Ik las het in het Top Gear topic ja, goed om te weten.quote:Op zondag 12 december 2004 18:36 schreef -Mzraki- het volgende:
Overigens, Kees (en misschien ook Esmé): Top Gear begint vandaag om 20:00 CET ipv 21:00 CET, dit omdat er een één of ander debat na Top Gear komt.
Dus, een uurtje vroeger genieten vandaag.
quote:Op zondag 12 december 2004 05:16 schreef MAX_crazy het volgende:
damn.. wat was het weer lachuh vanaaf
"MrAli says hoi 2 Mzraki."
quote:
Huh, hoe kon jij toen op fok komen? Gisteravond was fok toch de hele avond down? Heb nu lekker de eerste 5 uur vrij (had alleen studieuren 's morgens...) Nouja, wat ik gister dus wou posten:quote:Op zondag 12 december 2004 21:35 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, ik denk dat ik maar eens verstandig ga doen en vroeg m'n bed inkruip, kan ik nog wat uurtjes lezen en lekker bijslapen.
Tot morgen allen.
Ik zou toch gaan twijfelen aan m'n voeding en btw, zit jij niet nog steeds op een niet-geaard stopcontact?quote:Op zondag 12 december 2004 20:16 schreef MrAli het volgende:
het word btw waarschijnlijk het derde mobo terug sturen binnen een half jaar..
ik begin nu toch ook wel een klein beetje aan mezelf te twijfelen..alhoewel ik toch echt niets fout doe..
ik heb nou alles los..en ook met alleen het mobo en een voeding, dus ook zonder cpu en ram voert ie niets uit..
ik denk dus dat ik wel mag concluderen dat ie kapot is..
quote:Op maandag 13 december 2004 16:21 schreef -Mzraki- het volgende:
9,3 voor Scheikunde, met Joram hoogste v/d klas
9,6 voor Informatica PO
9,5 voor engels, hoogste van de klas
7,4 voor geschiedenis proefwerk
7,1 voor geschiedenis inhaal proefwerk.
Gaat toch behoorlijk goed, jammer alleen van de 4,6 voor frans, máár dat boeit niet.
*zucht eens diep..*quote:Op maandag 13 december 2004 18:45 schreef DearPrudence het volgende:
9,5 engels, pw
6,4 duits2, pw tekstverklaring, heel moeilijk
7,2 anw, Debat
7,7 anw, pw
6,5 geschiedenis herkansing
6,2 geschiedenis, pw
-,- biologie, heb ik niet meer.
8,3 (!!!) wiskunde, pw
?,? frans 2, nog niet terug.
japz, ik heb zelf ook gedacht dat een onderdeel in mijn pc die handel constant sloopt,quote:Op maandag 13 december 2004 20:02 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik zou toch gaan twijfelen aan m'n voeding en btw, zit jij niet nog steeds op een niet-geaard stopcontact?
Bronquote:Nederlandse jeugd drinkt veel alcohol
Van alle Europese scholieren nuttigen de Nederlandse het meeste alcohol, zo blijkt uit een onderzoek van de European School Survey on Alohol and Other Drugs (ESPAD). Zeker 25% van de 15 en 16-jarigen drinkt vaker dan tien keer in de maand. De Hollandse jeugd drinkt niet alleen vaak, ze drinkt ook veel. Ruim 33% gaf aan minstens drie keer per maand vijf glazen bier of meer te drinken.
De Nederlandse scholieren liggen niet echt wakker over mogelijke schadelijke effecten van alcohol. Slechts 17% verwacht negatieve gevolgen van het eigen alcoholgebruik, zoals schade aan de gezondheid of problemen met de politie.
Na de Nederlandse jongeren is het de jeugd van Engeland, Ierland en Malta die het meest drinken.
Met het roken van sigaretten en het gebruik van harddrugs zit de Nederlandse jeugd in de middenmoot. Opvallend is dat dit ook voor het gebruik van softdrugs geldt, dat in ons land als enige in de EU gedoogd wordt. Zo'n 13% van de jongeren zegt in de maand voorafgaand aan het onderzoek een jointje te hebben gerookt. Zweden scoort hiermee het laagst. Slechts 1% van de jeugd gaf aan in de afgelopen maand cannabis te hebben gebruikt.
DAMNIT RUBEN!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:23 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heb dus géén 4,6 voor m'n franse leestoetsStomme Joep
8,4 voor Franse woordjes, 7,3 voor Wis B1, ga ik herkansen, 8,4 voor B2.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Pfft, net bijna een aanrijding met een halvegare in een auto die het nodig vond op de kruising bij de Elemert zo scherp de bocht te nemen dat ie bijna frontaal tegen mij op knalde. Ongelofelijk, wat een idioten lopen rijden er toch rond.
Gelukkig heb je het overleefdquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Pfft, net bijna een aanrijding met een halvegare in een auto die het nodig vond op de kruising bij de Elemert zo scherp de bocht te nemen dat ie bijna frontaal tegen mij op knalde. Ongelofelijk, wat een idioten lopen er toch rond.
Deuk in de auto, trap na.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Pfft, net bijna een aanrijding met een halvegare in een auto die het nodig vond op de kruising bij de Elemert zo scherp de bocht te nemen dat ie bijna frontaal tegen mij op knalde. Ongelofelijk, wat een idioten lopen er toch rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |