oppassen ik weet ook waar jouw bed slaapt!quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
goed ik toch weet waar je huis woont
En ik waar jij 18 december isquote:Op zaterdag 4 december 2004 14:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oppassen ik weet ook waar jouw bed slaapt!
ABNAmrobank, in de kluisquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En ik waar jij 18 december is
Ze zitten hier op de X-box dus kan niet kijken... misschien maar beter ookquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ABNAmrobank, in de kluis
voor de leifhebbers op TMF de jaarmix van 2004, heerlijk begin met Ron van den Beuken
quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ze zitten hier op de X-box dus kan niet kijken... misschien maar beter ook
Iddquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]hij is wel erg relaxed hoor, tenminste geen RnB tussendoor zoals tegenwoordig om de haveklap op id&t radio
dat ze urban een tent geven op ML en een zaal op IC vind k nie zo erg. K loop et een grote boog om de zaal heen maar t zit me niet in de weg. Maar op de radio kan ik er niet omheenquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
IddR&B hadden we nu zelfs op MysteryLand
![]()
![]()
Maar goed misschien komt Duncan er snel genoeg achter dat naast dat ie teveel geld vraagt/vroeg ie ook nog eens de verkeerde weg kwa muziek inslaat
en die is wel relaxed,ik gewoon via de kabelquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:19 schreef rubbereend het volgende:
gelukkig kan k via t net X FM luisteren
wij vallen hier net op de rand van t onvangstgebied via de ether..... dus altij gekraak. dan maar via internetquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en die is wel relaxed,ik gewoon via de kabel
ID&T is kut
Dan is dit idd een oplossing.quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wij vallen hier net op de rand van t onvangstgebied via de ether..... dus altij gekraak. dan maar via internet
:d cool, dat heb je ook zelden op lokale zendersquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan is dit idd een oplossing.
Op zaterdagnacht overigens van 00.00 to 04.00 non-stop hardcore en terror op de lokale radio,is ook goed te doen
misschien dat het op de 1 of andere manier ok op internet te vinden is.quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
:d cool, dat heb je ook zelden op lokale zenders
dat bedoelde ik nou net met de veranderignen bij id&t. Heel stom want dat waren nou juist de delen van de dag dat id&t goed marktaandeel scoorde. overdag zat het luisterlek. Maarja ze zullen het vast beter wetenquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens de mix avonden gaan verdwijnen op ID&T radio als ze daar ook Thunderdome en Q-dance radio mee bedoelen (en ook ASOT van Armin) dan kunnen ze net zo goed opdoeken.....
* MrDoegewoon denkt aan Channel X..... vroeger toen ik nog 12 of 13 was ofzo...quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan is dit idd een oplossing.
Op zaterdagnacht overigens van 00.00 to 04.00 non-stop hardcore en terror op de lokale radio,is ook goed te doen
Van z'n zoon ja.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:49 schreef VoreG het volgende:
Biertje is altijd goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |