ehm gewoon save as, opslaan op je computer en uploaden?quote:Op woensdag 8 december 2004 20:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Spideyman, hoe krijg ik een gifje uit een topic als mijn avatar?
Ik noem het een slecht beleid, en tevens een slecht perspectief voor de toekomst.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:03 schreef okee6 het volgende:
[..]
Men ligt nog op koers voor het behalen van Europees voetbal in het komend seizoen. Gewoon een kwestie van de doelstelling iets bijstellen.
Dat is ook wel zo, maar hij kreeg toch echt een klap...quote:Op woensdag 8 december 2004 21:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wat een lompe, lelijke mof ook he, die Kahn.
je mist de wedstrijd die tot koemans ontslag gaat leidenquote:Op woensdag 8 december 2004 21:07 schreef appelsientje het volgende:
hmmm 0 - 1
ik mis dus niks vanavond begrijp ik ??
Dat is wel te hopen voor de supporters.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
je mist de wedstrijd die tot koemans ontslag gaat leiden
eeuh je moet je sign ff veranderen, want ik denk dat het ajax niet gaat lukken.....quote:Op woensdag 8 december 2004 21:12 schreef Vom het volgende:
Babel is lekker bezig vind ik, van die jongen gaan we nog een hoop plezier hebben![]()
Is niet bang om snel uit te halen.
Zal Methodmitch dan toch gelijk krijgen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |