Ga pas om 21:45 met de trein begin is toch commerciele baggerquote:
Bed?quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:01 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik ga de kroeg uit. Kopspijkers kijken en eens zien of ik daarna nog ergens heen ga met vriendin.
Ik merk dat jij geen man bent van de lange adem, maar meer van het vluggertjequote:Op zaterdag 4 december 2004 20:03 schreef methodmich het volgende:
Is ook nog een optie, maar dat is wel al vroeg dan.
Okiedokie.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Lekker pfaf. Binnenkort je jaarlijst invullen jongen, op Excelsior. Morgen het topic geopend.
150 pleuro in de pot met 10 mensenquote:
nee, had er graag heen gegaan maar ja geen geld.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
Btw Rubbereend zit jij niet op DV WE vanavond?
Haha ik heb gespaard voor deze 2 weken, volgend jaar gaat de boel gelukkig goedkoper wordenquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, had er graag heen gegaan maar ja geen geld.
Bezopen aan de wedstrijd begonnen?quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:27 schreef Vom het volgende:
[..]
Wel vzndaag te horen gekregen dtat we een boete van 143 euro hebben gekregen wegens een gestaakte wedstirijd
ff naar mijn oom en tante geweest die net over de grens wonen en gelijk spullen gehaald voor oud en nieuw.. 400 eurootjes armer gelijkquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:10 schreef Eilanden het volgende:
Wat heb je gedaan in België Super?
Nee was het maar zo, thuiswedstrijd, scheids geeft een pingel voor de tegenstander, terwijl het onze ingooi was (zij gooiden snel de bal in) en de overtreding 2 meter buiten de 16 was.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bezopen aan de wedstrijd begonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |