abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 december 2004 @ 18:54:11 #56
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_23884313
nou..het is dus 21 dagen, in tegenstelling tot Rubens berekening klopt deze wel..

verder is mijn pc dus naar de klote (ja alweer.. )
voeding vervangen en doorgemeten, maar nog steeds niet..
en Niels..als je maandag die aan-uit knop niet mee heb kom je dus echt niet meer levend thuis..
maar als ik dus die twee pinnetjes op mijn mobo verbind zodat ie aan moet doet ie dus helemaal niets !!
maargoed..ik zal eens even op got posten en zometeen eens even dat hele ding tot op het laatste schroefje uit elkaar halen..
dan kan ik eindelijk ook mijn foto's online gooien.. (en Esmé ik lees in je naam dat je graag je foto's wil tonen.. doe dat hier maar ff.. )
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
  vrijdag 10 december 2004 @ 18:57:30 #57
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_23884383
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 18:30 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ik had ook geen ondertiteling, maar het meeste kwam wel redelijk over, behalve wat Hitler zelf zei, wat een brulaap .
idd.. maar het kwam misschien ook wel doordat we allemaal behoorlijk moe waren..ik zal hem iig nog wel eens kijken hier thuis..
pi_23884390
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 18:54 schreef MrAli het volgende:
nou..het is dus 21 dagen, in tegenstelling tot Rubens berekening klopt deze wel..
Mijn berekening klopt niet?

Leg uit: Het is vandaag 10 December, over 1 dag is het 11 December en dus is het over 21 dagen 31 December. Ja?

We gaan weg op 1 Januari, dus over 22 dagen begint het feest.

Wat klopt daar dan niet aan?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  vrijdag 10 december 2004 @ 18:58:21 #59
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_23884406
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 18:34 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Jaja, schattig hoor.

Voor een deel van mijn Berlijn-foto's:
http://www.imagestation.c(...)ml%3Fid%3D2134313401
Naam: Mzraki
Password: uitgeleend
Password: berlijn
sorry..
dat laatste daarnet heb ik dus net niet gepost..
  vrijdag 10 december 2004 @ 19:05:16 #60
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_23884569
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 18:57 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Mijn berekening klopt niet?

Leg uit: Het is vandaag 10 December, over 1 dag is het 11 December en dus is het over 21 dagen 31 December. Ja?

We gaan weg op 1 Januari, dus over 22 dagen begint het feest.

Wat klopt daar dan niet aan?

Ruben | 22 days 'till white heaven. zegt:
ruben, je bent geweldig

maar dat wisten we al..
en deze berekening lijkt te kloppen..dan is er vast ergens bij mij iets fout gegaan met het elke dag er eentje aftrekken ofzow..want als ik de ene dag even na 12 uur er eentje aftrek..en het de volgende dag daarvan weer nog eentje aftrek...dan gaat het fout..
maar dit heb ik met de computer berekend..zo'n scriptje..waar ik nu niet bij kan aangezien mijn router opnieuw 'geconfigureerd' moet worden om mijn server van buitenaf te kunnen benaderen..

edit: ik heb net ff met de Windows kalender geteld..gewoon stom geteld..en toen kwam ik dus ook op 22 uit..dus toch ergens een foutje gemaakt..bij deze..sorry allemaal..
het is nog 22 dagen..
pi_23884624
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 19:05 schreef MrAli het volgende:

[..]

Ruben | 22 days 'till white heaven. zegt:
ruben, je bent geweldig
Dank je, is mijn narcisisme ook weer eventjes tevreden .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23884755
Stukje dat ik op een site vond:
quote:
ZESTIG MILJARD BOMEN.

Ieder mens kan morgen 10 bomen planten en dat is dan 60 miljard bomen erbij op de wereld. Dat kan in de achtertuin maar liever langs de randen van de tropische regenwouden. De groengordel kan verbreed worden door aanplant. Daar rond de evenaar hebben bomen door extra wolkvorming een uitstekend effect op het wereldklimaat. Waarom zou dit onmogelijk zijn? Bomen planten? Gek idee? Het betekent humusvorming dus zoetwater absorptie en dus zeespiegeldaling Het betekent bovendien wolkvorming dus aardafkoeling. Het betekent ook afbraak van broeikasgassen en afvalgassen. Het is aanmaak van energie(biomassa). Het is niet verkeerd als we de verwoestijning en de afname van de tropische regenwouden een halt toe roepen. Tien bomen per mens.

Aan het idee broeikaseffect wordt teveel aandacht geschonken. Het gaat om meer dan rondzwevend gas alleen. De aarde in schaal verkleint tot een bolletje van 1 meter 25 zal slechts enkele millimeters lucht eromheen bevatten. Die lucht is transparant en slaat dus relatief maar bitter weinig warmte op. De opwarming van de aarde zit hem meer in de absorptie en opslag van zonnewarmte in de oceanen. Dat is een bewegende watermassa die enorme hoeveelheden zonnewarmte opneemt en vasthoudt. Zonnewarmte wordt vooral geweerd door wolkvorming.

Als we de wereld met tempex bedekken zal hij binnen zeer korte tijd veranderen in een eeuwige ijsbol. De zonnewarmte kan immers niet meer worden opgenomen. Tempex isoleert de zaak. De aarde bevriest. De lucht (dus ook het broeikasgas) kan daar niets aan veranderen. Het gaat bij klimaatveranderingen dus hoofdzakelijk om isolerende effecten van de aardmaterialen. Het isolerende effect van bijvoorbeeld een wolk is relatief veel groter dan dat van het broeikasgas. De wereldbewolkingsgraad is momenteel rond de 50%. Die neemt af. Als de regenwouden worden verwoest door houtkap dan zal de wereldbewolkingsgraad blijven afnemen. Ergo het wereldklimaat wordt warmer. We moeten het zoeken in isolerende werking van wolken (maar ook vegetatie) in plaats van de chemische gesteldheden van overigens transparante atmosfeer.

Ik heb de laatste 15 jaar nogal wat meegemaakt. De moslims maken je meteen koud als je iets tegen het geloof hebt. Dan ben je tenminste meteen van alle ellende af, zullen we maar denken. In Nederland deden ze het met mij 15 jaar geleden heel anders. Ik heb toen bijvoorbeeld gezegd dat God zijn zoon doodde en ik heb bovendien mijn plan “water voor Afrika” geopperd. Toen ben ik op wel zeer geniepige manier opgesloten in een isoleercel en bewerkt met bewustzijnvernauwende anti-psychoticum. Dus ook christenfundamentalisme bestaat. En inquisitie is helaas ook nog altijd een feit in deze moderne samenleving. Ik werd voor Jezus uitgemaakt en kon als straf voorgoed vogelvrij de straat op. Als officieel gestoord suïcidaal patiënt. Geen proces vooraf en ook niet nadien. Ik werd 15 jaar lang sociaal geïsoleerd en kreeg maar al te vaak geen bijstand. Er werd mij ook niet verteld wat ik mankeerde. Ik wist niet eens wat er met me gebeurde. Je kan als verschoppeling onmogelijk vat op de zaak krijgen. Het wordt een hel.

Dat is mij 15 jaar geleden gewoon overkomen. Ik heb inderdaad iets tegen het geloof, en dat schijnt dan niet te mogen. Wat voor de ene mens godslasterlijk wordt gezien kan voor de ander juist bevrijdend en zeer rationeel zijn. Later begreep ik het. Ik zou Jezus willen zijn die het paradijs had willen gaan stichten in Afrika. Niet te geloven, wat een onzin! Deze en meer beschuldigingen stonden in het voor mij jarenlang verboden gehouden medisch dossier. Ze liegen er niet om. Ik zou “religieuze betrekkingswanen” hebben en “suïcidaal” zijn geweest. Deze opmerkelijke insinuaties kan ik gelukkig alle naar het rijk der fabelen sturen. Mijn polsen doorgesneden? Ik heb tot op heden geen littekens aan mijn polsen. Ik zou op volle zee vanaf mijn solozeiljacht overboord springen? Zoiets overleeft niemand. Ik ben nooit suïcidaal geweest en heb er ook nooit mee gedreigd.

Overboord gaan als solozeiler op zee is een bezigheid die men voor 100% niet overleeft. Na een kwartier ben je onderkoeld. Ik ben drie keer de Atlantische Oceaan overgezeild. Ik kan er dus kijk op hebben. In ’87, in ’96 en in ’98. Ik ben nooit overboord gegaan en ook niet als solozeiler. En die bewuste psychiater mag van mij nog altijd mijn polsen met een loep komen bestuderen. Als hij dat 15 jaar geleden meteen had gedaan dan had hij me toen al onmiddellijk kunnen ontslaan. Het dossier vermeld uitsluitend het verhaal van mijn destijds door de tropenzon bevangen en overspannen inmiddels ex-vrouw. Het was een een getuigeverklaring vanuit Brazilië. We waren bezig met onze wereld zeilreis. Ze is van me is geschrokken en dat wil ik best aanvaarden, maar het merendeel van de Nederlanders schrikt niet van godslastering of Afrika ellende. Zij had heimwee en wilde naar huis. Een vrouw die op geen enkele wijze de waarheid over mij vertelde, had me aan een zwijgende zeer gelovige psychiater overgeleverd en zonder vormen van proces laten opsluiten.

Deze psychiater loenst en heeft nooit naar mijn polsen gekeken. Incompetentie van de domste soort. Deze kolossale medische blunder kost hem 10 miljoen bomen, geplant langs de grenzen van de tropische regenwouden. Met die 10 miljoen bomen zal hij niet alleen zijn hobby goed kunnen botvieren, maar vooral ook zijn naam eer aan doen. Hij woont momenteel in Zeeland en heeft daar een kolossaal bos laten aanleggen.

Diezelfde psychiater mag er nog eens 10 miljoen bomen bijplanten, omdat hij me de bijwerkingen van de toegediende anti-psychoticum nooit heeft meegedeeld. Ook niet achteraf. Tot mijn grote verdriet dacht ik jarenlang dat de bijwerking op zich, mijn eigenlijke ziekte was. Een enorme medische blunder.

Hij mag er nog eens 10 miljoen bomen bijplanten voor het feit dat hij nooit een woord met mij heeft gesproken. Hij begon zijn geloof aan mij op te dringen. Ik was daar niet van gediend. Er is daarna nooit meer enige communicatie mogelijk geweest.

De gemeente Middelburg mag er ook 10 miljoen bomen bijplanten voor het feit dat mijn huis in beslag moest worden genomen. En nog eens 10 miljoen omdat ik 15 jaar lang als thuisloze vaak op straat heb moeten overleven. En nog eens 10 miljoen omdat ik regelmatig zonder bijstand heb geleefd. Dat is dan niet alleen uitlokken van de te verwachten ziekte maar ook uitlokken te verwachten suïcide. Misdadig.

Voor de alle gemeenten in Nederland 100 miljoen bomen omdat ze wel vaker terminale suïcidale patiënten op straat laten zitten en geen bijstand geven. Dat is moord. Zij zullen dit wellicht niet kunnen betalen maar kunnen het wel degelijk promoten. HONDERD MILJOEN BOMEN

De justitie moet 30 miljoen bomen planten omdat ik in die 15 jaar tot drie keer toe ben gedetineerd geweest. Gevangenisstraf zonder dat daarvoor een aanleiding bestond. Een kleine boete(APK) voor een autowrak waarin je noodgedwongen woont. Die boete kon ik echter niet betalen omdat ik geen enkele vorm van bijstand kreeg. En waarom dan maar meteen detineren? Misdadige vorm van intimidatie! Voor een suïcidaal patiënt kan het bovendien de dood betekenen!

Nog eens 100 miljoen bomen erbij, betaald door het OM, omdat zij nog steeds suïcidale patiënten laat opsluiten. Dat is moord met voorbedachte rade. Er dient ruggespraak te worden gehouden met de psychiatrie. Er zijn al teveel patiënten overleden in de justitionele cellen.

Die officier van justitie te Middelburg die mij (nadat hij gepikeerd was, omdat ik hem “het uitlokken van suïcide” had verweten), wederom liet detineren. Ik wens hem de straf toe die hij verdient. Vijf jaar. Vijf jaar voor het uitlokken van suïcide met te verwachten dodelijke afloop. Een onomkeerbare afloop die het probleem van deze officier snel en geruisloos had kunnen oplossen. Een patiënt die voorgoed zwijgt kan immers nooit meer lastig worden. Ik kreeg in de gevangenis inderdaad zelfmoordwapens in mijn handen gedrukt. Scheermesjes en verstikkende plastic zakken. (1995) Schandalig. Vijf jaar de straat op met deze officier met toediening van hersenbedwelmende medicaties!

Diezelfde officier in Middelburg, die mijn aanvraag voor een WAO uitkering 12 jaar geleden liet seponeren. Hij heeft mijn advocate destijds overgehaald (wellicht gedwongen) de verdediging te beëindigen. Ik kon fluiten naar een normaal financieel bestaan. Hij krijgt van mij een taakstraf. Hij mag persoonlijk 1 miljoen bomen in de tropenzon gaan planten en 12 jaar lang soebatten om een beetje bijstand in een armoedige negerhut zonder de steun van de advocatuur. Die man is in mijn ogen minder dan een beest geweest.

Ik kan mij voorstellen dat de justitie wederom ontploft als ze dit lezen. Ze hebben me al eens eerder gezegd dat ik “HET’ niet goed heb gedaan. En ook dat er twee types zijn; zij die “HET” werkelijk doen, en zij die zeggen “HET” te willen gaan doen. Dit is me ronduit gezegd. Over uitdagen gesproken!

Justitie krijgt van mij nu een herkansing. Ik dreig (overigens voor het eerst van mijn leven) dat ik “HET” nu ga doen, als ik opnieuw in de gehaktmolen van de justitie en overheden verzeild raak. Men moet een oceaanzeiler niet blijven uitdagen. Gaat het fout, dan mag iedereen de justitie aanklagen voor moord (althans het uitlokken van zelfmoord) met voorberedeneerd geweten. Eis daarna geen geld, maar bomen voor de wereld. Overigens zestig miljard bomen? BESLIST EEN HAALBARE ZAAK. TIEN BOMEN PER PERSOON. GEEN AFDRACHT VAN KOSTEN AAN FONDSEN OF MILIEUBEWEGINGEN. EN IEDEREEN KAN PERSOONLIJK IETS DOEN. AL WAS HET IN DE ACHTERTUIN
Zeer interessant verhaal.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23886220
ik heb geen zin om dat te lezen.
pi_23886283
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 20:54 schreef DearPrudence het volgende:
ik heb geen zin om dat te lezen.
tete, het is het waard.

Anyway, ik ben weg, chillen .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23887922
De vage jaren 60' look ofzo, wat het ook moet voorstellen
Dus net wat uit m'n pa's (en dus ook van m'n opa) kast gezocht voor oude sunder... is het brak, gaat het of wel leuk?

Nouja, als jullie het niet te brak vinden heb ik iig wat...
nu maar 's rustigaan naar bed, moet morgen met de 8 uur boot voor een wedstrijd...
En Niels, ga jij nog ergens voordrinken ofzo?

[ Bericht 16% gewijzigd door errrrr op 10-12-2004 22:26:44 ]
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
pi_23888278
Leuke foto's hoor Esmé... alleen de é van jou naam pakt hij niet helemaal goed

Als wat / hoe gaan jullie btw ouwe-sunderen?
pi_23894639
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 22:13 schreef errrrr het volgende:
Dus net wat uit m'n pa's (en dus ook van m'n opa) kast gezocht voor oude sunder... is het brak, gaat het of wel leuk?

[afbeelding]
Zwaar brak, maar o zo leuk!

Maar hou de volgende keer je armen niet zo krampachtig naar beneden, en doe je mond dicht, staat meteen een stuk beter .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23894653
Joram belde me net btw wakker: "Kun je me even helpen, ik heb een probleem"
Dus ik zeg: "Whaddap?"
J: "Ja, ik zit hier nu in Alkmaar voor die wielren wedstrijd, maar ik denk dat ik heel erg stom ben geweest"
R: "Wacht even, ik zet m'n computer wel even aan, was de wedstrijd dan mischien toch morgen? "
J: "Ja, het ziet er hier nu wel erg dood uit ja, dus als je even wilt checken, ligfietsplaza.nl"
R: "De wedstrijd is inderdaad op 12 december, om 12 uur inschrijven"
J: "*zucht*, ok, Ruben bedankt"

.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23894772
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 22:13 schreef errrrr het volgende:

[afbeelding]

Nouja, als jullie het niet te brak vinden heb ik iig wat...
nu maar 's rustigaan naar bed, moet morgen met de 8 uur boot voor een wedstrijd...
En Niels, ga jij nog ergens voordrinken ofzo?
Vette siberie look
nu alleen nog een konijnenvel om je hoofd
pi_23894779
Nee, ik ga nergens voordrinken
pi_23894780
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 10:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[knip]

.
Er zijn van die mensen he
pi_23895163
M'n klaas-outfit:
Rode kniekousen
Korte broek
Zwembroek
zwarte longsleeve
Rood t-shirt met glitter erop: "Bust It" (gekregen van Dré als surprise)
oud overhemd met allemaal geezers erop erover / erachter vast.
Wat ik met m'n haar ga doen weet ik nog niet, maar mss kan m'n moeder staartjes oid doen .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23896579
Zo, ik ga naar het Ons Genoegen, moet om half 2 tellen bij Dames 1, en om 3 uur zelf spelen.

Tot vanavond .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23896735
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 10:06 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Maar hou de volgende keer je armen niet zo krampachtig naar beneden, en doe je mond dicht, staat meteen een stuk beter .
Hehe, ja, die tips zijn wel zo handig.
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 10:08 schreef -Mzraki- het volgende:
-knippie-

.
hehe, ik ben ook altijd bang dat zoiets mij overkomt, vandaar dat ik zoiets altijd wel een aantal keren check, hehe.
pi_23896790
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 11:08 schreef -Mzraki- het volgende:
M'n klaas-outfit:
-vaag-
Doede, als wat ga jij ??
pi_23896907
quote:
aha,... je zou dat maar kunnen...
pi_23900810
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 13:04 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Hehe, ja, die tips zijn wel zo handig.
[..]

hehe, ik ben ook altijd bang dat zoiets mij overkomt, vandaar dat ik zoiets altijd wel een aantal keren check, hehe.
Ik mag hopen dat Joram er nu ook iets van heeft geleerd .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23900821
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 13:08 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Doede, als wat ga jij ??
Als een ik-weet-niet-wat, maar dat maakt ook niet uit.

Zolang anderen er maar om kunnen lachen, .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23900839
w00000000000000t, ik hoor bij de Reactie games!

Ik ben nu officieel een games-columnist!
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zaterdag 11 december 2004 @ 17:57:23 #81
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_23901995
gister was echt lachen, net met Ruben, Thomas en Marcus de fietsen en jassen bij Joram gedropt..komen we een of andere dronken vent tegen die aan een stuk door moppen aan het tappen was, eigenlijk waren ze helemaal niet leuk maar toch lachen we allemaal dubbel..
wij naar de Balcken, die vent liep achter ons aan en zou ff een rondje halen, komt ie ff later terug met 20 bier!!! vervolgens loopt ie na wel geteld 1 slok genomen te hebben de kroeg weer uit..en hebben wij dat bier maar opgedronken..als met al een goedkoop avondje ook nog een paar bier aan Rubens broer gegeven..want die zaten er ook..
al met al best leuk..

verder doet die facking kutpc van mij het nog steeds niet..en ook nog geen tijd gehad om er wat aan te doen, zometeen maar ff de videokaart eruit halen..want die is dus nog wel overgeclockt bedacht ik me net..
pi_23902045
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 17:57 schreef MrAli het volgende:
gister was echt lachen, net met Ruben, Thomas en Marcus de fietsen en jassen bij Joram gedropt..komen we een of andere dronken vent tegen die aan een stuk door moppen aan het tappen was, eigenlijk waren ze helemaal niet leuk maar toch lachen we allemaal dubbel..
wij naar de Balcken, die vent liep achter ons aan en zou ff een rondje halen, komt ie ff later terug met 20 bier!!! vervolgens loopt ie na wel geteld 1 slok genomen te hebben de kroeg weer uit..en hebben wij dat bier maar opgedronken..als met al een goedkoop avondje ook nog een paar bier aan Rubens broer gegeven..want die zaten er ook..
al met al best leuk..

verder doet die facking kutpc van mij het nog steeds niet..en ook nog geen tijd gehad om er wat aan te doen, zometeen maar ff de videokaart eruit halen..want die is dus nog wel overgeclockt bedacht ik me net..
Lucky bastards .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zaterdag 11 december 2004 @ 18:00:23 #83
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_23902089
verder weet ik trouwens nog steeds niet wat ik aan moet..zal wel een oude broek en een blousje van mijn mams worden.. of heeft iemand hier nog andere ideeën
  zaterdag 11 december 2004 @ 18:00:44 #84
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_23902102
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 17:59 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Lucky bastards .
je had mee gekunt..
pi_23902146
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 18:00 schreef MrAli het volgende:

[..]

je had mee gekunt..
True, maar moest vandaag toch wel topfit zijn.

Was best nog wel een zware wedstrijd, zaten nog een paar jongere gasten (zo'n 18 jaar) tussen, 2 daarvan konden nog behoorlijk hard aanvallen ook. Gelukkig hadden we Jitze (oud 1e klasse speler) als invaller, die maakte een hoop goed. .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zaterdag 11 december 2004 @ 18:05:40 #86
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_23902244
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 18:02 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

True, maar moest vandaag toch wel topfit zijn.

Was best nog wel een zware wedstrijd, zaten nog een paar jongere gasten (zo'n 18 jaar) tussen, 2 daarvan konden nog behoorlijk hard aanvallen ook. Gelukkig hadden we Jitze (oud 1e klasse speler) als invaller, die maakte een hoop goed. .
tsja..dat was je dus waarschijnlijk niet geweest..dat was ik ook niet helemaal..
maar hadden jullie gewonnen?
pi_23902306
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 18:05 schreef MrAli het volgende:

[..]

tsja..dat was je dus waarschijnlijk niet geweest..dat was ik ook niet helemaal..
maar hadden jullie gewonnen?
Oh ja, damn right, 4-0 overwinning. Had nog een paar goede snelle smashes, Jitze is een super-spelverdeler.

Alleen einde van de laatste set ging een beetje fout, maar we stonden genoeg voor .

<-- Eten.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23902349
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 17:04 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Als een ik-weet-niet-wat, maar dat maakt ook niet uit.

Zolang anderen er maar om kunnen lachen, .
hehe, denk dat dat je wel zal lukken.
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 17:05 schreef -Mzraki- het volgende:
w00000000000000t, ik hoor bij de Reactie games!

Ik ben nu officieel een games-columnist!
Wauw! gefeliciteerd!
pi_23902582
Hoe laat gaat men eigenlijk vanavond?
pi_23902849
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 18:09 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

hehe, denk dat dat je wel zal lukken.
[..]

Wauw! gefeliciteerd!
Dank je, .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23903311
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 18:18 schreef DearPrudence het volgende:
Hoe laat gaat men eigenlijk vanavond?
8 uur zum hok, dan weet ik niet hoe laat we weg gaan, zo tussen 11 en 1 schat ik.

.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23903335
a'ight
pi_23904071
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 10:06 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Dank, zal er de volgende keer op letten... btw laat ik die handschoenen maar achterwege
Nu eten... douchen en naar het hok (uitgenodigd door henk )
pi_23904212
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 19:24 schreef errrrr het volgende:

[..]

Dank, zal er de volgende keer op letten... btw laat ik die handschoenen maar achterwege
Nu eten... douchen en naar het hok (uitgenodigd door henk )
Je zult versteld staan .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23905766
Goed, tot vanavond allemaal
Zit vanaf nu bij henk / in den burg..
pi_23906116
Hee, die handschoenen zijn juist leuk Hans!
pi_23907439
Fotoalbum met onder andere foto's van Berlijn, Londen en Parijs. Voor de geinteresseerden.

[ Bericht 17% gewijzigd door Pizza_Shooter op 11-12-2004 22:17:08 ]
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_23909157
He, waren die groepsfoto's met jouw camera gemaakt? wist ik niet.
pi_23914744
welterusten allen.
pi_23914799
damn.. wat was het weer lachuh vanaaf

"MrAli says hoi 2 Mzraki."
pi_23916094
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 23:16 schreef DearPrudence het volgende:
He, waren die groepsfoto's met jouw camera gemaakt? wist ik niet.
Onder andere met mijn camera, volgens mij heeft iemand anders er ook nog foto's van. Heb alleen geen idee wie.
- Beverly Sills
pi_23916549
quote:
Op zondag 12 december 2004 05:16 schreef MAX_crazy het volgende:
damn.. wat was het weer lachuh vanaaf

"MrAli says hoi 2 Mzraki."
Crimineeltje .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23917774
goedemorgen.
pi_23917809
quote:
Op zondag 12 december 2004 13:23 schreef DearPrudence het volgende:
goedemorgen.
Morgen .

Nog veilig thuisgekomen gister? .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23917949
quote:
De heren van Tevoko speelden tegen VVA 2 uit Alkmaar. Met veel moeite werden de 1e en 4e set nipt gewonnen. Deze sets bleef Tevoko steeds iets achter en pas op het eind werd het verschil gemaakt. Een aantal slimme ballen van invaller Jitze Beintema bracht de winst bij Tevoko, de setstanden waren 29-27 en 26-24. In de 2e en 3e set wisten de spelverdelers de beter geplaatste ballen goed te brengen bij de aanvallers waarvan Erik Leroux en Bart Loos zeer goed aan het slaan waren. Met 25-20 25-17 werden deze sets gewonnen. Een 3e plaats in de poule is nu de plek van de heren van Tevoko, die a.s. zaterdag uit spelen tegen koploper Ardea 4.

ik was zeker bij een andere wedstrijd?

1. We hebben nooit achter gestaan, het verschil tussen ons werd alleen soms wat klein.
2. Bart Loos stond heel erg sterk te spelen, dat moet ik zeggen, maar hij stond zeker niet 'zeer goed te slaan'. Hij moest het meer van z'n services en z'n verdediging hebben. Bart moest nl op midden en hij is meer een hoofdaanvaller, waar je minder snel moet zijn / minder afgeblocked wordt.
3. We staan niet 3e in de poule maar 1e. Alleen zijn lang nog niet al onze wedstrijdpunten ingevuld dankzij het trage nevobo apparaat.

Maargoed, Daan heeft het artikel geschreven ipv Berry, zodoende.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23917972
quote:
Op zondag 12 december 2004 13:32 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ach, misschien speelde Bart gewoon wel beter.
- Beverly Sills
pi_23918039
quote:
Op zondag 12 december 2004 13:32 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Bart was vast gewoon de uitblinker.

Niet zeuren Ruub.
pi_23918055
quote:
Op zondag 12 december 2004 13:33 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Ach, misschien speelde Bart gewoon wel beter.
Lees edit, dat ik er niet bij sta maakt me niets uit, dat viel al wel te verwachtten eigenlijk.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23918065
quote:
Op zondag 12 december 2004 13:25 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Morgen .

Nog veilig thuisgekomen gister? .
nee, ik lig nog halfdood in de goot op de beatrixlaan
pi_23918069
quote:
Op zondag 12 december 2004 13:37 schreef DearPrudence het volgende: