Niet dus.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:24 schreef methodmich het volgende:
Wat een korfbaluitslag Legolas!
Dekte jij een dame? Dat mag niet bij korfbal!quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Niet dus.
De manier waarop ik scoorde was wel leuk, metertje of 14 van de korf af en schieten maar. (Een vak is 30x30, en de korf staat op 5/6 van het vak, gezien vanaf de middellijn.
Klote dame.
1. Het was een damesteam, dus deze wedstrijd mocht ik wel een dame verdedigen. (Dat is wat correcter gezegd.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dekte jij een dame? Dat mag niet bij korfbal!
Maar je bent dus een beetje de Sneijder van je ploeg, goed van afstand.
al n beetje zin in Thunderdome?quote:
Een schwalbe bij korfbalquote:Op zaterdag 4 december 2004 19:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Maar goed, een elleboog in m'n nek was ook niet zo leuk, al heb ik wel even overdreven daarop gereageerd, maar goed, ik heb al vaker nekproblemen gehad, dus dan krijg je dat wel.
Nee, ik kreeg op het einde van een toekijker te horen dat ze haar elleboog er voor zette, als je me snapt. Deed niet zo veel pijn, maar goed, ik heb al vaker last van m'n nek gehad.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:41 schreef methodmich het volgende:
Het publiek scandeerde: "Lego Matthäus"
quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
al n beetje zin in Thunderdome?
quote:
PKC speler, en speelt ook bij het nationale elftal, als ik het goed had.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:48 schreef methodmich het volgende:
Waar gaat dit heen als meiden al ellebogen uitdelen?
Lego, ken je Leon Simons?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |