Ben benieuwd!!quote:Op woensdag 1 december 2004 12:33 schreef jolene het volgende:
Maar misschien krijgt Windy een vriendinnetje erbij.
Via Via gehoord dat er een hoop katten in het asiel zitten omdat die mensen er niks aan deden en er meer dan 20 hadden. Dus uit huis geplaatst W. rijdt er vanavond langs dat Asiel
Dan zou je ze allemaal wel mee willen nemen hequote:Op woensdag 1 december 2004 12:33 schreef jolene het volgende:
Via Via gehoord dat er een hoop katten in het asiel zitten omdat die mensen er niks aan deden en er meer dan 20 hadden. Dus uit huis geplaatst W. rijdt er vanavond langs dat Asiel
quote:Op woensdag 1 december 2004 13:03 schreef jolene het volgende:
W. Gaat daarom ook alleen kijken.
W. bekijkt het soms wat beter...en anders zit hij ook nog op de terug weg met een eventueelquote:Op woensdag 1 december 2004 13:04 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat zou hier niet werkenTaak is net zo'n watje als ik
Je bent in ieder geval lekker druk op je werk.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:15 schreef miss_sly het volgende:
ja, miss_d lach maarintussen doe ik dat ook maar weer. Mijn zusje belde toevallig en die schoot spontaan in de lach toen ik vertelde over een wild ronddraaiende colafles op de grond. toen begon ik de humor ook weer te zien. Haar briljante (misschien) oplossing was: als het witte muren zijn gewoon met chloor schoonmaken! vrijdag dus eventjes een flesje chloor meenemen
Nou, dat valt nogal mee eigenlijk.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval lekker druk op je werk.
Met andere dingen dan
(Net als ik... lekker fokken, msn-en, krantje lezen, kletsen met collega's)
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:18 schreef Spindizzy het volgende:
Wel foto's maken van Windy met haar duffe postnarcosekoppie heHoest afgelopen met je man en het asiel? Hebben jullie er een kat bij?
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:26 schreef miss_sly het volgende:
Windy hoort natuurlijk ook een eigen album te hebben
ik maak te weinig foto's van Noppes en ga dat toch eens inhalen! uiteindelijk is dat met een digitale camera hartstikke gemakkelijk!
Het is altijd zo schattig, ons ochtendritueel: ik kom door de deur van de overloop, en daar staat ze dan al te wachten (haar mandje staat boven op de vide). Samen lopen we naar beneden, waar mevrouw eventjes buiten wil snuffelen. Ik ga brood maken. Als ik mijn brood in de tas ga doen, zit mevrouw voor de tuindeuren te wachten om weer binnengelaten te worden. Als ik weer terugkom uit de keuken met mijn schaaltje cruesli, zit ze bij de bank te wachten tot ik ga zitten om te onbijten en journaal/teletekst te kijken en springt ze bij me op schoot om eerst even te dabben en daarna even lekker uitgestrekt op mijn schoot te gaan liggen.
Iedere ochtend hetzelfde, zo lief eigenlijk. Vooral als ze zo voor de bank zit te wachten en me vragend ankijkt als ik aan kom lopen
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:19 schreef miss_sly het volgende:
ow jolene, dat heb ik ook wel eens gehad. Dan voel je je vreselijk schuldig, en Noppes kan dan ook nog zo mooi van op een afstandje heel beschuldigend gaan staan kijken...tenminste,in mijn schuldige ogen is het beschuldigend![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:00 schreef miss_dynastie het volgende:
'O-ho-ho-honze Co-ho-co hee-eeft gee-een hoofd mee-heer'
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:07 schreef miss_sly het volgende:
ow, wat sneu, arm knulletje![]()
dat is een heuse traumatische ervaring.
Zo heb ik toen ik klein was mijn parkietje Tommy laten verhongeren
Ik had keurig netjes zijn kooitje verschoond enzo, en hem weer teruggezet op mijn kamertje op zolder. Helemaal vergeten om zijn eet- en drinkbakje te vullenWat heb ik me ellendig gevoeld!! En ik was nog wel zo dol op hem.
ik heb geen zin om te werken vanmiddag...blegh...Fok is ook niet veel afleiding op, dus ik vrees dat er weinig anders op zit dan gewoon door te werken
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een blunders allemaal he, al zijn sommige wel grappig![]()
Hier ook nog een erge: Oma van mister_d wilde graag een kat en kreeg (eigenlijk iets te jong) een klein persje mee uit het nestje. Dus oma helemaal blij, kat is koning, enzovoort, en het beeste lag rustig op een stoel te slapen. Toen kwam er een vriendin (oude mevrouw) langs en oma zegt: ga maar vast zitten. En toen, nou ja, uh, is dat mens met haar volledige gewicht bovenop die kat neergeploft. Hartstikke dood
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:00 schreef Bluezz het volgende:
OMG wat een verhalen![]()
Xena is niet het weekje alleen, maar we trekken voor een weekje in golfers flatje, tot we die flat leeg gaan halen en definitief in ons nieuwe huis trekken op 11 dec.
2 huizen tegelijk leeghalen kan natuurlijk niet, vandaar.
Wat zal ik blij zijn als het 12 december is
Maar nu nog ff doorzetten en doorbijten dus
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:13 schreef jolene het volgende:
[..]
Gaat allemaal goedkomen succes nog ff met de laatste loodjes![]()
![]()
![]()
![]()
Xena heeft de autoreis prima doorstaan, heel even gepiep, maar daarna sukkelde ze in slaapquote:Op zaterdag 4 december 2004 14:26 schreef Spindizzy het volgende:
Hoe is het gegaan met Xena?
Omdat je een mutsje bent. Net als wij. Mutsjes zijn de leukste mensenquote:
Helaas durft hij alleen lekkers aan te pakken als hij toch al op zijn gemak is dus helemaal vanzelf gaat het niet. Maar dat geeft niet. Hondje en ik passen goed bij elkaar. We moeten allebei altijd eerst even de kat uit de boom kijken.quote:Op maandag 6 december 2004 13:16 schreef jolene het volgende:
Ze zijn ook gauw over de streep te halen met wat lekkers![]()
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik gewoon fotogenieke dieren heb, ze mislukken zelden en das maar goed ook, bij gebrek aan digicamquote:Op dinsdag 7 december 2004 08:33 schreef miss_sly het volgende:
Hoe doen jullie dat toch, leuke foto's maken? Ik krijg het idee dat Noppes als chagrijnig wordt als ik richting camera loop![]()
Dan geef je toch een hondje weer een kans.quote:Op donderdag 9 december 2004 09:21 schreef miss_sly het volgende:
Goed, ik denk wel dat het doorgaat.
We gaan na onze wintersport (22-29 januari) waarschijnlijk via dierenasiel.com een hondje uitzoeken.
Ik ben ook benieuwd hoe Noppes het doet. Ze is wel al veranderd dit jaar. We zijn verhuisd, en onze buren hebben ook 2 katten: een grote rode en een grote lapjeskat, beide ongeveer 2x zo groot als Noppesquote:Op donderdag 9 december 2004 09:35 schreef jolene het volgende:
[..]
Dan geef je toch een hondje weer een kans.
En er zitten ook vaak schatten van honden in het asiel...
Ben benieuwd en ook hoe noppes het vind.
Ach, we gaan morgen maar weer eens kijken of ze al vriendjes willen worden. Kiepen we een heleboel Rescue druppels in Casper en geven we Brecht een hele doos koekjes in haar handen.quote:Op woensdag 15 december 2004 10:24 schreef jolene het volgende:
Spindizzy, Wat lief en wat zielig voor jou en brechtje
Mannenquote:Op woensdag 15 december 2004 12:19 schreef miss_sly het volgende:
Maar nee hoor, hij blijft verstandig en standvastig en kijkt gewoon weg van mijn schitterende pruillipje
quote:Op woensdag 15 december 2004 12:37 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb bijna alle oplossingen, maar ja...ik denk nog even verder over het huis
Taak kan toch verbouwenquote:Op woensdag 15 december 2004 12:37 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb bijna alle oplossingen, maar ja...ik denk nog even verder over het huis
Het gerucht gaat dat hij daar heel goed in is ja... Kijkt om zich heen naar alle afgekrabte deuren, nog af te lakken vloer, nog te restaureren plafond, aftandse keuken, half affe badkamer, half geisoleerde zolder, de steiger die al een jaar op de overloop staat en overal MDF en gereedschap Nu de praktijk nogquote:Op woensdag 15 december 2004 13:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Taak kan toch verbouwen??
Mutsen zijn echt de leukste mensenquote:Op woensdag 15 december 2004 14:41 schreef Tinkerbell het volgende:
Laat dat bos maar weg, we zijn zélf mutsen
Ik denk dat het meerdere boederijtjes moeten worden..quote:Op woensdag 15 december 2004 14:44 schreef miss_sly het volgende:
jolene, doe je mee? of kom je gewoon gezellig vaak met Windy op bezoek?
Uiteraardquote:Op woensdag 15 december 2004 14:50 schreef Spindizzy het volgende:
Mutsen zijn echt de leukste mensen
Zal ik voor jou ook maar een kamertje reserveren dan?
Ow, die mag zeker komen..quote:
Dat dacht ik...quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:36 schreef miss_sly het volgende:
ik ook jolene, ik ook
Nu kunnen we natuurlijk niet allebei de megajackpot-dinges hebben, maar als we nou de grote prijzen samen zouden kunnen voegen, komen we een heel eind
quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:55 schreef Spindizzy het volgende:
Ukkepuk is gelukkig wel zo lief om op iets te pissen dat zo de was in kan als hij boos is. Kleren meestalDat is dan wel weer lief van het monster.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:25 schreef Tinkerbell het volgende:
Gaat goed hier, de kerstboom staat al een hele dag en alle ballen leven nog![]()
Dat is te simpel want daar zoeken we als eerste en dat vind zij niet leuk want ze zoekt driftig mee.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:29 schreef miss_sly het volgende:
jolene, onder de bank, achter de bank, in een hoekje achter een kast? Meer plekken dan wij kunnen bedenken!
Ja, eigenlijk wel, maar hij keek een beetje ongelukkig met zijn kerstmutsje opquote:Op maandag 20 december 2004 08:49 schreef miss_sly het volgende:
miss_d, jullie kat is toch zo mooi? Staat die niet standaard mooi als een plaatje op foto's?
quote:Op maandag 20 december 2004 08:55 schreef miss_sly het volgende:
Och gut, ik kijk ook altijd verdrietig met een kerstmutsje op, dus ik begrijp hem wel
Jaquote:Op maandag 20 december 2004 22:58 schreef miss_sly het volgende:
Wat rot voor je vriendin![]()
moeilijk he, verstandig zijn?
Ja, daar heb jij weer gelijk in... maar een kat, konijn en vogel zijn voor mijn gevoel toch een ander 'kaliber' dieren dan een hond. Makkelijker, huiselijker, handzamer, tja, weet niet hoe ik het uit moet leggen, die beestjes zorgen toch wat meer voor zich zelf met bijv. hun behoeften, een hond heeft wat meer regelmaat nodig. En een uitlaatservice kan, maar dan nog zit een beestje dat al die jaren samen is geweest met een mens, heel veel alleenquote:Op maandag 20 december 2004 23:29 schreef Spindizzy het volgende:
Ja maar Miss D. Als je zo gaat redeneren kun je nooit ergens aan beginnen omdat je nooit weet hoe iets zal lopen. Toch?
Als je straks aan het werk bent zou je een uitlaatservice in kunnen huren. Of misschien heb ik tegen die tijd wel een keten van hondencrechesMisschien kan Mister D de hond wel meenemen naar zijn werkl. Of jij.
Er is overal wel wat op te verzinnen hoor
Dat zie ik het ook foutquote:Op maandag 20 december 2004 23:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou ja, misschien zie ik het wel helemaal fout hoor
Daar heb jij weer gelijk in. Maar ik heb bijv. een kindje gekend dat er écht niet tegenkon, die ouders konden ook niet anders... zeker met een hond is dat wat moeilijker, voor katten zou je een kattenkamer in kunnen richten o.i.d.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:03 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat zie ik het ook foutIk denk er net zo over, al vind ik wel dat het woord 'allergisch' vaak veel te snel valt
Maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik ook hoorquote:Ik moet er niet aan denken dat ik mijn beesten weg zou moeten doen of dat ik helemaal zonder beesten om me heen moet leven. Ik zou daar doodongelukkig van worden
Hoef je ook niet uit te leggen want ik heb precies hetzelfdequote:Op dinsdag 21 december 2004 00:20 schreef miss_dynastie het volgende:
tja, kan het ook niet uitleggen, maar hij maakt me zo gelukkig![]()
Je kan er niet boos op blijven omdat ze het niet expres doen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Zat ik gisteren nog te vertellen hoe gelukkig ik met Yian ben, vanochtend dacht hij: laten we dat eens ff testenHij jat zo een streng borduurdraden weg, sprint weg en gooit daarbij een glazen kandelaar hartstikke kapot
En ik kon niet eens boos op hem blijven, hij keek zo schattig, wat een deugniet
![]()
Jolene
Nou, meneertje wilde wel alle aandacht voor zichzelf en was heeeeel beledigd dat ik daar niet in meeging, vandaar dat hij het draadje jatte, de kandelaar ging inderdaad niet expres. En hij heeft helpen opruimenquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:12 schreef jolene het volgende:
Je kan er niet boos op blijven omdat ze het niet expres doen.
Dat helpen is altijd zo lief.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, meneertje wilde wel alle aandacht voor zichzelf en was heeeeel beledigd dat ik daar niet in meeging, vandaar dat hij het draadje jatte, de kandelaar ging inderdaad niet expres. En hij heeft helpen opruimen
Ow jakkes wat sneu zeg.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Die trok eraan, zo zijn darmen kapot
Ik kan hier geen foto's plaatsen dus dat moet ff via miss_D.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/634210/4/50#24126816]dinsdag 21 december 2004 22:43
jolene, je mag ook een foto van Windy hier neerzetten hoor, ik wil haar ook wel weer eens zien. En niet te veel zorgen maken over donderdag hoor![]()
Ow leuk..quote:Op woensdag 22 december 2004 08:30 schreef miss_sly het volgende:
Ow, I see!
Wacht ik gewoon nog even af
Nu ben ik weg, met Jens naar consultatiebureau
Geweldig is dat hequote:Op woensdag 22 december 2004 14:23 schreef Tinkerbell het volgende:
Komen al mijn beestjes, alle 4 de katten en de hond, in een kring om me heen liggen![]()
![]()
Sommige katten zijn nou eenmaal van die dunnetjes. Daarom heet onze Uk ook Uk, hij heeft wel een echte naam maar omdat hij altijd zo ielig is gebleven werd het al snel Ukquote:Op donderdag 23 december 2004 10:13 schreef jolene het volgende:
De dierenarts vond er een leuk ding alleen erg slank...
Ow Spindizzy,quote:Op donderdag 23 december 2004 11:09 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hoe laat is Windy klaar? Sterkte met wachten
tussen 4 en half 5 mogen we haar halen
Brecht mocht Casper aaienTot twee keer toe. En bij alledrie de keren dat ze hem een snoepje aanbood kwam hij helemaal naar haar toe om het aan te pakken. Eén keer ging hij zelfs uit zichzelf zitten voor het snoepje.
Die vond het geweldig! Elke keer als ze hem aaide of wat lekker had gegeven vroeg ze of ze nog een keertje mochtquote:Op donderdag 23 december 2004 11:26 schreef jolene het volgende:
Hoe vond Brecht het?
Ik vind het echt geweldig, zo laat Casper nog eens goed zien dat hij gewoon ff moest wennen.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:30 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Die vond het geweldig! Elke keer als ze hem aaide of wat lekker had gegeven vroeg ze of ze nog een keertje mochtAl vanaf dat we Casper hebben wil ze niets liever dan hem aaien. Als het aan haar lag had ze Casper het liefst mee naar huis genomen, geloof ik.
Precies! Had ik dus ook bij de dierenarts: hij is wel erg mager he?? Damn, ik helemaal in de stress, maar die kat van ons is gewoon perfect op gewichtquote:Op donderdag 23 december 2004 11:09 schreef Spindizzy het volgende:
Sommige katten zijn nou eenmaal van die dunnetjes. Daarom heet onze Uk ook Uk, hij heeft wel een echte naam maar omdat hij altijd zo ielig is gebleven werd het al snel Uk
Wowquote:Brecht mocht Casper aaienTot twee keer toe. En bij alledrie de keren dat ze hem een snoepje aanbood kwam hij helemaal naar haar toe om het aan te pakken. Eén keer ging hij zelfs uit zichzelf zitten voor het snoepje.
Ik ben ook hartstikke trots op hemquote:Op donderdag 23 december 2004 11:35 schreef jolene het volgende:
[..]
Ik vind het echt geweldig, zo laat Casper nog eens goed zien dat hij gewoon ff moest wennen.
Dat is zo, maar de kleine dingetjes zijn voor hem ook een grote stap en langzaam aan neemt hij die stapjes.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:39 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
We zijn er echt nog lang niet hoor maar door dit soort dingen heb ik er wel weer vertrouwen in![]()
Ze viel al wat lege slakkenhuisjes aan jaquote:Op donderdag 23 december 2004 17:55 schreef Spindizzy het volgende:
De tuin is helemaal niet zo eng hoor Xenaatje. Je moet het gewoon zien als een All You Can Eat lopend buffet voor poezen
Oh ja, dat heeft maar 2 dagen geduurd! Ik was toevallig bij de dierenarts met 1 van de katten en ik vertelde hem vast over Ayla. Toen ik zei dat haar vader een border-collie was moest ie een beetje lachen en hij zei dat dat niet eten een beetje een border-collie trekje is. Ik heb 2 dagen haar eten gewoon neergezet, had ze het binnen 20 minuten niet op, weer gewoon weggehaald en verder genegeerd. Binnen 2 dagen at ze weer, het mutsjequote:Op vrijdag 24 december 2004 10:36 schreef Spindizzy het volgende:
Eet je hond alweer wat beter Tinkerbell?
EN dat vuurwerk wordt alleen nog maar erger.quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:40 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Het enige dat blijft (en dat altijd al zo was) is dat ze vreselijk bang is voor andere honden, soms erg lastig met uitlaten en ook blijkt nu dat ze heeeeel erg bang is voor vuurwerk.
Bange hondjes uitlaten... Ik weet er alles van jaquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:40 schreef Tinkerbell het volgende:
Het enige dat blijft (en dat altijd al zo was) is dat ze vreselijk bang is voor andere honden, soms erg lastig met uitlaten en ook blijkt nu dat ze heeeeel erg bang is voor vuurwerk.
Ik heb daar nog niet eens over na gedacht ik laat dat wel op mijn afkomen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:53 schreef miss_sly het volgende:
Zo sneu met al dat vuurwerk! En zeker voor honden, want die moeten toch naar buiten!
Noppes vindt het ook maar niks, maar die kan binnen blijven als ze dat wil en zich verstoppen. Wel heel zielig hoor, zoals ze dan trillend achter de koelkast gaat zitten en zelfs niet bij ons wil zitten![]()
Laat hij die kutjochies maar aan stukken scheuren hoor. Zal ze lerenquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:02 schreef jolene het volgende:
Gevolg een agressieve hond gericht na degene die die rare dingen gooide..
Heerlijk koppiequote:Op zaterdag 25 december 2004 10:59 schreef Spindizzy het volgende:
Onze keuken en wc zijn in het onderhuis dus we moeten heel wat keren per dag de trap op en af en zo staat hij me elke keer op te wachten als ik weer naar boven kom:
[afbeelding]
Zielig he... Dan breekt je hondenmoederhart wel hoorquote:Op zaterdag 25 december 2004 11:20 schreef jolene het volgende:
Ik zie hem in gedachten ook staan..met de gedachten ik wil meespelen.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:13 schreef miss_dynastie het volgende:
omdat haar vriend em bij een ongelukje in huis na hem eerst met zijn neus door de pies te hebben gehaald, keihard tegen de muur heeft gegooid![]()
Foto's van de kattenquote:Op zaterdag 25 december 2004 10:45 schreef jolene het volgende:
En Tinkerbell, van jullie wil ik nog wat foto's zien..
Wat een leukjequote:Op zaterdag 25 december 2004 11:33 schreef miss_sly het volgende:
OK, omdat jolene er om vraagt, niet omdat ik Noppes graag show![]()
Oh mijn hemel zeg, ongelooflijkquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:13 schreef miss_dynastie het volgende:
dat de kat mank liep, omdat haar vriend em bij een ongelukje in huis na hem eerst met zijn neus door de pies te hebben gehaald, keihard tegen de muur heeft gegooid
Welnee, dat zijn ook nog eens van die mensen die menen dat de hond dan maar uit had moeten kijken of zoiets stomsquote:Op zondag 26 december 2004 14:21 schreef Spindizzy het volgende:
Het is lullig voor die honden maar ik hoop eigenlijk dat er gewoon 's één onder een auto terecht komt. Misschien dat ze ze dan wel aan de lijn doet![]()
Gatverdamme, wat zijn er toch domme mensenquote:Op maandag 27 december 2004 10:02 schreef Tinkerbell het volgende:
Daar was ik eigenlijk nog het meest kwaad om. Die drie honden kon ik zelf wel hendelen, maar alles wat ik de weken ervoor met Ayla had opgebouwd lag aan diggelen en die muts stond rokend tegen die auto geleund terwijl haar honden ervandoor gingen en een andere hond aanvielen. Ben de hele dag kwaad geweest!
Er zijn zelfs honden die wel aan de riem lopen maar die zich losrukken om je hond te grazen te nemenquote:Op dinsdag 28 december 2004 09:11 schreef miss_sly het volgende:
Ik wist niet dat er zoveel asociale mensen rondlopen die hun (slechtopgevoede) honden zomaar los laten lopen
Oh dan loopt het misschien wel los met Casper, lekker vroeg alles voorbij. Wat vuurwerk betreft woon ik in een vreselijke wijk, de ergste in de stad qua knallen en vuren enzo. Tis nu al heel erg, er wordt nu al behoorlijk geknalt en Ayla is al in alle staten. Oudjaarsnacht gaat het meestal de hele nacht door en daarna nog wel even.quote:Op donderdag 30 december 2004 10:26 schreef Spindizzy het volgende:
Wat ergDat arme ding. Ik heb zo'n hekel aan vuurwerk omdat we altijd katten hebben gehad die er bang voor waren.
Ik heb geen idee hoe Casper erop gaat reageren, het valt hier erg mee met de knallen. Het enige dat we af en toe horen is heel in de verte. Tot nu toe valt het hier in de straat om 12 uur ook nogal mee. De overburen steken een stuk of drie van die kloteduizendklappers af en om half één, kwart voor één is het hier in de straat alweer voorbij.
Arme lieve Ayla
Bij de verplichte voorlichting die we moesten volgen voor de adoptie werd verteld dat veel geadopteerde kinderen naar verloop van tijd terugvallen in babygedrag. Babytaal gebruiken ipv praten. Weer onzindelijk worden als ze al zindelijk waren. Weigeren te lopen en gedragen willen worden. Volgens de voorlichtingsmiepjes was dat juist een positief teken. Dat hield in dat je kind zich ondertussen zo thuis voelde bij je dat het in alle rust alle gemiste dingen uit zijn jongere jaren kon gaan inhalen.quote:Op donderdag 30 december 2004 10:35 schreef Tinkerbell het volgende:
Nog even over Casper: ik krijg steeds meer de indruk dat ie zijn jeugd aan het inhalen is, hij doet allemaal dingen die pups doen, tis een hele grote uit de kluiten gewassen pup nog gewoon.
Ja, en arme Brecht. Ik hoorde dat die al helemaal in paniek is van al dat geknalquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:57 schreef miss_sly het volgende:
Arme beestjes allemaal.
Harrie probeert dat soort dingen welquote:Op vrijdag 31 december 2004 22:33 schreef miss_sly het volgende:
Noppes probeerde net of ze niet in het doosje van de dvd-'s van LOTR paste, waar maar 1 dvd-doos uit was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |