52 schreef RichardQuest het volgende:

wat een vergelijking
pi_23840465
quote:
Op woensdag 8 december 2004 20:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Jou voorop lieverd, de hypocrisie is stuitend.
Je begint schizofrene trekken te vertonen SCH. Van Fortuyn heb ik nooit een "kleuter" gemaakt die "die nergens tegen bestand was". Evenmin maak ik Wilders tot slachtoffer van een gevestigde macht omdat hij het op inhoud niet zou redden. En nu beweer je weer dat Wilders van mij alles mag zeggen.....

Waar haal je het vandaan?
pi_23840480
quote:
Op woensdag 8 december 2004 21:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat een vergelijking
Wat is er mis met die vergelijking?
pi_23840547
quote:
Op woensdag 8 december 2004 21:01 schreef sizzler het volgende:

[..]

Je begint schizofrene trekken te vertonen SCH. Van Fortuyn heb ik nooit een "kleuter" gemaakt die "die nergens tegen bestand was".
Kom op nou. Je presenteerde hem voortdurend als slachtoffer van links.
quote:
Evenmin maak ik Wilders tot slachtoffer van een gevestigde macht omdat hij het op inhoud niet zou redden. En nu beweer je weer dat Wilders van mij alles mag zeggen.....

Waar haal je het vandaan?
Dan bedoel je blijkbaar telkens wat anders dan je zegt. Ik breng dingen te berde over de uitlatingen van Wilders die je consequent wegwuift.
pi_23840721
quote:
Op woensdag 8 december 2004 21:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat een vergelijking
Dit is nou eenmaal de andere kant van de medaille in een globaliserende wereld. Volgens mij stelt Wilders zich gewoon aan.
pi_23840722
quote:
Op woensdag 8 december 2004 21:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Kom op nou. Je presenteerde hem voortdurend als slachtoffer van links.
[..]

Dan bedoel je blijkbaar telkens wat anders dan je zegt. Ik breng dingen te berde over de uitlatingen van Wilders die je consequent wegwuift.
[edit: niet doen]

[ Bericht 4% gewijzigd door sizzler op 08-12-2004 21:28:16 ]
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2004 @ 21:14:53 #199
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23840818
quote:
Op woensdag 8 december 2004 21:10 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Dit is nou eenmaal de andere kant van de medaille in een globaliserende wereld. Volgens mij stelt Wilders zich gewoon aan.
Denk jij dat Bush geen beveiliging krijgt? In dit kneuterland krijg je pas beveiliging als je al in het ziekenhuis ligt.
pi_23840889
quote:
Op woensdag 8 december 2004 21:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Denk jij dat Bush geen beveiliging krijgt? In dit kneuterland krijg je pas beveiliging als je al in het ziekenhuis ligt.
Huh? Wilders heeft permanente beveiliging hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')