Die zullen wel (bijna) allemaal naar Munich gaan. Op dat soort verhaal kickt men daar nog meer dan op dode vedetten.quote:Op vrijdag 2 december 2005 07:37 schreef Hapertje het volgende:
Ik kan dan ook alleen maar de film aanraden! Enne... Oscar-people... geef deze film alle prijzen die jullie kunnen geven. Ze verdienen het!
Ik sta niet meer achter deze uitspraak.quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die zullen wel (bijna) allemaal naar Munich gaan. Op dat soort verhaal kickt men daar nog meer dan op dode vedetten.
Verklaar u nader...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik sta niet meer achter deze uitspraak.
Ik betwijfel ondertussen dat Munich Oscars gaat winnen.quote:
Waar gaat hi jin voorpremiere?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:57 schreef California het volgende:
Is hij vervroegd? Hij zou 2 feb gaan draaien, maar ik zie nu dat hij de 25e al in voorpremière gaat. Dan zou je denken dat hij de 26e gaat draaien.
Ja ik heb me vergist. Ik was een aantal nummers aan het downloaden en toen stond dat nummer ertussen met zijn naam ervoor dus ik ging er vanuit dat hij dat gemaakt had. Maar ik keen net bij johnny rebel en zag dat dat nummer van hem is. Mijn excuses.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:16 schreef Hapertje het volgende:
Cash een rascist??? Kan me niet voorstellen! Gelukkig dat dat nummer van Johnny Rebel is!
Hoogeveen, Maastricht, Meppel, Winschoten en Zevenaarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
Waar gaat hi jin voorpremiere?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:36 schreef California het volgende:
[..]
Hoogeveen, Maastricht, Meppel, Winschoten en Zevenaar.
Ik denk eigenlijk dat hij op wel meer plekken draait de 25e, maar dat alleen deze bioscopen hun data al hebben doorgegeven.
Helemaal mee eens. Alles klopt aan de film, zeker ook de casting. Reese doet het geweldig en Joaquin heeft eindelijk weer een adembenemde rol te pakken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 07:37 schreef Hapertje het volgende:
Wat een perfomance van Joaquin. Echt waar, die jongen (hij is nog maar 31!) verdient de Oscar. Hij speelt niet alleen fantastisch, maar hij zingt alle nummers van Johnny Cash ook nog eens zelf. En goed ook! Petje af!![]()
En dan Reese Witherspoon... zij speelde net zo sterk en ook zij zong de liedjes zelf! En ik kreeg soms gewoon kippevel van het samenspel van haar en Joaquin.![]()
En, altijd leuk, de trivia op imdb:quote:"When I met John before all this started, he told me he'd seen Gladiator three times." Phoenix smiled sheepishly. "I was shocked. And he quoted two of my lines: 'Your son squealed like a girl when they nailed him to the cross. And your wife moaned like a whore when they ravaged her.' I couldn't believe Johnny Cash was quoting my dialogue. Later, I thought a lot about why those lines particularly appealed to him. He understood something about punishment and redemption."
quote:The scene where Johnny Cash pulls the sink off the wall was not scripted. Joaquin Phoenix actually pulled it off the wall.
quote:Walk The Line
Joaquin Phoenix en Reese Witherspoon zijn beide erg sterk in hun rollen en het verhaal is ook best interessant maar ik had wel heel erg een "been-there done-that" gevoel. Komt denk ik vooral omdat we vorig jaar ook al een biopic over een muziek legende in de bios hadden (Ray) en het verhaal komt toch wel redelijk overeen.
Niet veel op de film op zich aan te merken. Hij blijft de volledige 130 minuten boeien, en wordt vooral in het tweede gedeelte erg goed. Dat, gecombineerd met een lekkere country soundtrack maakt Walk The Line tot een leuke, mooie en soms ontroerende film.
Krijgt Phoenix dan eindelijk een Oscar? Verdiend zou t zeker zijn. Zeker een aanrader
IMDB Cijfer: 8,0/10
Mijn Cijfer: 8,0/10
Hij draait nu in de bioscoop.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:33 schreef Piepje het volgende:
Had eerst niet zo de behoefte om deze film te gaan zien, maar nu ik weet dat Tyler Hilton er ook in meespeelt
Maja, hij komt hier vast niet in de bioscoop, en als ie wel komt zal ik wel niemand meekrijgen, dus ik wacht wel op de dvd, dan huur ik m wel ofzo...
ja maar niet waar ik woonquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hij draait nu in de bioscoop.
Ze zingen het niet helemaal nee dan moet je het orginele nummer downloaden dan heb je het wel helemaalquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:29 schreef Nora. het volgende:
GE-WEL-DIG!!!
Een vraagje; weet iemand of het nummer Time's a wastin ook als volledig nummer valt te krijgen(downloaden, het staat niet op de cd geloof ik)? Of hebben ze dat gewoon niet ingezongen?
Ja inderdaad, ik had het zelf niet in de gaten dat hij het voor moest stellen tot ik het iemand naast me hoorde zeggen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:19 schreef Johan_de_With het volgende:
Alleen Elvis was slecht gecast.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:17 schreef Veerboot het volgende:
Vanavond dus geweest. Ik vond het een erg goede film. Ik ging er met hoge verwachtingen naar toe na wat ik er her en der over gelezen en gehoord had, en dat werd ook bevestigd. Knap acteerwerk van zowel Joaquin Phoenix als Reese Witherspoon (). Zeker een aanrader dus
![]()
Klopt. Hij vond Phoenix zo goed spelen in Gladiator.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:16 schreef saksia het volgende:
Ik meen dat ik ergens meegekregen heb dat Johnny Cash die Joaquin Phoenix zelf aangewezen had om hem te gaan spelen?
Sterker nog: Joaquin is uitgenodigd om bij Johnny en June te komen eten. Tijdens dat etentje heeft Cash Phoenix gevraagd of het hem wat leek de rol te spelen in Walk The Line.quote:Ik meen dat ik ergens meegekregen heb dat Johnny Cash die Joaquin Phoenix zelf aangewezen had om hem te gaan spelen?
Nah-uh. Phoenix had al voor dat etentje de rol aangenomen voor de film. Pas later is 'ie bij Cash op bezoek geweest (inderdaad een etentje). Daar vertelde Cash 'm dat 'ie 'm zo goed vond in Gladiator en dat hij blij was met de keus. Volgens mij had Cash zelfs totaal niets te maken met de selectie.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:22 schreef Sammy3000 het volgende:
[..]
Sterker nog: Joaquin is uitgenodigd om bij Johnny en June te komen eten. Tijdens dat etentje heeft Cash Phoenix gevraagd of het hem wat leek de rol te spelen in Walk The Line.
Phoenix wist niet wat 'm overkwam, verwachtte op een feest uitgenodigd te zijn waar tientallen mensen zouden zijn en belandde dus onverwacht aan tafel met Cash en Carter en nog 2 anderen. En dan nog complimenten voor zijn rol in Gladiator. EN dus uiteindelijk het verzoek van Cash om Cash te spelen.
dat geld niet alleen voor deze film hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 17:12 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik wacht tot de DVD release, onzin om 8 meuro te betalen voor een biosticket
Dat heb ik ook niet gezegd.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat geld niet alleen voor deze film hoor
Walk the Line is niet eens genomineerd, dus echt grote favoriet is die niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:57 schreef Markie-Mark het volgende:
Geweldige film, van begin tot eind genoten.
Ik vind hem veeeel beter dan Brokeback Mountain, als je hem dan toch met die andere grote favoriet wil vergelijken
Ik vond WTL in ieder geval al beter dan de 4 films die wel genomineerd zijn en die ik heb gezien. En als ik de commentaren zo hoor, dan is Capote (als film) veruit de minste van de genomineerden en zal ik die hoogstwaarschijnlijk ook niet beter gaan vinden.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Walk the Line is niet eens genomineerd, dus echt grote favoriet is die niet.
Ja, en?quote:Op maandag 27 februari 2006 08:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vond WTL in ieder geval al beter dan de 4 films die wel genomineerd zijn en die ik heb gezien. En als ik de commentaren zo hoor, dan is Capote (als film) veruit de minste van de genomineerden en zal ik die hoogstwaarschijnlijk ook niet beter gaan vinden.
WTL is wel genomineerd. De oscars zijn meer dan alleen beste film.quote:Op maandag 27 februari 2006 09:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja, en?
Ik vind WTL ook beter dan Capote. En er zijn ook films die (bijna) nergens voor genomineerd zijn die ik nog beter vond. Maar zolang je niet genomineerd bent, kan je geen grote favoriet zijn.
Ja voor acteur/trices en verder voor wat mindere categorieën als sound. Maar niet zodoende om te spreken van de andere grote favoriet.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
WTL is wel genomineerd. De oscars zijn meer dan alleen beste film.
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:31 schreef Rainboww het volgende:
Dat openingsnummer is ook zo geweldig!
Ik hoor nu 2 weken later nog steeds die baslijn in m'n hoofd, en die stampende voeten!
Volgens mij hangt ie gewoon 'zichzelf' op. Ok, die zin kan raar opgevat wordenquote:Op maandag 27 februari 2006 23:31 schreef mr_cucumber het volgende:
Vanavond gezien, inderdaad een erg toffe film.
Trouwens. Als hij foto's ophangt in het huis, hangt hij dan een foto van de echte Johnny Cash op of zag ik dat verkeerd?
Ja hij hang oa. een foto van zichzelf op (Phoenix dus), maar die tweede foto was volgens mij een foto van de echte Cash..maar misschien zag ik het wel verkeerdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:21 schreef biggetje het volgende:
[..]
Volgens mij hangt ie gewoon 'zichzelf' op. Ok, die zin kan raar opgevat worden![]()
Het is zelfs zo irritant, dat we WEL gedwongen worden tot downloaden in dit verdomde kutbioscoopland.quote:
Heel veel mensen vragen zich dat af, ik ook.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:29 schreef Nora. het volgende:
GE-WEL-DIG!!!
Een vraagje; weet iemand of het nummer Time's a wastin ook als volledig nummer valt te krijgen(downloaden, het staat niet op de cd geloof ik)? Of hebben ze dat gewoon niet ingezongen?
Iedereen zingt alles zelf.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:54 schreef Sjoem het volgende:
Zingt Reese trouwens ook alles zelf? Ik geloof het wel hè?
jupquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:54 schreef Sjoem het volgende:
Ja zekers, niet slecht he?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:54 schreef Sjoem het volgende:
Ja, nationx zei ook al zoietsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:51 schreef Longmen het volgende:
[..]
Heel veel mensen vragen zich dat af, ik ook.
Maar vond hier wat meer info, t nummer blijkt er niet te zijn...
http://www.cowboylyrics.com/forum/read.php?f=1&i=28443&t=28443
Maar ehm das dus zonder ondertiteling?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:14 schreef Sammy3000 het volgende:
![]()
![]()
Me is happy!
Vandaag lag de DVD in de bus! Op regio 1 issie inmiddels uitgekomen. DIrect de 2e discs met extra's gekeken. Meteen weer in de mood!
Wát een goede film, he?
Ga nu de film nog eens kijken. HEBBERZININ!![]()
Zonder Nederlandse ja. Maar met Engelse.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:04 schreef Longmen het volgende:
[..]
Maar ehm das dus zonder ondertiteling?![]()
20 euro bij cd-wow!quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:11 schreef Nora. het volgende:
Ja dat komt misschien ook wel een beetje door de film of niet?
@ Hapertje; hoeveel hebje daarvoor betaald?
Maar das dus ook zonder NL ondertiteling?quote:Op donderdag 16 maart 2006 07:55 schreef Hapertje het volgende:
Gisteren viel de dubbel-dvd op de mat. Wow.. mooie vormgeving met 5 postcards! En damn... had de film in november in Amerika gezien en toen werd ik overdonderd door de film. En nu weer... kippevel... plezier tijdens de nummers... ontroering op het einde... wat een prachtfilm!
Stiekem hoop ik dan ook op een vervolgquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:51 schreef BrauN het volgende:
Het enige wat ik jammer vind is dat de film niet doorgaat tot Johnny en June's laatste levensjaren...
Dat zou bout worden, Jaoquin Phoenix met z'n Highwaymenquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:57 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dan ook op een vervolg
Wanneer komt de NL DVD?? kan niet wachten...quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:59 schreef Lieke_K het volgende:
Oh, zó'n mooie film dit! Het eerste kwartier alleen al, hartverscheurend!![]()
En Jaoquin Phoenix in deze rol:! Zodra de DVD uit is, ga ik 'm zeker halen!
![]()
Hier in Nijmegen draaide-ie toen ik er naartoe ging echt in het kleinste schijtzaaltje van de meest weggedrukte bios... Slecht hoor..!![]()
Niet dus, ik had geen flauw idee wie Johnny Cash en June Carter waren (al herkende ik het nummer Ring of Fire wel toen ik het hoorde), maar heb alsnog genoten. Ben ook blij dat ik ze nu wél ken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:51 schreef BrauN het volgende:
Ik denk alleen wel dat mensen die Johnny Cash' muziek en leven niet kennen de film niet zo heel erg goed vinden, ondanks het uitstekende acteerwerk en de mooie sfeer die is neergezet.
Volgens Joaquin zelf was het toch echt andersom hoor.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:50 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Nah-uh. Phoenix had al voor dat etentje de rol aangenomen voor de film. Pas later is 'ie bij Cash op bezoek geweest (inderdaad een etentje). Daar vertelde Cash 'm dat 'ie 'm zo goed vond in Gladiator en dat hij blij was met de keus. Volgens mij had Cash zelfs totaal niets te maken met de selectie.
Nog even wachten: 24 meiquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:58 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wanneer komt de NL DVD?? kan niet wachten...
daar ben ik het zo mee eensquote:Op donderdag 6 april 2006 05:03 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een schatje is die Reese als brunette![]()
![]()
Niet twee, maar vier. Idd erg mooi allemaal. Ik wil ze eigenlijk ook wel mooi ingelijst aan de muur hebben hangen.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Er ijn twee filmposters in omloop en ik vind ze allebei prachtig. Weet iemand waar ik die zou kunnen verkrijgen?
FF Googelenquote:Op maandag 10 april 2006 21:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wow.. dat zijn ze ja, ik bedoelde de eerste en de laatste, maar die derde vind ik ook heel erg mooi.
Niemand weet waar ze te verkrijgen zijn?
Een 3-DVD... WAUW... Hebben!quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:06 schreef Longmen het volgende:
De Nederlandse DVD, die nu in de winkels ligt maar ook best zijn! Een 3 DVD!![]()
2-dvd en één cdquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:06 schreef Longmen het volgende:
De Nederlandse DVD, die nu in de winkels ligt maar ook best zijn! Een 3 DVD!![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 00:46 schreef MeneerTim het volgende:
De film is heel romantisch. Zelfs als Cash dronken en onder invloed van drugs is (welke drug neemt hij eigenlijk? XTC bestond toen nog niet toch?) vond ik de film romantisch.
Trouwens, die bosbrand die hij veroorzaakt met die tractor zit niet in de film toch?quote:While under the influence in 1965, Cash drove a tractor into a lake behind his Nashville house and accidentally started a forest fire. The government fined Cash $85,000.00 for this bizarre incident. In the same year, he was arrested in Texas with amphetamines in his guitar case. He gets off easy: a suspended jail sentence and a $1,000 fine.
Over the years, Cash had started to depend on prescription drugs, amphetamines and barbiturates for work and for play. For 1967, what started out as a lost weekend turned into a lost year. June Carter and the power of Christianity are the two main forces credited for stemming his drug abuse problem.
En wordt gered door Junequote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, hij verdrinkt wel bijna..
Moet je ff iets naar boven scrollen, daar staat hij onder "deze"quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welke heb je, Longmen?
June!!!quote:
Mooi!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:58 schreef Longmen het volgende:
[..]
Moet je ff iets naar boven scrollen, daar staat hij onder "deze"![]()
Het zijn twee dvd's met o.a. heel erg veel deleted scenes en de trailer. Maar ook allemaal optredens (?) van Johnny Cash, maar die heb ik nog niet gekeken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Longmen, kun je nog iets vertellen over de DVD, wat betreft extra's en dergelijke?
Ik heb wel de geel/rood getekende voor 15 euro op normaal formaat.. waarom moest dat 50 pond kosten dan?? Lijst eromheen of zo?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:36 schreef Sammy3000 het volgende:
Heb ook de poster van Joaquin en Reese in de steeg. Kwam 'm tegen in de Cinema Store in Londen. Wilde liever de geel/rood getekende, maar die was ₤ 50,-. En dat was een beetje teveel...
Ben echt heel erg blij met de poster!!!
Overigens hebben wij de Amerikaanse DVD en die is echt prachtig. Veel extra's en mooie ansichtkaarten met foto's uit de film.![]()
Mag ik zo beleefd zijn om te vragen waar je die poster hebt gekocht?quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik heb wel de geel/rood getekende voor 15 euro op normaal formaat.. waarom moest dat 50 pond kosten dan?? Lijst eromheen of zo?
Uiteraard.. postersale.nl. Ik zie de betreffende poster er alleen niet meer tussen staan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:11 schreef biggetje het volgende:
[..]
Mag ik zo beleefd zijn om te vragen waar je die poster hebt gekocht?![]()
Nee, niets geen lijst. Gewoon de poster. De man in de winkel zei dat het import was en dat hij er moeilijk aan kon komen. Vandaar de hoge prijs.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb wel de geel/rood getekende voor 15 euro op normaal formaat.. waarom moest dat 50 pond kosten dan?? Lijst eromheen of zo?
quote:Geachte heer/mevrouw,
De filmposter van Walk The Line zat in een bijbestelling van ons voorraad magazijn.
De filmposter van Walk The Line is echter niet meer leverbaar. We hebben nog geprobeerd deze
te bestellen bij een andere importeur alleen dat is niet gelukt. Excuses hiervoor.
Welke wilt u hiervoor in de plaats ontvangen?
Mvg,
www.postersale.nl
Zonde, zonde, maar toch bedankt voor de moeite!quote:Op maandag 10 juli 2006 17:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De poster is echt schaars.. ik had er nog eentje besteld, maar dat wordt lastig! Vreemd..
[..]
Graag gedaan en succes met de site van Longmen misschien..quote:Op maandag 10 juli 2006 18:44 schreef biggetje het volgende:
[..]
Zonde, zonde, maar toch bedankt voor de moeite!
Ik heb nu ook de tweede dvd bekeken, maar het zijn allemaal stukken uit de film zelf of mensen die vol lof spreken over Johnny en June. Het is heel jammer dat ze bijv. de reslatie van hen bespreken terwijl er dan beelden/foto's van Reese Witherspoon en Joaquin Phoenix langskomen en niet beelden/foto's van de ècht Johnny en Junequote:Op donderdag 29 juni 2006 21:56 schreef Isabeau het volgende:
Het zijn twee dvd's met o.a. heel erg veel deleted scenes en de trailer. Maar ook allemaal optredens (?) van Johnny Cash, maar die heb ik nog niet gekeken.
Die poster bedoelde ik inderdaad!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:31 schreef Longmen het volgende:
Probeer deze winkel eens dan, of bedoel je deze poster niet??
Volgens mij is een Johnny Cash collectie bijna niet compleet te krijgen, als je die discografie van 'm ziet. Ik geloof iets van 150 albums ofzo. Als je alleen al ziet wat er aan 'nieuw' materiaal is uitgekomen in de afgelopen paar jaar sinds z'n dood....quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:31 schreef Hapertje het volgende:
Sindsdien heb ik de collectie al steeds completer.
Ik eigenlijk ook! Ik ben eigenlijk stiekem verliefd op Joaquin's uitvoeringenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik vind de liedjes van Cash mooier in de uitvoeringen van Joaquin..![]()
Er is weer een nieua album uit!quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:59 schreef PimD het volgende:
[..]
Volgens mij is een Johnny Cash collectie bijna niet compleet te krijgen, als je die discografie van 'm ziet. Ik geloof iets van 150 albums ofzo. Als je alleen al ziet wat er aan 'nieuw' materiaal is uitgekomen in de afgelopen paar jaar sinds z'n dood....
In het Cash-topic gaat het al 2 jaar over het wel of niet verschijnen van deze plaat...quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:56 schreef Longmen het volgende:
[..]
Er is weer een nieua album uit!![]()
![]()
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=21386866
Ik heb alleen 'Ring Of Fire' en 'It'Ain't Me Babe', ik heb geen idee..quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:16 schreef Longmen het volgende:
Komt Times' a wastin ooit nog volledig op MP3 uit?
En niet alleen dat, volgens IMDB heeft Reese ook geleerd die 'auto-harp' zelf te spelen, net als Joaquin ook alles zelf speelt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Iedereen zingt alles zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens kende ik The Man in Black al iets eerder, omdat mijn vader de LP van zijn live-optreden bij St. Quentin heeft. Oude platenspelers zijn leuk
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
Dat is het niet, maar het laat wel mooi het songwriting-proces zienquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:50 schreef De_Hertog het volgende:
Bedankt voor de positieve reacties, ik wist niet dat het zo in de smaak zou vallen. Ik tikte ook maar wat, tenslotte
KaheemSaid: wat bedoel je precies met die tekst over Folsom Prison? De tekst die Johnny aan het begin op de luchtmachtbasis aan het schrijven is, is volgens mij dezelfde als wat op mijn cd staat. Het gedeelte wat jij quote staat er ook bij. Tenzij ik me heel erg vergis, natuurlijk
Dank jequote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Asmo.. held!
Gefeliciteerd met je pa en met je keuze.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:23 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vader is vandaag jarig en krijgt (als Johnny Cash fan) vandaag Walk the Line als cadeauIk ben benieuwd wat hij ervan vindt.
Er klopte iets niet, dat was het dus.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:08 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat is het niet, maar het laat wel mooi het songwriting-proces zien. Als hij zit te schrijven is het nog iets anders, maar op het moment dat hij het in een lege hangar zit te spelen is het al in de 'final version'
![]()
Itt tot Joaquin en Reese zong Jamie Foxx niet zelf nee.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:40 schreef Longmen het volgende:
Geen Hit the road Jack?
Hoe zit het trouwens met de zang op de film? De acteur zelf? Dacht toch echt Ray himself te horen....
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:40 schreef Marble het volgende:
[..]
Itt tot Joaquin en Reese zong Jamie Foxx niet zelf nee.
weer een illusie down the drain..quote:In de film speelt Jamie Foxx zelf alle pianofragmenten. De zangstem bij de liedjes is uiteraard Ray Charles zelf. De echtheid van de muzikale stukken is zeer overtuigend en ze klinken ook fantastisch. Het geluidsteam van de film heeft hiervoor ook een Oscar gekregen.
Ja, die heb ik ook.. en um.. 'Sorry Seems The Hardest Word' met Elton John.. meer echt niet..quote:
Tyler Hilton speelt trouwens jonge Elvis....ook zeer fijne artiest.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:33 schreef paradisac het volgende:
weet iemand welk nummer de jonge elvis speelt bij dat ene optreden?
Luxtheater in Nijmegen. Hij draait in elk geval nog t/m woensdag, maar vandaag komt de ladder voor vanaf donderdag ook weer uitquote:Op maandag 31 juli 2006 00:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waar is dat, BlaatSchaap en hoe lang nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |