Ow, die mag zeker komen..quote:
Dat dacht ik...quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:36 schreef miss_sly het volgende:
ik ook jolene, ik ook
Nu kunnen we natuurlijk niet allebei de megajackpot-dinges hebben, maar als we nou de grote prijzen samen zouden kunnen voegen, komen we een heel eind
quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:55 schreef Spindizzy het volgende:
Ukkepuk is gelukkig wel zo lief om op iets te pissen dat zo de was in kan als hij boos is. Kleren meestalDat is dan wel weer lief van het monster.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:25 schreef Tinkerbell het volgende:
Gaat goed hier, de kerstboom staat al een hele dag en alle ballen leven nog![]()
Dat is te simpel want daar zoeken we als eerste en dat vind zij niet leuk want ze zoekt driftig mee.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:29 schreef miss_sly het volgende:
jolene, onder de bank, achter de bank, in een hoekje achter een kast? Meer plekken dan wij kunnen bedenken!
Ja, eigenlijk wel, maar hij keek een beetje ongelukkig met zijn kerstmutsje opquote:Op maandag 20 december 2004 08:49 schreef miss_sly het volgende:
miss_d, jullie kat is toch zo mooi? Staat die niet standaard mooi als een plaatje op foto's?
quote:Op maandag 20 december 2004 08:55 schreef miss_sly het volgende:
Och gut, ik kijk ook altijd verdrietig met een kerstmutsje op, dus ik begrijp hem wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |