quote:
Op donderdag 30 december 2004 10:35 schreef Tinkerbell het volgende:Nog even over Casper: ik krijg steeds meer de indruk dat ie zijn jeugd aan het inhalen is, hij doet allemaal dingen die pups doen, tis een hele grote uit de kluiten gewassen pup nog gewoon.
Bij de verplichte voorlichting die we moesten volgen voor de adoptie werd verteld dat veel geadopteerde kinderen naar verloop van tijd terugvallen in babygedrag. Babytaal gebruiken ipv praten. Weer onzindelijk worden als ze al zindelijk waren. Weigeren te lopen en gedragen willen worden. Volgens de voorlichtingsmiepjes was dat juist een positief teken. Dat hield in dat je kind zich ondertussen zo thuis voelde bij je dat het in alle rust alle gemiste dingen uit zijn jongere jaren kon gaan inhalen.
Ik had inderdaad bij Casper ook al het idee dat er zoiets aan de hand was. Hij is af en toe zo verrekte onstuimig en enthousiast
![]()
Niet altijd even handig om 25 kilo onvoorwaardelijke liefde en levenslust op je hebben komen denderen maar... boeien! Ik laat hem voorlopig maar lekker even uitrazen
![]()
Ik denk wel dat deze periode op zijn eind aan het lopen is, dat hij ook minder aan het puberen is. Hij luistert stukken beter en is wat rustiger aan het worden. Deze hele week is hij zich fantastisch aan het gedragen (op wat kleine angstmomenten na die er waarschijnlijk gewoon nooit uit zullen gaan maar dat geeft niet). Hij sleurt niet meer zoveel als hij bang is, hij sleurt eigenlijk alleen nog het laatste stukje naar huis als er een bak eten op hem staat te wachten
![]()
Hij blijft veel meer bij ons in de buurt bij het uitlaten, blijft wat meer zijn aandacht bij ons houden.
Nou ja, ik vond het toch al een geweldige hond maar op sommige dagen barst ik zowat uit elkaar van trots en deze hele week sta ik al op springen dus
![]()
Ga jij voor Ayla zo'n vuurwerk CD kopen? Misschien dat de angst volgend jaar dan wat minder is. He getver, ik kan me voorstellen dat je verschrikkelijk opziet tegen morgen
![]()
Kon je ze dan maar lekker bij je nemen en eens flink knuffelen he. Dan kon je tenminste iets doen.