Eh, nee. Was best wel geschrokken, vooral ook omdat je zoiets totaal niet verwacht. Zelfs geen nummerbord o.i.d. onthouden.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Deuk in de auto, trap na.
Heb je hem een grote mond gegeven?.
Iemand die ik ken heeft dat een keer gedaan, een of andere maniak die 5x te hard reed door een woonwijk en bijna z'n dochter onder de auto had, maar hij mocht mooi zelf de kras vergoeden!quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Deuk in de auto, trap na.
Heb je hem een grote mond gegeven?.
ja natuurlijk heb ik die voor je..quote:Op woensdag 15 december 2004 15:36 schreef NerdoNielso het volgende:
Heeft iemand 10 200 Ohm weerstanden voor mij te koop / huur ?
Gaaf, mag ik ze zo komen ophalen? kan ik weer verder solderenquote:Op woensdag 15 december 2004 15:46 schreef MrAli het volgende:
[..]
ja natuurlijk heb ik die voor je..
U know that..!!
Oliequote:Op woensdag 15 december 2004 17:22 schreef errrrr het volgende:
Hmm, net Mad Max 2 gekeken, bestwel leuke film
le same ici.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik verveel me, al m'n huiswerk al weer af.
Tja, al die vrije middagen he, wat moet je ermee?.
Al m'n goede films staan op m'n PC, ben nu bezig The Incredibles aan het downloaden, ben toch wel benieuwdquote:Op woensdag 15 december 2004 17:41 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
le same ici.
Wel met een groepje inkopen gedaan voor versiering van de Question voor de kerstbal.
Maar dan nog om 2 uur al thuis, en verveeld.
Iemand een goeie film thuisliggen?
Ja, dat vroeg ik me ook al af, kerstig is wel héél cryptischquote:Op woensdag 15 december 2004 19:30 schreef NerdoNielso het volgende:
Zeg Esme, jij als mede-kerstgala-organisator weet dit vast wel: Is het de bedoeling dat we met een leuk kerstpak aankomen op het gala of moeten we knap in het pak met een kerst-tintje![]()
zat goede filmsquote:Op woensdag 15 december 2004 17:41 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
le same ici.
Wel met een groepje inkopen gedaan voor versiering van de Question voor de kerstbal.
Ok, refreshen voordat ik post wil ook wel helpen, maar dat bedoel ik dus ookquote:Op woensdag 15 december 2004 19:30 schreef NerdoNielso het volgende:
Zeg Esme, jij als mede-kerstgala-organisator weet dit vast wel: Is het de bedoeling dat we met een leuk kerstpak aankomen op het gala of moeten we knap in het pak met een kerst-tintje![]()
Heel Duidelijkquote:Op woensdag 15 december 2004 22:22 schreef DearPrudence het volgende:
Over het kerstbal-kleding-gedoe:
Je mag strak in pak komen met een leuk kersttintje, zoals een kerstmuts of slinger of wat dan ook.
Of je mag in een hele leuke sneeuwpop of kerstman of kerstboom outfit komen.
We doen ook een prijsuitreiking wie het orgineelst en leukste pak aanheeft.
Zo alles duidelijk?
je weet waar mijn huis woont..quote:Op woensdag 15 december 2004 15:52 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Gaaf, mag ik ze zo komen ophalen? kan ik weer verder solderen
jij bent niet goed snik..quote:Op woensdag 15 december 2004 17:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik verveel me, al m'n huiswerk al weer af.
Tja, al die vrije middagen he, wat moet je ermee?.
zo'n 250 á 300..quote:Op woensdag 15 december 2004 17:41 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
le same ici.
ik kom wel in mijn normale kloffie..quote:Op woensdag 15 december 2004 22:22 schreef DearPrudence het volgende:
Over het kerstbal-kleding-gedoe:
Je mag strak in pak komen met een leuk kersttintje, zoals een kerstmuts of slinger of wat dan ook.
Of je mag in een hele leuke sneeuwpop of kerstman of kerstboom outfit komen.
We doen ook een prijsuitreiking wie het orgineelst en leukste pak aanheeft.
Zo alles duidelijk?
Ik heb hem op dvdquote:Op donderdag 16 december 2004 12:47 schreef MrAli het volgende:
overigens is onze klas bestempeld als een 'kinderachtige klas', aldus Henk Zevenbergen tijdens Engels, en met name dan 'De Bende Van Zes', en op de vraag wie daar dan wel niet in zaten kwam er min of meer Matthijs, Thomas, Ruben, Marcus en ik in zaten, en als zesde Bart waarschijnlijk..grappig..
eigenlijk zou ik wel eens met een verbogen camera willen meekijjken bij zo'n vergadering..
wat heb je op dvdquote:Op donderdag 16 december 2004 12:56 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik heb hem op dvd
En ik ben ook besproken
Iedereen wordt besproken.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:56 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik heb hem op dvd
En ik ben ook besproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |