abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23603790
Ik vond m wel apart.
pi_23603801
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 11:06 schreef DearPrudence het volgende:
Ik vond m wel apart.
apart is good .

Anyway, ik ga wat eten, want ik sterf.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23603986
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 11:07 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

apart is good .

Anyway, ik ga wat eten, want ik sterf.
jeetje..

kindertjes in Afrika sterven van de honger...
pi_23604160
Boekverslag + verwerkingsopdracht af.
Nu aan mijn ckv, en rond 12 uur aan mijn Bio! Voor heel wrs. de rest van de dag.
  zaterdag 27 november 2004 @ 11:41:07 #55
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_23604181
mensen mensen..me typt nu superchill met een Logitech Cordless Desktopset LX700
beetje wennen (5min) omdat sommige toetsen net een ander formaat hebben of op een andere plek zitten..maar zeer tevreden..
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
  zaterdag 27 november 2004 @ 11:42:58 #56
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_23604198
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 11:01 schreef DearPrudence het volgende:
[..]

Hoe durf je!!
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 11:39 schreef DearPrudence het volgende:
Boekverslag + verwerkingsopdracht af.
Nu aan mijn ckv, en rond 12 uur aan mijn Bio! Voor heel wrs. de rest van de dag.
ik neem alles terug..
  zaterdag 27 november 2004 @ 11:46:20 #57
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_23604251
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 11:01 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Ohja..
[..]

Jaja.. ik doe m'n best.
[..]

In Oostenrijk. Dat had Marcel dus aangeraden.
Omdat je dan, als er een fout is, nog altijd kan ruilen ofzo.

[..]

Is ook mooi ja, ik doelde meer op mijn snowboard-kunnen.
-
-
- psies
- daar is weinig mis mee toch..ik vond dat er wel een aantal waren die het veel minder deden dan jij.. al zal ik geen namen in het openbaar gaan noemen..
je bent voorzichtig..maar dat zit ook wel in je aard..en daar is niets mis mee..al ben ik misschien het tegenovergestelde wat dat betreft..
pi_23604314
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 11:46 schreef MrAli het volgende:

[..]

-
-
- psies
- daar is weinig mis mee toch..ik vond dat er wel een aantal waren die het veel minder deden dan jij.. al zal ik geen namen in het openbaar gaan noemen..
je bent voorzichtig..maar dat zit ook wel in je aard..en daar is niets mis mee..al ben ik misschien het tegenovergestelde wat dat betreft..
Mijn snowboardleraar Robin zei altijd: "Ruben, du farhst auf, du bist der mudigste, oder der dummste" .

zal het wel niet goed hebben geschreven, maargoed Ik heb vaak genoeg gedacht: Dat had ik beter wat voorzichtiger aan kunnen pakken. Voorbeelden: volle snelheid schuin van een schans af, had m'n rug/nek zo kunnen breken, had niets. Fakie proberen te springen van één bospad naar het andere -> vallen net na een heuvel -> Diederick komt met volle snelheid op je in rijden, had zwaar letstel aan m'n buik kunnen hebben, had niets. Grinden en dan vlak voor het einde onderuitgaan -> vol op je pols terecht komen, had vanalles kunnen breken, had niets. Met volle snelheid van de piste af in de poeder duiken en door het verschil in weerstand ontiegelijk hard voorover klappen, had pijn.

Heb so far best wat geluk gehad .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23604321
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 11:46 schreef MrAli het volgende:
He? wie dan?

m'n zus mss alleen, maar die vond het uiteindelijk ook niet leuk.
Maar verder?
pi_23604429
Net lekkere tosti's gegeten
Informatica geleerd, valt wel mee, moet wel goed gaan lukken zonder al teveel leren. Vanmiddag volleyballen in fackin Niedorp, dat is nog best een pokke eind rijden, helaas. Vanavond niet uit denk ik, ga wel leren ofzo, Natuurkunde / Scheikunde / Geschiedenis x2 / Frans .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zaterdag 27 november 2004 @ 12:00:18 #61
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_23604434
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 11:51 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Mijn snowboardleraar Robin zei altijd: "Ruben, du farhst auf, du bist der mudigste, oder der dummste" .

zal het wel niet goed hebben geschreven, maargoed Ik heb vaak genoeg gedacht: Dat had ik beter wat voorzichtiger aan kunnen pakken. Voorbeelden: volle snelheid schuin van een schans af, had m'n rug/nek zo kunnen breken, had niets. Fakie proberen te springen van één bospad naar het andere -> vallen net na een heuvel -> Diederick komt met volle snelheid op je in rijden, had zwaar letstel aan m'n buik kunnen hebben, had niets. Grinden en dan vlak voor het einde onderuitgaan -> vol op je pols terecht komen, had vanalles kunnen breken, had niets. Met volle snelheid van de piste af in de poeder duiken en door het verschil in weerstand ontiegelijk hard voorover klappen, had pijn.

Heb so far best wat geluk gehad .
tsja..
dat is misschien wel waar..en geluk heb ik.. vooral ook de eerste keer in Duitsland ook wel gehad..was een klein ravijntje ingestort..had ook niet..met moeite weer omhoog geklommen en verder gegaan..maartoch..
maar op dat moment heb ik wel zoiets van..laat ik maar niets breken..want anders kan ik de rest van de week niets..alhoewel ik nog wel steeds van mening ben dat je met een gebroken arm ofzow prima kan snowboarden..alleen met een gebroken rug of been zal het wat lastig worden..ook omdat je bij dat laatste niet meer in je boots past..
maar de laatste dag iets breken..achjah..geen moeite mee..dan ben je nog eerder thuis ook als je mazzel heb..
pi_23604460
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 12:00 schreef MrAli het volgende:

[..]

tsja..
dat is misschien wel waar..en geluk heb ik.. vooral ook de eerste keer in Duitsland ook wel gehad..was een klein ravijntje ingestort..had ook niet..met moeite weer omhoog geklommen en verder gegaan..maartoch..
maar op dat moment heb ik wel zoiets van..laat ik maar niets breken..want anders kan ik de rest van de week niets..alhoewel ik nog wel steeds van mening ben dat je met een gebroken arm ofzow prima kan snowboarden..alleen met een gebroken rug of been zal het wat lastig worden..ook omdat je bij dat laatste niet meer in je boots past..
maar de laatste dag iets breken..achjah..geen moeite mee..dan ben je nog eerder thuis ook als je mazzel heb..
Aye, laatste dag is bij mij ook de remmen-los dag, wat maakt het uit, gewoon die jump nemen, gewoon in 5 min zoveel kilometer afleggen, gaat prima .

In het voorjaar ging ik toen de fotosessie maken met m'n pa. Met zo'n wegwerp camera jumps fotograferen is nog behoorlijk pittig, blijkbaar .

Let wel, toen ik die 'site' maakte was m'n stopwoordje fack, zodoende :').
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zaterdag 27 november 2004 @ 12:03:54 #63
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_23604488
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 11:51 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

He? wie dan?

m'n zus mss alleen, maar die vond het uiteindelijk ook niet leuk.
Maar verder?
dat heb ik niet gesnapt dat ze het niet leuk vond..maar dat komt misschien ook wel omdat ze er 's avonds niet bij was..wat ze natuurlijk gewoon wel had moeten doen..
maar uhm..Sara Monster was ook mee..en punt 1 had die het al vaker gedaan..en jij niet..en dat kind kan echt helemaal niets..zelf na minstens 2 weken niet..misschien heeft ze het nog wel vaker gedaan ook..
en verder had je nog Hanneke, Bavt..echt totaal een log gevaar op de piste..en Kester..
je doet het heust niet slecht..
maar daar hebben meisjes wel eens vaker last van..van ik kan het niet..ik ben lelijk of ik ben dik ofzow..terwijl dat helemaal niet zo is..dat snap ik niet..
  zaterdag 27 november 2004 @ 12:09:26 #64
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_23604555
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 12:02 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Aye, laatste dag is bij mij ook de remmen-los dag, wat maakt het uit, gewoon die jump nemen, gewoon in 5 min zoveel kilometer afleggen, gaat prima .

In het voorjaar ging ik toen de fotosessie maken met m'n pa. Met zo'n wegwerp camera jumps fotograferen is nog behoorlijk pittig, blijkbaar .

Let wel, toen ik die 'site' maakte was m'n stopwoordje fack, zodoende :').
haha..net ff snel die foto's bekeken..maar ik had ze al wel eens eerder gezien ook.. ziet er goed uit..ik hoop wel dat het gebied wat groter is dan vorige keer (wat overigens wel zo is.. )..want toen was van het hoogste topje naar de onderste lift in 6 minuten..(ik had het opgenomen) dat was dan wel in mijn eentje zonder ook maar 1 seconde te stoppen..en flink doorbaggeren..
maar grinden heb ik nog nooit gedaan..die buizen de vorige keer waren gewoon veel te hoog..want ik spring niet zonder schans een meter hoog.. :')

edit: ook leuk je kamer eens gezien te hebben..
  zaterdag 27 november 2004 @ 12:12:11 #65
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_23604595
overigens neem ik ook mijn camera mee..dus aan foto's geen gebrek (hoogste kwaliteit ongeveer 175 foto's, laagste kwaliteit meer dan 3000 )..en Ponk zal vast wel zijn videocamera weer meenemen..ik zal het hem nog wel ff zeggen..wie weet vergeet ie het ofzow..
pi_23604620
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 12:00 schreef MrAli het volgende:
Ik had op de 3e dag mijn arm zwaar gekneusd. Dat was niet leuk.
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 12:02 schreef -Mzraki- het volgende:
Let wel, toen ik die 'site' maakte was m'n stopwoordje fack, zodoende .
idd.. maar daar had ik al ooit commentaar op gegeven.
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 12:03 schreef MrAli het volgende:

[..]

dat heb ik niet gesnapt dat ze het niet leuk vond..maar dat komt misschien ook wel omdat ze er 's avonds niet bij was..wat ze natuurlijk gewoon wel had moeten doen..
maar uhm..Sara Monster was ook mee..en punt 1 had die het al vaker gedaan..en jij niet..en dat kind kan echt helemaal niets..zelf na minstens 2 weken niet..misschien heeft ze het nog wel vaker gedaan ook..
en verder had je nog Hanneke, Bavt..echt totaal een log gevaar op de piste..en Kester..
je doet het heust niet slecht..
oh.. ik had anders echt het idee dat ik niet zo goed was. nou, goed, vie dus wel mee.
Ellen was trouwens wel goed.
quote:
maar daar hebben meisjes wel eens vaker last van..van ik kan het niet..ik ben lelijk of ik ben dik ofzow..terwijl dat helemaal niet zo is..dat snap ik niet..
Dat valt wel mee bij mij hoor.
pi_23604633
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 12:12 schreef MrAli het volgende:
overigens neem ik ook mijn camera mee..dus aan foto's geen gebrek (hoogste kwaliteit ongeveer 175 foto's, laagste kwaliteit meer dan 3000 )..en Ponk zal vast wel zijn videocamera weer meenemen..ik zal het hem nog wel ff zeggen..wie weet vergeet ie het ofzow..
Ik durf mijn digi-cam niet mee te nemen tijdens het snowboarden hoor.
pi_23604651
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 12:09 schreef MrAli het volgende:

[..]

haha..net ff snel die foto's bekeken..maar ik had ze al wel eens eerder gezien ook.. ziet er goed uit..ik hoop wel dat het gebied wat groter is dan vorige keer (wat overigens wel zo is.. )..want toen was van het hoogste topje naar de onderste lift in 6 minuten..(ik had het opgenomen) dat was dan wel in mijn eentje zonder ook maar 1 seconde te stoppen..en flink doorbaggeren..
maar grinden heb ik nog nooit gedaan..die buizen de vorige keer waren gewoon veel te hoog..want ik spring niet zonder schans een meter hoog..

edit: ook leuk je kamer eens gezien te hebben..
Ik deed er denk ik ongeveer 15 tot 25 minuten over, afhankelijk van de skiklasjes . Maar dan was je wel fackin uitgeput.

Dit jaar hebben ze een extra bergtop bij het gebied betrokken, dus is het nóg groter .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zaterdag 27 november 2004 @ 12:16:25 #69
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_23604652
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 12:13 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Ik had op de 3e dag mijn arm zwaar gekneusd. Dat was niet leuk.
[..]

idd.. maar daar had ik al ooit commentaar op gegeven.
[..]

oh.. ik had anders echt het idee dat ik niet zo goed was. nou, goed, vie dus wel mee.
Ellen was trouwens wel goed.
[..]

Dat valt wel mee bij mij hoor.
ik zie je daar nog midden op de piste zitten idd..we hadden allemaal zoiets van..ze is de eerste die wat breekt deze keer..maarneej..gelukkig niet..

en dat het bij jou wel meevalt klopt hoor.. alleen moet je niet dit soort uitspraken gaan doen..
maar over Ellen zei ik toch ook niets..
pi_23604667
smilie overkill .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zaterdag 27 november 2004 @ 12:17:59 #71
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_23604676
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 12:16 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ik deed er denk ik ongeveer 15 tot 25 minuten over, afhankelijk van de skiklasjes . Maar dan was je wel fackin uitgeput.

Dit jaar hebben ze een extra bergtop bij het gebied betrokken, dus is het nóg groter .
we gaan niet naar hetzelfde gebied als vorig jaar hoor..
maar met onze groep deden we er ook wel langer als die 6 minuten over..
die 6 min was in mijn eentje..maar dat is logisch..met een groep doe je er altijd langer over..
  zaterdag 27 november 2004 @ 12:18:29 #72
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_23604678
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 12:17 schreef -Mzraki- het volgende:
smilie overkill .
so what..

pi_23604693
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 12:17 schreef MrAli het volgende:

[..]

we gaan niet naar hetzelfde gebied als vorig jaar hoor..
Ik had het dan ook over het gebied waar ik met m'n ouders altijd naar toe ga .
quote:
maar met onze groep deden we er ook wel langer als die 6 minuten over..
die 6 min was in mijn eentje..maar dat is logisch..met een groep doe je er altijd langer over..
Aye, maar in groep boarden is wel gezelliger / vetter. Met z'n 4'en tiefussnel overal doorheen, piroetjes (oid) draaien terwijl naast je iemand met gelijke snelheid wat aan het manualen is enzo.

Prachtig gezicht, zeker wanneer je op een wat vlakker gebied komt .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23604699
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 12:16 schreef MrAli het volgende:

[..]

ik zie je daar nog midden op de piste zitten idd..we hadden allemaal zoiets van..ze is de eerste die wat breekt deze keer..maarneej..gelukkig niet..

en dat het bij jou wel meevalt klopt hoor.. alleen moet je niet dit soort uitspraken gaan doen..
maar over Ellen zei ik toch ook niets..
wat was ik zielig he? hehe, nee, reageer maar niet op.

Nee, klopt.
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 12:17 schreef -Mzraki- het volgende:
smilie overkill .
  zaterdag 27 november 2004 @ 12:22:31 #75
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_23604739
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 12:19 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ik had het dan ook over het gebied waar ik met m'n ouders altijd naar toe ga .
[..]

Aye, maar in groep boarden is wel gezelliger / vetter. Met z'n 4'en tiefussnel overal doorheen, piroetjes (oid) draaien terwijl naast je iemand met gelijke snelheid wat aan het manualen is enzo.

Prachtig gezicht, zeker wanneer je op een wat vlakker gebied komt .
aha oké

compleet mee eens..
en dat moet wel lukken..je kan je haast geen leukere groep voorstellen dan deze.. (waar we dus nu mee gaan.. )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')