quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij zit zeker met Bayern shirt en Juve pet voor de buis of niet
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
Denken de ajaciedjes hier ook aan een evt rampscenario?
Ik denk dat je zeker wel rekening moet houden met een overwinning voor de Israeli'squote:Op vrijdag 3 december 2004 01:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, de kans is best groot dat je vierde eindigt in de poule.
Maccabi geeft alle spelers van Juventus een Rolex-je en dan is Juve best bereidt om gelijk te spelen vrees ik.
En ik zie Ajax niet winnen van Bayern. Hoogstens gelijkspelen.
quote:
Makaay/Babel, koningskoppel.quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:42 schreef methodmich het volgende:
Dat eerste zou mooi zijn, dat tweede een gruwel.
Rampscenario? Dat Maccabi verliest van Juve bedoel je? Ja, best welquote:Op vrijdag 3 december 2004 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
Denken de ajaciedjes hier ook aan een evt rampscenario?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:36 schreef tong80 het volgende:
Babel maakt een hattrick en speelt volgend jaar bij Bayern.
Tsja, jij denkt ook dat Yildrim naar Inter gaat...quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is nou net 1 van de weinig clubs waar ik 'm nooit voor zie spelenIk denk zelf aan Fiorentina, de Spurs of Atlético Madrid, om daarna de overstap te maken naar de absolute top.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is nou net 1 van de weinig clubs waar ik 'm nooit voor zie spelenIk denk zelf aan Fiorentina, de Spurs of Atlético Madrid, om daarna de overstap te maken naar de absolute top.
Tenzij ze te vroeg vertrekken, of Asskicker14 heten.quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ajacieden maken nooit een tussenstap.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:14 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, jij denkt ook dat Yildrim naar Inter gaat...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:20 schreef twi het volgende:
[..]
Tenzij ze te vroeg vertrekken, of Asskicker14 heten.
Volgens mij vat jij die post verkeerd opquote:
Remember last year?quote:Op zondag 5 december 2004 17:49 schreef BillyBeflap het volgende:
Sjongejonge waar maken jullie je druk om?
Mijn post was ook niet helemaal serieus. Ik doelde op het feit dat Juve tot nu toe 5x met 1-0 had gewonnen, dus de volgende wedstrijd vast ook.quote:
en dat voor zo'n belangrijke pot...quote:Op zondag 5 december 2004 22:47 schreef Suijk het volgende:
Er zijn nog kaartjes mensen...
Tja, het is hier op fok altijd zo druk met die CL potjes, nu kunnen ze er eens echt bij zijn.quote:Op zondag 5 december 2004 22:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dat voor zo'n belangrijke pot...
tis dat jij het zegt....quote:Op zondag 5 december 2004 22:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, het is hier op fok altijd zo druk met die CL potjes, nu kunnen ze er eens echt bij zijn.
Ajax-Bayern is toch wel een leuk affiche.
Niemand,ze vliegen eruitquote:Op zondag 5 december 2004 23:06 schreef cultheld het volgende:
Welke tegenstander zal Ajax treffen in de UEFA cup?
Nee maar ik meen het serieus. Juventus gaat echt geen punten laten liggen in Israël, ook al verliest Ajax wel met dikke cijfers in de eigen Arena. Maar ik ben er naar benieuwd wie Ajax zal treffen in de UEFA cup. Lukt 't met een club als Allemania Aachen, dan kan Ajax nog een ronde verder komen. Maar tegen Sevilla, Zaragoza of Middlesbrough legt Ajax 't afquote:Op zondag 5 december 2004 23:08 schreef tong80 het volgende:
cultheld je poging tot cynisme mislukt weer als een schot van Sibon voor open doel.
en psv wint de CLquote:Op zondag 5 december 2004 23:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee maar ik meen het serieus. Juventus gaat echt geen punten laten liggen in Israël, ook al verliest Ajax wel met dikke cijfers in de eigen Arena. Maar ik ben er naar benieuwd wie Ajax zal treffen in de UEFA cup. Lukt 't met een club als Allemania Aachen, dan kan Ajax nog een ronde verder komen. Maar tegen Sevilla, Zaragoza of Middlesbrough legt Ajax 't af
Dat ie fraai wordt kan je al wel zeggen vind ikquote:Op zondag 5 december 2004 16:25 schreef NordKaos het volgende:
Je weet vast al wat ik ga zeggen daarover....
ALS er iets komt dan wordt dat vanzelf duidelijk gemaakt in het stadion via verschillende kanalen. Er zal nooit, echte, duidelijkheid worden verschaft via internet. Dat is het spelletje =)
Mocht ajax derde worden (hoop het niet) dan komt het te spelen tegen de nummer 2 uit 1 van de poules. Aachen zal het iig niet worden.quote:Op zondag 5 december 2004 23:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee maar ik meen het serieus. Juventus gaat echt geen punten laten liggen in Israël, ook al verliest Ajax wel met dikke cijfers in de eigen Arena. Maar ik ben er naar benieuwd wie Ajax zal treffen in de UEFA cup. Lukt 't met een club als Allemania Aachen, dan kan Ajax nog een ronde verder komen. Maar tegen Sevilla, Zaragoza of Middlesbrough legt Ajax 't af
Hoi Cart_manquote:Op woensdag 8 december 2004 09:19 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mocht ajax derde worden (hoop het niet) dan komt het te spelen tegen de nummer 2 uit 1 van de poules. Aachen zal het iig niet worden.
Vanavond ben ik voor Maccabi en voor Bayern. Vooruit, vooruit, schop die joden eruit.![]()
Tering, wat heb jij gedronken?quote:Op woensdag 8 december 2004 09:42 schreef MociN het volgende:
Bayern is wel te doen voor AJAX! Nu ze moeten, zal het wel gaan denk ik.
Ja, dat ventje van 17 met 0,0 ervaring is bepalend voor Ajax en schiet er 3 in.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:09 schreef keijz het volgende:
zonder babel geef ik ajax weinig kans.. hij is iemand die net dat verschil kan maken!
*hoopt dat koeman meeleest
quote:Op woensdag 8 december 2004 10:22 schreef twi het volgende:
Met Anastasiou verliezen we vanavond. Met Babel winnen we.
Het gaat niet om leeftijd, het gaat om dreiging. Anastasiou geeft helemaal geen dreiging, die heeft geen eigen actie en geen snelheid, is bovendien niet wendbaar en z'n schot valt ook bitter tegen. Ik heb 'm nog niet van buiten de 16 zien scoren in elk geval. Anastasiou kan kaatsen en koppen. Dan heb ik liever een 17-jarig broekie met 0,0 ervaring die veel meer mogelijkheden heeft.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:22 schreef FR_08 het volgende:
[..]
Ja, dat ventje van 17 met 0,0 ervaring is bepalend voor Ajax en schiet er 3 in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |