abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23789674
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:07 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vraag me af of ze nou nog veel aan die spotjes hebben overgehouden of dat die vielen onder 'promotionele bezigheden' en dat ze daar dus niets voor gehad hebben.
Ze hebben er wel wat aan over gehouden, maar je moet er niet al teveel van voorstellen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 december 2004 @ 00:10:31 #52
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23789688
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:04 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat heb je vanavond toch gezien ? Rare vraag...
nouja, ze zaten daar, en hielden elkaars hand vast........... dat hoeft niet betekenen dat ze nog een relatie hebben. Vandaar mijn vraag heb ze zelden mekaar ook maar één kus zien geven. en een vrijgezelle Nanet is altijd goed nieuws
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 december 2004 @ 00:13:08 #53
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23789728
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:04 schreef Oldbie het volgende:

[..]

joh
ga dan niet liggen huilen dat t neit goed gemaakt was. als iets niet af is doordat je geen tijd meer hebt komen dr geen kabouters die het ineens klaar toveren
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:06 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Er werd commentaar geleverd op plintjes die niet helemaal goed geverfd waren.....snoertjes die niet helemaal weggewerkt waren, maar een afvoer die ontbreekt is geen probleem voor de weekprijs?
mogen ze dan die week geen commentaar geven
Er wordt ze bij het kijken bij de andere stellen gevraagd naar hun mening. De andere zeggen ook gewoon bij E&N dat t niet af is.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_23789855
We zijn het echt hoor. Maar knabbel en babbel gaan nu slapen. We zijn moe. Wel leuk om te lezen wat jullie ervan vinden. Ik heb net een berichtje op onze fansite (woozy.nl) gezet. Welterusten!
its really us!
pi_23789923
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:18 schreef brettentobias het volgende:
We zijn het echt hoor. Maar knabbel en babbel gaan nu slapen. We zijn moe. Wel leuk om te lezen wat jullie ervan vinden. Ik heb net een berichtje op onze fansite (woozy.nl) gezet. Welterusten!
Hey B&T, het was leuk jullie vanmiddag eens in het 'echt' te hebben gezien al zal je geen idee hebben wie ik ben Enorm jammer dat ook jullie zo weinig eer hebben mogen ontvangen over jullie werk. Afgescheept worden met een fooi, te triest voor woorden.
  maandag 6 december 2004 @ 00:23:50 #56
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_23789954
Idd Gelly, daar werk je dan al die zomermaanden aan: om op zo'n manier afgescheept te worden
Ik denk dat net5 en L&M er nog het meest aan overgehouden hebben.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_23790004
quote:
Hoeveel kost het om jullie in te huren??
pi_23790017
Waarvoor?
its really us!
pi_23790031
Voor boekingen zie Bretttobias.nl
its really us!
pi_23790036
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:27 schreef brettentobias het volgende:
Waarvoor?
Ik noem maar wat..een bruiloft.
pi_23790037
B & T weltrusten
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 december 2004 @ 00:29:14 #62
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23790041
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:23 schreef SEMTEX het volgende:
Idd Gelly, daar werk je dan al die zomermaanden aan: om op zo'n manier afgescheept te worden
Ik denk dat net5 en L&M er nog het meest aan overgehouden hebben.
net5 is hier heel rijk van geworden, de kosten van het gebouw hebben ze al bijna terugverdient met de veiling van de huizen dan blijven er alleen de productie kosten over en daarbij was t heel dik gesponsord
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 6 december 2004 @ 00:36:03 #63
18668 BabyWatcher
...is watching you too!
pi_23790173
Zeg Tobias, (want jij bent het volgens mij)

Als je dit leest, nu of morgen: verklaar eens jullie t-shirts met de tekst Eerlijk duurt het langst? Maar zo een leuk grapje of steekt er meer achter............
BabyWatcher
pi_23790296
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:36 schreef BabyWatcher het volgende:

Als je dit leest, nu of morgen: verklaar eens jullie t-shirts met de tekst Eerlijk duurt het langst? Maar zo een leuk grapje of steekt er meer achter............
Sneer naar L&M misschien n.a.v. jullie gesprek bij Barend en van Dorp?

Verderz vond ik de veiling echt een domper na zo'n leuke serie. Had het Elmer & Nanet eigenlijk meer gegund dan Lieke & Michon. Als er iemand nachten doorgehaald heeft zijn zij het wel. Om dan met 0 euro naar huis te gaan is toch wel erg sneu! 12 weken ploeteren voor Jan Lul...

Vond die veilingmeester overigens wel grappig... Beetje Tonny Eik maar dan anders.
pi_23790986
quote:
brettentobias:

Daag kijkers. W e lezen altijd trouw de reacties en we zijn nu zo onder de indruk dat we besloten hebben om ook hier even te reageren. Voor ons was het een blamage en voor Elmar en Nanette helemaal. Dat hebben ze toch niet verdiend. Die twee hebben keihard gewerkt. Er zaten te weinig bieders in de zaal. Op een aantal appartementen werd maar door twee personen geboden. Dan is het niet echt spannend meer. Er zijn zover wij weten een aantal bieders niet op komen dagen. Wie de meneer aan de telefoon was weten we niet. Ook is het een grote verassing namens wie hij bood. De huizen in het zelfde complex gaan voor veel hogere prijzen op de gewone markt. De stemming in de zaal was triest. Er werd niet gelachen. Iedereen (ook L en M) waren stom verbaasd. Dit was voor bijna alle blokbewoners geen leuke dag een beetje meerwaarde had iedereen wel verdiend,

Wel hebben we genoten van alle leuke reacties, interviews, barend en van dorp,etc. En wat hebben we gelachen. Bedankt!
Tobias en Brett
Jullie bedankt voor de mooie televisie
  maandag 6 december 2004 @ 01:18:33 #66
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_23791113
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:28 schreef brettentobias het volgende:
Voor boekingen zie Bretttobias.nl
Spam, relnicht.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 6 december 2004 @ 01:24:23 #67
18668 BabyWatcher
...is watching you too!
pi_23791222
Gelezen bij een ander forum, quote:

Nou, Michon vertelde bij 1 van de updates 'n keer dat zijn baas (als ik 't goed onthouden heb...) hun appartement als 2de woning wilde hebben en er veel voor wilde bieden. Daarom waren Lieke & Michon ook al zo zeker van hun overwinning. Ik ga er nu vanuit dat die baas dus aan de telefoon was bij die man met de telefoon, die 't appartement kocht. Vooral ook omdat die later ook bood op 't vijfde appartement, wat natuurlijk voor 'n bedrijf ideaal is om er personeel tijdelijk in te laten verblijven. Dus geen doorgestoken kaart denk ik, maar wel gewoon ontzettend geluk voor Lieke & Michon dat zij iemand wisten die 't kost wat kost wilde hebben.

Baas Michon = Hans? (Lieke die roept "ik hoor Hans" en "Hans laat ons niet in de steek") Ik dacht nog, wie hoort ze dan precies, want die vent aan de telefoon zei verder niks, stak alleen zijn bordje omhoog.
BabyWatcher
pi_23791240
quote:
Slaap lekker en geniet van jullie onbetaalbare welverdiende rust. Jullie waren Top!!! Heel erg bedankt voor de mooie tvmomenten. Succes met jullie carrierre. Hoop jullie nog eens te zien.
pi_23792693
die reclames waren mega irritant..

uitzending begonnen: ja we gaan ff naar de reclame
en al die terugkijk filmpjes waren ook ruk.

Wel lachen dat het nix heeft opgebracht! LOL
bla
pi_23792907
Brett&Tobias, , ik heb van jullie genoten.
pi_23793031
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:36 schreef BabyWatcher het volgende:

Ja, ik wil het ook weten!
  maandag 6 december 2004 @ 08:39:39 #72
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_23793084
Ik heb dus gewoon geen aflevering hier van gezien, best apart dat het de krant haalt
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_23793126
Even wat koren op de molen tav de "conspiracy-theorie":
Stel dat L&M inderdaad de deal hebben gesloten om de geboden overwaarde terug te geven en de 50.000 aan prijzengeld zelf te houden, dan kan in zo'n constructie tot 50.000 euro overwaarde geboden worden (anders zouden L&M erbij kunnen inschieten, wanneer een ander stel zou winnen). En jawel: bij L&M is 45.000 euro overwaarde geboden, net geen 50.000 dus...
Hoop dat het niet klopt...

Vond het verder triest om te zien gisteren.
pi_23793128
Ik vind het echt raar dat er zo weinig bieders waren!
En die arme Elmer, vind het best belachelijk eigenlijk.
.
  maandag 6 december 2004 @ 09:11:11 #75
83951 rashudo
project 2501
pi_23793308
Iedereen mag bieden.. ook de baas van Michon
Their eyes opaque.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')