Jaquote:Op maandag 20 december 2004 22:58 schreef miss_sly het volgende:
Wat rot voor je vriendin![]()
moeilijk he, verstandig zijn?
Ja, daar heb jij weer gelijk in... maar een kat, konijn en vogel zijn voor mijn gevoel toch een ander 'kaliber' dieren dan een hond. Makkelijker, huiselijker, handzamer, tja, weet niet hoe ik het uit moet leggen, die beestjes zorgen toch wat meer voor zich zelf met bijv. hun behoeften, een hond heeft wat meer regelmaat nodig. En een uitlaatservice kan, maar dan nog zit een beestje dat al die jaren samen is geweest met een mens, heel veel alleenquote:Op maandag 20 december 2004 23:29 schreef Spindizzy het volgende:
Ja maar Miss D. Als je zo gaat redeneren kun je nooit ergens aan beginnen omdat je nooit weet hoe iets zal lopen. Toch?
Als je straks aan het werk bent zou je een uitlaatservice in kunnen huren. Of misschien heb ik tegen die tijd wel een keten van hondencrechesMisschien kan Mister D de hond wel meenemen naar zijn werkl. Of jij.
Er is overal wel wat op te verzinnen hoor
Dat zie ik het ook foutquote:Op maandag 20 december 2004 23:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou ja, misschien zie ik het wel helemaal fout hoor
Daar heb jij weer gelijk in. Maar ik heb bijv. een kindje gekend dat er écht niet tegenkon, die ouders konden ook niet anders... zeker met een hond is dat wat moeilijker, voor katten zou je een kattenkamer in kunnen richten o.i.d.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:03 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat zie ik het ook foutIk denk er net zo over, al vind ik wel dat het woord 'allergisch' vaak veel te snel valt
Maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik ook hoorquote:Ik moet er niet aan denken dat ik mijn beesten weg zou moeten doen of dat ik helemaal zonder beesten om me heen moet leven. Ik zou daar doodongelukkig van worden
Hoef je ook niet uit te leggen want ik heb precies hetzelfdequote:Op dinsdag 21 december 2004 00:20 schreef miss_dynastie het volgende:
tja, kan het ook niet uitleggen, maar hij maakt me zo gelukkig![]()
Je kan er niet boos op blijven omdat ze het niet expres doen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Zat ik gisteren nog te vertellen hoe gelukkig ik met Yian ben, vanochtend dacht hij: laten we dat eens ff testenHij jat zo een streng borduurdraden weg, sprint weg en gooit daarbij een glazen kandelaar hartstikke kapot
En ik kon niet eens boos op hem blijven, hij keek zo schattig, wat een deugniet
![]()
Jolene
Nou, meneertje wilde wel alle aandacht voor zichzelf en was heeeeel beledigd dat ik daar niet in meeging, vandaar dat hij het draadje jatte, de kandelaar ging inderdaad niet expres. En hij heeft helpen opruimenquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:12 schreef jolene het volgende:
Je kan er niet boos op blijven omdat ze het niet expres doen.
Dat helpen is altijd zo lief.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, meneertje wilde wel alle aandacht voor zichzelf en was heeeeel beledigd dat ik daar niet in meeging, vandaar dat hij het draadje jatte, de kandelaar ging inderdaad niet expres. En hij heeft helpen opruimen
Ow jakkes wat sneu zeg.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Die trok eraan, zo zijn darmen kapot
Ik kan hier geen foto's plaatsen dus dat moet ff via miss_D.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/634210/4/50#24126816]dinsdag 21 december 2004 22:43
jolene, je mag ook een foto van Windy hier neerzetten hoor, ik wil haar ook wel weer eens zien. En niet te veel zorgen maken over donderdag hoor![]()
Ow leuk..quote:Op woensdag 22 december 2004 08:30 schreef miss_sly het volgende:
Ow, I see!
Wacht ik gewoon nog even af
Nu ben ik weg, met Jens naar consultatiebureau
Geweldig is dat hequote:Op woensdag 22 december 2004 14:23 schreef Tinkerbell het volgende:
Komen al mijn beestjes, alle 4 de katten en de hond, in een kring om me heen liggen![]()
![]()
Sommige katten zijn nou eenmaal van die dunnetjes. Daarom heet onze Uk ook Uk, hij heeft wel een echte naam maar omdat hij altijd zo ielig is gebleven werd het al snel Ukquote:Op donderdag 23 december 2004 10:13 schreef jolene het volgende:
De dierenarts vond er een leuk ding alleen erg slank...
Ow Spindizzy,quote:Op donderdag 23 december 2004 11:09 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hoe laat is Windy klaar? Sterkte met wachten
tussen 4 en half 5 mogen we haar halen
Brecht mocht Casper aaienTot twee keer toe. En bij alledrie de keren dat ze hem een snoepje aanbood kwam hij helemaal naar haar toe om het aan te pakken. Eén keer ging hij zelfs uit zichzelf zitten voor het snoepje.
Die vond het geweldig! Elke keer als ze hem aaide of wat lekker had gegeven vroeg ze of ze nog een keertje mochtquote:Op donderdag 23 december 2004 11:26 schreef jolene het volgende:
Hoe vond Brecht het?
Ik vind het echt geweldig, zo laat Casper nog eens goed zien dat hij gewoon ff moest wennen.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:30 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Die vond het geweldig! Elke keer als ze hem aaide of wat lekker had gegeven vroeg ze of ze nog een keertje mochtAl vanaf dat we Casper hebben wil ze niets liever dan hem aaien. Als het aan haar lag had ze Casper het liefst mee naar huis genomen, geloof ik.
Precies! Had ik dus ook bij de dierenarts: hij is wel erg mager he?? Damn, ik helemaal in de stress, maar die kat van ons is gewoon perfect op gewichtquote:Op donderdag 23 december 2004 11:09 schreef Spindizzy het volgende:
Sommige katten zijn nou eenmaal van die dunnetjes. Daarom heet onze Uk ook Uk, hij heeft wel een echte naam maar omdat hij altijd zo ielig is gebleven werd het al snel Uk
Wowquote:Brecht mocht Casper aaienTot twee keer toe. En bij alledrie de keren dat ze hem een snoepje aanbood kwam hij helemaal naar haar toe om het aan te pakken. Eén keer ging hij zelfs uit zichzelf zitten voor het snoepje.
Ik ben ook hartstikke trots op hemquote:Op donderdag 23 december 2004 11:35 schreef jolene het volgende:
[..]
Ik vind het echt geweldig, zo laat Casper nog eens goed zien dat hij gewoon ff moest wennen.
Dat is zo, maar de kleine dingetjes zijn voor hem ook een grote stap en langzaam aan neemt hij die stapjes.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:39 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
We zijn er echt nog lang niet hoor maar door dit soort dingen heb ik er wel weer vertrouwen in![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |