gedrag wel dus... okequote:Op zaterdag 4 december 2004 20:21 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, graaf die kortzichtige reacties maar op. Ik kan me namelijk niet herinneren dat ik iemands ras discrimineerde.
Daarmee is Berends de oorzaak van alle ellende! (wat betreft dit topic dan...)quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:13 schreef P-Style het volgende:
Reden waarom we jou nooit zo'n dergelijk topic hadden moeten laten openen:
- Jij scheert alle niet westerse immigranten over 1 kam!![]()
Gelukkig hebben we zelfgeproclameerde voerders van het vrije woord als jou om ons linkse oogkleppers terecht te wijzen. Hulde. Misschien moet je je wat verdiepen in het postgedrag van Lega-Nord. Nah, eigenlijk zegt de naam wel genoeg.quote:Op zondag 5 december 2004 03:23 schreef Davitamon het volgende:
Goh. Sommigen zouden ook eens niet op de proppen komen met termen als 'racisme' en 'nazi', als zelfgeproclameerde na-oorlogse 'verzetshelden'
misschien moet jij je eens verdiepen in de maatschappij...en wat er werkelijk speelt. positieve discr. is voorbij...quote:Op zondag 5 december 2004 03:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we zelfgeproclameerde voerders van het vrije woord als jou om ons linkse oogkleppers terecht te wijzen. Hulde. Misschien moet je je wat verdiepen in het postgedrag van Lega-Nord. Nah, eigenlijk zegt de naam wel genoeg.
Zo te zien hebben TBS patienten wat teveel vrijheid tijdens het computeruurtje.quote:Op zondag 5 december 2004 03:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien moet jij je eens verdiepen in de maatschappij
lekker he, de helft quoten, geeft wel een beetje aan waar ik mee van doen heb.quote:Op zondag 5 december 2004 03:42 schreef gelly het volgende:
[..]
Zo te zien hebben TBS patienten wat teveel vrijheid tijdens het computeruurtje.
Niet geheel waar..... dit heeft te maken met werkgelegenheidsopbouw per invidue en dit is vrij makkelijk te bewijzen :quote:[b]Op zaterdag 4 december 2004 14:20 Elke persoon allochtoon of autochtoon die werkt draagt bij aan de Nederlandse samenleving. Hoe laag het loon ook is.
Maar onmisbaar. Je hebt in een land een bepaalde hoeveelheid laag opgeleid werk nodig. Zo ook straatvegers. Anders loopt de economie vast.quote:Op zondag 5 december 2004 04:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet geheel waar..... dit heeft te maken met werkgelegenheidsopbouw per invidue en dit is vrij makkelijk te bewijzen :16 miljoen straatvegers maken nog steeds geen economie. 16 miljoen mensen die een hoogwaardig (technisch/economisch) product op de markt kunnen zetten wel.
Strategisch gezien is lage loon werk (in Nederland) verliesgevend.
En die positie is exclusief voor allo's? In iedere samenleving zijn mensen die een laag iq hebben of geen ambitie om carriere te maken. Het probleem is dat we in Nederland te gemakkelijk een uitkering verstrekken. Matigen we dat eens, dan kunnen die tienduizenden autochtone uitkeringstrekkers eens een straatje vegen.quote:Op zondag 5 december 2004 11:01 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Maar onmisbaar. Je hebt in een land een bepaalde hoeveelheid laag opgeleid werk nodig. Zo ook straatvegers. Anders loopt de economie vast.
Onderbouw dat nou eens, i.p.v. wat populistisch geblaat en subjectieve toeschrijvingen. Natuurlijk kun je niet zeggen dat Berends de bron van alle ellende zou zijn. Hij is slechts een boodschapper van het slechte nieuws. Nieuws dat jou misschien niet welgevallig in de oren klinkt, maar daarom is het nog niet minder waar.quote:Op zondag 5 december 2004 02:54 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Daarmee is Berends de oorzaak van alle ellende! (wat betreft dit topic dan...)
Wat een gelul Berends, racistisch, ondoordacht en zo ken ik er nog wel een paar...
Ik had je toch iets meer hersencellen toebedacht, jammerrr!![]()
Weet je hoeveel 'laaggeschoolden' (en vele andere hogeropgeleiden) je nodig hebt om 1 'mens dat een hoogwaardig (technisch/economisch) product op de markt kan zetten' in leven te houden?, schop alle allo's (of lagergeschoolden in het algemeen, als ik je goed begrijp) het land uit en de hele maatschappij + economie zakt in elkaar.quote:Op zondag 5 december 2004 04:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet geheel waar..... dit heeft te maken met werkgelegenheidsopbouw per invidue en dit is vrij makkelijk te bewijzen :16 miljoen straatvegers maken nog steeds geen economie. 16 miljoen mensen die een hoogwaardig (technisch/economisch) product op de markt kunnen zetten wel.
Weet je hoeveel 'laaggeschoolden' (en vele andere hogeropgeleiden) je nodig hebt om 1 'mens dat een hoogwaardig (technisch/economisch) product op de markt kan zetten' in leven te houden?, schop alle allo's (of lagergeschoolden in het algemeen, als ik je goed begrijp) het land uit en de hele maatschappij + economie zakt in elkaar.quote:Op zondag 5 december 2004 04:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zwartwerken betekent dat de hoogopgeleide werkende ziel meer belasting moet betalen om al die uitkeringstrekkende zwartwerkers te bekostigen.quote:Op zondag 5 december 2004 11:37 schreef rongvk het volgende:
[..]
Weet je hoeveel 'laaggeschoolden' (en vele andere hogeropgeleiden) je nodig hebt om 1 'mens dat een hoogwaardig (technisch/economisch) product op de markt kan zetten' in leven te houden?, schop alle allo's (of lagergeschoolden in het algemeen, als ik je goed begrijp) het land uit en de hele maatschappij + economie zakt in elkaar.
Strategisch gezien moet je blij zien dat zoveel allochtonen zwartwerken want dat betekend dat hoogopgeleiden minder uitgeven en meer winst maken.
Ook goedemorgen. Waarop baseer je deze kwalijke aantijging?quote:Op zondag 5 december 2004 02:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik snap prima wat Lega-Nord bedoelt, het is dan ook een nazi.
Niet onmisbaar....dat klopt als een bus....quote:Op zondag 5 december 2004 11:01 schreef George-Butters het volgende:
Maar onmisbaar. Je hebt in een land een bepaalde hoeveelheid laag opgeleid werk nodig. Zo ook straatvegers. Anders loopt de economie vast.
De vraag is alleen of dat product uberhaupt nog wel in Nederland gemaakt wordt.quote:Op zondag 5 december 2004 11:37 schreef rongvk het volgende:
Weet je hoeveel 'laaggeschoolden' (en vele andere hogeropgeleiden) je nodig hebt om 1 'mens dat een hoogwaardig (technisch/economisch) product op de markt kan zetten' in leven te houden?, schop alle allo's (of lagergeschoolden in het algemeen, als ik je goed begrijp) het land uit en de hele maatschappij + economie zakt in elkaar.
quote:Strategisch gezien moet je blij zien dat zoveel allochtonen zwartwerken want dat betekend dat hoogopgeleiden minder uitgeven en meer winst maken.
Nou, pas dan maar op he? Volgens jouw eigen redenatie in het Submission-topic lok je ze daarmee uit dus...quote:Op zondag 5 december 2004 03:42 schreef gelly het volgende:
[..]
Zo te zien hebben TBS patienten wat teveel vrijheid tijdens het computeruurtje.
Dan heb je helemaal geen appels.quote:Op zondag 5 december 2004 01:49 schreef pberends het volgende:
Jullie snappen precies wat LegaNord bedoeld. Hij heeft ook gelijk. Ik wil niet kiezen tussen de ene of de andere mand, ik wil helemaal geen mand, dan heb je ook geen rotte appels.
Dat is nu net het argument van de TS: immigranten hadden beter in de 2de of 3e wereld kunnen blijven. Dan hadden ze veel minden afval geproduceerd en dat was dus beter geweest voor het milieu. Snappiequote:Op zondag 5 december 2004 01:04 schreef Alcyone het volgende:
Kijk ook eens wat een westerling jaarlijks aan tonnen afval produceert en vergelijk dat met iemand uit de tweede of derde wereld. Dan schrik je.
Dit is onzin die je je door allochtonen hebt laten aanpraten. Uit frustratie verzinnen zij de gekste dingen om zichzelf in een beter daglicht te plaatsen. Treurig dat autochtonen die onzin blijkbaar zelf beginnen te gelovenquote:En van alle europese volkeren stinken nederlanders het hardst, we zijn viezerikken.
Molukkers ?!? 1975-1977quote:Op zondag 5 december 2004 14:23 schreef Ultravolt het volgende:
De stellign is onjuist. Met Indonesiérs, Hongaren etc hebben we nooit problemen gehad.
We hadden nooit laagopgeleide msolimimmigranten binnen moeten laten.
Je hebt duidelijk geen enkele koek van economie gegeten. Laagopgeleide banen moet je weginnoveren of naar het buitenland overplaatsen zodat je beter betaalde banen overhoudt. Zo ga je er per inwoner op vooruit. We hadden gastarbeiders dus ook helemaal niet nodig, dat werk kon overgeplaatst worden of vervangen worden door machines.quote:Op zondag 5 december 2004 11:01 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |