abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24037437
Woei, ik heb een nieuw dekbed gekregen, spacey en vakjes-rijk. *mooi*

.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24037817
quote:
17-12-2004 15:20:14 Ruben | 15 days 'till white heaven. alecia euhm, hi
17-12-2004 15:20:18 Ruben | 15 days 'till white heaven. alecia are you danish?
17-12-2004 15:20:34 Ruben | 15 days 'till white heaven. alecia or german :
17-12-2004 15:20:53 alecia Ruben | 15 days 'till white heaven. yes
17-12-2004 15:21:12 Ruben | 15 days 'till white heaven. alecia well, hi there.
17-12-2004 15:21:26 Ruben | 15 days 'till white heaven. alecia where did I get the honor of being added to your list from?
17-12-2004 15:22:01 alecia Ruben | 15 days 'till white heaven. i want to try an e-mail adress if you don t like it you can do me away from your e-mail
17-12-2004 15:22:04 alecia Ruben | 15 days 'till white heaven. msn
17-12-2004 15:22:21 Ruben | 15 days 'till white heaven. alecia oh, no it's not a problem.
17-12-2004 15:22:25 Ruben | 15 days 'till white heaven. alecia but why'd you add me?
17-12-2004 15:22:28 alecia Ruben | 15 days 'till white heaven. oke
17-12-2004 15:23:26 alecia Ruben | 15 days 'till white heaven. i want to try something some people in my list are so boring and never online.do you know what i mean and i want something else than al that german people
17-12-2004 15:23:47 Ruben | 15 days 'till white heaven. alecia I see
17-12-2004 15:23:59 Ruben | 15 days 'till white heaven. alecia and rubenmaas was the first account that came up into you or what?
17-12-2004 15:24:01 Ruben | 15 days 'till white heaven. alecia seems rather unlikely.
17-12-2004 15:24:28 alecia Ruben | 15 days 'till white heaven. no a friend from me in german called ruben maas to
17-12-2004 15:24:41 Ruben | 15 days 'till white heaven. alecia I see :
17-12-2004 15:24:49 alecia Ruben | 15 days 'till white heaven. and i think i try that name
17-12-2004 15:24:54 Ruben | 15 days 'till white heaven. alecia well, I'm not *that* Ruben Maas, I'm just another one
17-12-2004 15:24:59 Ruben | 15 days 'till white heaven. alecia from The Netherlands actually.
17-12-2004 15:25:02 alecia Ruben | 15 days 'till white heaven. yes i know
17-12-2004 15:25:54 alecia Ruben | 15 days 'till white heaven. ow the netherlands.i've been there one time in rotterdam ,amsterdam and breda
17-12-2004 15:26:11 Ruben | 15 days 'till white heaven. alecia Last week I've visited Berlin with my class.
17-12-2004 15:26:16 Ruben | 15 days 'till white heaven. alecia It was quite an experience.
*riiiight*, wordt ik dus opeens toegevoegd door een bepaalde Alecia, ze komt uit Duitsland, is ook 16 en kent toevallig ook een Ruben Maas, niet ik natuurlijk. Maargoed.

Dit lijkt me allemaal wat toevallig, ze sprak ook wel wat nederlands. Hmmm, maar eens nifty in de gaten houden .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24039177
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:22 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Ik denk dat ik een baard laat groeien en die ga blonderen
Kan je dat dan al?
quote:
ruben's msn gesprekdinges met alecia
Het is best mogelijk hoor ruben maas.
Had ik een namelijk een keer met anouschka maas. serieus. Alleen was die ook wel gewoon nederlands.

Btw. zitten wel een aantal fouten in je zinnen hoor.
pi_24039224
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 16:41 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Had ik een namelijk een keer met anouschka maas. serieus. Alleen was die ook wel gewoon nederlands.

Het lijkt mij niet erg waarschijnlijk, maar goed, wat niet kan...
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_24039372
quote:

[..]

Kan je dat dan al?
[..]

Uiteraard, maar die óók 16 is, Duits, ze heeft niet verteld wáár ze uit Duitsland komt.
quote:
Mja, sommige liepen niet al te lekker, maar vergeleken met haar bracht ik het er me nog best goed vanaf .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24039456
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 16:44 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Het lijkt mij niet erg waarschijnlijk, maar goed, wat niet kan...
Ik speel het spelletje nog wel even mee.

Misschien ben ik ook wel gewoon paranoia, kan ook.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24040345
quote:
Op donderdag 16 december 2004 15:26 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ponk!

Nog 16 dagen .

Veel plezier, met je weekend .
You can't spell believe without lie
pi_24040420
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 17:29 schreef Ponk het volgende:

[..]
15 nu dus.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24040488
quote:
Op donderdag 16 december 2004 15:26 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ponk!

Nog 16 dagen .

Veel plezier, met je weekend .
Ja dank U dank U, ben nu heelhuids op texel aangekomen

Zat samen met Boite op de boot en we hebben het wederom gehad over het lesgeven in het aankomend weekend. Kort samengevat komt het er op neer dat we met 3 leraren mee zijn die alledrie maar wat graag snowboardles willen geven, en daarnaast heeft Boite natuurlijk ook nog eens officiele papieren als snowboardleraar. 8)
De (door ons dus misschien wel helemaal verkeerde) gevonden oplossing is dat we onze gevorderden lessen sterk gaan proberen te promoten. Dus mocht je van 1 van ons 3, of van alle 3 tegelijk nog gevorderden les willen krijgen, houd er dan rekening mee dat we daarvoor een (nog te bepalen) vergoeding voor vragen.

Heb net trouwens mijn snowboard weer eens uit de kast gescharreld, tering, nu komt het toch op eens dicht bij en kan ik weer eens aan niks anders denken...

Met de sneeuw komt het volgens mij wel goed, de komende 3 dagen sneeuwt het er iig.:

pi_24040561
Ja ging iets gruwelijk fout net.

Ach ja mijn pc alhier op texel is niet de beste meer zullen we maar zeggen
pi_24040684
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 17:34 schreef Ponk het volgende:

[..]

Zat samen met Boite op de boot en we hebben het wederom gehad over het lesgeven in het aankomend weekend. Kort samengevat komt het er op neer dat we met 3 leraren mee zijn die alledrie maar wat graag snowboardles willen geven, en daarnaast heeft Boite natuurlijk ook nog eens officiele papieren als snowboardleraar. 8)
De (door ons dus misschien wel helemaal verkeerde) gevonden oplossing is dat we onze gevorderden lessen sterk gaan proberen te promoten. Dus mocht je van 1 van ons 3, of van alle 3 tegelijk nog gevorderden les willen krijgen, houd er dan rekening mee dat we daarvoor een (nog te bepalen) vergoeding voor vragen.
Dat er altijd nog wat bij te leren valt is nou eenmaal zo. Alleen ga ik niet met Marcel mee om wat te leren, maar toch om meer met m'n maten te kunnen boarden, wat ik normaliter, wanneer ik met m'n ouders meeben, niet kan doen. Daarbij heb ik nu 4 weken ervaring, en heb ik de basis onderhand dus ook wel door.

Maar wanneer ik van het voorjaar weer met m'n ouders meega ga ik zeker weer lessen nemen, carven, fakie rijden e.d. kun je altijd beter leren
quote:
Heb net trouwens mijn snowboard weer eens uit de kast gescharreld, tering, nu komt het toch op eens dicht bij en kan ik weer eens aan niks anders denken...
Ach, bij Alwin en mij is het de afgelopen paar maanden al niet anders denk ik . Ik heb 2 weken geleden een compleet nieuwe set gekocht: Burton Bullet 162, Burton Custom bindingen en Salomon boots, allen 2005. Alwin heeft volgens mij al een grote dvd klaar met alleen maar snowboardfilms, mss voor in de bus oid .
quote:
Met de sneeuw komt het volgens mij wel goed, de komende 3 dagen sneeuwt het er iig.:

[afbeelding]
Je kunt op de webcam al een week oid mensen zien skiën/boarden, dus enkele pistes zijn iig al open.
Webcam: http://www.peak.at/mallnitz/live.phtml?name=mallnitz al is het nu wel donker .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24040725
Heeft Boite trouwens Anwarter of zo'n Nederlandse Snowboard-leraar certificaat (oid)?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24040886
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 17:42 schreef -Mzraki- het volgende:
Heeft Boite trouwens Anwarter of zo'n Nederlandse Snowboard-leraar certificaat (oid)?
Oei durf het niet eens te zeggen, volgens mij heet het idd Anwarter of zoiets ja

Bedoelde ook niet dat ik je verplichtte om les te nemen, we willen alleen iets meer aandacht aan de gevorderden lessen gaan geven.

En dat setje wat je gekocht hebt is niet de minste, als Burton fan kan ik dat wel bekoren hehe
  vrijdag 17 december 2004 @ 17:51:34 #215
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24040949
quote:
Op donderdag 16 december 2004 20:26 schreef errrrr het volgende:

[..]

Als je even naar de smilies kijkt zie je dat het niet echt serieus bedoelt is
Maar het is het leukst als je iets origineels kerstigs aantrekt ...
zucht..jij vat ook alles serieus op..
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
pi_24040974
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 17:48 schreef Ponk het volgende:

[..]

Oei durf het niet eens te zeggen, volgens mij heet het idd Anwarter of zoiets ja

Bedoelde ook niet dat ik je verplichtte om les te nemen, we willen alleen iets meer aandacht aan de gevorderden lessen gaan geven.
En meer aandacht in de zin van meer aandacht per leerling of in meer verschillende disciplines les gaan geven, of iets totaal anders?

Daarbij blijven de beginners-lessen uiteraard het belangrijkst, want anders heb je straks niet alleen een snowboarder met een gebroken arm, maar ook meteen 20 skiërs die hij in z'n kamikaze-vlucht naar beneden meenam, maar dat spreek wel voor zich .
quote:
En dat setje wat je gekocht hebt is niet de minste, als Burton fan kan ik dat wel bekoren hehe
Tja, ik was dat huurspul nu wel zat, wilde eindelijk wel eens een board hebben waar ik geen drag had en die ik zelf goed kon onderhouden.

Wat voor stance raad jij eigenlijk aan? De verkoper heeft ze op 25/15 gezet, maar dat voelt niet echt natuurlijk, fakie rijden lijkt me zo ook erg lastig worden.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  vrijdag 17 december 2004 @ 17:54:10 #217
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24041010
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:37 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

*riiiight*, wordt ik dus opeens toegevoegd door een bepaalde Alecia, ze komt uit Duitsland, is ook 16 en kent toevallig ook een Ruben Maas, niet ik natuurlijk. Maargoed.

Dit lijkt me allemaal wat toevallig, ze sprak ook wel wat nederlands. Hmmm, maar eens nifty in de gaten houden .
zo heb ik iemand uit Noorwegen en iemand uit Canada in mijn lijst, alletwee meisjes, teminste..dat beweren ze en ze zijn 14 en 16 jaar als ik ze mag geloven (ze staan wel los van elkaar..).. dus tsja..
pi_24041029
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 17:54 schreef MrAli het volgende:

[..]

zo heb ik iemand uit Noorwegen en iemand uit Canada in mijn lijst, alletwee meisjes, teminste..dat beweren ze en ze zijn 14 en 16 jaar als ik ze mag geloven (ze staan wel los van elkaar..).. dus tsja..
Tja, ik heb ook wel meer dan genoeg mensen uit het buitenland, meeste ken ik via IRC of online gamen. Dat iemand me *zomaar* toevoegd heb ik echter nog nooit gehad.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  vrijdag 17 december 2004 @ 17:55:45 #219
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24041038
quote:

[..]

Kan je dat dan al?
[..]

Niels moet zich echt elke pauze op school scheren als ie er nog een beetje toonbaar uit wil zien..
  vrijdag 17 december 2004 @ 17:59:57 #220
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24041129
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 17:34 schreef Ponk het volgende:

[..]

[afbeelding]
fijn te horen dat je weer heelhuids op Texel aangekomen bent
en was het maar aankomend weekend, het duurt nog even langer.. 15 dagen..

en gevorderde les lijkt me wel wat, en de prijs komen we wel overeen dan denk ik zo..
maar dan wel met een groepje..want alleen is dat niets..

en ik denk al 265 dagen aan niets anders, dat was namelijk vanaf de zondag na de zaterdag dat we terug kwamen vorige keer..
pi_24041137
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 17:52 schreef -Mzraki- het volgende:

En meer aandacht in de zin van meer aandacht per leerling of in meer verschillende disciplines les gaan geven, of iets totaal anders?

Daarbij blijven de beginners-lessen uiteraard het belangrijkst, want anders heb je straks niet alleen een snowboarder met een gebroken arm, maar ook meteen 20 skiërs die hij in z'n kamikaze-vlucht naar beneden meenam, maar dat spreek wel voor zich .
Meer aandacht inderdaad in de zin van meerdere disciplines, dus verschillende groepen gevorderden, en natuurlijk komen de beginners op de eerste plaats, maar we zijn met zijn 3en, en zo bar veel beginners verwachten we volgens mij niet, of jij moet beter weten...
quote:
Tja, ik was dat huurspul nu wel zat, wilde eindelijk wel eens een board hebben waar ik geen drag had en die ik zelf goed kon onderhouden.

Wat voor stance raad jij eigenlijk aan? De verkoper heeft ze op 25/15 gezet, maar dat voelt niet echt natuurlijk, fakie rijden lijkt me zo ook erg lastig worden.
Ja precies eigen spul is veel idealer.
Ik rijd zelfs 30/15, ben nogal een snelheids en freecarve freak.
Heb het ook op een carveboard geleerd dus...
Alleen wil ik als we dit jaar dan eindelijk eens een goede halfpipe hebben mijn stance verzetten naar duckstance om ook fakie in de halfpipe te kunnen gaan zonder snelheid te verliezen.

Burton Bullet 162, die is toch zo blauwachtig? iig heel strak design, logisch want het is een burton.
En ik neem aan dat je zwarte bindingen erbij hebt.
pi_24041188
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 17:59 schreef MrAli het volgende:

[..]

fijn te horen dat je weer heelhuids op Texel aangekomen bent
en was het maar aankomend weekend, het duurt nog even langer.. 15 dagen..

en gevorderde les lijkt me wel wat, en de prijs komen we wel overeen dan denk ik zo..
maar dan wel met een groepje..want alleen is dat niets..

en ik denk al 265 dagen aan niets anders, dat was namelijk vanaf de zondag na de zaterdag dat we terug kwamen vorige keer..
Ja sorry, idd een nogal fanatiek foutje, aankomende vakantie bedoelde ik hehehe
nouja we hopen dus wel een groepje te kunnen vormen ja, daarom informeren we jullie er nu ook al over.
Nu eerst ff eten...
pi_24041214
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 18:00 schreef Ponk het volgende:

[..]

Meer aandacht inderdaad in de zin van meerdere disciplines, dus verschillende groepen gevorderden, en natuurlijk komen de beginners op de eerste plaats, maar we zijn met zijn 3en, en zo bar veel beginners verwachten we volgens mij niet, of jij moet beter weten...
Nee klopt, ik weet het iig van 1: JP, en die moet je in de gaten houden .
quote:
Ja precies eigen spul is veel idealer.
Ik rijd zelfs 30/15, ben nogal een snelheids en freecarve freak.
Heb het ook op een carveboard geleerd dus...
Alleen wil ik als we dit jaar dan eindelijk eens een goede halfpipe hebben mijn stance verzetten naar duckstance om ook fakie in de halfpipe te kunnen gaan zonder snelheid te verliezen.

Burton Bullet 162, die is toch zo blauwachtig? iig heel strak design, logisch want het is een burton.
En ik neem aan dat je zwarte bindingen erbij hebt.

Die, en inderdaad zwarte Custom bindingen, met zieke bling bling erop .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24041226
eten .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  vrijdag 17 december 2004 @ 18:04:40 #225
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24041232
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 17:41 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Dat er altijd nog wat bij te leren valt is nou eenmaal zo. Alleen ga ik niet met Marcel mee om wat te leren, maar toch om meer met m'n maten te kunnen boarden, wat ik normaliter, wanneer ik met m'n ouders meeben, niet kan doen. Daarbij heb ik nu 4 weken ervaring, en heb ik de basis onderhand dus ook wel door.

Maar wanneer ik van het voorjaar weer met m'n ouders meega ga ik zeker weer lessen nemen, carven, fakie rijden e.d. kun je altijd beter leren
[..]
ik denk persoonlijk dat je fakie het beste zelf kan leren door gewoon heel veel te proberen, want je weet hoe het moet..
quote:
Ach, bij Alwin en mij is het de afgelopen paar maanden al niet anders denk ik . Ik heb 2 weken geleden een compleet nieuwe set gekocht: Burton Bullet 162, Burton Custom bindingen en Salomon boots, allen 2005. Alwin heeft volgens mij al een grote dvd klaar met alleen maar snowboardfilms, mss voor in de bus oid .
[..]

Je kunt op de webcam al een week oid mensen zien skiën/boarden, dus enkele pistes zijn iig al open.
Webcam: http://www.peak.at/mallnitz/live.phtml?name=mallnitz al is het nu wel donker .
idd..
en die dvd weet ik zo net nog niet, daar zitten meer haken en ogen aan als ik eerste dacht..
en ik moet eerst maar eens mijn pc weer aan de praat krijgen..
dus had ik Marcus het bevel gegeven dat hij die shit moest downloaden en branden, maar hij vond de snelheid te laag.. en uploaden en downloaden @ topspeed gaat bij hem kennerlijk niet samen..wat wel zo hoord..dus ik weet niet of het wat word, maar ik zal wel mijn best doen iig..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')