Iedereen zingt alles zelf.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:54 schreef Sjoem het volgende:
Zingt Reese trouwens ook alles zelf? Ik geloof het wel hè?
jupquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:54 schreef Sjoem het volgende:
Ja zekers, niet slecht he?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:54 schreef Sjoem het volgende:
Ja, nationx zei ook al zoietsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:51 schreef Longmen het volgende:
[..]
Heel veel mensen vragen zich dat af, ik ook.
Maar vond hier wat meer info, t nummer blijkt er niet te zijn...
http://www.cowboylyrics.com/forum/read.php?f=1&i=28443&t=28443
Maar ehm das dus zonder ondertiteling?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:14 schreef Sammy3000 het volgende:
![]()
![]()
Me is happy!
Vandaag lag de DVD in de bus! Op regio 1 issie inmiddels uitgekomen. DIrect de 2e discs met extra's gekeken. Meteen weer in de mood!
Wát een goede film, he?
Ga nu de film nog eens kijken. HEBBERZININ!![]()
Zonder Nederlandse ja. Maar met Engelse.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:04 schreef Longmen het volgende:
[..]
Maar ehm das dus zonder ondertiteling?![]()
20 euro bij cd-wow!quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:11 schreef Nora. het volgende:
Ja dat komt misschien ook wel een beetje door de film of niet?
@ Hapertje; hoeveel hebje daarvoor betaald?
Maar das dus ook zonder NL ondertiteling?quote:Op donderdag 16 maart 2006 07:55 schreef Hapertje het volgende:
Gisteren viel de dubbel-dvd op de mat. Wow.. mooie vormgeving met 5 postcards! En damn... had de film in november in Amerika gezien en toen werd ik overdonderd door de film. En nu weer... kippevel... plezier tijdens de nummers... ontroering op het einde... wat een prachtfilm!
Stiekem hoop ik dan ook op een vervolgquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:51 schreef BrauN het volgende:
Het enige wat ik jammer vind is dat de film niet doorgaat tot Johnny en June's laatste levensjaren...
Dat zou bout worden, Jaoquin Phoenix met z'n Highwaymenquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:57 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dan ook op een vervolg
Wanneer komt de NL DVD?? kan niet wachten...quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:59 schreef Lieke_K het volgende:
Oh, zó'n mooie film dit! Het eerste kwartier alleen al, hartverscheurend!![]()
En Jaoquin Phoenix in deze rol:! Zodra de DVD uit is, ga ik 'm zeker halen!
![]()
Hier in Nijmegen draaide-ie toen ik er naartoe ging echt in het kleinste schijtzaaltje van de meest weggedrukte bios... Slecht hoor..!![]()
Niet dus, ik had geen flauw idee wie Johnny Cash en June Carter waren (al herkende ik het nummer Ring of Fire wel toen ik het hoorde), maar heb alsnog genoten. Ben ook blij dat ik ze nu wél ken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:51 schreef BrauN het volgende:
Ik denk alleen wel dat mensen die Johnny Cash' muziek en leven niet kennen de film niet zo heel erg goed vinden, ondanks het uitstekende acteerwerk en de mooie sfeer die is neergezet.
Volgens Joaquin zelf was het toch echt andersom hoor.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:50 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Nah-uh. Phoenix had al voor dat etentje de rol aangenomen voor de film. Pas later is 'ie bij Cash op bezoek geweest (inderdaad een etentje). Daar vertelde Cash 'm dat 'ie 'm zo goed vond in Gladiator en dat hij blij was met de keus. Volgens mij had Cash zelfs totaal niets te maken met de selectie.
Nog even wachten: 24 meiquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:58 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wanneer komt de NL DVD?? kan niet wachten...
daar ben ik het zo mee eensquote:Op donderdag 6 april 2006 05:03 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een schatje is die Reese als brunette![]()
![]()
Niet twee, maar vier. Idd erg mooi allemaal. Ik wil ze eigenlijk ook wel mooi ingelijst aan de muur hebben hangen.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Er ijn twee filmposters in omloop en ik vind ze allebei prachtig. Weet iemand waar ik die zou kunnen verkrijgen?
FF Googelenquote:Op maandag 10 april 2006 21:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wow.. dat zijn ze ja, ik bedoelde de eerste en de laatste, maar die derde vind ik ook heel erg mooi.
Niemand weet waar ze te verkrijgen zijn?
Een 3-DVD... WAUW... Hebben!quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:06 schreef Longmen het volgende:
De Nederlandse DVD, die nu in de winkels ligt maar ook best zijn! Een 3 DVD!![]()
2-dvd en één cdquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:06 schreef Longmen het volgende:
De Nederlandse DVD, die nu in de winkels ligt maar ook best zijn! Een 3 DVD!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |