abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23742766
Bron: NRC

Groepsverkrachting 200 maal per jaar

Door Sheila Kamerman en Rinskje Koelewijn

Minderjarige jongens plegen in groepsverband per jaar ten minste 200 groepsverkrachtingen of aanrandingen in Nederland. Dat is eenderde van alle jeugdzedenzaken die justitie jaarlijks behandelt.
Het is voor het eerst dat dit type zedendelinquenten is geïnventariseerd en onderzocht. Dat gebeurde door onderzoekers van het Nederlands Studiecentrum Criminaliteit en Rechtshandhaving in Leiden. Zij analyseerden van de groepsverkrachtingen gepleegd tussen 1993 en 2001 alleen gevallen waarbij de jeugdige daders een persoonlijkheidsonderzoek hadden ondergaan en hadden bekend of werden veroordeeld. Het ging hierbij om 24 dadergroepen, waarbij 91 daders betrokken waren.
De onderzochte groepen bestaan meestal uit vier daders, die gemiddeld veertien jaar oud zijn. Vijf daders waren nog geen twaalf. De slachtoffers zijn rond de dertien jaar.
Tweederde van de daders zijn allochtone jongens. Van de slachtoffers, altijd meisjes, is driekwart autochtoon. In veel onderzochte gevallen hadden de daders een andere etniciteit dan de slachtoffers en waren de slachtoffers, op twee gevallen na, een bekende van een of meer van de daders.
De jongens verkrachtten in wisselende groepssamenstellingen verschillende meisjes. Dezelfde wisselende groepjes maakten zich ook vaak schuldig aan berovingen, vernielingen en geweldmisdrijven.
De onderzoekers vermoeden dat het aantal groepsverkrachtingen veel hoger ligt, maar dat daarvan vaak geen aangifte wordt gedaan. Onderzoeker C. Bijleveld: ,,Er is een fenomenaal dark number.''
Ook als er wel aangifte wordt gedaan, eindigt een groot aantal zaken in vrijspraak. Jongerencoördinator Leen Verkade van de Rotterdamse politie: ,,Als zeven jongens ontkennen, of zeggen dat het meisje zelf wou, dan is er voor ons geen speld tussen te krijgen.''
Het onderzoek maakt deel uit van een groter onderzoek naar jeugdige zedendelinquenten. Onderzoekers Bijleveld en J. Hendriks: ,,Het viel ons op dat zedendelicten zo vaak in groepsverband plaatsvonden. Dat zie je alleen bij jongeren. Onze vraag was: waarom doen ze het in een groep?''
Anders dan bij berovingen of vernielingen, heeft de groep bij verkrachting vaak geen praktische functie. ,,Sterker nog: soms willen ze allemaal tegelijk en wordt het een concurrentiestrijd.'' Wel reiken ze elkaar condooms aan en houden, indien nodig, het slachtoffer vast.
De onderzoekers: ,,De belangrijkste reden om het in een groep te doen, is omdat de groep publiek is. Waarbij de een toekijkt als de ander het meisje vernedert.'' Bijleveld: ,,Het is een soort recreatie.''

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sowieso al een heel schokkend bericht, maar let eens op het laatste citaat van onderzoeker Bijleveld: ,,Het is een soort recreatie.''

En dan de daders en slachtoffers: resp. 2/3 allochtoon en 3/4 autochtoon. Wat moeten we hiervan weer denken? Ik weet wat ik denk, maar dat laat ik hier maar in het midden.
pi_23742796
Dat er meer autochtone meisjes zijn dan allochtoonse meisjes? Dat is bekend natuurlijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_23742839
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:07 schreef Mutant01 het volgende:
Dat er meer autochtone meisjes zijn dan allochtoonse meisjes? Dat is bekend natuurlijk.

Ah, dus als het je uitkomt heb je wel oog voor de statistieken.
Alleen vind ik niet dat je alle autochtone meisjes over een kam moet scheren.
Misschien zijn er sommige die het niet leuk vinden om slachtoffer te zijn.
In tegenstelling tot jij en je makkers.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_23742877
quote:

Maar niet meer allochtoonse jongens dan autochtoonse jongens (daders).
pi_23742888
Verder zijn de daders altijd jongens, maar dat vind je niet zo schokkend?

[ Bericht 4% gewijzigd door Meh7 op 03-12-2004 18:17:30 ]
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:13:15 #6
3542 Gia
User under construction
pi_23742911
quote:
Des te erger is die 2/3 deel allochtone dader. Er zijn namelijk ook meer autochtone jongens dan allochtone.
pi_23742925
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:10 schreef Overlast het volgende:

[..]

Ah, dus als het je uitkomt heb je wel oog voor de statistieken.
Alleen vind ik niet dat je alle autochtone meisjes over een kam moet scheren.
Misschien zijn er sommige die het niet leuk vinden om slachtoffer te zijn.
In tegenstelling tot jij en je makkers.

Huh? Waar heb jij het over mafkees.
Allah Al Watan Al Malik
pi_23742960
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:11 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Maar niet meer allochtoonse jongens dan autochtoonse jongens (daders).

Inderdaad, en dat is erg, wie zegt dat het niet zo is. Betekent dat, dat we allochtonen gaan aanpakken of dat we groepsverkrachting gaan aanpakken.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:22:44 #9
109538 AbdelGhafied
bin Abdel Moemiet
pi_23743085
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Des te erger is die 2/3 deel allochtone dader. Er zijn namelijk ook meer autochtone jongens dan allochtone.

Misschien dat autochtone jongens minder goed toegeven en autochtone meisjes wel. Waardoor je aan beide kanten over grote getalen van dark numbers kun spreken
Op de Dag der Opstanding zal Allah het vuur opzij laten gaan voor het gezicht van iemand die de eer van zijn moslim broeder verdedigde, buiten diegene zijn aanwezigheid om. (Sahih Sunan At-Tirmidhi)
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:24:44 #10
109538 AbdelGhafied
bin Abdel Moemiet
pi_23743121
Maargoed, om het realistischer te houden: Geen allochtoon die het in zijn hoofd haalt met een groepje een andere allochtoonse te verkrachten natuurlijk. Die hebben geen zin in de wraak van een bevolkingsgroep. Je wilt niet waten wat er gebeurd als de rechter er 'geen speld tussen kan krijgen' en de familie van het slachtoffer met lege handen achterblijft.
Op de Dag der Opstanding zal Allah het vuur opzij laten gaan voor het gezicht van iemand die de eer van zijn moslim broeder verdedigde, buiten diegene zijn aanwezigheid om. (Sahih Sunan At-Tirmidhi)
pi_23743130
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Inderdaad, en dat is erg, wie zegt dat het niet zo is. Betekent dat, dat we allochtonen gaan aanpakken of dat we groepsverkrachting gaan aanpakken.

Allebei hoop ik.
Vind het zeer verontrustend nieuws.
En dat ze vrij uit gaan ,daar kan ik dus echt niet bij.
In wat voor rechtstaat leven we eigenlijk.
Ben bang dat dit het topje van de ijberg is.
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:27:23 #12
109538 AbdelGhafied
bin Abdel Moemiet
pi_23743170
quote:

[..]

Allochtonen natuurlijk Niet zo leuk als het observeren van een groep fanatieke onderdrukte hollandsche boeren die het hele probleem laten varen en zich geheel richten op het allochtone aspect van het misdrijf.
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:29:00 #13
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_23743199
Keihard aanpakken lijkt me.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:32:40 #14
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23743266
quote:
Wel reiken ze elkaar condooms aan

dat dan weer wel
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_23743832
quote:

[..]

Dat laatste, maar om dat aan te kunnen pakken moet je wel weten waarom het onder bepaalde bevolkingsgroepen overduidelijk veel vaker voorkomt.
  vrijdag 3 december 2004 @ 21:31:16 #16
39158 confined
breaking the waves
pi_23747228
En dat vinden die jongens entertainment? Hmm, dan weet ik ook nog wel wat dingen die ik bij hen zou kunnen doen. Puur voor mijn entertainment, zeg maar.

*mompelt iets over bierfles en kont

pi_23747282
Doe is wat aan die topictitel er staat namelijk
groepsverkrachtingen of aanrandingen in Nederland.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_23747371
Je zou mannen en jongens als geheel toch afschaffen als je dit leest.
pi_23747404
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 21:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Doe is wat aan die topictitel er staat namelijk
groepsverkrachtingen of aanrandingen in Nederland.

Het gebeurt ook in Nederland.
Staat duidelijk vermeld.
pi_23747440
Kun je je er ergens voor aanmelden?
pi_23747541
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 21:37 schreef ikkemem het volgende:

[..]

Het gebeurt ook in Nederland.
Staat duidelijk vermeld.

Groepsverkrachting OF aanranding.
Het lijkt nu net, of er 200 groepsverkrachtingen per jaar zijn.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_23747778
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 21:42 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Groepsverkrachting OF aanranding.
Het lijkt nu net, of er 200 groepsverkrachtingen per jaar zijn.

Dat zijn er waarschijnlijk nog veel meer .
Echt beter lezen hoor.
  vrijdag 3 december 2004 @ 21:57:21 #23
92279 N.icka
Windforce 11
pi_23747916
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 21:38 schreef SCH het volgende:

En nu probeer je grappig te zijn ?
Grote jongen hoor
pi_23748000
Bij deze meld ik me vrijwillig aan om eens met de dadertjes te praten.

NB:Ik moet er wel bij zeggen dat ik erg beeldend spreek, en daarbij vaak mijn handen gebruik. En soms heb ik wel eens gereedschap in mijn handen en ik heb geleerd met gereedschap altijd van mij af te werken. Maar "ze" zullen het daarna noooooit meer doen.
Farts are jazz to assholes
pi_23748154
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:32 schreef Re het volgende:

[..]

dat dan weer wel
Ja, die lui hebben natuurlijk allemaal AIDS.
pi_23748225
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 22:08 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ja, die lui hebben natuurlijk allemaal AIDS.

de meiden die ze te grazen nemen zijn in hun ogen hoeren en hoeren hebben nare ziektes dus doen ze uit eigen belang een rubber om.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_23748257
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 22:01 schreef trabant het volgende:
Bij deze meld ik me vrijwillig aan om eens met de dadertjes te praten.

NB:Ik moet er wel bij zeggen dat ik erg beeldend spreek, en daarbij vaak mijn handen gebruik. En soms heb ik wel eens gereedschap in mijn handen en ik heb geleerd met gereedschap altijd van mij af te werken. Maar "ze" zullen het daarna noooooit meer doen.

Het lijkt me een beter idee als hun moeders eens een keer met ze praten in plaats van die jongens naar buiten te sturen en alleen de meisjes in het gezin angstvallig binnen te houden
pi_23748953
quote:
Tweederde van de daders zijn allochtone jongens. Van de slachtoffers, altijd meisjes, is driekwart autochtoon. In veel onderzochte gevallen hadden de daders een andere etniciteit dan de slachtoffers en waren de slachtoffers, op twee gevallen na, een bekende van een of meer van de daders.

Notabene kenden vele autochtone slachtoffers de allochtone daders...........

Stop de hetze?

Multiculturele nachtmerrie.
pi_23749146
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 22:41 schreef pseudo het volgende:

[..]

Notabene kenden vele autochtone slachtoffers de allochtone daders...........

Stop de hetze?

Multiculturele nachtmerrie.

JA zelfs al ga je normaal met ze om ,zijn ze blijkbaar niet te vertrouwen.
pi_23749337
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 21:38 schreef SCH het volgende:

Ik denk dat ze jou niet willen verkrachten
pi_23749482
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 22:14 schreef _Boo_ het volgende:
Het lijkt me een beter idee als hun moeders eens een keer met ze praten in plaats van die jongens naar buiten te sturen en alleen de meisjes in het gezin angstvallig binnen te houden
En, zouden die knapen het (willen) snappen als moeder de vrouw ze uitlegt dat een meisje nog geen kameel wordt, wanneer ze twee heuveltjes op de borst begint te krijgen?
Wie op z'n veertiende zoiets doet is voor het leven verknipt, dat krijg je echt nooit meer goed. Het enige gesprek dat helpt, is onder vier ogen met de vaders, ooms en oudere broers van de slachtoffers.
Farts are jazz to assholes
pi_23749653
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:12 schreef Meh7 het volgende:
Verder zijn de daders altijd jongens, maar dat vind je niet zo schokkend?

Ja jongens doen nooit aangifte als ze "verkracht" worden door meerdere meisjes, dat zou het zijn
pi_23749749
Tja, dat krijg je in een zo op seks georienteerde maatschappij, vaak denken die jongens ook nog dat het heel normaal is wat ze doen en dat het zo hoort

13 jaar zeg jeemig, hoe krijg je het op die leeftijd al in je hoofd om zoiets uittevoeren
pi_23749774
k vind het zowieso al erg dat dit KAN gebeuren zo, ergens dit kan gewoon niet.
-
  zaterdag 4 december 2004 @ 00:33:33 #35
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_23751277
Maar heel weinig groepsverkrachtingen komen in het nieuws inderdaad, de politie probeert dat vaak te voorkomen. Waarom weet ik eigenlijk niet.....omdat daders en slachtoffers meestal minderjarig zijn?
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_23751354
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 00:33 schreef Tarak het volgende:
Maar heel weinig groepsverkrachtingen komen in het nieuws inderdaad, de politie probeert dat vaak te voorkomen. Waarom weet ik eigenlijk niet.....omdat daders en slachtoffers meestal minderjarig zijn?

ook ja.
maar ook omdat zo'n kind daarna anders geen leven meer heeft, zover ze dat uberhaupt nog had.
en ms speelt de oververtegenwoordiging van een bepaalde groep mee, zou ook kunnen.
pi_23751462
quote:

topje van de ijsberg,
veel van die meisjes zien ze alsnog als hun vriendenkring, en doen geen aangifte,
labile kinderen die geen echt thuis hebben,
wat een rotzooi ,
De Puta Madre
pi_23751707
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Als je naar het percentage daders die de islam aanhangt vraagt kom je met gemak boven de 90% uit lijkt me. Overdien is 3de generatie of later autochtoon, iets wat de statistieken ook nog verdraait.
pi_23753759
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 23:06 schreef trabant het volgende:

[..]

En, zouden die knapen het (willen) snappen als moeder de vrouw ze uitlegt dat een meisje nog geen kameel wordt, wanneer ze twee heuveltjes op de borst begint te krijgen?
Wie op z'n veertiende zoiets doet is voor het leven verknipt, dat krijg je echt nooit meer goed. Het enige gesprek dat helpt, is onder vier ogen met de vaders, ooms en oudere broers van de slachtoffers.

Als moeder de vrouw ze dat uitlegt vanaf jongs af aan wel ja, daar moet je inderdaad niet pas op hun veertiende mee komen. Het gaat me er om dat die jongens van huis uit (cultuur) gewoon te weinig respect mee krijgen voor vrouwen. Moeders kunnen daar wat aan veranderen, maar stellen zich in die culturen vaak veel te passief op tegenover jongens.
pi_23753771
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 23:19 schreef Agrafes het volgende:
Tja, dat krijg je in een zo op seks georienteerde maatschappij, vaak denken die jongens ook nog dat het heel normaal is wat ze doen en dat het zo hoort

13 jaar zeg jeemig, hoe krijg je het op die leeftijd al in je hoofd om zoiets uittevoeren

op seks georienteerde maatschappij

Verkrachting heeft sowieso weinig met seks en des te meer met macht te maken, dus nogal kromme vergelijking.
pi_23754914
quote:
Groepsverkrachting? 'Da's pas echte lol'

Minderjarige jongens plegen ten minste 200 groeps- verkrachtingen en aanrandingen per jaar. De daders zijn gemiddeld 14 jaar oud.

Ze vinden het 'interessant' en 'statusverhogend' om in het bijzijn van vrienden een meisje te vernederen. Spijt hebben ze achteraf zelden.

Dit blijkt uit onderzoek van het Nederlands Studiecentrum Criminaliteit en Rechtshandhaving in Leiden. Vier criminologen onderzochten 24 dadergroepen, die werden gevormd door 91 daders. Zij waren tussen 1993 en 2001 betrokken bij ernstige zedendelicten. Tweederde van de jongens is allochtoon. De slachtoffers zijn rond de dertien jaar oud en voor driekwart juist van autochtone afkomst.

Uit analyses van de groepsverkrachtingen en -aanrandingen blijkt dat de jongens het interessant en gezellig vinden om in het bijzijn van hun vrienden een meisje te vernederen. Daarnaast neemt de kans op een 'geslaagde' verkrachting toe als het slachtoffer door anderen in bedwang wordt gehouden.

Volgens de onderzoekers was seksueel geweld voor de jongens een vorm van vermaak, waaraan ze status ontleenden. Over een aangifte maakten ze zich nauwelijks zorgen. Als ze hun verklaringen op elkaar zouden afstemmen, was het hun woord tegen dat van het slachtoffer.
Uit de manier waarop sommige jongens zich na de verkrachting gedroegen, blijkt dat zij het misbruik heel gewoon vonden. Drie groepen jongens brachten het verkrachte meisje naar huis. Andere groepen ging voetballen, iets drinken of muziek luisteren. Die alledaagsheid kwam soms ook voor tijdens het misbruik. Zo ging een jongen naar de keuken om augurken te eten en een andere dader knipte zijn nagels terwijl het slachtoffer werd verkracht. Weer een ander verklaarde dat hij 'altijd meisjes deelde met zijn vrienden'.

Achteraf werd de verkrachting emotieloos en met bravoure besproken. Tien van de onderzochte dadergroepen lachten achteraf om de verkrachting. Het slachtoffer was vaak een bekende van de daders. Voor sommige meisjes waren de jongens het enige sociale contact dat zij in hun wijk hebben. De meeste delicten gebeurden in het huis van een van de daders, of buiten. Ook in kleedkamers (zwembaden, scholen), wc-hokjes (discotheek), een hut, kelderbox en lift werden meisjes verkracht. Een slachtoffer werd in totaal 20 keer verkracht.

Volgens criminologe Catrien Bijleveld hebben de meeste daders geen duidelijke persoonlijkheidsstoornis, maar zijn ze beïnvloedbaar en gemiddeld niet erg intelligent. Hun geweten is gebrekkig ontwikkeld. ,,Dit onderzoek is het topje van de ijsberg. We hebben zware gevallen onderzocht. De slachtoffers zijn vaak zwakke, kwetsbare meisjes die gebukt gaan onder schaamte en angst. Van veel zedendelicten wordt nooit aangifte gedaan.''

Dertien jarige meisjes verkrachten? Dat zijn nog kinderen! Wat voor straffen krijgen die jongens? Vast weer een of andere knuffelstraf!

Ziek gewoon.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_23754954
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 09:50 schreef _Boo_ het volgende:

[..]
Verkrachting heeft sowieso weinig met seks en des te meer met macht te maken, dus nogal kromme vergelijking.

Laat ze elkaar dan lekker verkrachten.
pi_23755247
Een stap verder en ze snijden zo'n meisje een volgende keer de strot door.
"t is toch maar een hoer, het leven niet waard blijkbaar volgens hun.
pi_23755268
66% allochtoon, dit is echt te triest voor woorden. Met deze cijfers komen mensen eindelijk tot hun zinnen. Weer een bos Wilders stemmers erbij.
pi_23755292
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:02 schreef sizzler het volgende:

[..]

Dertien jarige meisjes verkrachten? Dat zijn nog kinderen! Wat voor straffen krijgen die jongens? Vast weer een of andere knuffelstraf!

Ziek gewoon.

Je weet wat je moet stemmen de volgende keer: niet Van Aartsen iig.
pi_23755309
Je moet het die jongens niet kwalijk nemen, het géén respect hebben voor het vrouwelijk geslacht zit over het algemeen ingebakken in hun cultuur. Dit is één van de vele aspecten waarom ik een gruwelijke hekel heb aan de zegeningen van de multicul die door je strot wordt geduwd.
pi_23755346
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
Je moet het die jongens niet kwalijk nemen, het géén respect hebben voor het vrouwelijk geslacht zit over het algemeen ingebakken in hun cultuur. Dit is één van de vele aspecten waarom ik een gruwelijke hekel heb aan de zegeningen van de multicul die door je strot wordt geduwd.

Die dr's titel is zeker echt?
pi_23755354
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 09:50 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

op seks georienteerde maatschappij

Dat laatste gaat echt niet altijd op.
Dit zijn jongens veelal blijkbaar die vanwege hun achtergrond hun sexuele ei niet kwijt kunnen en vergrijpen zich dan aan meisjes die niet uit eigen groep komen.
Dat kind is gewoon een gebruiksvoorwerp, iets waar ze op neer kijken.
Machtsvertoon zal er dus best bij komen kijken,maar ik denk dat het gewoon ook om de mogelijkheid tot makkelijke (?) sex gaat, en waarom dat niet delen met je vrienden
Maakt de kans dat ze gaat ouwehoeren achteraf ook minder groot (angst en schaamte in het driedubble kwadraat, ze kende de jongens immers vaak en ga dat maar eens uitleggen ) en door het met meerdere te doen, kun je achteraf lastiger bepalen wie er nu precies mee deed en wie er "slechts" bij stond te kijken.
pi_23755493
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:30 schreef pberends het volgende:

[..]

Die dr's titel is zeker echt?

Had ik dan een 'sarcasme' smiley erbij moeten zetten?
pi_23755718
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:38 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Had ik dan een 'sarcasme' smiley erbij moeten zetten?

Nee, hij denkt dat je slim bent omdat je mooie volzinnen kan tiepen.
pi_23755750
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:25 schreef pberends het volgende:
Weer een bos Wilders stemmers erbij.

Maar ik moet er niet aan denken dat één (als voorbeeld) Marokkaan zijn geval in mijn zusje schuift, laat staan 7 van die mafkezen.

Realist met politiek incorrecte denkbeelden...
  zaterdag 4 december 2004 @ 12:57:46 #52
3542 Gia
User under construction
pi_23755779
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:25 schreef pberends het volgende:
66% allochtoon, dit is echt te triest voor woorden. Met deze cijfers komen mensen eindelijk tot hun zinnen. Weer een bos Wilders stemmers erbij.

Yep, in 133 gevallen zijn het daders uit een bevolkingsgroep van zo'n 4 miljoen.
In 67 gevallen zijn het daders uit een bevolkingsgroep van zo'n 12 miljoen.
pi_23755789
Ach op die meiden is genoeg aan te merken.
Als je niet eens aangifte doet dan ben je ook geen slachtoffer.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  zaterdag 4 december 2004 @ 13:02:08 #54
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_23755846
Is denk ik een combinatie van opvoeding/islam, nederlandse vrouwen zijn hoeren, en de gedwongen verminking van het geslachts orgaan, die wij kennen als de besnijdenis. Er zullen ongetwijfeld nog meer factoren meespelen, de statistieken spreken mij niet tegen btw.
I'm nobody's sheep
pi_23755887
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:58 schreef lionsguy18 het volgende:
Meen je dit echt of loop je net als BackStreetBoy lekker te trollen?
  zaterdag 4 december 2004 @ 13:05:49 #56
76110 xxshirleyxx
bluuf en xxshirleyxx ware lief
pi_23755893
geloof mij nou maar dat het er veeeeeeeeel meer zijn maar wordt gewoon geen aangifte van gedaan uit een soort van angst
en zijn het vaak jongen tussen de 18 en 25 jaar
pi_23755941
Het trieste is dat die jongens een paar maanden op kamp gaan en leuke dingen gaan doen als straf. En dat meisje de rest van d'r leven mee rond moet lopen. Ik begin spontaan iets te voelen voor de sharia...
pi_23755947
"...en waren de slachtoffers, op twee gevallen na, een bekende van een of meer van de daders."

Met andere woorden; wanneer je als autochtoon meisje niet als whigger door het leven gaat en zoveel mogelijk het contact met dergelijke 'personen' probeert te vermijden, is de kans dat je een groepsverkrachtig staat te wachten minimaal, of in ieder geval kleiner.
Realist met politiek incorrecte denkbeelden...
  zaterdag 4 december 2004 @ 13:21:12 #59
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23756135
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:09 schreef Darth-Vader het volgende:
"...en waren de slachtoffers, op twee gevallen na, een bekende van een of meer van de daders."

Met andere woorden; wanneer je als autochtoon meisje niet als whigger door het leven gaat en zoveel mogelijk het contact met dergelijke 'personen' probeert te vermijden, is de kans dat je een groepsverkrachtig staat te wachten minimaal, of in ieder geval kleiner.

een zeer onderbelicht aspect, hoe cru ook en zeker ook niet meer acceptabel maakt natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 4 december 2004 @ 13:22:09 #60
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_23756149
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:58 schreef lionsguy18 het volgende:
Ach op die meiden is genoeg aan te merken.

Wat is dit voor een loser reactie? Er kan niks op iemand aan te merken zijn om verkracht te worden hoor.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_23756197
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:22 schreef La_Guiri het volgende:

[..]

Wat is dit voor een loser reactie? Er kan niks op iemand aan te merken zijn om verkracht te worden hoor.

Een moslim reactie die misschien ook geen zuiver geweten heeft.
  zaterdag 4 december 2004 @ 14:01:40 #63
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_23756809
Er stond vandaag een rectificatie in het NRC Handelsblad. Het gaat niet om tweehonderd groepsverkrachtingen per jaar. Het zou gaan om tweehonderd daders per jaar.

Wat nu onduidelijk is, is om hoeveel groepsverkrachtingen het nu gaat. Dat zouden er minder kunnen zijn omdat je nu eenmaal meer dan één dader nodig hebt voor een groepsverkrachting. Het zouden er ook meer kunnen zijn omdat hetzelfde "groepje" daders, een meisje meerdere keren verkracht of meer meisjes (meerdere keren) verkracht.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_23757044
Daarnaast vind ik het een beetje opvallend dat het hier meteen over Marokkanen gaat, terwijl het juist vooral gaat om Antilliaanse en Surinaamse verkrachters.
pi_23757132
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:30 schreef milagro het volgende:

[..]

Dat laatste gaat echt niet altijd op.
Dit zijn jongens veelal blijkbaar die vanwege hun achtergrond hun sexuele ei niet kwijt kunnen en vergrijpen zich dan aan meisjes die niet uit eigen groep komen.
Dat kind is gewoon een gebruiksvoorwerp, iets waar ze op neer kijken.
Machtsvertoon zal er dus best bij komen kijken,maar ik denk dat het gewoon ook om de mogelijkheid tot makkelijke (?) sex gaat, en waarom dat niet delen met je vrienden
Maakt de kans dat ze gaat ouwehoeren achteraf ook minder groot (angst en schaamte in het driedubble kwadraat, ze kende de jongens immers vaak en ga dat maar eens uitleggen ) en door het met meerdere te doen, kun je achteraf lastiger bepalen wie er nu precies mee deed en wie er "slechts" bij stond te kijken.
Deze keer gaat het toch echt om een gevalletje van 'barking up the wrong tree'; als er iets is waar het hier niet om gaat is het daders die 'hun sexuele ei niet kwijt kunnen'. Het gaat juist om daders die sex als een 'te gewoon' onderdeel van omgang met meisjes ervaren. In het artikel in de Volkskrant staat dat ze zo weinig besef hebben van het feit dat ze een fout hebben gemaakt dat ze 'het meisje na afloop gewoon naar huis brengen en gaan voetballen'.
pi_23757548
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:14 schreef HiZ het volgende:
Daarnaast vind ik het een beetje opvallend dat het hier meteen over Marokkanen gaat, terwijl het juist vooral gaat om Antilliaanse en Surinaamse verkrachters.
Waaruit blijkt dat? Ik dacht ook dat het vooral om Marokkaanse jongeren gaat.
pi_23757560
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:20 schreef HiZ het volgende:

[..]

Deze keer gaat het toch echt om een gevalletje van 'barking up the wrong tree'; als er iets is waar het hier niet om gaat is het daders die 'hun sexuele ei niet kwijt kunnen'. Het gaat juist om daders die sex als een 'te gewoon' onderdeel van omgang met meisjes ervaren. In het artikel in de Volkskrant staat dat ze zo weinig besef hebben van het feit dat ze een fout hebben gemaakt dat ze 'het meisje na afloop gewoon naar huis brengen en gaan voetballen'.
Ik bedoel hun ei niet op een gezonde manier kwijt kunnen.
bij hun 'eigen' dames kunnen ze niet terecht, en daarom zoeken ze hun heil bij dames op wie ze sowieso al neer kijken, en dan is dergelijk gedrag al gauw te verklaren.
Iets waar je op neerkijkt, hoef je ook niet normaal te behandelen in hun ogen.
En dat ze het meisje gewoon naar huisbrengen is puur eigen belang.

ze weten volgens mij donders goed dat wat ze doen niet kunnen,
ze kiezen niets voor niets voornamelijk Autochtone dames uit .
  zaterdag 4 december 2004 @ 14:45:29 #68
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_23757574
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:09 schreef Darth-Vader het volgende:

Keihard maar waar.
&lt;signature here&gt;.
pi_23758164
quote:
Of om niet te de reputatie van de buurt niet verder neer te halen.

Dat is ook belangrijk.
quote:
Groepsverkrachting meisje in doofpot

AMSTERDAM - Het Amsterdamse Stadsdeelraad Westerpark heeft een groepsverkrachting door veertien jongens van een 13-jarig meisje in de Amsterdamse Spaarndammerbuurt bewust geheim gehouden. De deelraad zette onmiddellijk na de verkrachting in januari 2000 een projectgroep op die vooral tot doel had onrust in de wijk te voorkomen. Het slachtoffertje en haar familie werden daarbij, zo blijkt nu, volledig uit het oog verloren.

Het meisje en haar familie werden na het drama niet professioneel opgevangen maar daarentegen geterroriseerd door de voornamelijk Marokkaanse daders in de leeftijd van negen (!) tot zestien jaar. Het zwakbegaafde slachtoffer en haar ouders werden op straat bedreigd, uitgescholden en geïntimideerd. Twee maanden geleden zijn zij verhuisd.

Onderzoek van De Telegraaf leert dat Stadsdeel Westerpark het vooral belangrijk vond dat de zaak 'niet verkeerd in de pers kwam', zodat de wijk, die toch al geen goede naam heeft, niet verder zou worden gestigmatiseerd. Zo werd door de projectgroep een uitgebreid programma opgezet voor de daders en hun ouders: cursussen, bijeenkomsten compleet met Marokkaanse tolken en velerlei opvoedingsactiviteiten.

De projectgroep wordt in een rapport, opgesteld door een PvdA-deelraadslid, vernietigend omschreven als een 'waterhoofd'. Volgens het rapport is er veel misgegaan en hebben de instanties ernstig gefaald. De daders zouden nog regelmatig politiecontact hebben vanwege 'akkefietjes'.

Het zwaar getraumatiseerde slachtoffer, dat door de veertien jongens onder bedreiging van een neppistool en messen werd geslagen, geschopt, verkracht en anderszins misbruikt, staat inmiddels op het punt gedwongen opgenomen te worden in een psychiatrisch jeugd- en kinderziekenhuis, omdat er geen plaats is in de Amsterdamse dagopvang. Dit tot ontzetting van haar pleegouders: "Wij willen haar thuishouden. Dit is toch de omgekeerde wereld? Onze dochter moet naar een psychiatrische gevangenis en de daders lopen alweer vrij rond!"

Stadsdeelraadvoorzitter Annemarie Hoogland geeft toe dat er dingen zijn fout gegaan: "Maar we hebben deze zaak niet geheim willen houden. We hebben alleen geprobeerd een volksgericht te voorkomen."
http://krant.telegraaf.nl(...)en.projectgroep.html
quote:
Aanranden vaker verzwegen

AMSTERDAM, 1 DEC. Het Amsterdamse stadsdeel Westerpark heeft niet alleen een herhaalde groepsverkrachting, maar ook twee groepsaanrandingen van andere slachtoffers in de Spaarndammerbuurt stil gehouden

Onlangs werd bekend hoe een 13-jarig slachtoffer twee jaar geleden meermalen door een groep jongens is verkracht en hoe terughoudend het stadsdeel daarmee omging. Slechts enkele 'sleutelfiguren' uit de buurt werden middels een ,,zorgvuldig geregisseerde communicatiestroom'' ingelicht. Naar nu blijkt verkoos het stadsdeel twee groepsaanrandingen in diezelfde periode helemaal te verzwijgen.

Dit staat in het Eindevaluatierapport zedenzaak Westerpark dat het stadsdeel over de affaire heeft laten opstellen. Er is te lezen dat in de periode van de verkrachtingen ,,nog twee andere misdrijven'' spelen, ,,waarbij 2 groepen van 4 jongens worden verdacht van aanranding en openlijke geweldpleging''. Toenmalig stadsdeelvoorzitter M. Voster (PvdA) bevestigde gisteren desgevraagd dat er meer speelde. ,,Klopt. Zoals er heel veel zaken zijn waarover de bewoners niet geïnformeerd zijn. Want dit komt veel vaker voor.''

Toen het stadsdeel ontdekte dat het om andere daders ging dan bij de groepsverkrachting zijn de aanrandingszaken terzijde gelegd, zegt Voster. ,,Wel waren ze weer opvallend jong, begin-tieners.'' Volgens Voster is het ,,beleid'' om de buurt over groepsaanrandingen door kinderen met een overwegend Marokkaanse achtergrond niet in te lichten. ,,Omdat het de laatste tijd zo váák voorkomt. Dat is de realiteit.'' De politie wilde gisteren niet reageren.

NRC, zaterdags bijvoegsel, 1 december 2001
pi_23758298
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:43 schreef nikk het volgende:

Staat in de Volkskrant van zaterdag 4 december:
"Tweederde van de daders is allochtoon: Antilliaanse jongeren zijn oververtegenwoordigd, gevolgd door Surinamers en Marokkanen."
(Eenderde is dus autochtoon)

Heropvoeden dus ál die jongens.
  zaterdag 4 december 2004 @ 16:00:30 #71
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_23758912
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:16 schreef sizzler het volgende:

[..]

Of om niet te de reputatie van de buurt niet verder neer te halen.

Dat is ook belangrijk.
[..]

http://krant.telegraaf.nl(...)en.projectgroep.html
[..]
[linkse-vergoeilijking/ontkennings/bagataliserings-modus]

Ja, maar't staat in de Telegraaf, dan is't vast niet waar, want dat is toch maar een sensatie krant

[/linkse-vergoeilijking/ontkennings/bagataliserings-modus]
&lt;signature here&gt;.
pi_23759630
DE MULTI CRIMINELE SAMENKOTSING
"Anger is more useful than despair." - T-850
pi_23759695
quote:
Jongeman, dat is volstrekt irrelevant. Het gaat om die verkrachters, die moeten worden aangepakt. En ja het meerendeel van de verkrachters is allochtoon, en als we dan rekening houden met het feit dat allochtonen veruit in de minderheid zijn maakt dat het cijfer alleen nog maar schokkender.
  zaterdag 4 december 2004 @ 16:44:58 #74
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_23759718
vrijdag 3 december 2004 20:14

Tweehonderd groepsverkrachtingen door jeugd
Minderjarigen plegen minstens tweehonderd groepsverkrachtingen per jaar. De daders zijn gemiddeld 14 jaar oud, de slachtoffers 13 jaar. Dit blijkt uit onderzoek van het Studiecentrum Criminaliteit en Rechtshandhaving.

Het is de eerste keer dat onderzoek gedaan is naar dit type zedendelinquenten. De onderzoekers analyseerden tussen 1993 en 2001 alleen groepsverkrachtingen waarbij de jeugdige daders hadden bekend of werden veroordeeld.

Vernielingen
De jongens verkrachtten verschillende meisjes in wisselende groepssamenstellingen. Dezelfde groepjes maakten zich verder vaak schuldig aan berovingen, vernielingen en geweldsmisdrijven. De daders en slachtoffers kennen elkaar bijna altijd.

Een jeugdgevangenisOnderzoeker Jan Hendriks zei vrijdag 3 december op Radio 1 dat de daders de verkrachtingen zien als entertainment. Ze voelen zich zelden schuldig. Uit het onderzoek blijkt verder dat tweederde van jongens allochtoon is. Bij de meisjes, in alle gevallen slachtoffer, is driekwart autochtoon.

Aangifte
Hendriks denkt dat het aantal groepsverkrachtingen in werkelijkheid nog hoger ligt dan 200. Vaak wordt er volgens hem namelijk geen aangifte gedaan.
Koran 9:5
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. ...
  zaterdag 4 december 2004 @ 16:46:55 #75
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_23759758
Ook in Denemarken en Zweden gebeurt dit vaak, ook weer autochtone vrouwen en moslimmannen. In Australië zijn vorig jaar nog een groep Libanese moslims veroordeeld wegens een groepsverkrachting.
Koran 9:5
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. ...
pi_23759786
Oh mijn god, dat je dat gaat verzwijgen omdat anders de reputatie van je wijk in gevaar komt

Nee, nu krijg je een goede reputatie. 14 jongens tegelijk die meedoen aan de groepsverkrachting en mishandeling, en dan ga je met een projectgroep met die kids praten
Wat een flater. Dat kind is dus nu voor de rest van haar leven de klos, en die daders praten wat en beginnen aan het volgende "entertainment-evenement".
Wat is verdomme het verschil tussen een jongen van 13 die een meid verkracht in groepsverband of een oudere man van 40 die dat doet in zijn eentje??!!

Die man gaat ook voor een paar jaar de cel in (nog te kort, maar dat terzijde) en deze jochies gaan praten.... Dit staat dan helemaal los van wel of niet allochtoon.
En die gemiddelde leeftijd dan ook...13-14 Dan hoor je te voetballen en te dromen van een plaats bij een eredivisieclub. Dan hoor je belletjetrek te doen.
En hoe normaal ze er over denken...echt onvoorstelbaar. Dat 1 iemand dat normaal vind, kan gebeuren, een afwijking in genetische zin misschien, maar in groepsverband vervalt dit. Je komt niet toevallig 10 soortgenoten tegen om dit eens even te doen.
Wat mij betreft mogen ze 2-3 maanden met een ketting om de voeten en een bijl in de handen stenen hakken op niets af. Alsof de jeugd (ongeacht afkomst en geloof) nog luistert...wie niet horen wil moet maar voelen is wat rest voor hen.
pi_23759796
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 16:46 schreef Ultravolt het volgende:
Ook in Denemarken en Zweden gebeurt dit vaak, ook weer autochtone vrouwen en moslimmannen. In Australië zijn vorig jaar nog een groep Libanese moslims veroordeeld wegens een groepsverkrachting.
Wat een tuig zijn die Moslims toch.
pi_23761959
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:43 schreef nikk het volgende:

[..]

Uit de volkskrant van 4 december
quote:
Daders blijken matig intelligent, eenderde is zwakbegaafd. Eenderde heeft trekken van psychopathie. Geen van de daders heeft spijt van de delicten of leeft achteraf mee met het slachtoffer. Tweederde van de daders is allochtoon: Antilliaanse jongeren zijn oververtegenwoordigd, gevolgd door Surinamers en Marokkanen
En voor Milagro, de kring waaruit de meeste daders komen is nou niet bepaald bekend om zijn sexuele repressieve karakter.
  zaterdag 4 december 2004 @ 18:33:29 #79
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_23762053
Kill 'em.
The Internets, I needs it..
pi_23762328
Te triest voor woorden weer. De straf zal wel weer een lullige taakstraf zijn. Misschien dat ze daar ook eens wat aan kunnen doen. Dat het meestal minderjarigen zijn, maakt me in dit opzicht ook niet uit.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_23764465
Ik vind dat racistische groepsverkrachtingen extra zwaar bestraft mogen worden.

Dat zijn jullie vast met me eens he allochtone mede-Fokkers, een harde aanpak van racisme?
pi_23764690
word het niet eens tijd de strafmaat bij dit soort zaken te bekijken en zwaar te wijzigen, waar hebben we het over, weer te veel gelul en weinig wol, dit soort randdebielen moet en ik zeg MOET een straf krijgen die hun werkelijk waar toekomt
pi_23764708
oh en ik heb het hier over daders, en niet bevolkingsgroepen
pi_23765459
Precies, gewoon eens en voor altijd duidelijk maken waar de grens ligt. Dat doe je dus niet door te gaan praten in werkgroepjes maar door gewoon harde straffen uit te delen. Durf eens een keer een signaal te geven hier!
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  zaterdag 4 december 2004 @ 21:31:54 #85
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23765731
waar het op neerkomt is dat de marokkanen de nederlanse meisjes als uitschot zien en dus en groupe verkrachten, wat is nieuw? het gaat erom dat we daar en masse iets tegen doen. gaat ook wel gebeuren, maar dan heb je dat slachtoffertje ineens uit de kutkast.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_23767622
Welk fatsoenlijk meisje gaat nou met groepen allochtonen om?
En dan vaak geen aangifte doen.
Wie zegt mij dat die meiden slachtoffer zijn?
Dat lees ik nergens.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_23767718
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 18:28 schreef HiZ het volgende:

[..]

Uit de volkskrant van 4 december
[..]

En voor Milagro, de kring waaruit de meeste daders komen is nou niet bepaald bekend om zijn sexuele repressieve karakter.
Nee, als je het hebt over Antillianen bv niet, nee, maar ook bij hen geldt dat ze voor Antilliaanse dames respect hebben en voor die andere dames niet.
De potentiele slachtoffers zoeken zij daarom ws dus bij dames die niet bij hun groep horen.
De meeste Marokkaanse jongens kunnen bij hun eigen dames niet terecht zonder er mee getrouwd te zijn en zoeken daarom de andere dames op, waarvan dus weer een deel overgaat tot dit soort ongein.
pi_23768787
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 21:31 schreef zoalshetis het volgende:
waar het op neerkomt is dat de marokkanen de nederlanse meisjes als uitschot zien en dus en groupe verkrachten, wat is nieuw? het gaat erom dat we daar en masse iets tegen doen. gaat ook wel gebeuren, maar dan heb je dat slachtoffertje ineens uit de kutkast.
De meeste daders zijn antilliaans of surinaams.
pi_23768852
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:03 schreef milagro het volgende:

[..]

Nee, als je het hebt over Antillianen bv niet, nee, maar ook bij hen geldt dat ze voor Antilliaanse dames respect hebben en voor die andere dames niet.
De potentiele slachtoffers zoeken zij daarom ws dus bij dames die niet bij hun groep horen.
De meeste Marokkaanse jongens kunnen bij hun eigen dames niet terecht zonder er mee getrouwd te zijn en zoeken daarom de andere dames op, waarvan dus weer een deel overgaat tot dit soort ongein.
Knevel gezien vanavond? Het gaat dus meestal om meisjes en jongens die tot dezelfde groep behoren. Er is niets goed te praten aan dat hele gedoe, maar het ligt toch echt wel wat ingewikkelder dan het plaatje dat jij er nu bijsleept. Het gedrag van de slachtoffers is soms nog vreemder dan dat van de daders.
pi_23770729
Pistool kopen en schieten. Dat is tegenwoordig de enige manier om nog veilig te zijn.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_23771099
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:54 schreef HiZ het volgende:

[..]

Knevel gezien vanavond? Het gaat dus meestal om meisjes en jongens die tot dezelfde groep behoren. Er is niets goed te praten aan dat hele gedoe, maar het ligt toch echt wel wat ingewikkelder dan het plaatje dat jij er nu bijsleept. Het gedrag van de slachtoffers is soms nog vreemder dan dat van de daders.
Dan moet je de cijfers die ik hier lees eens uitleggen.
quote:
Als de meerderheid vd daders allochtoon is, en de meerderheid vd slachtoffers autochtoon, hoe zit het dan?
  zondag 5 december 2004 @ 01:40:57 #92
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_23771117
WALGELIJK!!!
feest
  zondag 5 december 2004 @ 02:01:06 #93
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23771440
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:52 schreef HiZ het volgende:

[..]

right
  zondag 5 december 2004 @ 02:06:09 #94
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23771519
quote:
Op zondag 5 december 2004 01:39 schreef milagro het volgende:

[..]

Dan moet je de cijfers die ik hier lees eens uitleggen.
[..]

Als de meerderheid vd daders allochtoon is, en de meerderheid vd slachtoffers autochtoon, hoe zit het dan?
hoe het dan zit is dat ze op een meer dan walgelijke manier laten zien dat cohen en consorten namens de positieve discriminatie walgelijk bezig zijn.
pi_23771525
Gozers die dit stoer kunnen presteren laten naaien door een groep kettingdragende tatoo homo's
in hun reet!!!!

gvd belachelijk zeg en hoe komt het dat die getallen zo hoog zijn?
Nou balkenende?
Normen en waarden of zou het soms aan de
de wet liggen?

politie die zegt: kom na een week maar terug en denk goed na of je aangifte wilt doen of niet..

//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_23771548
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:24 schreef AbdelGhafied het volgende:
Maargoed, om het realistischer te houden: Geen allochtoon die het in zijn hoofd haalt met een groepje een andere allochtoonse te verkrachten natuurlijk. Die hebben geen zin in de wraak van een bevolkingsgroep. Je wilt niet waten wat er gebeurd als de rechter er 'geen speld tussen kan krijgen' en de familie van het slachtoffer met lege handen achterblijft.
Oh dat wil je juist wel weten. Dat zouden ze met videomateriaal en al moeten publiceren op televisie op 't 8 uur journaal, misschien dat het er dan 2 ipv 200 worden.
  zondag 5 december 2004 @ 03:26:29 #97
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23772568
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:52 schreef HiZ het volgende:

[..]

dat denk je maar. de marokkaanse jongens die een zwakzinnig meisje meisje met zijn 13en jarenlang hebben verkracht is alweer vergeten. dat mocht destijds. net als de diamantbuurt waar mensen uit hun huis gepest mogen worden. net als anja joos die door het merendeel marokkanen (of mag ik nu wel moslims zeggen) is doodgeschopt, en die gastjes een taakstraf krijgen. aboutaleb heeft echt nog zoveel te doen, maar hij staat op de dodenlijst, snappen we nu een beetje waar de moslimhaat vandaan komt? aangezien onze dappere burgervader zijn politieke agenda voornamelijk en logisch stil houdt? hij verdient er goed aan. leuk he? pvda populisme?
pi_23772683
quote:
Op zondag 5 december 2004 03:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat denk je maar.
Nee, dat staat in het nieuwsbericht.
  zondag 5 december 2004 @ 03:37:09 #99
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23772699
quote:
Op zondag 5 december 2004 03:36 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, dat staat in het nieuwsbericht.
right.
pi_23772753
quote:
Op zondag 5 december 2004 03:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

right.
quote:
Daders blijken matig intelligent, eenderde is zwakbegaafd. Eenderde heeft trekken van psychopathie. Geen van de daders heeft spijt van de delicten of leeft achteraf mee met het slachtoffer. Tweederde van de daders is allochtoon: Antilliaanse jongeren zijn oververtegenwoordigd, gevolgd door Surinamers en Marokkanen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')