Heel Duidelijkquote:Op woensdag 15 december 2004 22:22 schreef DearPrudence het volgende:
Over het kerstbal-kleding-gedoe:
Je mag strak in pak komen met een leuk kersttintje, zoals een kerstmuts of slinger of wat dan ook.
Of je mag in een hele leuke sneeuwpop of kerstman of kerstboom outfit komen.
We doen ook een prijsuitreiking wie het orgineelst en leukste pak aanheeft.
Zo alles duidelijk?
je weet waar mijn huis woont..quote:Op woensdag 15 december 2004 15:52 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Gaaf, mag ik ze zo komen ophalen? kan ik weer verder solderen
jij bent niet goed snik..quote:Op woensdag 15 december 2004 17:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik verveel me, al m'n huiswerk al weer af.
Tja, al die vrije middagen he, wat moet je ermee?.
zo'n 250 á 300..quote:Op woensdag 15 december 2004 17:41 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
le same ici.
Wel met een groepje inkopen gedaan voor versiering van de Question voor de kerstbal.
Maar dan nog om 2 uur al thuis, en verveeld.
Iemand een goeie film thuisliggen?
ik kom wel in mijn normale kloffie..quote:Op woensdag 15 december 2004 22:22 schreef DearPrudence het volgende:
Je mag strak in pak komen met een leuk kersttintje, zoals een kerstmuts of slinger of wat dan ook.
Zo alles duidelijk?
Ik heb hem op dvdquote:Op donderdag 16 december 2004 12:47 schreef MrAli het volgende:
overigens is onze klas bestempeld als een 'kinderachtige klas', aldus Henk Zevenbergen tijdens Engels, en met name dan 'De Bende Van Zes', en op de vraag wie daar dan wel niet in zaten kwam er min of meer Matthijs, Thomas, Ruben, Marcus en ik in zaten, en als zesde Bart waarschijnlijk..grappig..
eigenlijk zou ik wel eens met een verbogen camera willen meekijjken bij zo'n vergadering..
wat heb je op dvdquote:Op donderdag 16 december 2004 12:56 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik heb hem op dvd
En ik ben ook besproken
Iedereen wordt besproken.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:56 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik heb hem op dvd
En ik ben ook besproken
Van m'n mentor heb ik het gehoordquote:Op donderdag 16 december 2004 13:50 schreef MrAli het volgende:
[..]
wat heb je op dvddat was een benaming voor ons..
en dat jij ook besproken bent verbaast me niets..maar waarover.. en how do you know?
quote:Op donderdag 16 december 2004 13:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
De een alleen wat meer dan de ander..
De vergaderingquote:Op donderdag 16 december 2004 13:50 schreef MrAli het volgende:
wat heb je op dvddat was een benaming voor ons..
quote:en dat jij ook besproken bent verbaast me niets..maar waarover.. en how do you know?
Ok, alles mag dus, maar wat doen de meesten?quote:Op woensdag 15 december 2004 22:22 schreef DearPrudence het volgende:
Zo alles duidelijk?
Nee, niet alles mag.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:42 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ok, alles mag dus, maar wat doen de meesten?... vond het vorig jaar wel leuk, iedereen in het pak, was alleen een beetje warm
(Vraag me btw af wat ik me bij een kerstboom-outfit moet voorstellen)
Jezus, zo vind je nog eens wat als je aan het eind van de middag uit verveling zit te goochelen op school.quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:12 schreef MrAli het volgende:
overigens neem ik ook mijn camera mee..dus aan foto's geen gebrek (hoogste kwaliteit ongeveer 175 foto's, laagste kwaliteit meer dan 3000 )..en Ponk zal vast wel zijn videocamera weer meenemen..ik zal het hem nog wel ff zeggen..wie weet vergeet ie het ofzow..
Ponk!quote:Op donderdag 16 december 2004 15:22 schreef Ponk het volgende:
[..]
Jezus, zo vind je nog eens wat als je aan het eind van de middag uit verveling zit te goochelen op school.
Maarre, natuurlijk gaat mijn camera weer mee, alhoewel hij wel steeds meer gebreken gaat vertonen, misschien moet ik er in het vervolg iets voorzichtiger mee omgaan![]()
Hoeveel dagen is het eigenlijk nog?, nog 4 dagen naar school voor mij iig![]()
Hee mensen ik gaat naar huis, weekend vieren.
Mazzel
PONKIE..quote:Op donderdag 16 december 2004 15:22 schreef Ponk het volgende:
[..]
Jezus, zo vind je nog eens wat als je aan het eind van de middag uit verveling zit te goochelen op school.
Maarre, natuurlijk gaat mijn camera weer mee, alhoewel hij wel steeds meer gebreken gaat vertonen, misschien moet ik er in het vervolg iets voorzichtiger mee omgaan![]()
Hoeveel dagen is het eigenlijk nog?, nog 4 dagen naar school voor mij iig![]()
Hee mensen ik gaat naar huis, weekend vieren.
Mazzel
alsof jij daar niet aanwezig was..quote:Op donderdag 16 december 2004 17:51 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, net de bagger die jullie zaterdagavond in het hok hebben verspreid opgeruimd.
damn..bíjna net zo'n troep als op mijn kamer..quote:Op donderdag 16 december 2004 18:21 schreef errrrr het volgende:
Nog even een ontploffende ballon gefotograffeerd met mijn eigen camera, alleen dit gaat eigenlijk wat te snel voor de flits
[afbeelding]
Ook uit dat experimentenboekje: een batterij maken met zure stoffen... een ding van alluminium erin, eentje van koper... eentje heb ik met cola gedaan, de andere met schoonmaakazijn... samen toch al 0.7 volt, helaas maar een heel klein amperage
[afbeelding]
En gisteravond zat ik met mijn lasertje in de badkamer te spelen, en laser op druppels is bestwel cool... de hele druppel wordt dan verlicht: filmpje: http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/laser.mpg (beetje brak, maar dat heb je in het donker... de eigenlijke laser ziet er 'in het echt' btw veel minder helder uit
)
De troep op mijn kamer wordt er btw wel nog erger door ():
[afbeelding]
Nu maar 's wat natuur / wiskunde doen
uhm..word je dan serieus aan de deur tegengehouden? of is het niet zo erg?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:45 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nee, niet alles mag.
Je moet wel netjes komen. Of in pak of een creatief kerstoutfit.
Dat snap ik ook wel, maar we moesten ook nog wat nieuwe dingen e.d. ophangen enzo, vandaarquote:Op donderdag 16 december 2004 18:43 schreef MrAli het volgende:
[..]
alsof jij daar niet aanwezig was..
edit: als er troep gemaakt word waar ik ook bij aanwezig was, en het moet opgeruimt worden, dan weet je me natuurlijkj altijd te vinden, om ook een handje te helpen..laat dat even duidelijk zijn..
Ander houd ik je wel tegenquote:Op donderdag 16 december 2004 18:47 schreef MrAli het volgende:
[..]
uhm..word je dan serieus aan de deur tegengehouden? of is het niet zo erg?
(ik heb wel een idee btw..al heeft het niets met Kerst te maken..
oki..quote:Op donderdag 16 december 2004 18:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar we moesten ook nog wat nieuwe dingen e.d. ophangen enzo, vandaar.
Ik vind het ook absoluut niet erg, had toch niet veel beters te doen.
uhm..jij houd mij dus echt niet tegen..quote:Op donderdag 16 december 2004 19:00 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ander houd ik je wel tegenWas je er vorig jaar btw ook? Toen kende ik je nog nauwelijks / niet
En tsjah, dan valt het af heh![]()
Als je even naar de smilies kijkt zie je dat het niet echt serieus bedoelt isquote:Op donderdag 16 december 2004 19:38 schreef MrAli het volgende:
[..]
uhm..jij houd mij dus echt niet tegen..![]()
en vorig jaar was ik er niet, want toen heb ik thuis een hele week op bed gelegen, en in die week was het Kerstbal, dus was ik er niet..
en het valt helemaal niet af, ik bepaal tenslotte nog zelf wat ik aan trek..
Ja, ik ga persoonlijk bij de deur staan om je tegen te houden.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:47 schreef MrAli het volgende:
[..]
uhm..word je dan serieus aan de deur tegengehouden? of is het niet zo erg?
(ik heb wel een idee btw..al heeft het niets met Kerst te maken..
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:26 schreef errrrr het volgende:
Maar het is het leukst als je iets origineels kerstigs aantrekt...
Ik denk dat ik een baard laat groeien en die ga blonderenquote:Op donderdag 16 december 2004 20:48 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, ik ga persoonlijk bij de deur staan om je tegen te houden.
(nouhou.. doe niet zo flauhauw)
[..]![]()
*riiiight*, wordt ik dus opeens toegevoegd door een bepaalde Alecia, ze komt uit Duitsland, is ook 16 en kent toevallig ook een Ruben Maas, niet ik natuurlijk. Maargoed.quote:17-12-2004 15:20:14 Ruben | 15 days 'till white heaven. alecia euhm, hi
17-12-2004 15:20:18 Ruben | 15 days 'till white heaven. alecia are you danish?
17-12-2004 15:20:34 Ruben | 15 days 'till white heaven. alecia or german:
17-12-2004 15:20:53 alecia Ruben | 15 days 'till white heaven. yes
17-12-2004 15:21:12 Ruben | 15 days 'till white heaven. alecia well, hi there.
17-12-2004 15:21:26 Ruben | 15 days 'till white heaven. alecia where did I get the honor of being added to your list from?
17-12-2004 15:22:01 alecia Ruben | 15 days 'till white heaven. i want to try an e-mail adress if you don t like it you can do me away from your e-mail
17-12-2004 15:22:04 alecia Ruben | 15 days 'till white heaven. msn
17-12-2004 15:22:21 Ruben | 15 days 'till white heaven. alecia oh, no it's not a problem.
17-12-2004 15:22:25 Ruben | 15 days 'till white heaven. alecia but why'd you add me?![]()
17-12-2004 15:22:28 alecia Ruben | 15 days 'till white heaven. oke
17-12-2004 15:23:26 alecia Ruben | 15 days 'till white heaven. i want to try something some people in my list are so boring and never online.do you know what i mean and i want something else than al that german people
17-12-2004 15:23:47 Ruben | 15 days 'till white heaven. alecia I see
17-12-2004 15:23:59 Ruben | 15 days 'till white heaven. alecia and rubenmaas was the first account that came up into you or what?
17-12-2004 15:24:01 Ruben | 15 days 'till white heaven. alecia seems rather unlikely.
17-12-2004 15:24:28 alecia Ruben | 15 days 'till white heaven. no a friend from me in german called ruben maas to
17-12-2004 15:24:41 Ruben | 15 days 'till white heaven. alecia I see:
17-12-2004 15:24:49 alecia Ruben | 15 days 'till white heaven. and i think i try that name
17-12-2004 15:24:54 Ruben | 15 days 'till white heaven. alecia well, I'm not *that* Ruben Maas, I'm just another one
17-12-2004 15:24:59 Ruben | 15 days 'till white heaven. alecia from The Netherlands actually.
17-12-2004 15:25:02 alecia Ruben | 15 days 'till white heaven. yes i know
17-12-2004 15:25:54 alecia Ruben | 15 days 'till white heaven. ow the netherlands.i've been there one time in rotterdam ,amsterdam and breda
17-12-2004 15:26:11 Ruben | 15 days 'till white heaven. alecia Last week I've visited Berlin with my class.
17-12-2004 15:26:16 Ruben | 15 days 'till white heaven. alecia It was quite an experience.
Kan je dat dan al?quote:Op donderdag 16 december 2004 22:22 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een baard laat groeien en die ga blonderen
Het is best mogelijk hoor ruben maas.quote:ruben's msn gesprekdinges met alecia
Het lijkt mij niet erg waarschijnlijk, maar goed, wat niet kan...quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:41 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Het is best mogelijk hoor ruben maas.
Had ik een namelijk een keer met anouschka maas. serieus. Alleen was die ook wel gewoon nederlands.
Btw. zitten wel een aantal fouten in je zinnen hoor.
Uiteraard, maar die óók 16 is, Duits, ze heeft niet verteld wáár ze uit Duitsland komt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:41 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Kan je dat dan al?
[..]
Mja, sommige liepen niet al te lekker, maar vergeleken met haar bracht ik het er me nog best goed vanafquote:Btw. zitten wel een aantal fouten in je zinnen hoor.
Ik speel het spelletje nog wel even mee.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:44 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet erg waarschijnlijk, maar goed, wat niet kan...
quote:Op donderdag 16 december 2004 15:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ponk!
Nog 16 dagen.
Veel plezier, met je weekend.
Ja dank U dank U, ben nu heelhuids op texel aangekomenquote:Op donderdag 16 december 2004 15:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ponk!
Nog 16 dagen.
Veel plezier, met je weekend.
Dat er altijd nog wat bij te leren valt is nou eenmaal zo. Alleen ga ik niet met Marcel mee om wat te leren, maar toch om meer met m'n maten te kunnen boarden, wat ik normaliter, wanneer ik met m'n ouders meeben, niet kan doen. Daarbij heb ik nu 4 weken ervaring, en heb ik de basis onderhand dus ook wel door.quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:34 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ja dank U dank U, ben nu heelhuids op texel aangekomen![]()
Zat samen met Boite op de boot en we hebben het wederom gehad over het lesgeven in het aankomend weekend. Kort samengevat komt het er op neer dat we met 3 leraren mee zijn die alledrie maar wat graag snowboardles willen geven, en daarnaast heeft Boite natuurlijk ook nog eens officiele papieren als snowboardleraar. 8)
De (door ons dus misschien wel helemaal verkeerde) gevonden oplossing is dat we onze gevorderden lessen sterk gaan proberen te promoten. Dus mocht je van 1 van ons 3, of van alle 3 tegelijk nog gevorderden les willen krijgen, houd er dan rekening mee dat we daarvoor een (nog te bepalen) vergoeding voor vragen.
Ach, bij Alwin en mij is het de afgelopen paar maanden al niet anders denk ikquote:Heb net trouwens mijn snowboard weer eens uit de kast gescharreld, tering, nu komt het toch op eens dicht bij en kan ik weer eens aan niks anders denken...
Je kunt op de webcam al een week oid mensen zien skiën/boarden, dus enkele pistes zijn iig al open.quote:
Oei durf het niet eens te zeggen, volgens mij heet het idd Anwarter of zoiets jaquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:42 schreef -Mzraki- het volgende:
Heeft Boite trouwens Anwarter of zo'n Nederlandse Snowboard-leraar certificaat (oid)?
zucht..jij vat ook alles serieus op..quote:Op donderdag 16 december 2004 20:26 schreef errrrr het volgende:
[..]
Als je even naar de smilies kijkt zie je dat het niet echt serieus bedoelt is![]()
Maar het is het leukst als je iets origineels kerstigs aantrekt...
En meer aandacht in de zin van meer aandacht per leerling of in meer verschillende disciplines les gaan geven, of iets totaal anders?quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:48 schreef Ponk het volgende:
[..]
Oei durf het niet eens te zeggen, volgens mij heet het idd Anwarter of zoiets ja
Bedoelde ook niet dat ik je verplichtte om les te nemen, we willen alleen iets meer aandacht aan de gevorderden lessen gaan geven.
Tja, ik was dat huurspul nu wel zat, wilde eindelijk wel eens een board hebben waar ik geen drag had en die ik zelf goed kon onderhouden.quote:En dat setje wat je gekocht hebt is niet de minste, als Burton fan kan ik dat wel bekoren hehe![]()
zo heb ik iemand uit Noorwegen en iemand uit Canada in mijn lijst, alletwee meisjes, teminste..dat beweren ze en ze zijn 14 en 16 jaar als ik ze mag geloven (ze staan wel los van elkaar..).. dus tsja..quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
*riiiight*, wordt ik dus opeens toegevoegd door een bepaalde Alecia, ze komt uit Duitsland, is ook 16 en kent toevallig ook een Ruben Maas, niet ik natuurlijk. Maargoed.
Dit lijkt me allemaal wat toevallig, ze sprak ook wel wat nederlands. Hmmm, maar eens nifty in de gaten houden.
Tja, ik heb ook wel meer dan genoeg mensen uit het buitenland, meeste ken ik via IRC of online gamen. Dat iemand me *zomaar* toevoegd heb ik echter nog nooit gehad.quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:54 schreef MrAli het volgende:
[..]
zo heb ik iemand uit Noorwegen en iemand uit Canada in mijn lijst, alletwee meisjes, teminste..dat beweren ze en ze zijn 14 en 16 jaar als ik ze mag geloven (ze staan wel los van elkaar..).. dus tsja..
Niels moet zich echt elke pauze op school scheren als ie er nog een beetje toonbaar uit wil zien..quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:41 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Kan je dat dan al?
[..]
Had ik een namelijk een keer met anouschka maas. serieus. Alleen was die ook wel gewoon nederlands.
Btw. zitten wel een aantal fouten in je zinnen hoor.
fijn te horen dat je weer heelhuids op Texel aangekomen bentquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:34 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ja dank U dank U, ben nu heelhuids op texel aangekomen![]()
Zat samen met Boite op de boot en we hebben het wederom gehad over het lesgeven in het aankomend weekend. Kort samengevat komt het er op neer dat we met 3 leraren mee zijn die alledrie maar wat graag snowboardles willen geven, en daarnaast heeft Boite natuurlijk ook nog eens officiele papieren als snowboardleraar. 8)
De (door ons dus misschien wel helemaal verkeerde) gevonden oplossing is dat we onze gevorderden lessen sterk gaan proberen te promoten. Dus mocht je van 1 van ons 3, of van alle 3 tegelijk nog gevorderden les willen krijgen, houd er dan rekening mee dat we daarvoor een (nog te bepalen) vergoeding voor vragen.
Heb net trouwens mijn snowboard weer eens uit de kast gescharreld, tering, nu komt het toch op eens dicht bij en kan ik weer eens aan niks anders denken...
Met de sneeuw komt het volgens mij wel goed, de komende 3 dagen sneeuwt het er iig.:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |