abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 december 2004 @ 10:16:41 #251
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24214424
Ze is echt prachtig Er zit volgens mij wel iets bosmutsigs in.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  Moderator zondag 26 december 2004 @ 10:39:19 #252
5428 crew  miss_sly
pi_24214582
Wat lief, die foto van kitten Piper
En inderdaad, het is een prachtige poes!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 26 december 2004 @ 14:21:20 #253
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24217503
Waarom voeden mensen hun kleine klotekeffertjes niet op? Net met Casper naar het park komen we onderweg één of andere domme Anita tegen met 6 (zes!) van die kleine kuthondjes. Geen van die klote beesten liepen aan de lijn. Waren gewoon aan het rondrennen (midden in het centrum, overal verkeer ) terwijl die trut een heel stuk verderop met haar handen in haar zakken een beetje als een zeekoe voor zich uit staat te staren.
Eén van die beesten komt op Casper af om even te snuffelen. Casper wil altijd wel even snuffelen en kwispelen maar vaak vindt hij dat wel genoeg en wil hij gewoon weer doorlopen. Nu dus ook. Blijft dat opdringerige rotbeest hem achterna lopen om aan zijn kont te blijven snuffelen. Cas wil dat niet dus die begon wat sneller te lopen. Ik riep al "HEY!" tegen dat klotebazinnetje van ze in de hoop dat ze dat rotbeest gewoon terug zou roepen. Maar nee hoor, voor we het wisten had Cas drie keffertjes in zijn nek hangen En de rest kwam er ook al aanrennen.
Taak en ik roepen naar dat stomme wijf dat ze die honden moest terugroepen en dat ze ze aan de lijn moet houden zegt ze doodleuk: ja, moet dat beest van jullie maar niet zo stressen

Pardon? Wij laten onze hond gewoon keurig aan de lijn lopen en dan is het onze schuld dat die rothonden van haar die overduidelijk geen opvoeding hebben gehad en niet naar haar luisteren en die wel loslopen hem grijpen? Stomme trut
Het is lullig voor die honden maar ik hoop eigenlijk dat er gewoon 's één onder een auto terecht komt. Misschien dat ze ze dan wel aan de lijn doet Heb haar wel helemaal stijfgescholden.
  Moderator zondag 26 december 2004 @ 14:50:07 #254
5428 crew  miss_sly
pi_24217909
Ik kan me je boosheid zo goed voorstellen!
Jeetje wat lopen er toch stomme lui rond! Het is ook wel zielig voor die hondjes van haar, want die zijn natuurlijk het produkt van geen of een slechte opvoeding, maar daar heb jij op dat moment niets aan natuurlijk.
Arme Casper Zo jammer dat zijn lekkere wandeling dan door een stel van die rothonden en zo'n stom mens verpest wordt.

voor Casper!
  † In Memoriam † zondag 26 december 2004 @ 15:32:41 #255
43556 miss_dynastie
pi_24218490
Ik heb van windy foto's van gisteren:

En vandaag:

Moderator zondag 26 december 2004 @ 15:47:32 #256
5428 crew  miss_sly
pi_24218747
Wat lief!
En ze zit zo mooi intelligent naar dat beeldscherm te kijken
  † In Memoriam † zondag 26 december 2004 @ 16:36:47 #257
43556 miss_dynastie
pi_24219545
quote:
Op zondag 26 december 2004 14:21 schreef Spindizzy het volgende:
Het is lullig voor die honden maar ik hoop eigenlijk dat er gewoon 's één onder een auto terecht komt. Misschien dat ze ze dan wel aan de lijn doet
Welnee, dat zijn ook nog eens van die mensen die menen dat de hond dan maar uit had moeten kijken of zoiets stoms
  zondag 26 december 2004 @ 23:36:14 #258
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24226155
Windy

Het is inderdaad een prachtig slank poezebeestje...
pi_24231460
Aagh ik had dat van de week ook Spindizzy.

Ik ga elke dag naar het bos met Ayla, dan moet ik langs een grote parkeerplaats bij hockeyvelden enzo. 't Ligt eigenlijk al een beetje in het bos. Er zijn mensen die daar heen rijden, hun hond de auto uit pleuren, hun behoefte laten doen en weer inladen.

Als er niemand is dan loop ik er met Ayla overheen, dan ben ik net iets sneller in het bos, leuker voor Ayla . Van de week ontdekte ik een auto en honden eromheen, dus om Ayla niet nodeloos te frustreren liep ik gewoon langs de weg naar het bos door. Schieten die drie honden (jonge herders) over de parkeerplaats naar ons toe en vallen met zijn drieen Ayla aan. Grepen d'r gewoon meteen naar d'r keel. Ik ben niet bang aangelegd, maar Ayla wel en ik kreeg haar gewoon niet mee, bevroren van angst was ze. Toen ik haar wel een stukje meekreeg bleven die drie honden haar aanvallen. En dat terwijl de eigenaresse tegen de auto geleund stond te roken en halfhartig eens riep van 'kom'.

Daar was ik eigenlijk nog het meest kwaad om. Die drie honden kon ik zelf wel hendelen, maar alles wat ik de weken ervoor met Ayla had opgebouwd lag aan diggelen en die muts stond rokend tegen die auto geleund terwijl haar honden ervandoor gingen en een andere hond aanvielen. Ben de hele dag kwaad geweest!
  maandag 27 december 2004 @ 10:38:16 #260
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24231789
quote:
Op maandag 27 december 2004 10:02 schreef Tinkerbell het volgende:
Daar was ik eigenlijk nog het meest kwaad om. Die drie honden kon ik zelf wel hendelen, maar alles wat ik de weken ervoor met Ayla had opgebouwd lag aan diggelen en die muts stond rokend tegen die auto geleund terwijl haar honden ervandoor gingen en een andere hond aanvielen. Ben de hele dag kwaad geweest!
Gatverdamme, wat zijn er toch domme mensen Wat moet je nou met een hond (laat staan drie) als je er duidelijk geen werk aan wilt hebben. Enige dat je bereikt is dat je andere honden verpest Het is zo frustrerend dat je nog zo je best kunt doen om je hond netjes op te voeden of hem angsten af te leren maar dat het grotendeels van anderen afhangt of het lukt.

Arme Ayla, ze was toch al zo bang van andere honden, toch?
  maandag 27 december 2004 @ 14:12:59 #261
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24234839
Die muts van een hond van mij heeft het net voor elkaar gekregen om in het water te donderen Gelukkig was Taak erbij want in mijn eentje had ik hem er met mijn ene hand niet uitgekregen. De kade was ook nog erg hoog. Ik had al visioenen dat ik voortaan met een ijsblokje op pootjes over straat moest. Ook een geluk dat het bij mijn zwager voor de deur gebeurde dus we hadden gelijk een hele stapel handdoeken om hem droog te wrijven. Arme wormpie stond zo hard te bibberen. Maar wij zijn harder geschrokken dan hij hoor. Hij was binnen twee minuten alweer eendjes de sloot in aan het jagen
Hij ligt nu met een koekje tegen de schrik in zijn buik zich een beetje schoon te likken.
  † In Memoriam † maandag 27 december 2004 @ 14:19:23 #262
43556 miss_dynastie
pi_24234947
ah nee, Casper toch....... jeej, wat zal jij geschrokken zijn spin! Hoe heeft ie dat nou weer voor elkaar gekregen
  maandag 27 december 2004 @ 14:22:12 #263
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24234992
Wist ik het maar. Het ene moment drentelde hij vrolijk voor ons uit, het volgende moment zag ik nog net een pootje naar de kade klauwen en hoorden we plons. Hij liep niet eens heel dicht bij de rand
  Moderator dinsdag 28 december 2004 @ 09:11:02 #264
5428 crew  miss_sly
pi_24250586
Ik wist niet dat er zoveel asociale mensen rondlopen die hun (slechtopgevoede) honden zomaar los laten lopen
*mental note: goed opletten als we dadelijk zelf een hond hebben en deze a) goed opvoeden en b) aan de lijn houden!

Die Casper is toch ook wel een aparte hond hoor zomaar in het water vallen! Is ie weer helemaal warm en van de schrik bekomen?
  dinsdag 28 december 2004 @ 09:40:36 #265
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24250865
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 09:11 schreef miss_sly het volgende:
Ik wist niet dat er zoveel asociale mensen rondlopen die hun (slechtopgevoede) honden zomaar los laten lopen
Er zijn zelfs honden die wel aan de riem lopen maar die zich losrukken om je hond te grazen te nemen Maar er zijn ook lieve kleine witte 15 jarige meisjeshondjes die smoorverliefd zijn op jouw hond en elke keer als ze hem zien nog een heleboel dartelheid kunnen vinden in dat oude, stramme lijfje En grote grijze honden die erg moeilijk kunnen lopen maar toch een tandje harder gaan strompelen om jouw hond te begroeten

Met Casper gaat het goed hoor. Ondanks de plons was gisteren een topdag! Een dag zonder bang zijn, met heel veel rennen, knuffelen, zwemmen ( ) en gewoon lekker blij zijn. Het leek wel of hij nadat Taak hem uit het water heeft gevist opeens doorhad dat we echt zijn baasjes zijn en dat we hem niet zomaar opgeven. Misschien is het alleen maar een korte opleven, dat zal vandaag blijken. Vandaag sneeuwt het hier, brrrr Benieuwd wat mener de griekse hond die nog nooit een winter heeft meegemaakt daarvan gaan vinden
pi_24250992
Ghehe, geinig! Sneeuwballen gooien en dan apport zeggen tegen Ayla
  Moderator dinsdag 28 december 2004 @ 09:50:42 #267
5428 crew  miss_sly
pi_24251003
Wat lief he, die hondenvriendjes en -vriendinnetjes?
Het zijn niet allemaal rotzakjes en het jammere is dat de echte rotzakjes ook nog eens zo gemaakt zijn door hun baasjes. Als ze maar de juiste baasjes hadden gehad waren het ook lieverds geweest waarschijnlijk.

De eerste keer sneeuw kan wel erg leuk zijn hoor Spin! Ik zou willen dat ik nu met een hond een geweldige wandeling kon gaan maken in de sneeuw!! heeeeerlijk!
pi_24293148
Toen we Ayla anderhalve maand geleden in huis namen, vroeg ik nog aan de eigenaresse 'is ze bang voor vuurwerk?', wetende dat die tijd vlak voor de deur stond. Het antwoord was ja.

Maar dat ze zo bang zou zijn had ik niet kunnen bevroeden! Wat is dat beestje bang! Uitlaten is een drama, maar binnen is het ook een drama. Als een kip zonder kop loopt ze door het huis, gisteren liep ze zonder te kijken zo de kerstboom in. Als ze niet loopt ligt ze onder de tafel of het bureau.

Gisteren toen ik aan het douchen was en ik eens om het douchegordijn heen loerde lag ze in een verre hoek van de badkamer tegen de muur gedrukt. Ik probeer het constant te negeren, maar ik word wel een peux nerveux van d'r hoor.

Nog nooit een hond gehad die zo bang was!
  donderdag 30 december 2004 @ 10:26:53 #269
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24293203
Wat erg Dat arme ding. Ik heb zo'n hekel aan vuurwerk omdat we altijd katten hebben gehad die er bang voor waren.
Ik heb geen idee hoe Casper erop gaat reageren, het valt hier erg mee met de knallen. Het enige dat we af en toe horen is heel in de verte. Tot nu toe valt het hier in de straat om 12 uur ook nogal mee. De overburen steken een stuk of drie van die kloteduizendklappers af en om half één, kwart voor één is het hier in de straat alweer voorbij.

Arme lieve Ayla
pi_24293310
quote:
Op donderdag 30 december 2004 10:26 schreef Spindizzy het volgende:
Wat erg Dat arme ding. Ik heb zo'n hekel aan vuurwerk omdat we altijd katten hebben gehad die er bang voor waren.
Ik heb geen idee hoe Casper erop gaat reageren, het valt hier erg mee met de knallen. Het enige dat we af en toe horen is heel in de verte. Tot nu toe valt het hier in de straat om 12 uur ook nogal mee. De overburen steken een stuk of drie van die kloteduizendklappers af en om half één, kwart voor één is het hier in de straat alweer voorbij.

Arme lieve Ayla
Oh dan loopt het misschien wel los met Casper, lekker vroeg alles voorbij. Wat vuurwerk betreft woon ik in een vreselijke wijk, de ergste in de stad qua knallen en vuren enzo. Tis nu al heel erg, er wordt nu al behoorlijk geknalt en Ayla is al in alle staten. Oudjaarsnacht gaat het meestal de hele nacht door en daarna nog wel even.

Nog even over Casper: ik krijg steeds meer de indruk dat ie zijn jeugd aan het inhalen is, hij doet allemaal dingen die pups doen, tis een hele grote uit de kluiten gewassen pup nog gewoon. Volgens mij is het een geweldige hond, die kan nog zo uitgroeien tot een nog geweldiger volwassen hond . Het was niet leuk, dat in het water vallen, maar tis zo des pups, gewoon gaan, niet kijken.
  donderdag 30 december 2004 @ 10:50:36 #271
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24293535
quote:
Op donderdag 30 december 2004 10:35 schreef Tinkerbell het volgende:
Nog even over Casper: ik krijg steeds meer de indruk dat ie zijn jeugd aan het inhalen is, hij doet allemaal dingen die pups doen, tis een hele grote uit de kluiten gewassen pup nog gewoon.
Bij de verplichte voorlichting die we moesten volgen voor de adoptie werd verteld dat veel geadopteerde kinderen naar verloop van tijd terugvallen in babygedrag. Babytaal gebruiken ipv praten. Weer onzindelijk worden als ze al zindelijk waren. Weigeren te lopen en gedragen willen worden. Volgens de voorlichtingsmiepjes was dat juist een positief teken. Dat hield in dat je kind zich ondertussen zo thuis voelde bij je dat het in alle rust alle gemiste dingen uit zijn jongere jaren kon gaan inhalen.

Ik had inderdaad bij Casper ook al het idee dat er zoiets aan de hand was. Hij is af en toe zo verrekte onstuimig en enthousiast Niet altijd even handig om 25 kilo onvoorwaardelijke liefde en levenslust op je hebben komen denderen maar... boeien! Ik laat hem voorlopig maar lekker even uitrazen
Ik denk wel dat deze periode op zijn eind aan het lopen is, dat hij ook minder aan het puberen is. Hij luistert stukken beter en is wat rustiger aan het worden. Deze hele week is hij zich fantastisch aan het gedragen (op wat kleine angstmomenten na die er waarschijnlijk gewoon nooit uit zullen gaan maar dat geeft niet). Hij sleurt niet meer zoveel als hij bang is, hij sleurt eigenlijk alleen nog het laatste stukje naar huis als er een bak eten op hem staat te wachten Hij blijft veel meer bij ons in de buurt bij het uitlaten, blijft wat meer zijn aandacht bij ons houden.

Nou ja, ik vond het toch al een geweldige hond maar op sommige dagen barst ik zowat uit elkaar van trots en deze hele week sta ik al op springen dus

Ga jij voor Ayla zo'n vuurwerk CD kopen? Misschien dat de angst volgend jaar dan wat minder is. He getver, ik kan me voorstellen dat je verschrikkelijk opziet tegen morgen Kon je ze dan maar lekker bij je nemen en eens flink knuffelen he. Dan kon je tenminste iets doen.
pi_24294693
Ik heb haar net flink laten rennen in het bos, nu is ze moe. En moe is beter dan zenuwachtig

Ghehehe...
  donderdag 30 december 2004 @ 11:54:56 #273
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24294753
Moe is goed Geef haar straks maar een pensstaafje van Tante Spin
  † In Memoriam † donderdag 30 december 2004 @ 15:22:26 #274
43556 miss_dynastie
pi_24298863
Iemand met verstand van konijntjes? Ik heb een heel lief nijnending, maar een tijdje geleden heeft ze me uit schrik gebeten (dus echt niet expres!), maar het effect is wel dat ik nu bang voor haar ben Heb haar er nu weer even uitgehaald, ze zit hier rustig bij me tussen mijn armen, zeg maar, maar toch ben ik op mijn hoede voor haar. Iemand enig idee hoe ik weer wat vrijer kan worden met Carlijntje-poppedijntje?
  donderdag 30 december 2004 @ 15:28:06 #275
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24298959
Geen idee, Miss D. Behalve dan haar toch zoveel mogelijk bij je nemen.
pi_24300210
miss_d ik ben ook geen nijnenexpert, maar wat spin zegt, en dan weer ervaren dat ze normaalgesproken echt niets doet.
  donderdag 30 december 2004 @ 17:02:12 #277
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24300886
De etterbakjes met vuurwerk zijn dan toch eindelijk ook hier gearriveerd Tot nu toe gaat het aardig. Casper is niet in paniek, wel heel erg alert. Hij is wat dichter bij me komen liggen en kijkt wat om zich heen. Ik doe mijn best zelf niet van het geknal te schrikken (ben zelf wel bang van harde geluiden en vuurwerk) en om hem te negeren.

Ben benieuwd of het hier bij blijft. Hij moet er straks wel langs als ik hem ga uitlaten
pi_24300932
Arme Casper en Ayla

Noppes is wel alert, maar zolang het bij 1 of 2 knalle blijft, blijft ze ook nog rustig liggen. Als ze echter langer bezig blijven, kruipt ze ver weg onder een tafel of achter de koelkast.

Gelukkig is het bijna voorbij!
  donderdag 30 december 2004 @ 17:07:44 #279
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24301008
Mijn katten kruipen met oudjaar zelf ook altijd weg. Ze zijn niet heel erg bang maar erg leuk vinden ze het niet.

Ben net even kattenkoppies gaan tellen en ze zijn alledrie binnen dus ik ging even het kattenluikje dichtdoen maar dat vond Casper toch maar niks. Hij wil best dapper zijn als ik maar in de buurt blijf

Nog anderhalve dag, Miss Sly. Dan is het voorbij Ik vind het altijd zo vreselijk zielig voor die beesten
  Moderator vrijdag 31 december 2004 @ 10:57:10 #280
5428 crew  miss_sly
pi_24315223
Vandaag is het hier ook een heel stuk onrustiger
Om 9 uur waren een stel van die rotjong al bezig met een hoop en hard vuurwerk! Hebben die ouders dan geen verstand? 9 uur al?
Anyway, Noppes heeft besloten dat ze nu lang genoeg dapper is geweest en dat ik de enige echte plaats ben waar ze veilig is, dus die loopt de hele tijd achter me aan tot ik ergens ga zitten.

Arme beestjes allemaal.
  vrijdag 31 december 2004 @ 10:58:14 #281
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24315241
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 10:57 schreef miss_sly het volgende:
Arme beestjes allemaal.
Ja, en arme Brecht. Ik hoorde dat die al helemaal in paniek is van al dat geknal
  Moderator vrijdag 31 december 2004 @ 11:03:47 #282
5428 crew  miss_sly
pi_24315374
Och gut, arme Brecht!
Hoe komt dat Spind, gewoon angstig van het lawaai? of bang dat er iets gebeurt?
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:08:59 #283
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24315476
Het is begonnen laatst met één of ander festival hier in het durrep waar ze naartoe waren. Toen werd er zomaar opeens heel veel vuurwerk afgestoken. Ze is toen zo hard geschrokken van al dat lawaai dat ze ervan moest overgeven Zo beginnen fobieën dus
  Moderator vrijdag 31 december 2004 @ 11:13:28 #284
5428 crew  miss_sly
pi_24315582
Wat erg! Helaas is er in december gewoon niet aan te ontkomen. Ik hoop dat die arme Brecht er nog een beetje overheen groeit in de loop van de jaren.
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:19:07 #285
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24315730
Vast wel, anders koop ik voor haar wel zo'n vuurwerkCD bij de dierenarts
  Moderator vrijdag 31 december 2004 @ 11:23:00 #286
5428 crew  miss_sly
pi_24315830

Ach, als het voor angstige hondjes en katten werkt, waarom niet voor angstige meisjes
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 19:40:08 #287
43556 miss_dynastie
pi_24326358
Yian is toch ff bang geraakt van het vuurwerk
Maar nu zit de gek er rustig naar te kijken

En ik heb Carlijntje gister ruim een uur op schoot gehad, ging eigenlijk best goed, lekker geknuffeld, ze heeft me helemaal afgelebberd, oh, tis toch zo'n lekker moppie en ja, Yian was wel jaloers ja
  vrijdag 31 december 2004 @ 20:30:15 #288
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24327311
Hier is de kat ook uit het zicht... Zit denk ik in de badkamer.. Net als voorgaande jaren.
  vrijdag 31 december 2004 @ 20:39:17 #289
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24327459
Valt mee dus. Ze ligt op een stoel te slapen.
  Moderator vrijdag 31 december 2004 @ 20:45:47 #290
5428 crew  miss_sly
pi_24327557
Noppes is nu ook weer helemaal rustig, hoewel ze net in het steegje achter ons behoorlijk aan het knallen waren. Misschien geeft het haar toch wel vertrouwen dat wij gewoon doen alsof we de knallen niet horen

Fijn miss_d dat je met Carlijntje hebt geknuffeld Weer een beetje meer vertrouwen gekregen?
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 22:05:59 #291
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24328769
mijn doerakje is helemaal in diepe rust

† In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 22:06:19 #292
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24328774
wat is het toch fijn dat picserver nooit haast heeft......
  vrijdag 31 december 2004 @ 22:18:48 #293
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24328907
Doerakje
Katten willen altijd in doosjes liggen he

Zo, het laatste rondje voor vandaag zit erop. Gelukkig geen knallers op ons rondje dus Casper is best relaxed Het is sowieso behoorlijk rustig nu. Ik ben tot nu toe echt onder de indruk van Casper en hoe kalm hij is.
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 22:28:35 #294
43556 miss_dynastie
pi_24329045
Doerak Groot gelijk hoor, lekker slapen

miss_sly, heb inderdaad meer vertrouwen gekregen, ga haar er nu zeker wat vaker uithalen

Goed zo Casper
  Moderator vrijdag 31 december 2004 @ 22:33:51 #295
5428 crew  miss_sly
pi_24329105
Wat ligt ie lekker te piiten in dat doosje
Katten en doosjes, dat gaat echt tot in het belachelijk: Noppes probeerde net of ze niet in het doosje van de dvd-'s van LOTR paste, waar maar 1 dvd-doos uit was

Fijn dat het rustig is gebleven Spin!
  vrijdag 31 december 2004 @ 22:39:03 #296
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24329193
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 22:33 schreef miss_sly het volgende:
Noppes probeerde net of ze niet in het doosje van de dvd-'s van LOTR paste, waar maar 1 dvd-doos uit was
Harrie probeert dat soort dingen wel En verrek, na veel pijn en moeite past het

Harrie in een doosje ter grootte van een DVD:
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 22:42:22 #297
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24329245
doerak zat tot gisteren in de doos van luca zijn nieuwe schaatsen. maar vanochtend kreeg ik een pakje en dat zat in een grotere doos. doerak is dus sinds vanmorgen verdoosd
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 22:43:21 #298
43556 miss_dynastie
pi_24329260
Haaaaaaaaaaarrrrrie
  Moderator vrijdag 31 december 2004 @ 22:44:10 #299
5428 crew  miss_sly
pi_24329269
Als ik schoenen heb gekocht en die in een doos mee naar huis genomen, wordt dat ook altijd meteen ingenomen door ons poezebeest En meestal krijgt ze zich in de kleinste doosjes of soms een lade geperst. Maar in deze doos van LOTR past ze echt niet
  vrijdag 31 december 2004 @ 22:48:13 #300
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24329315
Er was hier in F&F een topic over katten en dozen. Erg lollig was dat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')