Goed idee! Of iets in die richting. We willen keiharde bewijzen.quote:Op zondag 5 december 2004 23:33 schreef stay_fun het volgende:
Bretentobias:
Ik zeg: digitale photo met de krant van vanochtend en de tv van nu
Ik geloof ze zo ook wel hoorquote:Op zondag 5 december 2004 23:33 schreef stay_fun het volgende:
Bretentobias:
Nou, je mag er wel vanuitgaan dat in de meeste gevallen die ouders waarschijnlijk al een hypotheek hebben voor hun eigen huis. En een tweede hypotheek voor een tweede huis is ook niet gratis.quote:Op zondag 5 december 2004 23:30 schreef NiNi het volgende:
Nouja, echt heel rijk hoef je niet te zijn om een hypotheek op een huisje van 90.000 euro te krijgen.
Weet ik eerlijk gezegd niet, we mogen volgende week wel terugkijken nog...quote:Op zondag 5 december 2004 23:34 schreef Nouk het volgende:
Nouhou, ik wil weten of er een herhaling komt!
90.000 euro, man, dat kan een student zelf echt ook wel ophoesten.quote:Op zondag 5 december 2004 23:36 schreef Vork het volgende:
[..]
Nou, je mag er wel vanuitgaan dat in de meeste gevallen die ouders waarschijnlijk al een hypotheek hebben voor hun eigen huis. En een tweede hypotheek voor een tweede huis is ook niet gratis.
Als je ouders garant staan ja, dan. Maar als student helemaal op eigen kracht, dan moet je toch best een behoorlijke bijbaan hebben. Natuurlijk is kopen in zo'n geval goedkoper.quote:Op zondag 5 december 2004 23:38 schreef rubbereend het volgende:
een student kan een hypotheek nemen, tot op een bepaalde hoogte en als je ouders ook nog eens gedeeltelijk garrant staan was de optie van appartement 5 kopen echt voordelig. DAt geld vang je er echt wel voor terug na je studie
ook geen last van herrie van de buren (tot de bouwploegen de nieuwe eigenaars gaan pleasen uiteraard)quote:Op zondag 5 december 2004 23:42 schreef Vork het volgende:
[..]
Als je ouders garant staan ja, dan. Maar als student helemaal op eigen kracht, dan moet je toch best een behoorlijke bijbaan hebben. Natuurlijk is kopen in zo'n geval goedkoper.
Je zult nu maar appartement 5 gekocht hebben, met hulp van je ouders en die hele contrsuctie er omheen. En dan ga je daar zegmaar over een week wonen. Blijken alle appartementen om je heen alweer in de verkoop te staan. Gezellig, die buren.
Klopt inderdaad, maar ik had toch wel verwacht dat het appartement van Wina en Jochem wat meer op zou brengen met dat dakterras en uitzicht... Die kleurtjes krijg je met een likje verf ook wel weg.quote:Op zondag 5 december 2004 23:41 schreef matthijst het volgende:
Yep, Lieke hoorde je steeds zwetsen over iemand.
Trouwens irritant dat die microfoon open stond...
Dat appartement ven E&N had dan wel een tuin, maar lag dus ook onderaan en was daardoor een donkere bunker volgens mij; ken me geen kamer herinneren waar ze nou volop daglicht hadden....
ze hadden souterrain en begane grond, de begane grond was licht genoeg , hoorquote:Op zondag 5 december 2004 23:41 schreef matthijst het volgende:
Yep, Lieke hoorde je steeds zwetsen over iemand.
Trouwens irritant dat die microfoon open stond...
Dat appartement ven E&N had dan wel een tuin, maar lag dus ook onderaan en was daardoor een donkere bunker volgens mij; ken me geen kamer herinneren waar ze nou volop daglicht hadden....
Idd, zonder inboedel zou het huis sowieso al 20000 euro meer waard zijn geweest.quote:Op zondag 5 december 2004 23:36 schreef milagro het volgende:
Heel vreemd dat die laatste zo eindigden, het was het grootste en begane grond + tuin... vreemd
Inderdaad, totdat blijkt dat de nieuwe buren de huizen totaal anders willen hebben. Dan wordt er naast, boven en onder je tegelijkertijd verbouwd. Vooral het slopen van de kleurige tegeltjes uit het bovenste appartement, zal niet echt een positieve invloed hebben op het studeren.quote:Op zondag 5 december 2004 23:43 schreef stay_fun het volgende:
ook geen last van herrie van de buren (tot de bouwploegen de nieuwe eigenaars gaan pleasen uiteraard)
k ken studenten die met zn 3en een heel huis hebben gekocht, op eigen kracht dus t kan best!quote:Op zondag 5 december 2004 23:42 schreef Vork het volgende:
[..]
Als je ouders garant staan ja, dan. Maar als student helemaal op eigen kracht, dan moet je toch best een behoorlijke bijbaan hebben. Natuurlijk is kopen in zo'n geval goedkoper.
Je zult nu maar appartement 5 gekocht hebben, met hulp van je ouders en die hele contrsuctie er omheen. En dan ga je daar zegmaar over een week wonen. Blijken alle appartementen om je heen alweer in de verkoop te staan. Gezellig, die buren.
De kopers hebben natuurlijk wel de afgelopen kunnen meekijken hoe de verbouwing verliep. Dat was niet altijd positief. Theo heeft iemand als Elmer vaak op zijn donder moeten geven omdat ie zijn zaakjes niet goed had geregeld. Misschien is dat dan toch blijven hangen bij de mensenquote:Op zondag 5 december 2004 23:36 schreef milagro het volgende:
Heel vreemd dat die laatste zo eindigden, het was het grootste en begane grond + tuin... vreemd
Dan ben je al met 3. En natuurlijk kan het, maar ik geloof niet dat de meeste studenten daartoe in staat zijn, financieel gezien. Maargoed, laten we er maar over ophouden. Het is toch een beetje offtopic aan het gerakenquote:Op zondag 5 december 2004 23:46 schreef rubbereend het volgende:
k ken studenten die met zn 3en een heel huis hebben gekocht, op eigen kracht dus t kan best!
Je denkt niet dat potentiele kopers het huis bekijken of dat er geen bouwvoorschriften zijn ? Het lijkt misschien alsof Elmer maar wat aan beukt, het is een echte vakman die alles volgens voorschrift oplevert. Sowieso mag er niks opgeleverd worden als het neit voldoet aan de voorschriften. Daarom liep Theo daar ook rond.quote:Op zondag 5 december 2004 23:47 schreef schatje het volgende:
[..]
De kopers hebben natuurlijk wel de afgelopen kunnen meekijken hoe de verbouwing verliep. Dat was niet altijd positief. Theo heeft iemand als Elmer vaak op zijn donder moeten geven omdat ie zijn zaakjes niet goed had geregeld. Misschien is dat dan toch blijven hangen bij de mensen.
Check het e-mailadres: dat is van hun eigen site. Ik denk toch echt dat het ze zijn.quote:Op zondag 5 december 2004 23:33 schreef stay_fun het volgende:
Bretentobias:
quote:Op zondag 5 december 2004 23:43 schreef flugeltje het volgende:
Die kleurtjes krijg je met een likje verf ook wel weg.
Ik vond die kleurtjes nou juist echt super!quote:Op zondag 5 december 2004 23:45 schreef Vork het volgende:
Vooral het slopen van de kleurige tegeltjes uit het bovenste appartement,
Johquote:Op zondag 5 december 2004 23:54 schreef Erosjuhhh het volgende:
Lieke en Michon winnen
Het is dat Theo er was, want anders was het 1 grote bende geweest. Ik wil niet weten hoeveel geintjes die Elmer geflikt heeft terwijl Theo er niet was... Damn, die kerel sleept op een nachtje een trap in en uit het gebouwquote:Het lijkt misschien alsof Elmer maar wat aan beukt, het is een echte vakman die alles volgens voorschrift oplevert.
Nou, was Elmer ook niet degene die door een muur heen boorde, waarop Theo uit z'n vel sprong, omdat hij daarmee een andere ruimte, die die van hem was, zou hebben vernield met een of ander lelijk gat. En ik dacht ook dat hij enkele buizen of leidingen niet volgens de voorschriften van Theo in het plafond had weggewerkt. Helemaal perfect is het niet, maar dat geschreeuw van Theo is ook totaal geen goede indicatie van de kwalitieiten van iemand.quote:Op zondag 5 december 2004 23:52 schreef rubbereend het volgende:
Theo heeft elmer op de klote gegeven dat hij afspraken niet nakwam maar na mijn weten nooit kritiek gehad over hoe hij iets gemaakt had
Afspraken werden gemaakt omdat er iets niet in orde was. Maar goed, daar waren ze de enige niet in. Michon kreeg er af en toe ook van langs.quote:Op zondag 5 december 2004 23:52 schreef rubbereend het volgende:
Theo heeft elmer op de klote gegeven dat hij afspraken niet nakwam maar na mijn weten nooit kritiek gehad over hoe hij iets gemaakt had
Vandaar dat bij de oplevering van de badkamer alles nog lekte?quote:Op zondag 5 december 2004 23:49 schreef gelly het volgende:
Het lijkt misschien alsof Elmer maar wat aan beukt, het is een echte vakman die alles volgens voorschrift oplevert.
ja door dat gat had hij een stukje muur vernielt, dat klopt, da;s gewoon lompigheid en doet niets af aan het degelijke werk.quote:Op zondag 5 december 2004 23:58 schreef Vork het volgende:
[..]
Nou, was Elmer ook niet degene die door een muur heen boorde, waarop Theo uit z'n vel sprong, omdat hij daarmee een andere ruimte, die die van hem was, zou hebben vernield met een of ander lelijk gat. En ik dacht ook dat hij enkele buizen of leidingen niet volgens de voorschriften van Theo in het plafond had weggewerkt. Helemaal perfect is het niet, maar dat geschreeuw van Theo is ook totaal geen goede indicatie van de kwalitieiten van iemand.
Maar over het algemeen heb ik wel het idee dat de dingen die Elmer heeft gemaakt of opgeknapt wel degelijk zijn. Het oogt gewoon goed afgewerkt, als je de hele inrichting even vergeet. Het oogt in ieder geval netter dan het gepruts van Michon.
Die lekte niet meer bij de gehele oplevering hoor, die badkamer moest 'af' zijn voor de eventuele weekprijs. Ze hadden niet echt tijd om alles tip top in orde te maken.quote:Op maandag 6 december 2004 00:00 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Vandaar dat bij de oplevering van de badkamer alles nog lekte?
quote:Op maandag 6 december 2004 00:00 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Vandaar dat bij de oplevering van de badkamer alles nog lekte?
Dat heb je vanavond toch gezien ? Rare vraag...quote:Op maandag 6 december 2004 00:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar wederom de vraag:
Gelly zijn Elmer en Nanet nog samen?
Juist, dat dacht ik ook meteen. maar echt niet dat die L&M dat zouden doen.quote:Op maandag 6 december 2004 00:00 schreef hoe-die-nie het volgende:
Als je 96.000 euro wint dan is het toch wel zo aardig om N en E iets van 5.000 euro te geven.
Jeez.
Ik vond die hele veiling het toppunt van schraalheid.
Heb je gekeken of niet?quote:Op maandag 6 december 2004 00:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Gelly zijn Elmer en Nanet nog samen?
Er werd commentaar geleverd op plintjes die niet helemaal goed geverfd waren.....snoertjes die niet helemaal weggewerkt waren, maar een afvoer die ontbreekt is geen probleem voor de weekprijs?quote:Op maandag 6 december 2004 00:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Die lekte niet meer bij de gehele oplevering hoor, die badkamer moest 'af' zijn voor de eventuele weekprijs. Ze hadden niet echt tijd om alles tip top in orde te maken.
ik hoop nietsquote:Op maandag 6 december 2004 00:07 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vraag me af of ze nou nog veel aan die spotjes hebben overgehouden of dat die vielen onder 'promotionele bezigheden' en dat ze daar dus niets voor gehad hebben.
Ze hebben er wel wat aan over gehouden, maar je moet er niet al teveel van voorstellenquote:Op maandag 6 december 2004 00:07 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vraag me af of ze nou nog veel aan die spotjes hebben overgehouden of dat die vielen onder 'promotionele bezigheden' en dat ze daar dus niets voor gehad hebben.
nouja, ze zaten daar, en hielden elkaars hand vast........... dat hoeft niet betekenen dat ze nog een relatie hebben. Vandaar mijn vraag heb ze zelden mekaar ook maar één kus zien geven. en een vrijgezelle Nanet is altijd goed nieuwsquote:Op maandag 6 december 2004 00:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat heb je vanavond toch gezien ? Rare vraag...
ga dan niet liggen huilen dat t neit goed gemaakt was. als iets niet af is doordat je geen tijd meer hebt komen dr geen kabouters die het ineens klaar toverenquote:
mogen ze dan die week geen commentaar gevenquote:Op maandag 6 december 2004 00:06 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Er werd commentaar geleverd op plintjes die niet helemaal goed geverfd waren.....snoertjes die niet helemaal weggewerkt waren, maar een afvoer die ontbreekt is geen probleem voor de weekprijs?
Hey B&T, het was leuk jullie vanmiddag eens in het 'echt' te hebben gezien al zal je geen idee hebben wie ik benquote:Op maandag 6 december 2004 00:18 schreef brettentobias het volgende:
We zijn het echt hoor. Maar knabbel en babbel gaan nu slapen. We zijn moe. Wel leuk om te lezen wat jullie ervan vinden. Ik heb net een berichtje op onze fansite (woozy.nl) gezet. Welterusten!
Hoeveel kost het om jullie in te huren??quote:Op maandag 6 december 2004 00:18 schreef brettentobias het volgende:
We zijn het echt hoor. Maar knabbel en babbel gaan nu slapen. We zijn moe. Wel leuk om te lezen wat jullie ervan vinden. Ik heb net een berichtje op onze fansite (woozy.nl) gezet. Welterusten!
Ik noem maar wat..een bruiloft.quote:Op maandag 6 december 2004 00:27 schreef brettentobias het volgende:
Waarvoor?
net5 is hier heel rijk van geworden, de kosten van het gebouw hebben ze al bijna terugverdient met de veiling van de huizen dan blijven er alleen de productie kosten over en daarbij was t heel dik gesponsordquote:Op maandag 6 december 2004 00:23 schreef SEMTEX het volgende:
Idd Gelly, daar werk je dan al die zomermaanden aan: om op zo'n manier afgescheept te worden
Ik denk dat net5 en L&M er nog het meest aan overgehouden hebben.
Sneer naar L&M misschien n.a.v. jullie gesprek bij Barend en van Dorp?quote:Op maandag 6 december 2004 00:36 schreef BabyWatcher het volgende:
Zeg Tobias, (want jij bent het volgens mij)
Als je dit leest, nu of morgen: verklaar eens jullie t-shirts met de tekst Eerlijk duurt het langst? Maar zo een leuk grapje of steekt er meer achter............
Jullie bedankt voor de mooie televisiequote:brettentobias:
Daag kijkers. W e lezen altijd trouw de reacties en we zijn nu zo onder de indruk dat we besloten hebben om ook hier even te reageren. Voor ons was het een blamage en voor Elmar en Nanette helemaal. Dat hebben ze toch niet verdiend. Die twee hebben keihard gewerkt. Er zaten te weinig bieders in de zaal. Op een aantal appartementen werd maar door twee personen geboden. Dan is het niet echt spannend meer. Er zijn zover wij weten een aantal bieders niet op komen dagen. Wie de meneer aan de telefoon was weten we niet. Ook is het een grote verassing namens wie hij bood. De huizen in het zelfde complex gaan voor veel hogere prijzen op de gewone markt. De stemming in de zaal was triest. Er werd niet gelachen. Iedereen (ook L en M) waren stom verbaasd. Dit was voor bijna alle blokbewoners geen leuke dag een beetje meerwaarde had iedereen wel verdiend,
Wel hebben we genoten van alle leuke reacties, interviews, barend en van dorp,etc. En wat hebben we gelachen. Bedankt!
Tobias en Brett
Spam, relnicht.quote:Op maandag 6 december 2004 00:28 schreef brettentobias het volgende:
Voor boekingen zie Bretttobias.nl
Slaap lekker en geniet van jullie onbetaalbare welverdiende rust. Jullie waren Top!!! Heel erg bedankt voor de mooie tvmomenten. Succes met jullie carrierre. Hoop jullie nog eens te zien.quote:Op maandag 6 december 2004 00:18 schreef brettentobias het volgende:
Ja, ik wil het ook weten!quote:Op maandag 6 december 2004 00:36 schreef BabyWatcher het volgende:
Zeg Tobias, (want jij bent het volgens mij)
Als je dit leest, nu of morgen: verklaar eens jullie t-shirts met de tekst Eerlijk duurt het langst? Maar zo een leuk grapje of steekt er meer achter............
En toch vind ik als het zo is dat het een nare bijsmaak geeft aan hun zogenaamde overwinning.quote:Op maandag 6 december 2004 09:11 schreef rashudo het volgende:
Iedereen mag bieden.. ook de baas van Michon
10.000 dacht ikquote:Op maandag 6 december 2004 09:48 schreef Aventura het volgende:
Hoeveel overwaarde hadden Brett en Tobis nou uiteindelijk?
ohquote:Op maandag 6 december 2004 09:39 schreef Partygurl het volgende:
Lieke en Michon hebben gewonnen en Nanet en Elmer zijn met nul euro naar huis gegaan
Van de Net5-site:quote:Op maandag 6 december 2004 09:54 schreef Christine het volgende:
Waarom hebben de stellen het zelf niet wat slimmer aangepakt? Bijv: je laat je zus en oom bieden op je appartement, zodat één van hun het koopt met zoveel overwaarde dat jij wint. Jij krijgt toch de overwaarde + 50.000 euro; dit geld gebruik je om het appartement terug te kopen, dus de uiteindelijke prijs die je voor het appartement betaalt is: de beginwaarde min de 50.000 euro prijzengeld min transactiekosten. Hou je over: een ontzettend goedkoop appartement in hartje Amsterdam, die je vervolgens zelf betrekt of in de particuliere verkoop zet om er veel geld mee te verdienen.
Ik zou in elk geval wel zoiets bedacht hebben
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 6 december 2004 10:33 schreef Priapus het volgende:
Die Nanet, is die hier niet bekend als k_i_m?
Een zakelijke relatie is niet gelijk aan een familiaire relatie. Je baas is niet gelijk aan een vriend of een kennis, de verhoudingen zijn anders tussen die twee soorten.quote:Op maandag 6 december 2004 10:39 schreef Kanariepietje78 het volgende:
[..]
Van de Net5-site:
- Vrienden en familieleden worden uitgesloten van koop en mogen dus niet meebieden op de veiling.
De baas van Michon dus wel?
k_i_m is Kim, en zeker niet Nanet!quote:Op maandag 6 december 2004 10:33 schreef Priapus het volgende:
Die Nanet, is die hier niet bekend als k_i_m?
Oh, ik las niet goed, dacht van hun eigen appartement, dat zou idd wel een grootse daad zijn.quote:Op maandag 6 december 2004 11:22 schreef flugeltje het volgende:
Natuurlijk worden Lieke en Michon niet meer gediskwalificeerd, maar ik denk wel dat e.e.a. nog een staartje gaat krijgen...
Ik hoorde trouwens dat L&M voorgesteld hadden om de volledige overwaarde van appartement 5 aan E&N te geven. Dat wordt nu gezien als een enorme grootse daad... Tja, ze hebben makkelijk praten, ze houden dan nog ¤ 90.000 over...
In deze economische tijd moet je juist ene huis kopen nu de markt zo laag is. De kans is groot dat je er wel winst op maakt, vooral in Amsterdam.quote:Op maandag 6 december 2004 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
In deze voor de economie slechte tijd zijn mensen niet dom om teveel geld uit te geven. Het leek erop dat er afpraken in de zaal waren gemaakt. Alleen valt de prijs die er op het app. van Lieke en Michon is geboden niet helemaal te rijmen met de rest.
Ja, vraag hem eens of het ook zo'n sof is voor het productie team. Ik neam namelijk aan dat zij er ook wel bij gebaat waren dat er een normale prijs geboden werd ipv prijzen 50.000 onder markt waarde.quote:Op maandag 6 december 2004 12:29 schreef Copycat het volgende:
Ipv vragen aan Nanet en Elmer, kunnen we natuurlijk ook vragen stellen aan Brett & Tobias...
Leuk dat jullie hier je 'gezicht' laten zien!
Ik ga, als het goed is, binnenkort Erik van der Hoff interviewen, wellicht dat ik wat specifieke Blokintrige vragen ertussen kan wurmen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |