Iedereen zingt alles zelf.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:54 schreef Sjoem het volgende:
Zingt Reese trouwens ook alles zelf? Ik geloof het wel hè?
jupquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:54 schreef Sjoem het volgende:
Ja zekers, niet slecht he?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:54 schreef Sjoem het volgende:
Ja, nationx zei ook al zoietsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:51 schreef Longmen het volgende:
[..]
Heel veel mensen vragen zich dat af, ik ook.
Maar vond hier wat meer info, t nummer blijkt er niet te zijn...
http://www.cowboylyrics.com/forum/read.php?f=1&i=28443&t=28443
Maar ehm das dus zonder ondertiteling?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:14 schreef Sammy3000 het volgende:
![]()
![]()
Me is happy!
Vandaag lag de DVD in de bus! Op regio 1 issie inmiddels uitgekomen. DIrect de 2e discs met extra's gekeken. Meteen weer in de mood!
Wát een goede film, he?
Ga nu de film nog eens kijken. HEBBERZININ!![]()
Zonder Nederlandse ja. Maar met Engelse.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:04 schreef Longmen het volgende:
[..]
Maar ehm das dus zonder ondertiteling?![]()
20 euro bij cd-wow!quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:11 schreef Nora. het volgende:
Ja dat komt misschien ook wel een beetje door de film of niet?
@ Hapertje; hoeveel hebje daarvoor betaald?
Maar das dus ook zonder NL ondertiteling?quote:Op donderdag 16 maart 2006 07:55 schreef Hapertje het volgende:
Gisteren viel de dubbel-dvd op de mat. Wow.. mooie vormgeving met 5 postcards! En damn... had de film in november in Amerika gezien en toen werd ik overdonderd door de film. En nu weer... kippevel... plezier tijdens de nummers... ontroering op het einde... wat een prachtfilm!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |