Die animo is er eigenlijk tamelijk constant sinds november vorig jaar...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:20 schreef Agrafes het volgende:
Wat een animo voor dee film opeens op Fok![]()
Blijft een prachtige film met ontzettend goed spel van de beide spelers![]()
Op een gegeven moment staat er een station.. (us car) met nieuwe Torq velgen... Die waren er toen nog nietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:04 schreef Sammy3000 het volgende:
Eindelijk deel 2.
..."Eindelijk" in de zin van deel 2 heeft in de regel een mooie openingspost. Dat ontbreek er logischerwijs nogal eens aan in deel 1.
Dank Dizer voor de mooie opening.
Walk The Line is zonder meer een van de beste films die ik in de afgelopen jaren heb gezien!
Toegevoegdquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:09 schreef Marble het volgende:
Link naar het vorige deel ontbrak nog: Walk the Line
Moet je origineel van times a wastin eens proberen. Ook apart.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:20 schreef De_Hertog het volgende:
Zojuist het origineel gevonden van Juke Box Blues, dat door Reese als June wordt gezongen op een van de eerste optredens. Blijft leuk, op z'n tijd. Binnenkort toch ook maar eens deze film op dvd gaan halen
Waar kan ik dat nummer vinden? Zoek er naar, maar ben het nog niet tegengekomen...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:23 schreef Longmen het volgende:
[..]
Moet je origineel van times a wastin eens proberen. Ook apart.![]()
Het origineel heb ik wel, van June en die ex-man van haar, maar om eerlijk te zijn vind ik dat net wat minder. Ik ben nog op zoek naar de versie van Johnny en June. Overigens had dat inderdaad gewoon op de soundtrack moeten staan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:23 schreef Longmen het volgende:
[..]
Moet je origineel van times a wastin eens proberen. Ook apart.![]()
Ja die had op de soundtrack gemoeten! Maar goed in de film is maar een fragement van het nummer te horen....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het origineel heb ik wel, van June en die ex-man van haar, maar om eerlijk te zijn vind ik dat net wat minder. Ik ben nog op zoek naar de versie van Johnny en June. Overigens had dat inderdaad gewoon op de soundtrack moeten staan.
Zeker een goede film maar je kunt ook overdrijvenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:45 schreef Agrafes het volgende:
Voor mij de beste film ooit gemaakt
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:05 schreef stFz het volgende:
Prachtige film!
Ik luister ook regelmatig de soundtrack want de nummers zijn gewoon super goed gezongen
Mijn eigen mening mag ik zeker overdrijvenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zeker een goede film maar je kunt ook overdrijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |