Hij draait nu in de bioscoop.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:33 schreef Piepje het volgende:
Had eerst niet zo de behoefte om deze film te gaan zien, maar nu ik weet dat Tyler Hilton er ook in meespeelt
Maja, hij komt hier vast niet in de bioscoop, en als ie wel komt zal ik wel niemand meekrijgen, dus ik wacht wel op de dvd, dan huur ik m wel ofzo...

ja maar niet waar ik woonquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hij draait nu in de bioscoop.

Ze zingen het niet helemaal nee dan moet je het orginele nummer downloaden dan heb je het wel helemaalquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:29 schreef Nora. het volgende:
GE-WEL-DIG!!!
Een vraagje; weet iemand of het nummer Time's a wastin ook als volledig nummer valt te krijgen(downloaden, het staat niet op de cd geloof ik)? Of hebben ze dat gewoon niet ingezongen?

Ja inderdaad, ik had het zelf niet in de gaten dat hij het voor moest stellen tot ik het iemand naast me hoorde zeggen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:19 schreef Johan_de_With het volgende:
Alleen Elvis was slecht gecast.

quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:17 schreef Veerboot het volgende:
Vanavond dus geweest. Ik vond het een erg goede film. Ik ging er met hoge verwachtingen naar toe na wat ik er her en der over gelezen en gehoord had, en dat werd ook bevestigd. Knap acteerwerk van zowel Joaquin Phoenix als Reese Witherspoon (). Zeker een aanrader dus
![]()

Klopt. Hij vond Phoenix zo goed spelen in Gladiator.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:16 schreef saksia het volgende:
Ik meen dat ik ergens meegekregen heb dat Johnny Cash die Joaquin Phoenix zelf aangewezen had om hem te gaan spelen?

Sterker nog: Joaquin is uitgenodigd om bij Johnny en June te komen eten. Tijdens dat etentje heeft Cash Phoenix gevraagd of het hem wat leek de rol te spelen in Walk The Line.quote:Ik meen dat ik ergens meegekregen heb dat Johnny Cash die Joaquin Phoenix zelf aangewezen had om hem te gaan spelen?

Nah-uh. Phoenix had al voor dat etentje de rol aangenomen voor de film. Pas later is 'ie bij Cash op bezoek geweest (inderdaad een etentje). Daar vertelde Cash 'm dat 'ie 'm zo goed vond in Gladiator en dat hij blij was met de keus. Volgens mij had Cash zelfs totaal niets te maken met de selectie.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:22 schreef Sammy3000 het volgende:
[..]
Sterker nog: Joaquin is uitgenodigd om bij Johnny en June te komen eten. Tijdens dat etentje heeft Cash Phoenix gevraagd of het hem wat leek de rol te spelen in Walk The Line.
Phoenix wist niet wat 'm overkwam, verwachtte op een feest uitgenodigd te zijn waar tientallen mensen zouden zijn en belandde dus onverwacht aan tafel met Cash en Carter en nog 2 anderen. En dan nog complimenten voor zijn rol in Gladiator. EN dus uiteindelijk het verzoek van Cash om Cash te spelen.

dat geld niet alleen voor deze film hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 17:12 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik wacht tot de DVD release, onzin om 8 meuro te betalen voor een biosticket

Dat heb ik ook niet gezegd.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat geld niet alleen voor deze film hoor

Walk the Line is niet eens genomineerd, dus echt grote favoriet is die niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:57 schreef Markie-Mark het volgende:
Geweldige film, van begin tot eind genoten.
Ik vind hem veeeel beter dan Brokeback Mountain, als je hem dan toch met die andere grote favoriet wil vergelijken

Ik vond WTL in ieder geval al beter dan de 4 films die wel genomineerd zijn en die ik heb gezien. En als ik de commentaren zo hoor, dan is Capote (als film) veruit de minste van de genomineerden en zal ik die hoogstwaarschijnlijk ook niet beter gaan vinden.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Walk the Line is niet eens genomineerd, dus echt grote favoriet is die niet.

Ja, en?quote:Op maandag 27 februari 2006 08:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vond WTL in ieder geval al beter dan de 4 films die wel genomineerd zijn en die ik heb gezien. En als ik de commentaren zo hoor, dan is Capote (als film) veruit de minste van de genomineerden en zal ik die hoogstwaarschijnlijk ook niet beter gaan vinden.

WTL is wel genomineerd. De oscars zijn meer dan alleen beste film.quote:Op maandag 27 februari 2006 09:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja, en?
Ik vind WTL ook beter dan Capote. En er zijn ook films die (bijna) nergens voor genomineerd zijn die ik nog beter vond. Maar zolang je niet genomineerd bent, kan je geen grote favoriet zijn.

Ja voor acteur/trices en verder voor wat mindere categorieën als sound. Maar niet zodoende om te spreken van de andere grote favoriet.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
WTL is wel genomineerd. De oscars zijn meer dan alleen beste film.

quote:Op maandag 27 februari 2006 13:31 schreef Rainboww het volgende:
Dat openingsnummer is ook zo geweldig!
Ik hoor nu 2 weken later nog steeds die baslijn in m'n hoofd, en die stampende voeten!

Volgens mij hangt ie gewoon 'zichzelf' op. Ok, die zin kan raar opgevat wordenquote:Op maandag 27 februari 2006 23:31 schreef mr_cucumber het volgende:
Vanavond gezien, inderdaad een erg toffe film.
Trouwens. Als hij foto's ophangt in het huis, hangt hij dan een foto van de echte Johnny Cash op of zag ik dat verkeerd?

Ja hij hang oa. een foto van zichzelf op (Phoenix dus), maar die tweede foto was volgens mij een foto van de echte Cash..maar misschien zag ik het wel verkeerdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:21 schreef biggetje het volgende:
[..]
Volgens mij hangt ie gewoon 'zichzelf' op. Ok, die zin kan raar opgevat worden![]()

Het is zelfs zo irritant, dat we WEL gedwongen worden tot downloaden in dit verdomde kutbioscoopland.quote:

Heel veel mensen vragen zich dat af, ik ook.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:29 schreef Nora. het volgende:
GE-WEL-DIG!!!
Een vraagje; weet iemand of het nummer Time's a wastin ook als volledig nummer valt te krijgen(downloaden, het staat niet op de cd geloof ik)? Of hebben ze dat gewoon niet ingezongen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |