Ze hebben er wel wat aan over gehouden, maar je moet er niet al teveel van voorstellenquote:Op maandag 6 december 2004 00:07 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vraag me af of ze nou nog veel aan die spotjes hebben overgehouden of dat die vielen onder 'promotionele bezigheden' en dat ze daar dus niets voor gehad hebben.
nouja, ze zaten daar, en hielden elkaars hand vast........... dat hoeft niet betekenen dat ze nog een relatie hebben. Vandaar mijn vraag heb ze zelden mekaar ook maar één kus zien geven. en een vrijgezelle Nanet is altijd goed nieuwsquote:Op maandag 6 december 2004 00:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat heb je vanavond toch gezien ? Rare vraag...
ga dan niet liggen huilen dat t neit goed gemaakt was. als iets niet af is doordat je geen tijd meer hebt komen dr geen kabouters die het ineens klaar toverenquote:
mogen ze dan die week geen commentaar gevenquote:Op maandag 6 december 2004 00:06 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Er werd commentaar geleverd op plintjes die niet helemaal goed geverfd waren.....snoertjes die niet helemaal weggewerkt waren, maar een afvoer die ontbreekt is geen probleem voor de weekprijs?
Hey B&T, het was leuk jullie vanmiddag eens in het 'echt' te hebben gezien al zal je geen idee hebben wie ik benquote:Op maandag 6 december 2004 00:18 schreef brettentobias het volgende:
We zijn het echt hoor. Maar knabbel en babbel gaan nu slapen. We zijn moe. Wel leuk om te lezen wat jullie ervan vinden. Ik heb net een berichtje op onze fansite (woozy.nl) gezet. Welterusten!
Hoeveel kost het om jullie in te huren??quote:Op maandag 6 december 2004 00:18 schreef brettentobias het volgende:
We zijn het echt hoor. Maar knabbel en babbel gaan nu slapen. We zijn moe. Wel leuk om te lezen wat jullie ervan vinden. Ik heb net een berichtje op onze fansite (woozy.nl) gezet. Welterusten!
Ik noem maar wat..een bruiloft.quote:Op maandag 6 december 2004 00:27 schreef brettentobias het volgende:
Waarvoor?
net5 is hier heel rijk van geworden, de kosten van het gebouw hebben ze al bijna terugverdient met de veiling van de huizen dan blijven er alleen de productie kosten over en daarbij was t heel dik gesponsordquote:Op maandag 6 december 2004 00:23 schreef SEMTEX het volgende:
Idd Gelly, daar werk je dan al die zomermaanden aan: om op zo'n manier afgescheept te worden
Ik denk dat net5 en L&M er nog het meest aan overgehouden hebben.
Sneer naar L&M misschien n.a.v. jullie gesprek bij Barend en van Dorp?quote:Op maandag 6 december 2004 00:36 schreef BabyWatcher het volgende:
Zeg Tobias, (want jij bent het volgens mij)
Als je dit leest, nu of morgen: verklaar eens jullie t-shirts met de tekst Eerlijk duurt het langst? Maar zo een leuk grapje of steekt er meer achter............
Jullie bedankt voor de mooie televisiequote:brettentobias:
Daag kijkers. W e lezen altijd trouw de reacties en we zijn nu zo onder de indruk dat we besloten hebben om ook hier even te reageren. Voor ons was het een blamage en voor Elmar en Nanette helemaal. Dat hebben ze toch niet verdiend. Die twee hebben keihard gewerkt. Er zaten te weinig bieders in de zaal. Op een aantal appartementen werd maar door twee personen geboden. Dan is het niet echt spannend meer. Er zijn zover wij weten een aantal bieders niet op komen dagen. Wie de meneer aan de telefoon was weten we niet. Ook is het een grote verassing namens wie hij bood. De huizen in het zelfde complex gaan voor veel hogere prijzen op de gewone markt. De stemming in de zaal was triest. Er werd niet gelachen. Iedereen (ook L en M) waren stom verbaasd. Dit was voor bijna alle blokbewoners geen leuke dag een beetje meerwaarde had iedereen wel verdiend,
Wel hebben we genoten van alle leuke reacties, interviews, barend en van dorp,etc. En wat hebben we gelachen. Bedankt!
Tobias en Brett
Spam, relnicht.quote:Op maandag 6 december 2004 00:28 schreef brettentobias het volgende:
Voor boekingen zie Bretttobias.nl
Slaap lekker en geniet van jullie onbetaalbare welverdiende rust. Jullie waren Top!!! Heel erg bedankt voor de mooie tvmomenten. Succes met jullie carrierre. Hoop jullie nog eens te zien.quote:Op maandag 6 december 2004 00:18 schreef brettentobias het volgende:
Ja, ik wil het ook weten!quote:Op maandag 6 december 2004 00:36 schreef BabyWatcher het volgende:
Zeg Tobias, (want jij bent het volgens mij)
Als je dit leest, nu of morgen: verklaar eens jullie t-shirts met de tekst Eerlijk duurt het langst? Maar zo een leuk grapje of steekt er meer achter............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |