Crimineeltjequote:Op zondag 12 december 2004 05:16 schreef MAX_crazy het volgende:
damn.. wat was het weer lachuh vanaaf
"MrAli says hoi 2 Mzraki."
quote:De heren van Tevoko speelden tegen VVA 2 uit Alkmaar. Met veel moeite werden de 1e en 4e set nipt gewonnen. Deze sets bleef Tevoko steeds iets achter en pas op het eind werd het verschil gemaakt. Een aantal slimme ballen van invaller Jitze Beintema bracht de winst bij Tevoko, de setstanden waren 29-27 en 26-24. In de 2e en 3e set wisten de spelverdelers de beter geplaatste ballen goed te brengen bij de aanvallers waarvan Erik Leroux en Bart Loos zeer goed aan het slaan waren. Met 25-20 25-17 werden deze sets gewonnen. Een 3e plaats in de poule is nu de plek van de heren van Tevoko, die a.s. zaterdag uit spelen tegen koploper Ardea 4.
Ach, misschien speelde Bart gewoon wel beter.quote:Op zondag 12 december 2004 13:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
ik was zeker bij een andere wedstrijd?
Bart was vast gewoon de uitblinker.quote:Op zondag 12 december 2004 13:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
ik was zeker bij een andere wedstrijd?
Lees edit, dat ik er niet bij sta maakt me niets uit, dat viel al wel te verwachtten eigenlijk.quote:Op zondag 12 december 2004 13:33 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ach, misschien speelde Bart gewoon wel beter.
nee, ik lig nog halfdood in de goot op de beatrixlaanquote:Op zondag 12 december 2004 13:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Morgen.
Nog veilig thuisgekomen gister?.
quote:Op zondag 12 december 2004 13:37 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Bart was vast gewoon de uitblinker.
Niet zeuren Ruub.
Zie je, eigenwijs, ik vroeg nog, moeten we meefietsen, maar néé.quote:Op zondag 12 december 2004 13:38 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
nee, ik lig nog halfdood in de goot op de beatrixlaan
jaja,, het is nòg jullie schuld.quote:Op zondag 12 december 2004 13:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zie je, eigenwijs, ik vroeg nog, moeten we meefietsen, maar néé..
quote:Op zondag 12 december 2004 13:45 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
jaja,, het is nòg jullie schuld.
Leukquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:56 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Fotoalbum met onder andere foto's van Berlijn, Londen en Parijs. Voor de geinteresseerden.
Mwa, vond ik niet zo nodig.quote:Op zondag 12 december 2004 14:11 schreef errrrr het volgende:
[..]
Leuk
En moest jij niet feesten gisteravond?
Persoonlijk vond ik het niet zo meesterlijkquote:
het hele spel was niet zo moeilijk hoorquote:Op zondag 12 december 2004 15:29 schreef -Mzraki- het volgende:
Half Life 2 uitgespeeld
Wat een belachelijk makkelijk einde zeg.
ja, idd!quote:Op zondag 12 december 2004 16:14 schreef errrrr het volgende:
[..]
het hele spel was niet zo moeilijk hoor
Ik las het in het Top Gear topic ja, goed om te weten.quote:Op zondag 12 december 2004 18:36 schreef -Mzraki- het volgende:
Overigens, Kees (en misschien ook Esmé): Top Gear begint vandaag om 20:00 CET ipv 21:00 CET, dit omdat er een één of ander debat na Top Gear komt.
Dus, een uurtje vroeger genieten vandaag.
quote:Op zondag 12 december 2004 05:16 schreef MAX_crazy het volgende:
damn.. wat was het weer lachuh vanaaf
"MrAli says hoi 2 Mzraki."
quote:
Huh, hoe kon jij toen op fok komen? Gisteravond was fok toch de hele avond down? Heb nu lekker de eerste 5 uur vrij (had alleen studieuren 's morgens...) Nouja, wat ik gister dus wou posten:quote:Op zondag 12 december 2004 21:35 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, ik denk dat ik maar eens verstandig ga doen en vroeg m'n bed inkruip, kan ik nog wat uurtjes lezen en lekker bijslapen.
Tot morgen allen.
Ik zou toch gaan twijfelen aan m'n voeding en btw, zit jij niet nog steeds op een niet-geaard stopcontact?quote:Op zondag 12 december 2004 20:16 schreef MrAli het volgende:
het word btw waarschijnlijk het derde mobo terug sturen binnen een half jaar..
ik begin nu toch ook wel een klein beetje aan mezelf te twijfelen..alhoewel ik toch echt niets fout doe..
ik heb nou alles los..en ook met alleen het mobo en een voeding, dus ook zonder cpu en ram voert ie niets uit..
ik denk dus dat ik wel mag concluderen dat ie kapot is..
quote:Op maandag 13 december 2004 16:21 schreef -Mzraki- het volgende:
9,3 voor Scheikunde, met Joram hoogste v/d klas
9,6 voor Informatica PO
9,5 voor engels, hoogste van de klas
7,4 voor geschiedenis proefwerk
7,1 voor geschiedenis inhaal proefwerk.
Gaat toch behoorlijk goed, jammer alleen van de 4,6 voor frans, máár dat boeit niet.
*zucht eens diep..*quote:Op maandag 13 december 2004 18:45 schreef DearPrudence het volgende:
9,5 engels, pw
6,4 duits2, pw tekstverklaring, heel moeilijk
7,2 anw, Debat
7,7 anw, pw
6,5 geschiedenis herkansing
6,2 geschiedenis, pw
-,- biologie, heb ik niet meer.
8,3 (!!!) wiskunde, pw
?,? frans 2, nog niet terug.
japz, ik heb zelf ook gedacht dat een onderdeel in mijn pc die handel constant sloopt,quote:Op maandag 13 december 2004 20:02 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik zou toch gaan twijfelen aan m'n voeding en btw, zit jij niet nog steeds op een niet-geaard stopcontact?
Bronquote:Nederlandse jeugd drinkt veel alcohol
Van alle Europese scholieren nuttigen de Nederlandse het meeste alcohol, zo blijkt uit een onderzoek van de European School Survey on Alohol and Other Drugs (ESPAD). Zeker 25% van de 15 en 16-jarigen drinkt vaker dan tien keer in de maand. De Hollandse jeugd drinkt niet alleen vaak, ze drinkt ook veel. Ruim 33% gaf aan minstens drie keer per maand vijf glazen bier of meer te drinken.
De Nederlandse scholieren liggen niet echt wakker over mogelijke schadelijke effecten van alcohol. Slechts 17% verwacht negatieve gevolgen van het eigen alcoholgebruik, zoals schade aan de gezondheid of problemen met de politie.
Na de Nederlandse jongeren is het de jeugd van Engeland, Ierland en Malta die het meest drinken.
Met het roken van sigaretten en het gebruik van harddrugs zit de Nederlandse jeugd in de middenmoot. Opvallend is dat dit ook voor het gebruik van softdrugs geldt, dat in ons land als enige in de EU gedoogd wordt. Zo'n 13% van de jongeren zegt in de maand voorafgaand aan het onderzoek een jointje te hebben gerookt. Zweden scoort hiermee het laagst. Slechts 1% van de jeugd gaf aan in de afgelopen maand cannabis te hebben gebruikt.
DAMNIT RUBEN!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:23 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heb dus géén 4,6 voor m'n franse leestoetsStomme Joep
8,4 voor Franse woordjes, 7,3 voor Wis B1, ga ik herkansen, 8,4 voor B2.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Pfft, net bijna een aanrijding met een halvegare in een auto die het nodig vond op de kruising bij de Elemert zo scherp de bocht te nemen dat ie bijna frontaal tegen mij op knalde. Ongelofelijk, wat een idioten lopen rijden er toch rond.
Gelukkig heb je het overleefdquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Pfft, net bijna een aanrijding met een halvegare in een auto die het nodig vond op de kruising bij de Elemert zo scherp de bocht te nemen dat ie bijna frontaal tegen mij op knalde. Ongelofelijk, wat een idioten lopen er toch rond.
Deuk in de auto, trap na.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Pfft, net bijna een aanrijding met een halvegare in een auto die het nodig vond op de kruising bij de Elemert zo scherp de bocht te nemen dat ie bijna frontaal tegen mij op knalde. Ongelofelijk, wat een idioten lopen er toch rond.
Eh, nee. Was best wel geschrokken, vooral ook omdat je zoiets totaal niet verwacht. Zelfs geen nummerbord o.i.d. onthouden.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Deuk in de auto, trap na.
Heb je hem een grote mond gegeven?.
Iemand die ik ken heeft dat een keer gedaan, een of andere maniak die 5x te hard reed door een woonwijk en bijna z'n dochter onder de auto had, maar hij mocht mooi zelf de kras vergoeden!quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Deuk in de auto, trap na.
Heb je hem een grote mond gegeven?.
ja natuurlijk heb ik die voor je..quote:Op woensdag 15 december 2004 15:36 schreef NerdoNielso het volgende:
Heeft iemand 10 200 Ohm weerstanden voor mij te koop / huur ?
Gaaf, mag ik ze zo komen ophalen? kan ik weer verder solderenquote:Op woensdag 15 december 2004 15:46 schreef MrAli het volgende:
[..]
ja natuurlijk heb ik die voor je..
U know that..!!
Oliequote:Op woensdag 15 december 2004 17:22 schreef errrrr het volgende:
Hmm, net Mad Max 2 gekeken, bestwel leuke film
le same ici.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik verveel me, al m'n huiswerk al weer af.
Tja, al die vrije middagen he, wat moet je ermee?.
Al m'n goede films staan op m'n PC, ben nu bezig The Incredibles aan het downloaden, ben toch wel benieuwdquote:Op woensdag 15 december 2004 17:41 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
le same ici.
Wel met een groepje inkopen gedaan voor versiering van de Question voor de kerstbal.
Maar dan nog om 2 uur al thuis, en verveeld.
Iemand een goeie film thuisliggen?
Ja, dat vroeg ik me ook al af, kerstig is wel héél cryptischquote:Op woensdag 15 december 2004 19:30 schreef NerdoNielso het volgende:
Zeg Esme, jij als mede-kerstgala-organisator weet dit vast wel: Is het de bedoeling dat we met een leuk kerstpak aankomen op het gala of moeten we knap in het pak met een kerst-tintje![]()
zat goede filmsquote:Op woensdag 15 december 2004 17:41 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
le same ici.
Wel met een groepje inkopen gedaan voor versiering van de Question voor de kerstbal.
Ok, refreshen voordat ik post wil ook wel helpen, maar dat bedoel ik dus ookquote:Op woensdag 15 december 2004 19:30 schreef NerdoNielso het volgende:
Zeg Esme, jij als mede-kerstgala-organisator weet dit vast wel: Is het de bedoeling dat we met een leuk kerstpak aankomen op het gala of moeten we knap in het pak met een kerst-tintje![]()
Heel Duidelijkquote:Op woensdag 15 december 2004 22:22 schreef DearPrudence het volgende:
Over het kerstbal-kleding-gedoe:
Je mag strak in pak komen met een leuk kersttintje, zoals een kerstmuts of slinger of wat dan ook.
Of je mag in een hele leuke sneeuwpop of kerstman of kerstboom outfit komen.
We doen ook een prijsuitreiking wie het orgineelst en leukste pak aanheeft.
Zo alles duidelijk?
je weet waar mijn huis woont..quote:Op woensdag 15 december 2004 15:52 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Gaaf, mag ik ze zo komen ophalen? kan ik weer verder solderen
jij bent niet goed snik..quote:Op woensdag 15 december 2004 17:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik verveel me, al m'n huiswerk al weer af.
Tja, al die vrije middagen he, wat moet je ermee?.
zo'n 250 á 300..quote:Op woensdag 15 december 2004 17:41 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
le same ici.
ik kom wel in mijn normale kloffie..quote:Op woensdag 15 december 2004 22:22 schreef DearPrudence het volgende:
Je mag strak in pak komen met een leuk kersttintje, zoals een kerstmuts of slinger of wat dan ook.
Zo alles duidelijk?
Ik heb hem op dvdquote:Op donderdag 16 december 2004 12:47 schreef MrAli het volgende:
overigens is onze klas bestempeld als een 'kinderachtige klas', aldus Henk Zevenbergen tijdens Engels, en met name dan 'De Bende Van Zes', en op de vraag wie daar dan wel niet in zaten kwam er min of meer Matthijs, Thomas, Ruben, Marcus en ik in zaten, en als zesde Bart waarschijnlijk..grappig..
eigenlijk zou ik wel eens met een verbogen camera willen meekijjken bij zo'n vergadering..
wat heb je op dvdquote:Op donderdag 16 december 2004 12:56 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik heb hem op dvd
En ik ben ook besproken
Iedereen wordt besproken.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:56 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik heb hem op dvd
En ik ben ook besproken
Van m'n mentor heb ik het gehoordquote:Op donderdag 16 december 2004 13:50 schreef MrAli het volgende:
[..]
wat heb je op dvddat was een benaming voor ons..
en dat jij ook besproken bent verbaast me niets..maar waarover.. en how do you know?
quote:Op donderdag 16 december 2004 13:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
De een alleen wat meer dan de ander..
De vergaderingquote:Op donderdag 16 december 2004 13:50 schreef MrAli het volgende:
wat heb je op dvddat was een benaming voor ons..
quote:en dat jij ook besproken bent verbaast me niets..maar waarover.. en how do you know?
Ok, alles mag dus, maar wat doen de meesten?quote:Op woensdag 15 december 2004 22:22 schreef DearPrudence het volgende:
Zo alles duidelijk?
Nee, niet alles mag.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:42 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ok, alles mag dus, maar wat doen de meesten?... vond het vorig jaar wel leuk, iedereen in het pak, was alleen een beetje warm
(Vraag me btw af wat ik me bij een kerstboom-outfit moet voorstellen)
Jezus, zo vind je nog eens wat als je aan het eind van de middag uit verveling zit te goochelen op school.quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:12 schreef MrAli het volgende:
overigens neem ik ook mijn camera mee..dus aan foto's geen gebrek (hoogste kwaliteit ongeveer 175 foto's, laagste kwaliteit meer dan 3000 )..en Ponk zal vast wel zijn videocamera weer meenemen..ik zal het hem nog wel ff zeggen..wie weet vergeet ie het ofzow..
Ponk!quote:Op donderdag 16 december 2004 15:22 schreef Ponk het volgende:
[..]
Jezus, zo vind je nog eens wat als je aan het eind van de middag uit verveling zit te goochelen op school.
Maarre, natuurlijk gaat mijn camera weer mee, alhoewel hij wel steeds meer gebreken gaat vertonen, misschien moet ik er in het vervolg iets voorzichtiger mee omgaan![]()
Hoeveel dagen is het eigenlijk nog?, nog 4 dagen naar school voor mij iig![]()
Hee mensen ik gaat naar huis, weekend vieren.
Mazzel
PONKIE..quote:Op donderdag 16 december 2004 15:22 schreef Ponk het volgende:
[..]
Jezus, zo vind je nog eens wat als je aan het eind van de middag uit verveling zit te goochelen op school.
Maarre, natuurlijk gaat mijn camera weer mee, alhoewel hij wel steeds meer gebreken gaat vertonen, misschien moet ik er in het vervolg iets voorzichtiger mee omgaan![]()
Hoeveel dagen is het eigenlijk nog?, nog 4 dagen naar school voor mij iig![]()
Hee mensen ik gaat naar huis, weekend vieren.
Mazzel
alsof jij daar niet aanwezig was..quote:Op donderdag 16 december 2004 17:51 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, net de bagger die jullie zaterdagavond in het hok hebben verspreid opgeruimd.
damn..bíjna net zo'n troep als op mijn kamer..quote:Op donderdag 16 december 2004 18:21 schreef errrrr het volgende:
Nog even een ontploffende ballon gefotograffeerd met mijn eigen camera, alleen dit gaat eigenlijk wat te snel voor de flits
[afbeelding]
Ook uit dat experimentenboekje: een batterij maken met zure stoffen... een ding van alluminium erin, eentje van koper... eentje heb ik met cola gedaan, de andere met schoonmaakazijn... samen toch al 0.7 volt, helaas maar een heel klein amperage
[afbeelding]
En gisteravond zat ik met mijn lasertje in de badkamer te spelen, en laser op druppels is bestwel cool... de hele druppel wordt dan verlicht: filmpje: http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/laser.mpg (beetje brak, maar dat heb je in het donker... de eigenlijke laser ziet er 'in het echt' btw veel minder helder uit
)
De troep op mijn kamer wordt er btw wel nog erger door ():
[afbeelding]
Nu maar 's wat natuur / wiskunde doen
uhm..word je dan serieus aan de deur tegengehouden? of is het niet zo erg?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:45 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nee, niet alles mag.
Je moet wel netjes komen. Of in pak of een creatief kerstoutfit.
Dat snap ik ook wel, maar we moesten ook nog wat nieuwe dingen e.d. ophangen enzo, vandaarquote:Op donderdag 16 december 2004 18:43 schreef MrAli het volgende:
[..]
alsof jij daar niet aanwezig was..
edit: als er troep gemaakt word waar ik ook bij aanwezig was, en het moet opgeruimt worden, dan weet je me natuurlijkj altijd te vinden, om ook een handje te helpen..laat dat even duidelijk zijn..
Ander houd ik je wel tegenquote:Op donderdag 16 december 2004 18:47 schreef MrAli het volgende:
[..]
uhm..word je dan serieus aan de deur tegengehouden? of is het niet zo erg?
(ik heb wel een idee btw..al heeft het niets met Kerst te maken..
oki..quote:Op donderdag 16 december 2004 18:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar we moesten ook nog wat nieuwe dingen e.d. ophangen enzo, vandaar.
Ik vind het ook absoluut niet erg, had toch niet veel beters te doen.
uhm..jij houd mij dus echt niet tegen..quote:Op donderdag 16 december 2004 19:00 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ander houd ik je wel tegenWas je er vorig jaar btw ook? Toen kende ik je nog nauwelijks / niet
En tsjah, dan valt het af heh![]()
Als je even naar de smilies kijkt zie je dat het niet echt serieus bedoelt isquote:Op donderdag 16 december 2004 19:38 schreef MrAli het volgende:
[..]
uhm..jij houd mij dus echt niet tegen..![]()
en vorig jaar was ik er niet, want toen heb ik thuis een hele week op bed gelegen, en in die week was het Kerstbal, dus was ik er niet..
en het valt helemaal niet af, ik bepaal tenslotte nog zelf wat ik aan trek..
Ja, ik ga persoonlijk bij de deur staan om je tegen te houden.quote:Op donderdag 16 december 2004 18:47 schreef MrAli het volgende:
[..]
uhm..word je dan serieus aan de deur tegengehouden? of is het niet zo erg?
(ik heb wel een idee btw..al heeft het niets met Kerst te maken..
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:26 schreef errrrr het volgende:
Maar het is het leukst als je iets origineels kerstigs aantrekt...
Ik denk dat ik een baard laat groeien en die ga blonderenquote:Op donderdag 16 december 2004 20:48 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, ik ga persoonlijk bij de deur staan om je tegen te houden.
(nouhou.. doe niet zo flauhauw)
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |