quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:31 schreef -Mzraki- het volgende:
http://dl.iskon.hr/webcafe/garlando.wmv.
Ik mag hopen dat Joram er nu ook iets van heeft geleerdquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:04 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hehe, ja, die tips zijn wel zo handig.
[..]hehe, ik ben ook altijd bang dat zoiets mij overkomt, vandaar dat ik zoiets altijd wel een aantal keren check, hehe.
![]()
Als een ik-weet-niet-wat, maar dat maakt ook niet uit.quote:
Lucky bastardsquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:57 schreef MrAli het volgende:
gister was echt lachen, net met Ruben, Thomas en Marcus de fietsen en jassen bij Joram gedropt..komen we een of andere dronken vent tegen die aan een stuk door moppen aan het tappen was, eigenlijk waren ze helemaal niet leuk maar toch lachen we allemaal dubbel..
wij naar de Balcken, die vent liep achter ons aan en zou ff een rondje halen, komt ie ff later terug met 20 bier!!! vervolgens loopt ie na wel geteld 1 slok genomen te hebben de kroeg weer uit..en hebben wij dat bier maar opgedronken..als met al een goedkoop avondjeook nog een paar bier aan Rubens broer gegeven..want die zaten er ook..
al met al best leuk..
verder doet die facking kutpc van mij het nog steeds niet..en ook nog geen tijd gehad om er wat aan te doen, zometeen maar ff de videokaart eruit halen..want die is dus nog wel overgeclockt bedacht ik me net..
je had mee gekunt..quote:
True, maar moest vandaag toch wel topfit zijn.quote:
tsja..dat was je dus waarschijnlijk niet geweest..dat was ik ook niet helemaal..quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
True, maar moest vandaag toch wel topfit zijn.
Was best nog wel een zware wedstrijd, zaten nog een paar jongere gasten (zo'n 18 jaar) tussen, 2 daarvan konden nog behoorlijk hard aanvallen ook. Gelukkig hadden we Jitze (oud 1e klasse speler) als invaller, die maakte een hoop goed..
Oh ja, damn right, 4-0 overwinning. Had nog een paar goede snelle smashes, Jitze is een super-spelverdeler.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:05 schreef MrAli het volgende:
[..]
tsja..dat was je dus waarschijnlijk niet geweest..dat was ik ook niet helemaal..
maar hadden jullie gewonnen?
hehe, denk dat dat je wel zal lukken.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Als een ik-weet-niet-wat, maar dat maakt ook niet uit.
Zolang anderen er maar om kunnen lachen,.
Wauw!quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:05 schreef -Mzraki- het volgende:
w00000000000000t, ik hoor bij de Reactie games!![]()
![]()
![]()
Ik ben nu officieel een games-columnist!![]()
![]()
Dank je,quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:09 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
hehe, denk dat dat je wel zal lukken.
[..]
Wauw!gefeliciteerd!
8 uur zum hok, dan weet ik niet hoe laat we weg gaan, zo tussen 11 en 1 schat ik.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:18 schreef DearPrudence het volgende:
Hoe laat gaat men eigenlijk vanavond?
Dank, zal er de volgende keer op letten... btw laat ik die handschoenen maar achterwegequote:Op zaterdag 11 december 2004 10:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zwaar brak, maar o zo leuk!![]()
![]()
![]()
![]()
Maar hou de volgende keer je armen niet zo krampachtig naar beneden, en doe je mond dicht, staat meteen een stuk beter.
Je zult versteld staanquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:24 schreef errrrr het volgende:
[..]
Dank, zal er de volgende keer op letten... btw laat ik die handschoenen maar achterwege
Nu eten... douchen en naar het hok (uitgenodigd door henk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |