En toch vind ik als het zo is dat het een nare bijsmaak geeft aan hun zogenaamde overwinning.quote:Op maandag 6 december 2004 09:11 schreef rashudo het volgende:
Iedereen mag bieden.. ook de baas van Michon

10.000 dacht ikquote:Op maandag 6 december 2004 09:48 schreef Aventura het volgende:
Hoeveel overwaarde hadden Brett en Tobis nou uiteindelijk?

ohquote:Op maandag 6 december 2004 09:39 schreef Partygurl het volgende:
Lieke en Michon hebben gewonnen en Nanet en Elmer zijn met nul euro naar huis gegaan

Van de Net5-site:quote:Op maandag 6 december 2004 09:54 schreef Christine het volgende:
Waarom hebben de stellen het zelf niet wat slimmer aangepakt? Bijv: je laat je zus en oom bieden op je appartement, zodat één van hun het koopt met zoveel overwaarde dat jij wint. Jij krijgt toch de overwaarde + 50.000 euro; dit geld gebruik je om het appartement terug te kopen, dus de uiteindelijke prijs die je voor het appartement betaalt is: de beginwaarde min de 50.000 euro prijzengeld min transactiekosten. Hou je over: een ontzettend goedkoop appartement in hartje Amsterdam, die je vervolgens zelf betrekt of in de particuliere verkoop zet om er veel geld mee te verdienen.
Ik zou in elk geval wel zoiets bedacht hebben

Waarom denk je dat?quote:Op maandag 6 december 2004 10:33 schreef Priapus het volgende:
Die Nanet, is die hier niet bekend als k_i_m?

Een zakelijke relatie is niet gelijk aan een familiaire relatie. Je baas is niet gelijk aan een vriend of een kennis, de verhoudingen zijn anders tussen die twee soorten.quote:Op maandag 6 december 2004 10:39 schreef Kanariepietje78 het volgende:
[..]
Van de Net5-site:
- Vrienden en familieleden worden uitgesloten van koop en mogen dus niet meebieden op de veiling.
De baas van Michon dus wel?

k_i_m is Kim, en zeker niet Nanet!quote:Op maandag 6 december 2004 10:33 schreef Priapus het volgende:
Die Nanet, is die hier niet bekend als k_i_m?

Oh, ik las niet goed, dacht van hun eigen appartement, dat zou idd wel een grootse daad zijn.quote:Op maandag 6 december 2004 11:22 schreef flugeltje het volgende:
Natuurlijk worden Lieke en Michon niet meer gediskwalificeerd, maar ik denk wel dat e.e.a. nog een staartje gaat krijgen...
Ik hoorde trouwens dat L&M voorgesteld hadden om de volledige overwaarde van appartement 5 aan E&N te geven. Dat wordt nu gezien als een enorme grootse daad... Tja, ze hebben makkelijk praten, ze houden dan nog ¤ 90.000 over...

In deze economische tijd moet je juist ene huis kopen nu de markt zo laag is. De kans is groot dat je er wel winst op maakt, vooral in Amsterdam.quote:Op maandag 6 december 2004 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
In deze voor de economie slechte tijd zijn mensen niet dom om teveel geld uit te geven. Het leek erop dat er afpraken in de zaal waren gemaakt. Alleen valt de prijs die er op het app. van Lieke en Michon is geboden niet helemaal te rijmen met de rest.

Ja, vraag hem eens of het ook zo'n sof is voor het productie team. Ik neam namelijk aan dat zij er ook wel bij gebaat waren dat er een normale prijs geboden werd ipv prijzen 50.000 onder markt waarde.quote:Op maandag 6 december 2004 12:29 schreef Copycat het volgende:
Ipv vragen aan Nanet en Elmer, kunnen we natuurlijk ook vragen stellen aan Brett & Tobias...
Leuk dat jullie hier je 'gezicht' laten zien!
Ik ga, als het goed is, binnenkort Erik van der Hoff interviewen, wellicht dat ik wat specifieke Blokintrige vragen ertussen kan wurmen...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |