Loek hoef je niet serieus te nemen , Jawi.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:14 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, die zie je bij feyenoord inderdaad nooit.
Als ik eens een HCE liveverslagen-topic doorblader zie ik voornamelijk Ajacieden die de tegenstander van Feyenoord aanmoedigen en af en toe een keer een Feyenoorder.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:14 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, die zie je bij feyenoord inderdaad nooit.
Ik was gewoon voor Feyenoord hoor tegen Schalke. En jah, vooral omdat het moffen warenquote:Op woensdag 8 december 2004 19:20 schreef jerryx het volgende:
[..]
Als ik eens een HCE liveverslagen-topic doorblader zie ik voornamelijk Ajacieden die de tegenstander van Feyenoord aanmoedigen en af en toe een keer een Feyenoorder.
Bij Europese wedstrijden van Feyenoord zie ik veel mensen die op dat moment dan wel voor Feyenoord zijn, maar dat zijn toch meestal supporters van andere clubs.
Maar goed; ontopic : HUP BAYERN!!!
Lekker makkelijk om gelijk weer 'vrouwen hebben geen verstand van voetbal' uit de kast te halen bij het minste geringste beetje kritiek.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Rot op , vrouwen horen hier niet
Ik was ook voor Feyenoord, alleen maar omdat het moffen waren. Maar ik zei natuurlijk dat het voor het Nederlands voetbal wasquote:Op woensdag 8 december 2004 19:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik was gewoon voor Feyenoord hoor tegen Schalke. En jah, vooral omdat het moffen waren
Ach, van mij mag Ajax ook wel winnen vanavond. Aan de andere kant blijft het leuk om die Ajacieden te pesten dat ze weer 4e geworden zijn in de CL-poulequote:Op woensdag 8 december 2004 19:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik was gewoon voor Feyenoord hoor tegen Schalke. En jah, vooral omdat het moffen waren
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Rot op , vrouwen horen hier niet
Ergens ben je best een goede kerel hoor.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Maar wel even dit, voor de goede orde.
In het belang van het Nederlands voetbal denkend, hoop ik dat Ajax vanavond van Bayern Munchen wint.
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Maar wel even dit, voor de goede orde.
In het belang van het Nederlands voetbal denkend, hoop ik dat Ajax vanavond van Bayern Munchen wint.
Tuurlijk winnen die.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verwacht dat Juve wel wint in Tel Aviv. Dan is er voor Ajax niks aan de hand.
Eindelijk iemand die 't ziet.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ergens ben je best een goede kerel hoor.
Als Ajax niet verliest tenminste, het blijven natuurlijk duitsersquote:Op woensdag 8 december 2004 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verwacht dat Juve wel wint in Tel Aviv. Dan is er voor Ajax niks aan de hand.
Ach het zou toch lekker zijn om te winnenquote:Op woensdag 8 december 2004 19:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Als Maccabi verliest is Ajax gewoon door, hoe dan ook.
opvallendquote:
Rafael wilke/kon geen valse linksbuiten spelen, en Sneijder/VDV middenveld te kwetsbaar, met name t.o.v. Ballack.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:08 schreef Vom het volgende:
Ik schakel net te laat in, vanwaar geen rafael?
Even GI-gantisch offtopic: hoe krijg ik een gifje dat iemand in een topic heeft gezet als mijn usericon?quote:Op woensdag 8 december 2004 20:28 schreef Spideyman het volgende:
Succes gewenst Ajacieden, give em hell
Dat bedoel ik, als ik in de schoenen van VDV stond en ik kon in een belangrijke CL wedstrijd tegen Bayern spelen zou ik zelfs op goal staan als mij dat gevraagd werd.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:26 schreef tong80 het volgende:
Wat een sukkel. Als Koeman wil moet ie gewoon spelen. Twee sukkels dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |