Ajoowquote:Op vrijdag 3 december 2004 18:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ga trainen, en daarna ER. Tot later.
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:04 schreef Bluezz het volgende:
Heb je iemand die het SCHoteltje in de gaten houdt?
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:16 schreef SCH het volgende:
Die popolon is zo'n klein nat keffertje dat te snel komt, zei ze.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:16 schreef SCH het volgende:
Je wilt juist nooit neuken maar praten, zei ze. Dat waardeert ze zo in je. Het diepmenSCHelijke contact.
Die popolon is zo'n klein nat keffertje dat te snel komt, zei ze.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:55 schreef tong80 het volgende:
Berry van Aerle brengt de stemming er al vroeg in.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:22 schreef tong80 het volgende:
Het gaat om de kwaliteit SCH, de kwaliteit. Onthoud dat nou eens.
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:25 schreef popolon het volgende:
Ik spuit vanuit het raam een volwassen vent van z'n brommert.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn broer heeft nog steeds last van zijn knie![]()
OMG - hij denkt ineens overal verstand van te hebben, deze nieuwe Yvonne-wannabeequote:Op vrijdag 3 december 2004 19:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zonder knieën had jij helemaal geen sex.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:42 schreef SCH het volgende:
Als ik er 50.000 heb, ga ik er niet zo'n circus van maken.
Overdreven gedoe
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hallo zij begonnen. Althans Arcee begon.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:01 schreef tong80 het volgende:
Godverdomme SCH hij zou zingen niet strippen.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:07 schreef SCH het volgende:
Hij heeft zijn kleren alweer aan, en kijk eens wie hij mee heeft genomen
[afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:06 schreef tong80 het volgende:
Ook leuk het gebaar van Mitt dat ie duidelijk maakt dat ie nog leeft.
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
krijg jij ook nog geld van hem?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:24 schreef pfaf het volgende:
WOEI!!!!!
Heracles nieuwe koploper. Dat wordt dronken worden vannacht.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:58 schreef rubbereend het volgende:
wat hebben de RKC supporters gedaan? heb SP gemist
Ja die laatste man die huilde hardstikke mooiquote:Op vrijdag 3 december 2004 23:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gooide aan het einde van de wedstrijd heel erg veel van die kleine knuffeltjes op het veld. Schreuder en een paar andere namen die vervolgens mee.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:26 schreef pascalheister het volgende:
vorig jaar stond ze ook met een dikke buik op pinkpop, dus nu al weer een kind op komst.. die heeft er zin in
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:26 schreef pascalheister het volgende:
vorig jaar stond ze ook met een dikke buik op pinkpop, dus nu al weer een kind op komst.. die heeft er zin in
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:31 schreef Eilanden het volgende:
Het lijkt me in ieder geval geen straf om daar bovenop te liggen
Voor haar wel natuurlijkquote:Op zaterdag 4 december 2004 00:31 schreef Eilanden het volgende:
Het lijkt me in ieder geval geen straf om daar bovenop te liggen
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:54 schreef Blumchen het volgende:Zo.. ik ben weer thuis.. Nog steeds geen drank op.. Wel een slokje genomen.. Maar t valt nog steeds niet lekker...
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]oi bloempje, watertje dan maar?
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 01:00 schreef pascalheister het volgende:bjoro je vriendin leest ook mee hoor
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 01:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]de waarheid mag gezged worden en nu hup klaar staan voor je watertje
en je komt net uit de kantine ?quote:Op zaterdag 4 december 2004 01:01 schreef Bjoro het volgende:
zooooooooooo vanavond om 19:15 uur zaalv0oetballen....de tegenstander was slewchter dan de sxcheids...nog nooit meegemaakt....w hebbe n nmet 15-1 gewonnen !!
quote:Op zaterdag 4 december 2004 01:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en je komt net uit de kantine ?
quote:Op zaterdag 4 december 2004 01:13 schreef pascalheister het volgende:
nog ff heerlijk een uurtje freakolympics luisteren en dan maar is m'n oogjes dicht
bye
quote:Op zaterdag 4 december 2004 01:15 schreef pascalheister het volgende:
daag bjooooooooooooooooooooooooooooooooorooooooooooooooooooooooooooooooo
blumchenterug
quote:Op zaterdag 4 december 2004 01:19 schreef Blumchen het volgende:
ja maar Bjoro.. Ik vind jou toch de liefste![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 01:21 schreef rubbereend het volgende:
voor jou Blümchen
[afbeelding]
loop k al in op Bjoro?
quote:Op zaterdag 4 december 2004 01:39 schreef SCH het volgende:
* Bjoro geeft Bjoro een emmer sop en een dweil
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:10 schreef pfaf het volgende:
Mogguh.
Da's leuk voor je SCH!
Ik wou dat DG vond dat ik de leukste schrijfwijze heb.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 10:48 schreef SCH het volgende:
DG vindt dat ik de meest stijlvolle schrijfwijze van Fok heb
Ik ook van hem.
Hij vindt mij trouwens ook de grootste dorpsgek en leukste relschopper
quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
pfaf gisteren laat geworden het feesten van de kop positie
quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:39 schreef Eilanden het volgende:
Is dat geslijm van Bjoro van gisteren al opgeruimd?
quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aaah, dus daar gleed ik over uit toen ik hier naar binnen kwam.
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:40 schreef just me het volgende:
Hellup!! er is toch pas een boek uitgekomen over 50 jaar betaald voetbal, zou dat iets leuks zijn voor sinterklaaskadootje ?
quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
begin dit jaar is er ook een boek over PSV uitgekomen, da's nog mooier
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:51 schreef Mindlight het volgende:
FM 2005 is super! Ben alweer helemaal verslaafd geraakt.
heb er ook wat over gelezen, is ff rondkijkenquote:Op zaterdag 4 december 2004 13:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarom juist, da;s leerzaam voor hem. Lezen over de mooiste club van Nederland
het moet een prachtig boek zijn, als k t geld heb koop k m meteen
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarom juist, da;s leerzaam voor hem. Lezen over de mooiste club van Nederland
het moet een prachtig boek zijn, als k t geld heb koop k m meteen
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:12 schreef pascalheister het volgende:
55 euro jm maar schijnt al uitverkocht te zijn lees ik
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:33 schreef rubbereend het volgende:
bij www.psv.nl kan je het boek gewoon nog bestel volgens mij.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat je marokaan was!
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ikkke door mand gezaktstom van mij zijn
jij portmonee aan mij gefen, ook je klok dan ik gaanquote:
goed ik toch weet waar je huis woontquote:Op zaterdag 4 december 2004 14:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij portmonee aan mij gefen, ook je klok dan ik gaan
oppassen ik weet ook waar jouw bed slaapt!quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
goed ik toch weet waar je huis woont
En ik waar jij 18 december isquote:Op zaterdag 4 december 2004 14:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oppassen ik weet ook waar jouw bed slaapt!
ABNAmrobank, in de kluisquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En ik waar jij 18 december is
Ze zitten hier op de X-box dus kan niet kijken... misschien maar beter ookquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ABNAmrobank, in de kluis
voor de leifhebbers op TMF de jaarmix van 2004, heerlijk begin met Ron van den Beuken
quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ze zitten hier op de X-box dus kan niet kijken... misschien maar beter ook
Iddquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]hij is wel erg relaxed hoor, tenminste geen RnB tussendoor zoals tegenwoordig om de haveklap op id&t radio
dat ze urban een tent geven op ML en een zaal op IC vind k nie zo erg. K loop et een grote boog om de zaal heen maar t zit me niet in de weg. Maar op de radio kan ik er niet omheenquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
IddR&B hadden we nu zelfs op MysteryLand
![]()
![]()
Maar goed misschien komt Duncan er snel genoeg achter dat naast dat ie teveel geld vraagt/vroeg ie ook nog eens de verkeerde weg kwa muziek inslaat
en die is wel relaxed,ik gewoon via de kabelquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:19 schreef rubbereend het volgende:
gelukkig kan k via t net X FM luisteren
wij vallen hier net op de rand van t onvangstgebied via de ether..... dus altij gekraak. dan maar via internetquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en die is wel relaxed,ik gewoon via de kabel
ID&T is kut
Dan is dit idd een oplossing.quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wij vallen hier net op de rand van t onvangstgebied via de ether..... dus altij gekraak. dan maar via internet
:d cool, dat heb je ook zelden op lokale zendersquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan is dit idd een oplossing.
Op zaterdagnacht overigens van 00.00 to 04.00 non-stop hardcore en terror op de lokale radio,is ook goed te doen
misschien dat het op de 1 of andere manier ok op internet te vinden is.quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
:d cool, dat heb je ook zelden op lokale zenders
dat bedoelde ik nou net met de veranderignen bij id&t. Heel stom want dat waren nou juist de delen van de dag dat id&t goed marktaandeel scoorde. overdag zat het luisterlek. Maarja ze zullen het vast beter wetenquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens de mix avonden gaan verdwijnen op ID&T radio als ze daar ook Thunderdome en Q-dance radio mee bedoelen (en ook ASOT van Armin) dan kunnen ze net zo goed opdoeken.....
* MrDoegewoon denkt aan Channel X..... vroeger toen ik nog 12 of 13 was ofzo...quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan is dit idd een oplossing.
Op zaterdagnacht overigens van 00.00 to 04.00 non-stop hardcore en terror op de lokale radio,is ook goed te doen
Van z'n zoon ja.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:49 schreef VoreG het volgende:
Biertje is altijd goed
Niet dus.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:24 schreef methodmich het volgende:
Wat een korfbaluitslag Legolas!
Dekte jij een dame? Dat mag niet bij korfbal!quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Niet dus.
De manier waarop ik scoorde was wel leuk, metertje of 14 van de korf af en schieten maar. (Een vak is 30x30, en de korf staat op 5/6 van het vak, gezien vanaf de middellijn.
Klote dame.
1. Het was een damesteam, dus deze wedstrijd mocht ik wel een dame verdedigen. (Dat is wat correcter gezegd.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dekte jij een dame? Dat mag niet bij korfbal!
Maar je bent dus een beetje de Sneijder van je ploeg, goed van afstand.
al n beetje zin in Thunderdome?quote:
Een schwalbe bij korfbalquote:Op zaterdag 4 december 2004 19:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Maar goed, een elleboog in m'n nek was ook niet zo leuk, al heb ik wel even overdreven daarop gereageerd, maar goed, ik heb al vaker nekproblemen gehad, dus dan krijg je dat wel.
Nee, ik kreeg op het einde van een toekijker te horen dat ze haar elleboog er voor zette, als je me snapt. Deed niet zo veel pijn, maar goed, ik heb al vaker last van m'n nek gehad.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:41 schreef methodmich het volgende:
Het publiek scandeerde: "Lego Matthäus"
quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
al n beetje zin in Thunderdome?
quote:
PKC speler, en speelt ook bij het nationale elftal, als ik het goed had.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:48 schreef methodmich het volgende:
Waar gaat dit heen als meiden al ellebogen uitdelen?
Lego, ken je Leon Simons?
Ga pas om 21:45 met de trein begin is toch commerciele baggerquote:
Bed?quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:01 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik ga de kroeg uit. Kopspijkers kijken en eens zien of ik daarna nog ergens heen ga met vriendin.
Ik merk dat jij geen man bent van de lange adem, maar meer van het vluggertjequote:Op zaterdag 4 december 2004 20:03 schreef methodmich het volgende:
Is ook nog een optie, maar dat is wel al vroeg dan.
Okiedokie.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Lekker pfaf. Binnenkort je jaarlijst invullen jongen, op Excelsior. Morgen het topic geopend.
150 pleuro in de pot met 10 mensenquote:
nee, had er graag heen gegaan maar ja geen geld.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
Btw Rubbereend zit jij niet op DV WE vanavond?
Haha ik heb gespaard voor deze 2 weken, volgend jaar gaat de boel gelukkig goedkoper wordenquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, had er graag heen gegaan maar ja geen geld.
Bezopen aan de wedstrijd begonnen?quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:27 schreef Vom het volgende:
[..]
Wel vzndaag te horen gekregen dtat we een boete van 143 euro hebben gekregen wegens een gestaakte wedstirijd
ff naar mijn oom en tante geweest die net over de grens wonen en gelijk spullen gehaald voor oud en nieuw.. 400 eurootjes armer gelijkquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:10 schreef Eilanden het volgende:
Wat heb je gedaan in België Super?
Nee was het maar zo, thuiswedstrijd, scheids geeft een pingel voor de tegenstander, terwijl het onze ingooi was (zij gooiden snel de bal in) en de overtreding 2 meter buiten de 16 was.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bezopen aan de wedstrijd begonnen?
We gaan elkaar vanavond even lekker masseren, want Bluezz heeft ook eigenlijk veel te hard gewerkt met haar niet zo helemaal 100% zijnde lijfje.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:00 schreef rubbereend het volgende:
Bluezz zal je toch wel een lekkere rugmassage geven?
Thanx, eendje.quote:suc6 met de verhuizing Golfer de komende dagen
................................ rustig aan he beide vannacht, morgen weer een zware dagquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:08 schreef golfer het volgende:
We gaan elkaar vanavond even lekker masseren, want Bluezz heeft ook eigenlijk veel te hard gewerkt met haar niet zo helemaal 100% zijnde lijfje.
gefeliciteerd Pascal met de Historischen Avond die je hebt mogen mee maken. K hoorde dat er oko vuurwerk in t stadion werd afgestoken?quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:11 schreef pascalheister het volgende:
goede avond
weer terug van De Graafschap - PSV
biertje dan maar op de overwinning
ja 2 keer zelfsquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gefeliciteerd Pascal met de Historischen Avond die je hebt mogen mee maken. K hoorde dat er oko vuurwerk in t stadion werd afgestoken?
Bier is hier trouwens nog steeds op kosten van Tong
quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja 2 keer zelfstijdens de 63e minuut hoe kan het ook anders
pas je wel op dat k er niet inval, k heb niet alle diploma'squote:Op zaterdag 4 december 2004 22:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]Eend je staat bijna op de badrand
Ik heb nog wel een zwemband te leenquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:39 schreef rubbereend het volgende:
pas je wel op dat k er niet inval, k heb niet alle diploma's
cool kleurt ie beetje?quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een zwemband te leen![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
vleeskleur, staat mooi bij je verenpakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |