abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23924415
Overigens, Kees (en misschien ook Esmé ): Top Gear begint vandaag om 20:00 CET ipv 21:00 CET, dit omdat er een één of ander debat na Top Gear komt.

Dus, een uurtje vroeger genieten vandaag .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23924880
quote:
Op zondag 12 december 2004 18:36 schreef -Mzraki- het volgende:
Overigens, Kees (en misschien ook Esmé ): Top Gear begint vandaag om 20:00 CET ipv 21:00 CET, dit omdat er een één of ander debat na Top Gear komt.

Dus, een uurtje vroeger genieten vandaag .
Ik las het in het Top Gear topic ja, goed om te weten.

Verder wel een leuke auto, alleen lijkt ie behoorlijk op mijn Mustang GT. Hij is iig even snel.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  zondag 12 december 2004 @ 20:10:10 #128
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_23926482
quote:
Op zondag 12 december 2004 05:16 schreef MAX_crazy het volgende:
damn.. wat was het weer lachuh vanaaf

"MrAli says hoi 2 Mzraki."
quote:
Op zondag 12 december 2004 12:24 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Crimineeltje .
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
  zondag 12 december 2004 @ 20:16:52 #129
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_23926625
het word btw waarschijnlijk het derde mobo terug sturen binnen een half jaar..
ik begin nu toch ook wel een klein beetje aan mezelf te twijfelen..alhoewel ik toch echt niets fout doe..
ik heb nou alles los..en ook met alleen het mobo en een voeding, dus ook zonder cpu en ram voert ie niets uit..
ik denk dus dat ik wel mag concluderen dat ie kapot is..
pi_23928371
Zo, ik denk dat ik maar eens verstandig ga doen en vroeg m'n bed inkruip, kan ik nog wat uurtjes lezen en lekker bijslapen.

Tot morgen allen .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23932264
quote:
Op zondag 12 december 2004 21:35 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, ik denk dat ik maar eens verstandig ga doen en vroeg m'n bed inkruip, kan ik nog wat uurtjes lezen en lekker bijslapen.

Tot morgen allen .
Huh, hoe kon jij toen op fok komen? Gisteravond was fok toch de hele avond down? Heb nu lekker de eerste 5 uur vrij (had alleen studieuren 's morgens...) Nouja, wat ik gister dus wou posten:

Ok, ik had dus van Sinterklaas het boekje 'Experimenten voor huis-tuin-en-keuken gekregen'... staan wel leuke ideeen in waarvan ik er vandaag wat heb gedaan... Een flits pakken, daar zelf een handige knop op zetten, en dan een camera lang open zetten...

Een balletje laten vallen:

Een elastiekje tegen de knop aanschieten:

En water op de knop laten vallen / water laten vallen en zelf de knop indrukken:

En ook nog het stofexplosiefproefje... ik heb dus 3 keer een steekvlammetje gehad, maar niet op de foto... hier zie je het stof, maar dus zonder explosie

Ik vind het wel een leuk boekje dus

Ook nog even een camera lang open zetten en dan met een laser je naam schrijven, is ook cool... nu heb ik het met mijn eigen camera gedaan, waardoor ik letter voor letter moest, maar is opzich wel leuk (als je het op bepaalde dingen kan doen is het wel cool, ga ik morgen ofzo is proberen... m'n naam op het dak van de buren ofzo )
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
pi_23941648
Aparte foto's, lijkt me lastig fotograferen.

Overigens, vanavond weer Het Groot Dictee der Nederlandsche Taal. Ga voor de verandering maar eens mee doen, denk ik.
- Beverly Sills
pi_23944157
9,3 voor Scheikunde, met Joram hoogste v/d klas
9,6 voor Informatica PO
9,5 voor engels, hoogste van de klas
7,4 voor geschiedenis proefwerk
7,1 voor geschiedenis inhaal proefwerk.

Gaat toch behoorlijk goed, jammer alleen van de 4,6 voor frans, máár dat boeit niet .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23947441
9,5 engels, pw
6,4 duits2, pw tekstverklaring, heel moeilijk
7,2 anw, Debat
7,7 anw, pw
6,5 geschiedenis herkansing
6,2 geschiedenis, pw
-,- biologie, heb ik niet meer.
8,3 (!!!) wiskunde, pw
?,? frans 2, nog niet terug.
pi_23949264
quote:
Op zondag 12 december 2004 20:16 schreef MrAli het volgende:
het word btw waarschijnlijk het derde mobo terug sturen binnen een half jaar..
ik begin nu toch ook wel een klein beetje aan mezelf te twijfelen..alhoewel ik toch echt niets fout doe..
ik heb nou alles los..en ook met alleen het mobo en een voeding, dus ook zonder cpu en ram voert ie niets uit..
ik denk dus dat ik wel mag concluderen dat ie kapot is..
Ik zou toch gaan twijfelen aan m'n voeding en btw, zit jij niet nog steeds op een niet-geaard stopcontact?
pi_23949274
10 voor m'n informacica PO....
10% van m'n eindexamenlijst-cijfer
  maandag 13 december 2004 @ 21:56:20 #137
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_23953777
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:21 schreef -Mzraki- het volgende:
9,3 voor Scheikunde, met Joram hoogste v/d klas
9,6 voor Informatica PO
9,5 voor engels, hoogste van de klas
7,4 voor geschiedenis proefwerk
7,1 voor geschiedenis inhaal proefwerk.

Gaat toch behoorlijk goed, jammer alleen van de 4,6 voor frans, máár dat boeit niet .
quote:
Op maandag 13 december 2004 18:45 schreef DearPrudence het volgende:
9,5 engels, pw
6,4 duits2, pw tekstverklaring, heel moeilijk
7,2 anw, Debat
7,7 anw, pw
6,5 geschiedenis herkansing
6,2 geschiedenis, pw
-,- biologie, heb ik niet meer.
8,3 (!!!) wiskunde, pw
?,? frans 2, nog niet terug.
*zucht eens diep..*

3.0 voor wiskunde
6.3 voor wiskunde (herkansing)
verder weet ik nog niets..
owja..
scheikunde niet goed gemaakt,
anw debat zeer goed, alleen nog geen definitief cijfer
anw pw redelijk
bio ook wel redelijk
en engelse brief zal ook wel snor zitten..
pi_23954063
hmm...
tot nu toe
6.5 NL solicitatiebrief
8.0 Engels (grr, 2 stomme schrijffouten (To bit, terwijl dat ook gewoon op het bord stond, en coucel )
9.2 Scheikunde, bijna netzogoed als Uber-Ruben
8.3 Biologie, bijna netzogoed als Uber-Henk
6.2 voor ANW herkansing ... ga die is goed bespreken...
9.6 voor digitaal dossier, een dagelijks informatiesysteem vergeten te tekenen
En ik hoorde dat met Frans een 6.0 het hoogste was, dus dat zal niet veel soeps wezen
Nouja, ben wel nieuwsgierig naar wiskunde / natuurkunde

Net het groot dictee gedaan, jeez, wat een woorden weer... had 46 fout, viel me nog best mee

maandag 13 december 2004 @ 22:17:22 #139
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_23954280
quote:
Op maandag 13 december 2004 20:02 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Ik zou toch gaan twijfelen aan m'n voeding en btw, zit jij niet nog steeds op een niet-geaard stopcontact?
japz, ik heb zelf ook gedacht dat een onderdeel in mijn pc die handel constant sloopt,
wat kan dat zijn.., een beetje hardop denken, van wat er aan de bovenkant aan de achterkant in gestoken is:
toetsenbord, muis, geluidsboxen, netwerk, usb kabeltjes voor mijn camera + mobiel, stuurtje, en de afstandsbediening van mijn tv-kaart, de coax-kabel van mijn tv-kaart en de radio via mijn tv-kaart.. niet dat is uitgesloten, binnenin mijn case:
werkgeheugen, tv-kaart, flopdrive, dvd-brander, cd-brander, cd-speler, fans, fan-controller.. ook niet..
binnenin blijft over, videokaart, dat zou bij het laatste mobo kunnen, aangezien ie flink overgeclockt is met een passieve koeling, maar dat was ie bij de eerste 2 niet dus dat streep ik ook weg..
de twee hard disks die erin hangen kunnen eigenlijk ook niet aangezien de ene al meer dan 3,5 jaar oud is, en dan had ik er als wel eerder last van gehad, de andere is 1 jaar oud, en daar had ik dan ook wel last van gehad in een eerder stadium zou je zeggen, maar zou in principe kunnen aangezien op mijn eerste 64 bits mobo de ide-controller naar de maan was.. maar lijkt me niet logisch..
de cpu blijft inside nog over, maar ik zou zeggen dat die eerder zelf naar de klote geholpen word als daar iets mis mee is, i.p.v. dat het ff het mobo naar de klote helpt..
inside hou je idd over, en aan de achterkant gevoed door de stroom van het net via de powercable.., de voeding..dus dat zou het meest logische zijn als je gaat kijken naar andere onderdelen die een handje zouden kunnen helpen aangezien het echt geen hoogste kwaliteit is..en het toch wel een zeer belangrijk onderdeel is..en te veel of te weinig stroom kan fataal zijn..dat is vanzelfsprekend..
ik had eraan gedacht..en het ook al geoppert op school..maar daar was je misschien niet bij..
dus...heeft iemand hier maybe een voedinkie liggen van minimaal 250 W..uiteraard ATX..meld het dan even..
  maandag 13 december 2004 @ 23:32:39 #140
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_23956293
beste luitjes alhier..:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/987332
een van mijn vele problemen..
pi_23968037
Wiskunde B1 8,0
Wiskunde B1,2 8,7
Informatica PO 9,2
Scheikunde 8,7
Frans woordjes/grammatica 9,6
Frans tekstverklaring 6,8
Nederlands sollicitatiebrief 7,3
Engels 8,5

- Beverly Sills
pi_23968349
Ik heb dus géén 4,6 voor m'n franse leestoets Stomme Joep

8,4 voor Franse woordjes, 7,3 voor Wis B1, ga ik herkansen, 8,4 voor B2.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23969318
quote:
Nederlandse jeugd drinkt veel alcohol

Van alle Europese scholieren nuttigen de Nederlandse het meeste alcohol, zo blijkt uit een onderzoek van de European School Survey on Alohol and Other Drugs (ESPAD). Zeker 25% van de 15 en 16-jarigen drinkt vaker dan tien keer in de maand. De Hollandse jeugd drinkt niet alleen vaak, ze drinkt ook veel. Ruim 33% gaf aan minstens drie keer per maand vijf glazen bier of meer te drinken.

De Nederlandse scholieren liggen niet echt wakker over mogelijke schadelijke effecten van alcohol. Slechts 17% verwacht negatieve gevolgen van het eigen alcoholgebruik, zoals schade aan de gezondheid of problemen met de politie.

Na de Nederlandse jongeren is het de jeugd van Engeland, Ierland en Malta die het meest drinken.

Met het roken van sigaretten en het gebruik van harddrugs zit de Nederlandse jeugd in de middenmoot. Opvallend is dat dit ook voor het gebruik van softdrugs geldt, dat in ons land als enige in de EU gedoogd wordt. Zo'n 13% van de jongeren zegt in de maand voorafgaand aan het onderzoek een jointje te hebben gerookt. Zweden scoort hiermee het laagst. Slechts 1% van de jeugd gaf aan in de afgelopen maand cannabis te hebben gebruikt.
Bron
- Beverly Sills
pi_23969525
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 15:23 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heb dus géén 4,6 voor m'n franse leestoets Stomme Joep

8,4 voor Franse woordjes, 7,3 voor Wis B1, ga ik herkansen, 8,4 voor B2.
DAMNIT RUBEN!!

7 voor frans, 8,6 voor frans luistertoets.
Ga niks herkansen.
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:55:04 #145
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_23971453
update:

5,6 voor scheikunde..dat is voor mijn doen een uitmuntende topprestatie..
en een 6,9 voor biologie..dat is wel redelijk, aangezien de hoeveelheid stof en de tijd die ik eraan besteed heb..

verder net de RMA-aanvraag voor mijn mobo verstuurd, nu eens een voedinkie uitzoeken..
pi_23973019
Altijd leuk, koop je een wegwerpcameraatje om de flits uit te slopen, lees je 20x CAUTION, HIGH VOLTAGE
pi_23973397
Pfft, net bijna een aanrijding met een halvegare in een auto die het nodig vond op de kruising bij de Elemert zo scherp de bocht te nemen dat ie bijna frontaal tegen mij op knalde. Ongelofelijk, wat een idioten lopen er toch rond.
- Beverly Sills
pi_23973703
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 19:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Pfft, net bijna een aanrijding met een halvegare in een auto die het nodig vond op de kruising bij de Elemert zo scherp de bocht te nemen dat ie bijna frontaal tegen mij op knalde. Ongelofelijk, wat een idioten lopen rijden er toch rond.
pi_23974839
quote:
Pfft, net bijna een aanrijding met een halvegare in een auto die het nodig vond op de kruising bij de Elemert zo scherp de bocht te nemen dat ie bijna frontaal tegen mij op knalde. Ongelofelijk, wat een idioten lopen er toch rond.
Gelukkig heb je het overleefd
pi_23975325
quote:
Deuk in de auto, trap na.

Heb je hem een grote mond gegeven? .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')