quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij zit zeker met Bayern shirt en Juve pet voor de buis of niet
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
Denken de ajaciedjes hier ook aan een evt rampscenario?
Ik denk dat je zeker wel rekening moet houden met een overwinning voor de Israeli'squote:Op vrijdag 3 december 2004 01:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, de kans is best groot dat je vierde eindigt in de poule.
Maccabi geeft alle spelers van Juventus een Rolex-je en dan is Juve best bereidt om gelijk te spelen vrees ik.
En ik zie Ajax niet winnen van Bayern. Hoogstens gelijkspelen.
quote:
Makaay/Babel, koningskoppel.quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:42 schreef methodmich het volgende:
Dat eerste zou mooi zijn, dat tweede een gruwel.
Rampscenario? Dat Maccabi verliest van Juve bedoel je? Ja, best welquote:Op vrijdag 3 december 2004 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
Denken de ajaciedjes hier ook aan een evt rampscenario?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:36 schreef tong80 het volgende:
Babel maakt een hattrick en speelt volgend jaar bij Bayern.
Tsja, jij denkt ook dat Yildrim naar Inter gaat...quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is nou net 1 van de weinig clubs waar ik 'm nooit voor zie spelenIk denk zelf aan Fiorentina, de Spurs of Atlético Madrid, om daarna de overstap te maken naar de absolute top.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is nou net 1 van de weinig clubs waar ik 'm nooit voor zie spelenIk denk zelf aan Fiorentina, de Spurs of Atlético Madrid, om daarna de overstap te maken naar de absolute top.
Tenzij ze te vroeg vertrekken, of Asskicker14 heten.quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ajacieden maken nooit een tussenstap.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:14 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, jij denkt ook dat Yildrim naar Inter gaat...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:20 schreef twi het volgende:
[..]
Tenzij ze te vroeg vertrekken, of Asskicker14 heten.
Volgens mij vat jij die post verkeerd opquote:
Remember last year?quote:Op zondag 5 december 2004 17:49 schreef BillyBeflap het volgende:
Sjongejonge waar maken jullie je druk om?
Mijn post was ook niet helemaal serieus. Ik doelde op het feit dat Juve tot nu toe 5x met 1-0 had gewonnen, dus de volgende wedstrijd vast ook.quote:
en dat voor zo'n belangrijke pot...quote:Op zondag 5 december 2004 22:47 schreef Suijk het volgende:
Er zijn nog kaartjes mensen...
Tja, het is hier op fok altijd zo druk met die CL potjes, nu kunnen ze er eens echt bij zijn.quote:Op zondag 5 december 2004 22:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dat voor zo'n belangrijke pot...
tis dat jij het zegt....quote:Op zondag 5 december 2004 22:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, het is hier op fok altijd zo druk met die CL potjes, nu kunnen ze er eens echt bij zijn.
Ajax-Bayern is toch wel een leuk affiche.
Niemand,ze vliegen eruitquote:Op zondag 5 december 2004 23:06 schreef cultheld het volgende:
Welke tegenstander zal Ajax treffen in de UEFA cup?
Nee maar ik meen het serieus. Juventus gaat echt geen punten laten liggen in Israël, ook al verliest Ajax wel met dikke cijfers in de eigen Arena. Maar ik ben er naar benieuwd wie Ajax zal treffen in de UEFA cup. Lukt 't met een club als Allemania Aachen, dan kan Ajax nog een ronde verder komen. Maar tegen Sevilla, Zaragoza of Middlesbrough legt Ajax 't afquote:Op zondag 5 december 2004 23:08 schreef tong80 het volgende:
cultheld je poging tot cynisme mislukt weer als een schot van Sibon voor open doel.
en psv wint de CLquote:Op zondag 5 december 2004 23:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee maar ik meen het serieus. Juventus gaat echt geen punten laten liggen in Israël, ook al verliest Ajax wel met dikke cijfers in de eigen Arena. Maar ik ben er naar benieuwd wie Ajax zal treffen in de UEFA cup. Lukt 't met een club als Allemania Aachen, dan kan Ajax nog een ronde verder komen. Maar tegen Sevilla, Zaragoza of Middlesbrough legt Ajax 't af
Dat ie fraai wordt kan je al wel zeggen vind ikquote:Op zondag 5 december 2004 16:25 schreef NordKaos het volgende:
Je weet vast al wat ik ga zeggen daarover....
ALS er iets komt dan wordt dat vanzelf duidelijk gemaakt in het stadion via verschillende kanalen. Er zal nooit, echte, duidelijkheid worden verschaft via internet. Dat is het spelletje =)
Mocht ajax derde worden (hoop het niet) dan komt het te spelen tegen de nummer 2 uit 1 van de poules. Aachen zal het iig niet worden.quote:Op zondag 5 december 2004 23:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee maar ik meen het serieus. Juventus gaat echt geen punten laten liggen in Israël, ook al verliest Ajax wel met dikke cijfers in de eigen Arena. Maar ik ben er naar benieuwd wie Ajax zal treffen in de UEFA cup. Lukt 't met een club als Allemania Aachen, dan kan Ajax nog een ronde verder komen. Maar tegen Sevilla, Zaragoza of Middlesbrough legt Ajax 't af
Hoi Cart_manquote:Op woensdag 8 december 2004 09:19 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mocht ajax derde worden (hoop het niet) dan komt het te spelen tegen de nummer 2 uit 1 van de poules. Aachen zal het iig niet worden.
Vanavond ben ik voor Maccabi en voor Bayern. Vooruit, vooruit, schop die joden eruit.![]()
Tering, wat heb jij gedronken?quote:Op woensdag 8 december 2004 09:42 schreef MociN het volgende:
Bayern is wel te doen voor AJAX! Nu ze moeten, zal het wel gaan denk ik.
Ja, dat ventje van 17 met 0,0 ervaring is bepalend voor Ajax en schiet er 3 in.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:09 schreef keijz het volgende:
zonder babel geef ik ajax weinig kans.. hij is iemand die net dat verschil kan maken!
*hoopt dat koeman meeleest
quote:Op woensdag 8 december 2004 10:22 schreef twi het volgende:
Met Anastasiou verliezen we vanavond. Met Babel winnen we.
Het gaat niet om leeftijd, het gaat om dreiging. Anastasiou geeft helemaal geen dreiging, die heeft geen eigen actie en geen snelheid, is bovendien niet wendbaar en z'n schot valt ook bitter tegen. Ik heb 'm nog niet van buiten de 16 zien scoren in elk geval. Anastasiou kan kaatsen en koppen. Dan heb ik liever een 17-jarig broekie met 0,0 ervaring die veel meer mogelijkheden heeft.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:22 schreef FR_08 het volgende:
[..]
Ja, dat ventje van 17 met 0,0 ervaring is bepalend voor Ajax en schiet er 3 in.
Het gaat er niet om hoe opgehemeld hij wordt, "zoals altijd bij de talentjes". Het gaat erom of 'ie beter is dan Anastasiou. 't Antwoord daarop is "ja". Want iedereen is beter dan Anastasiou.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:11 schreef Cart_man het volgende:
Waarom wel? Die gast wordt alleen maar opgehemeld, zoals altijd gebeurd met alle 'talentjes' van ajax. Zo goed is hij niet.
Sonckquote:Op woensdag 8 december 2004 10:28 schreef twi het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe opgehemeld hij wordt, "zoals altijd bij de talentjes". Het gaat erom of 'ie beter is dan Anastasiou. 't Antwoord daarop is "ja". Want iedereen is beter dan Anastasiou.
quote:Op woensdag 8 december 2004 10:24 schreef Cheiron het volgende:
Jullie horen alleen wat jullie willen horen. Wat mij betreft is Babel beter dan Anastasiou voor vanavond omdat:
- Hij wil erg graag - Je maakt mij niet wijs dat Yannis niet graag wil en er eigenlijk niet zo'n zin in heeft
- Heeft een puike pot tegen Juve gespeeld, ondanks dat hij alleen stond - Dat is waar
- Hij is nog jong en kan de ervaring goed gebruiken. - Dit is niet echt de wedstrijd om ervaring op te doen, er moeten punten gepakt worden. En Yannis heeft wel de nodige ervaring
- De kans dat we verliezen is redelijk aanwezig, dus waarom niet Babel een kans geven - Maar er moeten punten gepakt worden, het is niet zomaar een wedstrijdje
- Het is niet zo dat de kans groter is op winst met Anastasiou dan met Babel - Andersom wel?
- Mensen uit de Ajax-opleiding hebben wat mij betreft een streepje voor. - Wat mij betreft speelt de beste speler of iig geval de meest bruikbare speler
Yannis komt gewoon kwaliteiten tekort, met name door zijn gebrek aan snelheid, waardoor hij die zin eigenlijk nooit uit kan stralen. Kijk naar zo'n bal als die Paauwe teruglegde tegen NEC. Anastasiou zou daar niet eens bij in de buurt komen. Paauwe had naar het doel van NEC kunnen rennen, en terug, en hij had nog eerder bij die verkeerde terugspeelbal kunnen zijn dan Yannis.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:24 schreef Cheiron het volgende:
Je maakt mij niet wijs dat Yannis niet graag wil en er eigenlijk niet zo'n zin in heeft
Nouja, punten gepakt moeten worden. 't Is UEFA cup hoor, daar hoef je echt niet harder voor te hollen. Bovendien zie ik die kans op punten met Babel hoger in dan met Yannis. Yannis heeft niet meer ervaring tegen internationale toppers dan Babel.quote:Dit is niet echt de wedstrijd om ervaring op te doen, er moeten punten gepakt worden. En Yannis heeft wel de nodige ervaring
Voor mij en veel Ajacieden wel. De enige drijfveer om vanavond goed te spelen is om die kutmoffen te verslaan.quote:Maar er moeten punten gepakt worden, het is niet zomaar een wedstrijdje
Je had het over ervaring. Een Champions League wedstrijd tegen Bayern is toch weer een stukje ervaring wat je in de zak van een 17-jarige stopt, dat neem je 'm niet meer af en wordt 'ie alleen maar beter van. In tegenstelling tot Yannis kun je die ervaring later misschien nog gebruiken. Het is maar 1 wedstrijdje, maar hij zal er toch van leren. Waarom zou je dan de 43-jarige de voorkeur geven boven de 17-jarige waar je nog jaren lang van kunt profiteren? Opleiden heet zoiets.quote:Andersom wel?
Dat is dus Babel.quote:Wat mij betreft speelt de beste speler of iig geval de meest bruikbare speler
Volgens mij doet Anastasiou het helemaal niet super slecht: in de meeste wedstrijden waarin hij een kans krijgt, heeft ie wel een assist of een goal. Met dat Babel moet spelen ben ik het wel eens, maar zeggen dat Anastasiou niets kan, slaat neregns opquote:Op woensdag 8 december 2004 10:28 schreef twi het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe opgehemeld hij wordt, "zoals altijd bij de talentjes". Het gaat erom of 'ie beter is dan Anastasiou. 't Antwoord daarop is "ja". Want iedereen is beter dan Anastasiou.
Ach, hij heeft zo z'n kwaliteiten, maar die zijn zo vreselijk beperkt dat ik me er aan stoor. Al sinds het begin. Hij kan koppen, hij kan soms kaatsen en af en toe komt er een leuke assist uit. Maar 9 van de 10 keer zijn er situaties als Yannis met een verdediger in de rug waarbij 'ie gaat liggen en zelden een vrije trap krijgt, of een bal waar 'ie niet bij komt omdat 'ie gewoon geen snelheid is heeft.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:49 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Volgens mij doet Anastasiou het helemaal niet super slecht: in de meeste wedstrijden waarin hij een kans krijgt, heeft ie wel een assist of een goal. Met dat Babel moet spelen ben ik het wel eens, maar zeggen dat Anastasiou niets kan, slaat neregns op
Nou lijkt het net of ik Ananas-groupie benquote:Op woensdag 8 december 2004 10:49 schreef twi het volgende:
Zonder het rot te bedoelen, zou je willen leren hoe je moet quoten? Het is namelijk niet echt de meest makkelijke manier om te lezen en te beantwoorden.
prima opstelling alleen jammer van Yannesquote:Op woensdag 8 december 2004 09:57 schreef Arikay het volgende:
Ik weet niet of ze al langsgekomen zijn maar dit zijn de vermoedelijke opstellingen volgens de Bayern-site:
Ajax Amsterdam: Vonk - Trabelsi, Grygera, Escudé, Maxwell - de Jong, Sneijder, Galasek - Rosales, Anastasiou, van der Vaart
FC Bayern: Kahn - Kuffour, Kovac, Lucio (Demichelis), Rau - Hargreaves, Ballack, Frings - Deisler - Pizarro, Makaay
de Jong dus terug in de basis en geen Babel. Maar misschien houdt Koeman ons in spanning en staat vanavond Babel er toch![]()
Ik denk 2-1 voor Ajax
quote:Op woensdag 8 december 2004 12:12 schreef Spideyman het volgende:
ps. iemand liever de 4e plek dan meedoen aan een 'troosttoernooi' ?
Die UEFA Cup kan mij idd gestolen wordenquote:Op woensdag 8 december 2004 12:12 schreef Spideyman het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:12 schreef Spideyman het volgende:
Het is idd geen topper, maar als je kan koppen, kaatsen en een assist geven vind ik het wel meevallen met het gebrek aan kwaliteiten. Dat ie extreem traag is, is zijn grootste min.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, hij heeft zo z'n kwaliteiten, maar die zijn zo vreselijk beperkt dat ik me er aan stoor. Al sinds het begin. Hij kan koppen, hij kan soms kaatsen en af en toe komt er een leuke assist uit. Maar 9 van de 10 keer zijn er situaties als Yannis met een verdediger in de rug waarbij 'ie gaat liggen en zelden een vrije trap krijgt, of een bal waar 'ie niet bij komt omdat 'ie gewoon geen snelheid is heeft.
Liever 4e worden in de cl poule, de sukkeltjes van de CL, evenals vorig jaarquote:Die UEFA Cup kan mij idd gestolen worden
Je wordt daar niet vrolijk van, maar meedoen in een afdanktoernooi als de UEFA Cup hoeft van mij ook niet. Gewoon presteren in de CL; lukt dat niet dan geen herkansing in een paupertoernooitje.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:27 schreef Skwish het volgende:
[..]
Liever 4e worden in de cl poule, de sukkeltjes van de CL, evenals vorig jaar![]()
quote:Juve want unbeaten tag
Juventus, who have already qualified, are looking to avoid defeat when they face Maccabi Tel Aviv in the Champions’ League.
The Italian giants have already won their group with five 1-0 victories and they are keen to continue their unbeaten run tonight.
"The objective is to not lose and not to concede a goal," said boss Fabio Capello ahead of the Israeli fixture.
The Bianconeri have the chance to equal a record this evening if they win again – matching Milan’s 1992 achievement under Capello.
"We’re not interested in that," responded the tactician. "The only thing we want from this competition is to win it."
The Turin boys will be without Camoranesi, Thuram, Emerson and Olivera amongst others, but expect a relatively strong side.
"I’ll use the rotation system but I won’t go over the top. There will be a strong spine and Pavel Nedved will return after illness. We want to do well," added Capello.
Alex Del Piero may also start after his recent fitness issues. "I’m happy with how I am physically," he explained.
"Maccabi? I want to win summer friendlies so I obviously would like to collect the three points in the Champions’ League.
"We’ll also try to score more than just one goal but there are times in games when you need to know how to defend."
Bron: channel4.com
Zoals PSV tegen Arsenal en Feyenoord tegen Schalke 04 bedoel je.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:31 schreef Skwish het volgende:
Mischien een kleine winst voor Ajax als Bayern dan een b elftal opsteld.
En ze gaan het als een stel kleine kinders vieren de winst![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 12:36 schreef ___MDJ___ het volgende:
Zoals PSV tegen Arsenal en Feyenoord tegen Schalke 04 bedoel je.
Ik denk dat veel ajacieden idd opgelucht zullen zijn als ze 4e worden in de poulequote:Op woensdag 8 december 2004 12:29 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Je wordt daar niet vrolijk van, maar meedoen in een afdanktoernooi als de UEFA Cup hoeft van mij ook niet. Gewoon presteren in de CL; lukt dat niet dan geen herkansing in een paupertoernooitje.
tering flikker op man. Waarom zouden we nou weer een pak slaag krijgen tegen een mindere tegenstanderquote:Op woensdag 8 december 2004 13:27 schreef Skwish het volgende:
[..]
Ik denk dat veel ajacieden idd opgelucht zullen zijn als ze 4e worden in de poule
Een pak slaag krijgen van een nog zwakkere tegenstander in de uefa cup zou een dieptepunt zijn.
ik hoop het echtquote:Op woensdag 8 december 2004 12:31 schreef PJORourke het volgende:
4-4-2? Zou het echt waar zijn?
quote:Op woensdag 8 december 2004 13:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tering flikker op man. Waarom zouden we nou weer een pak slaag krijgen tegen een mindere tegenstander
ow wacht, waarschijnlijk ben je geen Ajacied![]()
blinde Ajaciedquote:Op woensdag 8 december 2004 14:01 schreef Skwish het volgende:
[quote]
en nee, niet iedereen is gelukkig een blinde Ajacied zoals jij![]()
Dat moet toch tot op je ziel snijden, nietwaar? Bayern aanmoedigen.quote:
Neuh, vanavond totaal geen moeite mee joh.quote:Op woensdag 8 december 2004 14:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat moet toch tot op je ziel snijden, nietwaar? Bayern aanmoedigen.
Genoeg redenen waarom dat niet zo is:quote:Op woensdag 8 december 2004 14:18 schreef zjroentje het volgende:
Dat moet toch tot op je ziel snijden, nietwaar? Bayern aanmoedigen.
Dat hoorde ik inderdaad ook...quote:Op woensdag 8 december 2004 14:26 schreef Max-Westerman het volgende:
Speelt kahn mee?
Ik las ergens dat die last van griep had of zo.
* Everett is zondag tijdelijk PSV'erquote:Op woensdag 8 december 2004 14:40 schreef Showtime het volgende:
[..]
3) Het is heerlijk om te zien wanneer Ajax in eigen huis een pak slaag krijgt![]()
Ik zie je op het vakquote:Op woensdag 8 december 2004 15:53 schreef Bananenman het volgende:
Ik ga nu naar een vriend van me toe, daarna richting McDonalds en vervolgens lekker naar Ajax. Prettige wedstrijd alvast iedereen die ook gaat, en de thuisblijvers ook uiteraard
ik kan die thuiswedstrijd tegen Bochum nog goed herinneren.. 0-2 achter, binnen een kwartier ombuigen in 3-2. Waarbij 2 doelpunten van Laudrup, 1 daarvan was een lob vanaf 25 meterquote:Op woensdag 8 december 2004 14:39 schreef Radegast het volgende:
[afbeelding]
Ajax verloor thuis nooit van Duitse opponent
Amsterdam, 8 december 2004
Voor de vijftiende keer in de historie ontvangt Ajax een Duitse ploeg in Amsterdam.
In de veertien voorgaande keren hoefden de gastheren nooit een punt af te staan aan de Oosterburen.
Het is overigens al weer even geleden dat op Europees niveau een wedstrijd tegen Duitsers werd gespeeld.
De laatste was in het seizoen 1997-1998 tegen Vfl Bochum en dat duel werd met 4-2 gewonnen.
De allereerste was in het seizoen 1957-1958 toen Wismut Karl Marx Stadt op bezoek kwam.
Ajax won met 1-0.
De grootste zeges kwamen tot stand tegen 1. FC Nürnberg (in het seizoen 68-69, 4-0),
Carl Zeiss Jena (69-70, 5-1) en FC Bayern München (72-73, 4-0).
Dat laatste duel werd dinsdagmiddag door de perschef van Bayern München nog even voor het voetlicht geplaatst.
De Amsterdammers kregen de groeten van Sepp Maier, in dat duel de goalie van Bayern München.
Uit frustratie over de vier tegentreffers gooide hij zijn schoenen en tenue in een Amsterdamse gracht.
Als iemand de spullen gevonden heeft, zou hij ze graag terugwillen.
Woensdagavond is het de de vierde keer dat FC Bayern München Ajax in Amsterdam treft.
Na de 4-0 in 1972-1973, volgde een 2-1 in 1980-1981 en de 5-2 in 1994-1995.
In totaal won Ajax dus alle veertien eerdere edities, scoorde daarin 42 keer en kreeg maar zeven doelpunten tegen.
Die cijfers bieden een positieve kijk op het zesde en laatste duel van Ajax in de UEFA Champions League 2004-2005.
http://www.ajax.nl/show/id=1322/contentid=38092
niet als je maten vandaag eerst nog tot 5 uur moeten werkenquote:Op woensdag 8 december 2004 16:03 schreef Cart_man het volgende:
Zijn jullie nog te jong om bier te mogen drinken?
Een voetbalwedstrijd begin je toch elke keer in het café?
Ga je toch alleen? Kom altijd genoeg andere bekenden tegen wanneer mijn maten later komen.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
niet als je maten vandaag eerst nog tot 5 uur moeten werken
Ik duik ook altijd voor de wedstrijd nog ff het home in hoorquote:Op woensdag 8 december 2004 16:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ga je toch alleen? Kom altijd genoeg andere bekenden tegen wanneer mijn maten later komen.![]()
* Hives is provinciaalquote:Op woensdag 8 december 2004 16:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ga je toch alleen? Kom altijd genoeg andere bekenden tegen wanneer mijn maten later komen.![]()
Geen reden.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
* Hives is provinciaal![]()
en hoort geografisch te zien voor AZ te zijn![]()
Nou gezellig, op de spaarzame momenten dat ik zoiets meemaak, moet ik me vaak verbijten om niet de eerste de beste ajacied tegen de grond te werken.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:25 schreef Cheiron het volgende:
Hehe, zat vanuit Utrecht al met de eerste luidruchtige Limbo's met Ajaxshirtjes in de trein
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nou gezellig, op de spaarzame momenten dat ik zoiets meemaak, moet ik me vaak verbijten om niet de eerste de beste ajacied tegen de grond te werken.
Dat jij dat kan horen vanuit je plaggenhut op de hei in the middle of nowhere ...quote:Op woensdag 8 december 2004 17:50 schreef cultheld het volgende:
Ik hoor die Duitsers als zingen in de 90e minuut:
Schade Ajax alles ist vorbei, alles ist vorbei, alles ist vorbei
Ik woon vlak over de grens hequote:Op woensdag 8 december 2004 17:53 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat jij dat kan horen vanuit je plaggenhut op de hei in the middle of nowhere ...
Voorlopig zijn ze met 10 bussen, zal nog wel wat bij komen.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:50 schreef cultheld het volgende:
Ik hoor die Duitsers al zingen in de 90e minuut:
quote:Op woensdag 8 december 2004 17:50 schreef cultheld het volgende:
Ik hoor die Duitsers al zingen in de 90e minuut:
Uw gebeden zullen worden verhoord.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:36 schreef yvette1982 het volgende:
ik hoop dat ajax vanavond weer gigantisch klopt krijgt.
Heb jij geen CV te vervalsen of Cubaanse hoeren te vinden voor je vrienden?quote:Op woensdag 8 december 2004 18:36 schreef yvette1982 het volgende:
ik hoop dat ajax vanavond weer gigantisch klopt krijgt.
Het is 'wees nou eerlijk', aars.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:45 schreef PyTh het volgende:
Ben nou eerlijk.
Het zou wel heel sneu zijn voor ajax als Maccabi een punt pakt thuis en ajax verliest met 0-1![]()
Mocht Maccabi een punt pakken dan hoop ik dat Ajax ook een puntje pakt. Maar de kans dat Maccabi een punt pakt is wel heel klein, Juve gaat voor de winst. Del Perio speelt in de basis na een lange blessure die wil echt wel presteren. Nedved en Zlatan spelen altijd aanvallend.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:45 schreef PyTh het volgende:
Ben nou eerlijk.
Het zou wel heel sneu zijn voor ajax als Maccabi een punt pakt thuis en ajax verliest met 0-1![]()
Niet zo gefrustreerd he jawi.quote:
Ach ik zie mezelf niet als ramptoerist, ik hoop oprecht dat ze vanavond gaan winnen.... en ik denk dat ze ook wel een goede kans maken thuis....quote:Op woensdag 8 december 2004 18:40 schreef Suijk het volgende:
De ramptoeristen zijn alweer aanwezig in dit topic.Gezellig. Nog leuker als iedereen blijft happen.
Dan had er nog altijd 'je' tussen moeten staanquote:Op woensdag 8 december 2004 18:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Niet zo gefrustreerd he jawi.
Ben nou eerlijk kan ook alleen had ik een vraagteken aan het einde moeten zetten, kneusje [afbeelding]
Een vraagtekentje lost het niet op hoorquote:Op woensdag 8 december 2004 18:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Niet zo gefrustreerd he jawi.
Ben nou eerlijk kan ook alleen had ik een vraagteken aan het einde moeten zetten, kneusje [afbeelding]
quote:Op woensdag 8 december 2004 18:54 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dan had er nog altijd 'je' tussen moeten staan.
Ik woon er vlakbij en vertrek zoquote:Op woensdag 8 december 2004 18:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Moet jij ook niet naar aRENa jawi of kijk je altijd alleen op tv naar je favoriete ploeg?
Net als de Ajax-'supporters' die tijdens de wedstrijd op een forum zitten te posten.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:40 schreef Suijk het volgende:
De ramptoeristen zijn alweer aanwezig in dit topic.
Stelletje teletekst-hoolies.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:11 schreef jerryx het volgende:
[..]
Net als de Ajax-'supporters' die tijdens de wedstrijd op een forum zitten te posten.
Ja, die zie je bij feyenoord inderdaad nooit.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:11 schreef jerryx het volgende:
[..]
Net als de Ajax-'supporters' die tijdens de wedstrijd op een forum zitten te posten.
Rot op , vrouwen horen hier nietquote:Op woensdag 8 december 2004 18:36 schreef yvette1982 het volgende:
ik hoop dat ajax vanavond weer gigantisch klop krijgt.
En ik snap die lof voor babel niet. Die gast heeft nog niks goed laten zien. Hij scoort een goal tegen de graafschap, maar daar scoort iedereen tegen. Zelf castelen. Dus hou op met die die nietsnut op te hemelen.
In dat geval wil ik mijn voorspelling van 0-3 in 0-2 wijzigen.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:15 schreef -Hans- het volgende:
Mogelijk geen VdV, reden is nog onbekend/misschien een tactische set. (bron: Studio Sport, Umberto Tan)
Loek hoef je niet serieus te nemen , Jawi.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:14 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, die zie je bij feyenoord inderdaad nooit.
Als ik eens een HCE liveverslagen-topic doorblader zie ik voornamelijk Ajacieden die de tegenstander van Feyenoord aanmoedigen en af en toe een keer een Feyenoorder.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:14 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, die zie je bij feyenoord inderdaad nooit.
Ik was gewoon voor Feyenoord hoor tegen Schalke. En jah, vooral omdat het moffen warenquote:Op woensdag 8 december 2004 19:20 schreef jerryx het volgende:
[..]
Als ik eens een HCE liveverslagen-topic doorblader zie ik voornamelijk Ajacieden die de tegenstander van Feyenoord aanmoedigen en af en toe een keer een Feyenoorder.
Bij Europese wedstrijden van Feyenoord zie ik veel mensen die op dat moment dan wel voor Feyenoord zijn, maar dat zijn toch meestal supporters van andere clubs.
Maar goed; ontopic : HUP BAYERN!!!
Lekker makkelijk om gelijk weer 'vrouwen hebben geen verstand van voetbal' uit de kast te halen bij het minste geringste beetje kritiek.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Rot op , vrouwen horen hier niet
Ik was ook voor Feyenoord, alleen maar omdat het moffen waren. Maar ik zei natuurlijk dat het voor het Nederlands voetbal wasquote:Op woensdag 8 december 2004 19:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik was gewoon voor Feyenoord hoor tegen Schalke. En jah, vooral omdat het moffen waren
Ach, van mij mag Ajax ook wel winnen vanavond. Aan de andere kant blijft het leuk om die Ajacieden te pesten dat ze weer 4e geworden zijn in de CL-poulequote:Op woensdag 8 december 2004 19:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik was gewoon voor Feyenoord hoor tegen Schalke. En jah, vooral omdat het moffen waren
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Rot op , vrouwen horen hier niet
Ergens ben je best een goede kerel hoor.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Maar wel even dit, voor de goede orde.
In het belang van het Nederlands voetbal denkend, hoop ik dat Ajax vanavond van Bayern Munchen wint.
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Maar wel even dit, voor de goede orde.
In het belang van het Nederlands voetbal denkend, hoop ik dat Ajax vanavond van Bayern Munchen wint.
Tuurlijk winnen die.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verwacht dat Juve wel wint in Tel Aviv. Dan is er voor Ajax niks aan de hand.
Eindelijk iemand die 't ziet.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ergens ben je best een goede kerel hoor.
Als Ajax niet verliest tenminste, het blijven natuurlijk duitsersquote:Op woensdag 8 december 2004 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verwacht dat Juve wel wint in Tel Aviv. Dan is er voor Ajax niks aan de hand.
Ach het zou toch lekker zijn om te winnenquote:Op woensdag 8 december 2004 19:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Als Maccabi verliest is Ajax gewoon door, hoe dan ook.
opvallendquote:
Rafael wilke/kon geen valse linksbuiten spelen, en Sneijder/VDV middenveld te kwetsbaar, met name t.o.v. Ballack.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:08 schreef Vom het volgende:
Ik schakel net te laat in, vanwaar geen rafael?
Even GI-gantisch offtopic: hoe krijg ik een gifje dat iemand in een topic heeft gezet als mijn usericon?quote:Op woensdag 8 december 2004 20:28 schreef Spideyman het volgende:
Succes gewenst Ajacieden, give em hell
Dat bedoel ik, als ik in de schoenen van VDV stond en ik kon in een belangrijke CL wedstrijd tegen Bayern spelen zou ik zelfs op goal staan als mij dat gevraagd werd.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:26 schreef tong80 het volgende:
Wat een sukkel. Als Koeman wil moet ie gewoon spelen. Twee sukkels dus
Men ligt nog op koers voor het behalen van Europees voetbal in het komend seizoen. Gewoon een kwestie van de doelstelling iets bijstellen.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:01 schreef The_Coach het volgende:
Constateren dat je tekort komt voor de subtop van Europa, vervolgens zeggen dat je spelers gaat kopen maar dat niet doen. (ik gun het bestuur wel een uitschakeling)![]()
ehm gewoon save as, opslaan op je computer en uploaden?quote:Op woensdag 8 december 2004 20:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Spideyman, hoe krijg ik een gifje uit een topic als mijn avatar?
Ik noem het een slecht beleid, en tevens een slecht perspectief voor de toekomst.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:03 schreef okee6 het volgende:
[..]
Men ligt nog op koers voor het behalen van Europees voetbal in het komend seizoen. Gewoon een kwestie van de doelstelling iets bijstellen.
Dat is ook wel zo, maar hij kreeg toch echt een klap...quote:Op woensdag 8 december 2004 21:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wat een lompe, lelijke mof ook he, die Kahn.
je mist de wedstrijd die tot koemans ontslag gaat leidenquote:Op woensdag 8 december 2004 21:07 schreef appelsientje het volgende:
hmmm 0 - 1
ik mis dus niks vanavond begrijp ik ??
Dat is wel te hopen voor de supporters.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
je mist de wedstrijd die tot koemans ontslag gaat leiden
eeuh je moet je sign ff veranderen, want ik denk dat het ajax niet gaat lukken.....quote:Op woensdag 8 december 2004 21:12 schreef Vom het volgende:
Babel is lekker bezig vind ik, van die jongen gaan we nog een hoop plezier hebben![]()
Is niet bang om snel uit te halen.
Zal Methodmitch dan toch gelijk krijgen?![]()
Joduuuuuuuuuuuh, Joduuuuuuuuuuhquote:
Het 1e of de 2e?quote:Op woensdag 8 december 2004 21:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
eeuh je moet je sign ff veranderen, want ik denk dat het ajax niet gaat lukken.....
Ja dat dragen zequote:Op woensdag 8 december 2004 21:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dragen die spelers nu een rouwband of kijk ik scheel ?
Of nietquote:Op woensdag 8 december 2004 21:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Mensen, Juve wint wel.
quote:
dezequote:Ajax!!!! Ook dit jaar weer in de CL!! Kampioenen!!
Waarvoor eigenlijk ?quote:
Ja maar we zitten in de CL en we worden kampioenquote:Op woensdag 8 december 2004 21:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
[..]
dezedie andere is wel cewl eigenlijk
De prins natuurlijk flapdrolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |