abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24097288
Miss_D, dit is toetakelen..maar het is een mooie foto.
Maar Yian straalt echt zoiets uit van dit wil ik niet....
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 10:41:07 #152
43556 miss_dynastie
pi_24097579
Ja, sneu he
De foto die het geworden is is minder triestig hoor
pi_24102908
Ben benieuwd laat je die ook nog ff zien
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 22:03:21 #154
43556 miss_dynastie
pi_24108748
jolene, dat zal ik zeker doen.

Een vriendin van me moet haar hondje nou ja, hond dan weg doen en ik zou zo graag willen, maar het is nu niet verstandig... mijn hart schreeuwt ja, mijn verstand zegt heel duidelijk nee en dat is ook wel terecht, maar ik jank ff met haar mee
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 22:28:21 #155
43556 miss_dynastie
pi_24108867
Hoor net dat ze inmiddels iemand gevonden hebben... helaas geen bekende, maar wel heel aardige mensen.
  Moderator maandag 20 december 2004 @ 22:58:53 #156
5428 crew  miss_sly
pi_24109465
Wat rot voor je vriendin
moeilijk he, verstandig zijn?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 23:06:52 #157
43556 miss_dynastie
pi_24109662
quote:
Op maandag 20 december 2004 22:58 schreef miss_sly het volgende:
Wat rot voor je vriendin
moeilijk he, verstandig zijn?
Ja
Het rottige is: de komende jaren kan het makkelijk... maar wat als ik uitgestudeerd ben en aan het werk ga? Dan is die hond jaren veel gezelschap gewend en zit ie ineens alleen en natuurlijk heeft mister_d een eigen zaak aan huis, maar ik weet niet hoe dat gaat lopen, misschien stopt ie wel of zoekt ie juist een pandje ofofof... kan ook niet in de toekomst kijken
  Moderator maandag 20 december 2004 @ 23:15:28 #158
5428 crew  miss_sly
pi_24109866
lastig is dat
helaas kun je niet in de toekomst kijken, dat zou soms toch wel gemakkelijk zijn!

een kat is dan gewoon gemakkelijker, die kan goed alleen zijn enzo. Tenminste, Noppes is graag alleen zelfs; ik verdenk haar er wel eens van dat ze soms wil dat we even gaan, ipv haar lastig vallen in haar huis
  maandag 20 december 2004 @ 23:29:37 #159
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24110207
Ja maar Miss D. Als je zo gaat redeneren kun je nooit ergens aan beginnen omdat je nooit weet hoe iets zal lopen. Toch?
Als je straks aan het werk bent zou je een uitlaatservice in kunnen huren. Of misschien heb ik tegen die tijd wel een keten van hondencreches Misschien kan Mister D de hond wel meenemen naar zijn werkl. Of jij.
Er is overal wel wat op te verzinnen hoor
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 23:35:28 #160
43556 miss_dynastie
pi_24110319
quote:
Op maandag 20 december 2004 23:29 schreef Spindizzy het volgende:
Ja maar Miss D. Als je zo gaat redeneren kun je nooit ergens aan beginnen omdat je nooit weet hoe iets zal lopen. Toch?
Als je straks aan het werk bent zou je een uitlaatservice in kunnen huren. Of misschien heb ik tegen die tijd wel een keten van hondencreches Misschien kan Mister D de hond wel meenemen naar zijn werkl. Of jij.
Er is overal wel wat op te verzinnen hoor
Ja, daar heb jij weer gelijk in... maar een kat, konijn en vogel zijn voor mijn gevoel toch een ander 'kaliber' dieren dan een hond. Makkelijker, huiselijker, handzamer, tja, weet niet hoe ik het uit moet leggen, die beestjes zorgen toch wat meer voor zich zelf met bijv. hun behoeften, een hond heeft wat meer regelmaat nodig. En een uitlaatservice kan, maar dan nog zit een beestje dat al die jaren samen is geweest met een mens, heel veel alleen En een hondencreche zou ook kunnen , maar die mogelijkheid is er hier in het durrep nog niet en ik wil toch een beetje uitgaan van de situatie 'nu'. Het voelt heel egoistisch om nu een hond te nemen, omdat ik echt totaal nog geen zicht heb op de situatie over pak em beet drie jaar...... en als ik dan hoor dat mensen de hond weg doen omdat ze niet alleen konden zijn en zo, word ik best bang, stel je voor dat ik hem weg MOET doen, daar moet je niet aan denken, dan liever nu niet, hoe graag ik ook wil
  maandag 20 december 2004 @ 23:47:07 #161
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24110596
Ik snap je wel hoor. Ik maak me vaak ook erg veel zorgen over hoe dat straks moet als er ook nog kinderen zijn. Je hoort zo vaak van mensen die hun beesten wegdoen als er een kind is dat het een onmogelijke combinatie lijkt. En dan is Casper ook nog eens een zorgenhondje, stel dat hij dat blijft? Pffff, ingewikkeld allemaal. Taak en ik waren het er vorige week over eens dat we mischien maar gewoon een heleboel honden en katten erbij moeten adopteren en geen kinders. Veel simpeler
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 23:53:54 #162
43556 miss_dynastie
pi_24110763
Yup, maar dan ben ik heel bot hoor : LIJKT het een onmogelijke combi, of IS het dat ook? Kijk, bij allergie en zo heb je geen keus, maar ik heb ook bij mensen de beesten gedegradeerd zien worden van 'kindjes' naar 'vuilnis'. Nu zeg ik niet dat het bij iedereen zo werkt hoor, maar soms willen mensen niet, lijkt het naar mijn idee dan he Kijk, Yian slaapt bij mij in bed. Zou bot zijn als dat niet meer mag, wanneer er een kindje zou komen dat hoor je bijv. soms van mensen. Waarom moet hij zich aanpassen?? Nou ja, misschien zie ik het wel helemaal fout hoor
  dinsdag 21 december 2004 @ 00:03:53 #163
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24110961
quote:
Op maandag 20 december 2004 23:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou ja, misschien zie ik het wel helemaal fout hoor
Dat zie ik het ook fout Ik denk er net zo over, al vind ik wel dat het woord 'allergisch' vaak veel te snel valt Maar dat zal wel aan mij liggen.

Ik moet er niet aan denken dat ik mijn beesten weg zou moeten doen of dat ik helemaal zonder beesten om me heen moet leven. Ik zou daar doodongelukkig van worden
  † In Memoriam † dinsdag 21 december 2004 @ 00:20:26 #164
43556 miss_dynastie
pi_24111268
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 00:03 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Dat zie ik het ook fout Ik denk er net zo over, al vind ik wel dat het woord 'allergisch' vaak veel te snel valt Maar dat zal wel aan mij liggen.
Daar heb jij weer gelijk in. Maar ik heb bijv. een kindje gekend dat er écht niet tegenkon, die ouders konden ook niet anders... zeker met een hond is dat wat moeilijker, voor katten zou je een kattenkamer in kunnen richten o.i.d.
quote:
Ik moet er niet aan denken dat ik mijn beesten weg zou moeten doen of dat ik helemaal zonder beesten om me heen moet leven. Ik zou daar doodongelukkig van worden
Ik ook hoor
Vooral die kat is zo'n lichtpunt... daarmee wil ik niet de vogel en het konijn tekort doen, maar die kat is toch zo'n zonnestraaltje, echt heel erg aanwezig in huis Ik had nooit een kat gehad, wel altijd gewild, en toen ik eenmaal bij mister_d introk en Floris had, was ik zo gelukkig Toen hij dood ging was ik echt ziek van verdriet Yian is er dan ook sneller gekomen dan we hadden gepland (na een week of twee al)......... niet als letterlijke vervanging, het is ook een heel ander beessie, maar gewoon... tja, kan het ook niet uitleggen, maar hij maakt me zo gelukkig
  dinsdag 21 december 2004 @ 00:30:26 #165
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24111476
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 00:20 schreef miss_dynastie het volgende:
tja, kan het ook niet uitleggen, maar hij maakt me zo gelukkig
Hoef je ook niet uit te leggen want ik heb precies hetzelfde Soms liggen we op bed te lezen met alle drie de rooie rotzakjes om ons heen die om het hardst liggen te spinnen en dan is alles gewoon even helemaal perfect

Vandaag heeft Casper voor het eerst los gelopen. Omdat hij zo bang kan zijn blijft hij altijd aan de lijn, zeker omdat we midden in het centrum wonen en er dus overal om ons heen verkeer is. Maar het was hartstikke stil bij het uitlaatveld dus we hebben hem lekker een flink stuk laten rennen en hij vond het heerlijk. Was helemaal door het dolle heen. Nou, dan ben ik ook zo vreselijk blij opeens
pi_24114558
Wat een stap Spindizzy, lekker hoor.

Miss_D, ik snap ook wel wat je bedoelt.
Windy slaapt ook bij ons in bed..en dat ze ook gewoon mogen blijven doen...

De tijd tikt langzaam naar donderdag gisteren lag ze heerlijk bij me en dacht ik wat doe ik je aan..
  † In Memoriam † dinsdag 21 december 2004 @ 15:05:03 #167
43556 miss_dynastie
pi_24117135
Zat ik gisteren nog te vertellen hoe gelukkig ik met Yian ben, vanochtend dacht hij: laten we dat eens ff testen Hij jat zo een streng borduurdraden weg, sprint weg en gooit daarbij een glazen kandelaar hartstikke kapot En ik kon niet eens boos op hem blijven, hij keek zo schattig, wat een deugniet

Jolene
pi_24117331
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Zat ik gisteren nog te vertellen hoe gelukkig ik met Yian ben, vanochtend dacht hij: laten we dat eens ff testen Hij jat zo een streng borduurdraden weg, sprint weg en gooit daarbij een glazen kandelaar hartstikke kapot En ik kon niet eens boos op hem blijven, hij keek zo schattig, wat een deugniet

Jolene
Je kan er niet boos op blijven omdat ze het niet expres doen.
  † In Memoriam † dinsdag 21 december 2004 @ 15:16:49 #169
43556 miss_dynastie
pi_24117398
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:12 schreef jolene het volgende:
Je kan er niet boos op blijven omdat ze het niet expres doen.
Nou, meneertje wilde wel alle aandacht voor zichzelf en was heeeeel beledigd dat ik daar niet in meeging, vandaar dat hij het draadje jatte, de kandelaar ging inderdaad niet expres. En hij heeft helpen opruimen
pi_24117681
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:16 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, meneertje wilde wel alle aandacht voor zichzelf en was heeeeel beledigd dat ik daar niet in meeging, vandaar dat hij het draadje jatte, de kandelaar ging inderdaad niet expres. En hij heeft helpen opruimen
Dat helpen is altijd zo lief.
Windy helpt ook zoeken nadat ze het spoorloos heeft gemaakt.

We hebben afgelopen weekend een opslagplaats van haar ontruimd

Nog meer sterretjes van het behang en het plantenstekkie.
  † In Memoriam † dinsdag 21 december 2004 @ 16:14:58 #171
43556 miss_dynastie
pi_24118579
Jolene Lekker ding, die Windy van jou vind het trouwens wel weer tijd worden voor een nieuw fotootje

En Yian mag niet met draadjes spelen, omdat de kat van kennissen van me een keer een klosje garen heeft opgegeten ( ), tenminste, ze zagen het er bij het poeperdje weer uitkomen En wat deed het baasje? Die trok eraan, zo zijn darmen kapot Het beestje is nog wel geopereerd, maar hij heeft het niet meer gered Vandaar dat Yian van mij nooit een bolletje wol of weet ik veel wat krijgt om mee te spelen, vind het te eng.
pi_24119333
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Die trok eraan, zo zijn darmen kapot
Ow jakkes wat sneu zeg.
Wat een pijn zal dat beestje gehad hebben.

Zal vanavond ff mailen
  Moderator dinsdag 21 december 2004 @ 22:43:57 #173
5428 crew  miss_sly
pi_24126816
Spin, met Casper komt het vast helemaal goed! hij gedijt goed op jullie aandacht, geduld en liefde!

miss_d, wat een vreselijk verhaal van dat klosje garen. Arm beestje, wat een pijn heeft het arme dier gehad.

jolene, je mag ook een foto van Windy hier neerzetten hoor, ik wil haar ook wel weer eens zien. En niet te veel zorgen maken over donderdag hoor
pi_24132026
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/634210/4/50#24126816]dinsdag 21 december 2004 22:43
jolene, je mag ook een foto van Windy hier neerzetten hoor, ik wil haar ook wel weer eens zien. En niet te veel zorgen maken over donderdag hoor
Ik kan hier geen foto's plaatsen dus dat moet ff via miss_D.
Maar ik as gisteren niet thuis dus het komt vanavond
pi_24132157
Ow, I see!
Wacht ik gewoon nog even af

Nu ben ik weg, met Jens naar consultatiebureau
pi_24132838
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:30 schreef miss_sly het volgende:
Ow, I see!
Wacht ik gewoon nog even af

Nu ben ik weg, met Jens naar consultatiebureau
Ow leuk..

Enne Miss_Sly, gefeliciteerd met je verjaardag
  woensdag 22 december 2004 @ 09:42:59 #177
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24132952
Ben je jarig? Gefeliciteerd, Missie Sly

[ Bericht 18% gewijzigd door Spindizzy op 22-12-2004 11:18:07 ]
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 10:44:49 #178
43556 miss_dynastie
pi_24133988
miss_sly, van haaaaaaaaaaaaaarte gefeliciteerd
pi_24137959
Gefeliciteerd Miss-Sly

Wat me nou toch overkwam. Ik was stik-verdrietig eergister en ik lag op de bank. Komen al mijn beestjes, alle 4 de katten en de hond, in een kring om me heen liggen
  woensdag 22 december 2004 @ 14:25:10 #180
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24137981
quote:
Op woensdag 22 december 2004 14:23 schreef Tinkerbell het volgende:
Komen al mijn beestjes, alle 4 de katten en de hond, in een kring om me heen liggen
Geweldig is dat he

voor jou
pi_24139565
bedankt voor de lieve felicitaties!
Tot nog toe is mijn dag perfect: met Jens lekker op pad, lekker knuffelen en babbelen, even shoppen en nu weer thuis. Heerlijk toch? Ow, en Jens is echt stoer: hij huilde heeeel even toen hij het spuitje echt kreeg, hield meteen op toen het spuitje weer weg was en begon toen alleen maar te 'protesteren', zonder te huilen

Tinkerbell, wat zijn dieren toch lief he? En zonder moeilijk gedoe of voorwaarden, gewoon lief
pi_24143312
Lekker miss_sly, geniet van je avondje en gefeliciteerd!

Xena heeft een roze tentje, al gezien in haar topic ?
pi_24153109
jolene, hoe is het?
pi_24153110
Bedankt Bluezz

ik ga zo even in haar topic kijken!
pi_24153182
Nou het was komisch en zielig tegelijkertijd toen haar etensbakjes weg waren ging ze maar in de standaard staan met d'r voorpoten.

Vannacht kwam ze een paar keer heel zielig bij me en vanochtend was zo erg dat ik iets eerder naar mijn werk ben gegaan. heb gisteren mijn vader gebelt en die brengt haar nu..durfde het zelf niet vind het zo zielig Vanmiddag mogen we haar weer ophalen...

Ben ook zo'n watje maar W was nog sneller pleite die vond het ook erg zielig.

En nu wachten tot vanmiddag
pi_24153227
Miss_Sly, fijn dat je gisteren zo'n leuke dag hebt gehad met Jens
pi_24153240
sterkte jolene!
En vanmiddag is ze nog even zielig, maar dat duurt vast niet lang! En je mag haar lekker verwennen als ze zielig is en zo gauw het weer kan heerlijk knuffelen!
  donderdag 23 december 2004 @ 09:20:26 #188
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24153639
Jolene
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 09:21:19 #189
43556 miss_dynastie
pi_24153647
Jolene
Windy
pi_24154298
Papa gebeld, met Windy was alles goed en ze was de slijmjurk eerste klas.
De dierenarts vond er een leuk ding alleen erg slank...
Hartslag goed maar vond het wel zielig voor haar zo voor de kerstdagen...
  donderdag 23 december 2004 @ 11:09:57 #191
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24155108
quote:
Op donderdag 23 december 2004 10:13 schreef jolene het volgende:
De dierenarts vond er een leuk ding alleen erg slank...
Sommige katten zijn nou eenmaal van die dunnetjes. Daarom heet onze Uk ook Uk, hij heeft wel een echte naam maar omdat hij altijd zo ielig is gebleven werd het al snel Uk

Hoe laat is Windy klaar? Sterkte met wachten

Brecht mocht Casper aaien Tot twee keer toe. En bij alledrie de keren dat ze hem een snoepje aanbood kwam hij helemaal naar haar toe om het aan te pakken. Eén keer ging hij zelfs uit zichzelf zitten voor het snoepje.
pi_24155354
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:09 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Hoe laat is Windy klaar? Sterkte met wachten

tussen 4 en half 5 mogen we haar halen

Brecht mocht Casper aaien Tot twee keer toe. En bij alledrie de keren dat ze hem een snoepje aanbood kwam hij helemaal naar haar toe om het aan te pakken. Eén keer ging hij zelfs uit zichzelf zitten voor het snoepje.
Ow Spindizzy, wat een mooi moment.
Hoe vond Brecht het?
pi_24155364
En jullie zijn allemaal lief
  donderdag 23 december 2004 @ 11:30:02 #194
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24155406
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:26 schreef jolene het volgende:
Hoe vond Brecht het?
Die vond het geweldig! Elke keer als ze hem aaide of wat lekker had gegeven vroeg ze of ze nog een keertje mocht Al vanaf dat we Casper hebben wil ze niets liever dan hem aaien. Als het aan haar lag had ze Casper het liefst mee naar huis genomen, geloof ik.
pi_24155474
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:30 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Die vond het geweldig! Elke keer als ze hem aaide of wat lekker had gegeven vroeg ze of ze nog een keertje mocht Al vanaf dat we Casper hebben wil ze niets liever dan hem aaien. Als het aan haar lag had ze Casper het liefst mee naar huis genomen, geloof ik.
Ik vind het echt geweldig, zo laat Casper nog eens goed zien dat hij gewoon ff moest wennen.
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 11:35:42 #196
43556 miss_dynastie
pi_24155476
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:09 schreef Spindizzy het volgende:
Sommige katten zijn nou eenmaal van die dunnetjes. Daarom heet onze Uk ook Uk, hij heeft wel een echte naam maar omdat hij altijd zo ielig is gebleven werd het al snel Uk
Precies! Had ik dus ook bij de dierenarts: hij is wel erg mager he?? Damn, ik helemaal in de stress, maar die kat van ons is gewoon perfect op gewicht Zegt-ie: ja, sorry, ik zie ook veel te veel te dikke katten
quote:
Wow
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 11:37:16 #197
43556 miss_dynastie
pi_24155497
Mijn schoonmoeder komt net een kerstkadootje brengen......................... een beest met een geweitje Nu zit Yian dus naast een gewei triestig te kijken Yian is namelijk altijd jaloers op knuffels omdat ik ze min of meer spaar, zeg maar.....
  donderdag 23 december 2004 @ 11:39:26 #198
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24155547
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:35 schreef jolene het volgende:

[..]

Ik vind het echt geweldig, zo laat Casper nog eens goed zien dat hij gewoon ff moest wennen.
Ik ben ook hartstikke trots op hem

We zijn er echt nog lang niet hoor maar door dit soort dingen heb ik er wel weer vertrouwen in Het is gewoon zo geweldig dat ik Brecht weer wat vaker over de vloer kan hebben nu Heb ook wel wat meer vertrouwen in de combinatie Casper en toekomstige Spinnekinderen
  donderdag 23 december 2004 @ 11:40:02 #199
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24155557
Yian en geweitjes zijn dus gewoon een erg ongelukkige combinatie
pi_24155691
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:39 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

We zijn er echt nog lang niet hoor maar door dit soort dingen heb ik er wel weer vertrouwen in
Dat is zo, maar de kleine dingetjes zijn voor hem ook een grote stap en langzaam aan neemt hij die stapjes.
Het is ook zo'n lekker ding
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')