Van m'n mentor heb ik het gehoordquote:Op donderdag 16 december 2004 13:50 schreef MrAli het volgende:
[..]
wat heb je op dvddat was een benaming voor ons..
en dat jij ook besproken bent verbaast me niets..maar waarover.. en how do you know?
quote:Op donderdag 16 december 2004 13:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
De een alleen wat meer dan de ander..
De vergaderingquote:Op donderdag 16 december 2004 13:50 schreef MrAli het volgende:
wat heb je op dvddat was een benaming voor ons..
quote:en dat jij ook besproken bent verbaast me niets..maar waarover.. en how do you know?
Ok, alles mag dus, maar wat doen de meesten?quote:Op woensdag 15 december 2004 22:22 schreef DearPrudence het volgende:
Over het kerstbal-kleding-gedoe:
Je mag strak in pak komen met een leuk kersttintje, zoals een kerstmuts of slinger of wat dan ook.
Of je mag in een hele leuke sneeuwpop of kerstman of kerstboom outfit komen.
We doen ook een prijsuitreiking wie het orgineelst en leukste pak aanheeft.
Zo alles duidelijk?
Nee, niet alles mag.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:42 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ok, alles mag dus, maar wat doen de meesten?... vond het vorig jaar wel leuk, iedereen in het pak, was alleen een beetje warm
(Vraag me btw af wat ik me bij een kerstboom-outfit moet voorstellen)
Jezus, zo vind je nog eens wat als je aan het eind van de middag uit verveling zit te goochelen op school.quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:12 schreef MrAli het volgende:
overigens neem ik ook mijn camera mee..dus aan foto's geen gebrek (hoogste kwaliteit ongeveer 175 foto's, laagste kwaliteit meer dan 3000 )..en Ponk zal vast wel zijn videocamera weer meenemen..ik zal het hem nog wel ff zeggen..wie weet vergeet ie het ofzow..
Ponk!quote:Op donderdag 16 december 2004 15:22 schreef Ponk het volgende:
[..]
Jezus, zo vind je nog eens wat als je aan het eind van de middag uit verveling zit te goochelen op school.
Maarre, natuurlijk gaat mijn camera weer mee, alhoewel hij wel steeds meer gebreken gaat vertonen, misschien moet ik er in het vervolg iets voorzichtiger mee omgaan![]()
Hoeveel dagen is het eigenlijk nog?, nog 4 dagen naar school voor mij iig![]()
Hee mensen ik gaat naar huis, weekend vieren.
Mazzel
PONKIE..quote:Op donderdag 16 december 2004 15:22 schreef Ponk het volgende:
[..]
Jezus, zo vind je nog eens wat als je aan het eind van de middag uit verveling zit te goochelen op school.
Maarre, natuurlijk gaat mijn camera weer mee, alhoewel hij wel steeds meer gebreken gaat vertonen, misschien moet ik er in het vervolg iets voorzichtiger mee omgaan![]()
Hoeveel dagen is het eigenlijk nog?, nog 4 dagen naar school voor mij iig![]()
Hee mensen ik gaat naar huis, weekend vieren.
Mazzel
alsof jij daar niet aanwezig was..quote:Op donderdag 16 december 2004 17:51 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, net de bagger die jullie zaterdagavond in het hok hebben verspreid opgeruimd.
damn..bíjna net zo'n troep als op mijn kamer..quote:Op donderdag 16 december 2004 18:21 schreef errrrr het volgende:
Nog even een ontploffende ballon gefotograffeerd met mijn eigen camera, alleen dit gaat eigenlijk wat te snel voor de flits
[afbeelding]
Ook uit dat experimentenboekje: een batterij maken met zure stoffen... een ding van alluminium erin, eentje van koper... eentje heb ik met cola gedaan, de andere met schoonmaakazijn... samen toch al 0.7 volt, helaas maar een heel klein amperage
[afbeelding]
En gisteravond zat ik met mijn lasertje in de badkamer te spelen, en laser op druppels is bestwel cool... de hele druppel wordt dan verlicht: filmpje: http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/laser.mpg (beetje brak, maar dat heb je in het donker... de eigenlijke laser ziet er 'in het echt' btw veel minder helder uit
)
De troep op mijn kamer wordt er btw wel nog erger door ():
[afbeelding]
Nu maar 's wat natuur / wiskunde doen
uhm..word je dan serieus aan de deur tegengehouden? of is het niet zo erg?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:45 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nee, niet alles mag.
Je moet wel netjes komen. Of in pak of een creatief kerstoutfit.
Dat snap ik ook wel, maar we moesten ook nog wat nieuwe dingen e.d. ophangen enzo, vandaarquote:Op donderdag 16 december 2004 18:43 schreef MrAli het volgende:
[..]
alsof jij daar niet aanwezig was..
edit: als er troep gemaakt word waar ik ook bij aanwezig was, en het moet opgeruimt worden, dan weet je me natuurlijkj altijd te vinden, om ook een handje te helpen..laat dat even duidelijk zijn..
Ander houd ik je wel tegenquote:Op donderdag 16 december 2004 18:47 schreef MrAli het volgende:
[..]
uhm..word je dan serieus aan de deur tegengehouden? of is het niet zo erg?
(ik heb wel een idee btw..al heeft het niets met Kerst te maken..
oki..quote:Op donderdag 16 december 2004 18:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar we moesten ook nog wat nieuwe dingen e.d. ophangen enzo, vandaar.
Ik vind het ook absoluut niet erg, had toch niet veel beters te doen.
uhm..jij houd mij dus echt niet tegen..quote:Op donderdag 16 december 2004 19:00 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ander houd ik je wel tegenWas je er vorig jaar btw ook? Toen kende ik je nog nauwelijks / niet
En tsjah, dan valt het af heh![]()
Als je even naar de smilies kijkt zie je dat het niet echt serieus bedoelt isquote:Op donderdag 16 december 2004 19:38 schreef MrAli het volgende:
[..]
uhm..jij houd mij dus echt niet tegen..![]()
en vorig jaar was ik er niet, want toen heb ik thuis een hele week op bed gelegen, en in die week was het Kerstbal, dus was ik er niet..
en het valt helemaal niet af, ik bepaal tenslotte nog zelf wat ik aan trek..
Ja, ik ga persoonlijk bij de deur staan om je tegen te houden.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:47 schreef MrAli het volgende:
[..]
uhm..word je dan serieus aan de deur tegengehouden? of is het niet zo erg?
(ik heb wel een idee btw..al heeft het niets met Kerst te maken..
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:26 schreef errrrr het volgende:
Maar het is het leukst als je iets origineels kerstigs aantrekt...
Ik denk dat ik een baard laat groeien en die ga blonderenquote:Op donderdag 16 december 2004 20:48 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, ik ga persoonlijk bij de deur staan om je tegen te houden.
(nouhou.. doe niet zo flauhauw)
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |